نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نظر دربارهء mbk و Hezbollah_yaAli
#21

درود...یادمه اولین با نوشتار های جناب mbk در سایت اسک قرآن اشنا شدم....طرز بیان و پاسخ ها و نوشتارهاش، عجیب و غریب بود...چندین بار هم پست هاش توی همون تالار اسک دین توسط تیم مدیریتی حذف شد...آخر سر هم نفهمیدم از اونجا اخراجش کردن و یا بنش کردند و یا خودش اومد بیرون...آدم عجیبی هستش...احساس می کنم ایشون، مستعد پیامبریست...فقط به جان خودم یکم ادبیاتشو درست کنه می تونه خودشو جای امام زمان جا بزنه، کلی هم مرید پیدا می کنه E412...البته این پیامبری رو شوخی می کنم..E415
پاسخ
#22

Hezbollah_yaAli که قطعا ترول است، ولی معلوم نیست چه کسی پشت آن است. شاید حتی یکی از اعضاء یا مدیران این فروم باشد.

اما mbk اگر ترول هست یک نسخهء خیلی پیشرفته تر است! تازگی بخاطر یکی دو پستش که به گمانم سایهء جک در پشت آن دیده میشد شک کردم که نکند این هم مثل Hezbollah_yaAli یک ترول است و آلت دست کسی در پشت پرده که این عروسک را میگرداند. که نمیدانم هدفش چیست.

و اما در جریان بحثهای اخیر بنده با sonixax نیز ایشان همش میگفت که فلان آیدی هم مال شماست و این حرفها.
البته شاید این تنها یک تصادف بوده و این آیدی ها هم افراد مستقلی باشند، اما بنظر من کمی مشکوک میزند.

من اصلا خود sonixax را بهش شک کرده ام چون در جریان بحث های اخیر منطقا ثابت شد که ایشان از استفاده از هر ترفند و دروغ و مغلطه و حقه ای ابا ندارد و خیلی هم مغرض/مغرور و لجباز است از هرچه کودک هم بدتر!
هرچند فکر نمیکنم اینقدر احمق اینقدر علاف باشد با این ترول بازیها و آیدی های عروسک خیمه شب بازی. پس احتمالا دستی دیگر در پشت پرده است. کسی که ظاهرا هم باهوش است و هم خوش ذوق و اهل شوخی، ولی هدف اصلی او چیست من نمیدانم! شاید هم یک آدم معلول یا روانی چیزیست که این کارها مشغله و سرگرمی و زندگی اوست.

بهرحال این آیدی ها این ترول ها خطری ندارند و فقط سرکار میگذارند. کافیست بهشان توجهی نکنیم. هرچند گاهی تاپیک ها را کمی مختل و شلوغ میکنند.
ضمنا بنده شخصا با منطق با حرف حساب با چیز مفید کار دارم. حال حتی ممکن است از جانب یک ترول چیزی مطرح شود که قابل توجه باشد قابل استفاده باشد مهم باشد، خب آدم آن موقع باید توجه کند. اسم ها و شکل ها مهم نیست. آدم باید هرچه مفید است از هر کجا پیدا میکند جذب کند! میخواهد ویکیپدیا باشد یا دیکیپدیا، فروم دفترچه، یا یک ترول :e405:

راستی شاید هم همهء اینها کار سربازان گمنام امام زمان است E105
ولی عجیب است که اینها اینقدر هوش و ذوق هم داشته باشند و ضمنا اینقدر علاف هم باشند آخر این کارها را بکنند که چه شود؟

بهرحال بنظر میرسد اینهایی که این جک های جالب امام نقی و این حرفها را درست میکنند، کاندیدای مناسبی برای این ترول ها نیز میباشند. هم هوش خوبی دارند و هم اهل شوخی و بذله گویی اند.
پاسخ
#23

