نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Ouroboros نوشته: تا آخر عمر هر هفته وادار به دیدار از موزه‌ی یادبود قربانیان ج.ا بشود.

و همچنین وادار به نوشتن جنایاتش به قلم خودش بشود

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

Anarchy نوشته: امروز یه یارو رو دیدم...میپرسه میگه چرا این جوری شده؟ بعد میگه یعنی اقتصاد اسلامی شه به نظرتون درست نمیشه اوضاع؟حداقل عدالت توش هست....یعنی من روانی میشم وقتی این حرفا رو میشنوم!! بعد بگید مردم ما خیلی پیشرو هستن...اعصاب ندارم اصلا!!!

آنارشی جان میخواستی بگی مملکت داری اسلامی که فعلن ..یده . اقتصاد اسلامی هم دست کمی از این نداره .تازه طبق فرمایشات امام (ره) اقتصاد مال خر است .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

Ouroboros نوشته: من هرگز و تحت هیچ شرایطی آرزوی مرگ او را ندارم. خامنه‌ای باید زنده بماند و در دادگاه برای تک‌تک جنایتش محاکمه بشود و تا آخر عمر هر هفته وادار به دیدار از موزه‌ی یادبود قربانیان ج.ا بشود.
منم بیشتر دوست دارم در دادگاه ببینم این جانیان رو،ولی به دیدن محاکمه این امیدی ندارم.فکر کنم زودتر بمیرد ج.ا ضعیف شود شاید مردم این وسط راهی جلوی پایشان بیافتد.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Alice نوشته: سلام آنارشی جانــــ... !
حال شما خوبهـــ... ؟
وااا !
مدیران چرا دو شبه به این گیر دادینـــ... ؟

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ

Russell نوشته: منم بیشتر دوست دارم در دادگاه ببینم این جانیان رو،ولی به دیدن محاکمه این امیدی ندارم.فکر کنم زودتر بمیرد ج.ا ضعیف شود شاید مردم این وسط راهی جلوی پایشان بیافتد.

اگر هم سنش قد بدهد این مردمانی که بنده میشناسم یک بلایی مثل بلایی که سر قذافی آوردند سرش میاورند .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

Russell نوشته: نمیدونم چرا نمیمیرد؟حالا امکانات پزشکی فوق عالی دارد ولی دستش ناقص است اینهمه هم که حرص میخورد باید بمیرد قاعدتا دیگه !!
بمیرد شاید در خلا قدرت موقت ایجاد شده مردم بتوانند نفسی بکشند یا روحیه ای بگیرند کاری بکنند.
قلع و قمی که کرده من تصور جانشین برایش را سخت میدانم،شاید هم رهبری(!) را بدهند دست جوانهایی چون جنتی

نمیدونم واقعا اگر به پوله که مایکل جکسون و استیو جابز هم پولدار بودند. بعلاوه اینکه فردی که در بازی های قدرته و خصوصا کسی که در راس هرمه و مخصوصا کسی که شرایطش بحرانیه و هر روز داره بر علیه اش تهدید و دسیسه چینی میشه و شگفتا که این شخص مرض کشنده ای هم داشته باشه چطوری میتونه با این وضعیت نمیره؟!!!!!!!!!!!
فعلا که خامنه ای زنده ست اما اگر بمیره من فکر میکنم دوتا راه بیشتر نمیمونه. یا همه چیز تموم میشه یا مثل زمان های قدیم جنگ بر سر قدرت و رهبر شدن شروع میشه که بازهم با شرایط بحرانی این دوران فکر نمیکنم جنگ قدرتی هم اگر بشه زیاد دوام داشته باشهE421

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ

من دلم میخواد ایران از شر اینا هر چه زودتر راحت بشه. اصلا هم مهم نیست که زجر بکشن یا نه. کاش اسراییل بمب مینداخت رو سرشون دسته جمعی یه شبه نفله میشدن همگیشون با هم. زجر کشیدن و به خفت و خواری افتادنشون برای ما چه فایده داره؟ چیزی رو آیا برمیگردونه؟
پاسخ

shirin نوشته: زجر کشیدن و به خفت و خواری افتادنشون برای ما چه فایده داره؟ چیزی رو آیا برمیگردونه؟

به راستی زجر کشیدنشان هیچ سودی ندارد و همان فرهنگ زشت انتقام گیریست .
ولی اینکه مجبورشان کنیم به کارهایی که کرده اند فکر کنند و آنچه کرده اند را مستند سازی کنند خیلی به آینده و حکومت آینده ایران به هر شکلی که باشد کمک خواهد کرد .

اینها جادوگرانی در افسانه ها نیستند که اگر فراموششان کنیم قدرتشان از دست برود !!!! حقیقتی تلخ و سیاهترین بخش تاریخ ایران هستند و باید هر طور شده یاد و خاطرشان برای همیشه زنده نگاه داشته شود تا دوباره به این مسیر نیوفتیم .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

آخه مساله این هست که معمولا آدمایی مثل خامنه ای صد سال پی نمیبره که کاراش بد بودن. فکر میکنه برای ایران بهترین بوده. و حالا اگه یکی هم بیاید کلی باهاش مناظره کنه و بدبختیهایی که مردم از دستشون کشیدن رو توضیح بده همش فکر میکنه حتما دستوراتشو درست اجرا نکردن.
پاسخ

shirin نوشته: من دلم میخواد ایران از شر اینا هر چه زودتر راحت بشه. اصلا هم مهم نیست که زجر بکشن یا نه. کاش اسراییل بمب مینداخت رو سرشون دسته جمعی یه شبه نفله میشدن همگیشون با هم. زجر کشیدن و به خفت و خواری افتادنشون برای ما چه فایده داره؟ چیزی رو آیا برمیگردونه؟


زجر کشیدنشان مهم نیست، ولی نباید بدست ما اعدام شوند!

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 14 مهمان