نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Alice نوشته: من دیگر بروم بخوابم داریوش‌جان، طاعات و عباداتت مقبول درگاه حق، تا بعد.
شب (صبح) بخیر و خوش باشی آلیس جان، من هم بروم بخوابم که فردا برنامه زیاد هست.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

درود داریوش جان، چه خبرها از سفر، برگشتی؟

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: درود داریوش جان، چه خبرها از سفر، برگشتی؟
درود راسل جان. آری، بازگشتیم. راستش آنقدر بدشانس هستیم که برای رفتن به دریا هم یک آقتابه آب باید با خود ببریم. قرار بود برویم مناطق شمالی کشور، اما این مدت آنقدر آب و هوا اینجا خراب و بارانی بود که مجبور شدیم سفر را نیمه کاره رها کرده و بازگردیم تا سیل نیامده و ما را نبرده :e108:

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

دوستان رفتار روحانی تا اینجا را گونه میبینید، فرد امنیتی‌ست و اساسا کارش کس و شعر گفتن در ملا عام و داد و ستد مخفی و پشت پرده است البته و خواندن بازی در ج.ا اگر سخت است برای او سختتر از معمول است.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: دوستان رفتار روحانی تا اینجا را گونه میبینید، فرد امنیتی‌ست و اساسا کارش کس و شعر گفتن در ملا عام و داد و ستد مخفی و پشت پرده است البته و خواندن بازی در ج.ا اگر سخت است برای او سختتر از معمول است.
راسل جان، اینان همگی مشتی موجودِ اهریمنی هستند و تفاوت‌ها در اینها تنها در چند نکته‌ی کوچک خلاصه می‌شود و حقیقتا فرقِ خیلی زیادی نمی‌کند که حالا شخص امنیتی باشد یا نباشد! همه در واقع به نوعی امنیتی هستند دیگر. اصلاح‌طلب‌ترینِ اصلاح‌طلبان، یعنی امثالِ حجاریان و گنجی از امنیتی‌ترین امنیتی‌ها هم بوده‌اند(حجاریان که وزیر اطلاعات بود و اساسا خودش سازوکارِ وزارتِ اطلاعات را بنیان نهاد و گنجی هم که بلندپایه‌های سپاه بوده). بنابراین گمان نمی‌کنم فاکتورِ امنیتی بودن در موردِ روحانی چندان تاثیرگذار باشد. تا اینجا به نظرم بد عمل نکرده و از همان مراسمِ تنفیذش شکافِ نگرشهای او با خامنه‌ای، ولو در ظاهر، مشخص شد. چه در مراسمِ تنفیذ و چه در مراسمِ تحلیف، آنچه از او انتظار داشتم که بگوید تقریبا همانی بود که گفت!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

لکن روحانی متشکریم! [عکس: 19.jpg]

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

یک چیزی که به ذهنم رسید اینکه چقدر جالبه در آینده یک فیلم یا هتا سریال ساخته بشه که شخصیت های اصلی اون کاربران خردگرا/اسلامستیز فرومها باشند و در اون به این بحث های فرومی پرداخته بشه. اینکه زندگی یک فروم نویس چگونه سپری میشه و این بحث ها چه تاثیری روی روحیات شخص داره. شکست ها و پیروزیها در بحثها. تلاش ناکام یا موفق برای تغییر عقاید دیگران. ...:e420:
پاسخ

درود، دوستان امروز تویله را دیدید چه خبر بود؟ با اغراقی بسیار بسیار جزئی، من در انتظارِ فحشِ ناموسی بودم!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

Dariush نوشته: درود، دوستان امروز تویله را دیدید چه خبر بود؟ با اغراقی بسیار بسیار جزئی، من در انتظارِ فحشِ ناموسی بودم!

کدام طویله ؟

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

sonixax نوشته: کدام طویله ؟
طویله شورای اسلامی را میگویم دیگر میلاد جان! فکر کنم اسمِ طویله آنقدر برایش شناخته شده هست که همه او را با این نام میشناسند!
من فقط صبح را تا اندازه‌ای دیدم: افتخار به چماقِ لری،اذعان به اینکه نیازبعضی از وزرا برای کار در وزارت نیاز به سرم دارند، چاپلوس خواندنِ طرفدارانِ کابینه، دستمالکش خواندنِ طرفدارانِ احمدی‌نژاد، نگرانی از روی کار آمدنِ دوباره‌ی دله‌دزدهایی چون مهدی هاشمی و... تنها بخشی منازعاتِ درونِ این تویله بود.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 9 مهمان