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان "ان تكفروا فان الله غنی عنكم و لا یرضی لعباده الكفر و ان تشكروا یرضه لكم و لا تزر وازرة وزر اُخری ثم الی ربكم مرجعكم فینبئكم بما كنتم تعملون انه علیم بذات الصدور""اگر روی می گردانید باز چونست خداوند بهره مندی باره تان هم نه خوشنود می باشد برای بندگانش روی گرداندنُ هم اگر خوش بجامی آورید خوشنود می باشدش تا برایتان هم نه بار می برد باربری باری دیگری پس سوی پروردگارتانست برگشت گاهتان باز هوشیارتان می کند به چه بودید انجام می دادید چونست خیلی آگاهی به گیراییِ بالاجاها دلها"
kourosh_iran نوشته: Hezbollah_yaAli که قطعا ترول است، ولی معلوم نیست چه کسی پشت آن است. شاید حتی یکی از اعضاء یا مدیران این فروم باشد.اما mbk اگر ترول هست یک نسخهء خیلی پیشرفته تر است! تازگی بخاطر یکی دو پستش که به گمانم سایهء جک در پشت آن دیده میشد شک کردم که نکند این هم مثل Hezbollah_yaAli یک ترول است و آلت دست کسی در پشت پرده که این عروسک را میگرداند. که نمیدانم هدفش چیست.و اما در جریان بحثهای اخیر بنده با sonixax نیز ایشان همش میگفت که فلان آیدی هم مال شماست و این حرفها.البته شاید این تنها یک تصادف بوده و این آیدی ها هم افراد مستقلی باشند، اما بنظر من کمی مشکوک میزند.من اصلا خود sonixax را بهش شک کرده ام چون در جریان بحث های اخیر منطقا ثابت شد که ایشان از استفاده از هر ترفند و دروغ و مغلطه و حقه ای ابا ندارد و خیلی هم مغرض/مغرور و لجباز است از هرچه کودک هم بدتر!هرچند فکر نمیکنم اینقدر احمق اینقدر علاف باشد با این ترول بازیها و آیدی های عروسک خیمه شب بازی. پس احتمالا دستی دیگر در پشت پرده است. کسی که ظاهرا هم باهوش است و هم خوش ذوق و اهل شوخی، ولی هدف اصلی او چیست من نمیدانم! شاید هم یک آدم معلول یا روانی چیزیست که این کارها مشغله و سرگرمی و زندگی اوست.بهرحال این آیدی ها این ترول ها خطری ندارند و فقط سرکار میگذارند. کافیست بهشان توجهی نکنیم. هرچند گاهی تاپیک ها را کمی مختل و شلوغ میکنند.ضمنا بنده شخصا با منطق با حرف حساب با چیز مفید کار دارم. حال حتی ممکن است از جانب یک ترول چیزی مطرح شود که قابل توجه باشد قابل استفاده باشد مهم باشد، خب آدم آن موقع باید توجه کند. اسم ها و شکل ها مهم نیست. آدم باید هرچه مفید است از هر کجا پیدا میکند جذب کند! میخواهد ویکیپدیا باشد یا دیکیپدیا، فروم دفترچه، یا یک ترول :e405:راستی شاید هم همهء اینها کار سربازان گمنام امام زمان است E105ولی عجیب است که اینها اینقدر هوش و ذوق هم داشته باشند و ضمنا اینقدر علاف هم باشند آخر این کارها را بکنند که چه شود؟بهرحال بنظر میرسد اینهایی که این جک های جالب امام نقی و این حرفها را درست میکنند، کاندیدای مناسبی برای این ترول ها نیز میباشند. هم هوش خوبی دارند و هم اهل شوخی و بذله گویی اند.
من اگر زمانی گفته خنده داری زدم بیجا از خداوند پوزش می خواهم ،باز شما که از خداوند رویگردانیدید می بینید گفته به جا زده شد به دلخواهتان نیست می گویید اوباش ترول من اگر توی تارنما چیزی گفتم از سخن خداوند که خوش بجا آوری برایش دارم که مرا سوادی آموخت ،بیرون با مردم هم همینگونه رفتار دارم چه پیشانی بخاک گذارگاهها مساجد بازارها مغازه ها باغ گل پارکها که رفتم با همه از آیینم می گفتم هم می گویم ..رنجها خوشی های فراوانی دیدم باز برایم آسان است چون هدفی جز خوشنودی خداوند ندارم ،خداوندا پاس تو که از ناباورانم نگذاشتی هم مگذارم که تویی مرا پناه هم خانه زندگی دل گشاد دادی که پذیرا هستم نه رویگردان هم بیمناک بدار نه خودپسند
پاسخ
#24

