نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

اینجا کسی از وضعیت پناهجویان خبری داره؟
شنیده‌ام کشور آلمان افغانی‌ها را میخواد برگردونه؟
الان در حال حاضر کدوم کشور پناهجو میپذیره؟ و بهترین کشور برای اقامت دائم کدومه؟
خیلی از دوستای من رفتن، بنظرتون هنوز هم میشه رفت؟ آیا تضمینی هست که ما را قبول کنند؟
پاسخ

برای لمس آزادی
تنم بدجوری میخاره..
:e058:

فرودگاه ها بوسه های بیشتری از سالن عروسی به خود دیده اند و
دیوارهای بیمارستان بیشتر از عبادتگاه ها دعا شنیده اند!


پاسخ

یه نفر نوشته: برای لمس آزادی
تنم بدجوری میخاره..
:e058:
منم تازگیا چنین حسی رو دارم E00e
پاسخ

از دوستان کسی اینجا "ارد بزرگ" رو میشناسه؟ من چند سال پیش کتابی بنام "قاره ی کهن" از ایشون رو خوندم و اونموقع تاحدی خوشم اومد. دیگه پیگیری نکردم تا همین دیروز که تو وب کتاب جدیدی بنام "سرخ" از ایشون دیدیم از اینجا دانلود کنید:http://s3.picofile.com/file/8225498634/R...4.pdf.html هیچ منبع رسمی (نه روزنامه، نه مصاحبه و نه حتی یک شخص معتبر) از ایشون نامی نبرده (بنظر میرسه که کلن گمنامه) حتی صفحه ی ویکی پدیا هم نداره!! (گویا داشته قبلن ولی حذف شده) فقط یه مشتی مرید داره و یک مشت وبلاگ که همین مریدها ساختن و توی همشون حرفهای تکراری زدن (دققین کپی پیست). غالب مریدا هم مونث هستن!! خواستم ببینم کسی از دوستان اطلاعاتی از این شخص داره به من هم بده و اینکه در کل نظرتون چیه دربارش (اگه میشناسیدش)
پاسخ

مریداش با القابی مانند "بزرگترین فیلسوف حال حاضر جهان" و ... ازش یاد میکنن (من شک دارم این مریدا اصلن بدونن فیلسوف چیه و به کی میگن) ولی جدای از این مریدا سخنان خودش تا حدی برای من دلچسبن و مخصوصن طرز استفاده از کلمات.
کتاب چاپی فکر نمیکنم داشته باشه هر چی هست همین پی دی اف ها هستن که فکر کنم توسط مریدا گرد آوری شدن.
کلن گیج کنندس طرز رفتار این شخص.
پاسخ

کتاب های داریوش ولی زاده رو کی داره؟

نقل قول:ولی‌زاده کتاب‌های راهنمایی برای تور کردن و بلند کردن هم نوشته که به‌صورت تخصصی توضیح می‌دهد زنان کشورهای مختلف را چگونه می‌توان «بلند کرد» مثلاً مردان را راهنمایی می‌کند که «چگونه بدون پرداخت پول با زن‌های ایسلندی بخوابند».
پاسخ

Rustin نوشته: مریداش با القابی مانند "بزرگترین فیلسوف حال حاضر جهان" و ... ازش یاد میکنن (من شک دارم این مریدا اصلن بدونن فیلسوف چیه و به کی میگن) ولی جدای از این مریدا سخنان خودش تا حدی برای من دلچسبن و مخصوصن طرز استفاده از کلمات.
کتاب چاپی فکر نمیکنم داشته باشه هر چی هست همین پی دی اف ها هستن که فکر کنم توسط مریدا گرد آوری شدن.
کلن گیج کنندس طرز رفتار این شخص.

برای شما باید هم گیج کننده باشد:))

اما این شخص تا آنجا که من می دانم ایشان اصالتا شیروانی هستند و از یک خانوده ی بسیار مذهبی ! اوایل که نام ایشان را شنیدم فکر می کردم زرتشتی باشند و از دوست زرتشتی ام در مورد ایشان سوال کردم ولی دوستم تاکنون اسمش را هم نشنیده بود.
بعد که بیشتر در مورد ایشان تحقیق کردم دانستم گویا ایشان خیلی خیلی علاقه به دین زرتشت دارند و حتی در عکس هایی که از ایشان دیده ام نوع پوششان هم شبیه زرتشتیان هست.
تخصص ایشان بیشتر در گفتن جملات قصار است هرچند که برخی از این جملات قصار هم برگرفته از جملات قصار دیگران به خصوص زرتشت است! و برخی از آنها هم همان حکایتِ زن نو را عروس می گویند هست!!:)

ایشان مبدع حکمت اردیسم(!!!!!!!!!!!)هستند که بر چهار رکن بر قرار است و نکنه ی جالب آنجاست که دقیقا تمام این رکن ها و نیز سخنان از زرتشت و دین زرتشت گرفته شده است.

ایشان به نظرم نه تنها گیج کننده نیستند بلکه یکی هستند مثل بقیه! که از نادانی و بی آگاهی مردم استفاده کرده و خودش را دانشمند و فیلسوف و حکیم جا می زند.






پاسخ

Rustin نوشته: از دوستان کسی اینجا "ارد بزرگ" رو میشناسه؟ من چند سال پیش کتابی بنام "قاره ی کهن" از ایشون رو خوندم و اونموقع تاحدی خوشم اومد. دیگه پیگیری نکردم تا همین دیروز که تو وب کتاب جدیدی بنام "سرخ" از ایشون دیدیم از اینجا دانلود کنید:404 هیچ منبع رسمی (نه روزنامه، نه مصاحبه و نه حتی یک شخص معتبر) از ایشون نامی نبرده (بنظر میرسه که کلن گمنامه) حتی صفحه ی ویکی پدیا هم نداره!! (گویا داشته قبلن ولی حذف شده) فقط یه مشتی مرید داره و یک مشت وبلاگ که همین مریدها ساختن و توی همشون حرفهای تکراری زدن (دققین کپی پیست). غالب مریدا هم مونث هستن!! خواستم ببینم کسی از دوستان اطلاعاتی از این شخص داره به من هم بده و اینکه در کل نظرتون چیه دربارش (اگه میشناسیدش)
بعد می‌دانم چنین کسی اساسا وجود خارجی داشته باشد. یکی دو جا هم
قبلا خوانده‌ام و شنیده‌ام که کسی به این نام و مشخصات اصلا وجود ندارد!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

milad_esteghlal نوشته: کتاب های داریوش ولی زاده رو کی داره؟


من یکی دو تا از کتابهایش را دارم. اگر حواستید بگویید به طریق به شما برسانم‌شان.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

سارا نوشته: تخصص ایشان بیشتر در گفتن جملات قصار است
دقیقا.
من به این فکر میکنم که مردم چقدر راحت جوگیر میشن و تحت تاثیر این حرفها قرار میگیرن.

تعلیم معلم به كسی ننگ ندارد
سیبی كه سهیلش نخورد رنگ ندارد

پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 10 مهمان