mbk نوشته: به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان "ان تكفروا فان الله غنی عنكم و لا یرضی لعباده الكفر و ان تشكروا یرضه لكم و لا تزر وازرة وزر اُخری ثم الی ربكم مرجعكم فینبئكم بما كنتم تعملون انه علیم بذات الصدور""اگر روی می گردانید باز چونست خداوند بهره مندی باره تان هم نه خوشنود می باشد برای بندگانش روی گرداندنُ هم اگر خوش بجامی آورید خوشنود می باشدش تا برایتان هم نه بار می برد باربری باری دیگری پس سوی پروردگارتانست برگشت گاهتان باز هوشیارتان می کند به چه بودید انجام می دادید چونست خیلی آگاهی به گیراییِ بالاجاها دلها" من اگر زمانی گفته خنده داری زدم بیجا از خداوند پوزش می خواهم ،باز شما که از خداوند رویگردانیدید می بینید گفته به جا زده شد به دلخواهتان نیست می گویید اوباش ترول من اگر توی تارنما چیزی گفتم از سخن خداوند که خوش بجا آوری برایش دارم که مرا سوادی آموخت ،بیرون با مردم هم همینگونه رفتار دارم چه پیشانی بخاک گذارگاهها مساجد بازارها مغازه ها باغ گل پارکها که رفتم با همه از آیینم می گفتم هم می گویم ..رنجها خوشی های فراوانی دیدم باز برایم آسان است چون هدفی جز خوشنودی خداوند ندارم ،خداوندا پاس تو که از ناباورانم نگذاشتی هم مگذارم که تویی مرا پناه هم خانه زندگی دل گشاد دادی که پذیرا هستم نه رویگردان هم بیمناک بدار نه خودپسند
این پستت رو نگاه کن: Not Acceptable!
الان این چه ربطی داره به بحث تخصصی و جدل میان من و sonixax؟
ما چی میگیم تو چی گفتی. ما از هش md5 میگیم شما بحث کشک و ماست میکنی اینکه فروشنده میگه ماستش سالمه یا نه E415
پاسخ
#25

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان "و القی موسی عصاه فاذا هی تلقف ما یأفكون""هم اندازد موسی چوبدستیش باز گداری اوست می بلعد چه می بافند"
kourosh_iran نوشته: این پستت رو نگاه کن: Not Acceptable!الان این چه ربطی داره به بحث تخصصی و جدل میان من و sonixax؟ما چی میگیم تو چی گفتی. ما از هش md5 میگیم شما بحث کشک و ماست میکنی اینکه فروشنده میگه ماستش سالمه یا نه E415
خوب اینجا درگفتگو همباز شدم دانشی دربارهء رایانه یا زبان اینگلیسی نداشتم تنها دلم خواست هم آغازش گفتم که چگونه ام کنون خواستم همانند سازی کنم ساده ترش کنم که می گویید نمی شود گفتگوی دربارهء رایانه ها هم نرم افزار ساده سازی نمی شود که بازم اینگونه نمی اندیشم نه که بیایم اوباشی راه بیاندازم که خودنمایی یا خنده ای رخ دهد کنون هم شما هم اون آقا گفتگو کردید زین پس چشم تنگی کنید بگویید جز ماها کسی دیدگاهی نیاورد که خوی ما تلخ می شود ،جز من هم کسی اینگلسی دانی رایانه دانی برای گفتگو نیامد هم اون آقایی که باهاش جنگ کردی با خودت....خداوندا مرا چشم تنگ مکن
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان