نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مظلوم ترین پیامبر تاریخ!
#1

دیدم تو اسک دین ویژه نامه زدن به عنوان مظلوم ترین پیامبر تاریخ و توهین به پیامبر مهربانی را محکوم کردند گفتم بخشی از چهره پیامبر مهربانی را برای دوستان با روایت یکی از ترورهایی که خود ایشان فتوایش را داده بود نقل کنم تا بخاطر مظلومیت پیامبرتان خون گریه کنید!:

عصماء زنی شاعر بود و شوهرش را مسلمانان كشته بودند وی در اشعار خود بر اسلام عیب می گرفت. پیامبر عمیر بن عدی را برای كشتن او فرستاد. عمیر شبانه وارد خانه ی عصماء شد. كودكان عصماء در كنار او خوابیده بودند از جمله كودك شیر خواری بر سینه ی مادر قرار داشت. عمیر كودك را كنار زد و آنچنان با شمشیر بر سینه ی عصماء فرو كرد كه شمشیر از پشت عصماء خارج شد. سپس خود را برای نماز صبح به پیامبر رسانید و مورد تمجید پیامبر واقع شد. و از پیامبر سؤال كرد كه آیا مشكلی پیش می آید. پیامبر گفت برای این امر دو بز هم بهم شاخ نمی زنند. (یعنی هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچ اهمیتی ندارد. دقت كنید كه اكنون كودكان كوچك و كودك شیرخواره ی عصماء، پدر و مادر نداشتند ولی این امر برای پیامبر هیچ اهمیتی نداشت.) (سیرت رسول الله: ترجمه ی سیره ی ابن اسحق ص 537 و سیره ی حلبی ج 3 ص 157)
پاسخ
#2

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
" وَلَقَدْ أَخَذَ اللَّهُ مِیثَاقَ بَنِی إِسْرَائِیلَ وَبَعَثْنَا مِنْهُمُ اثْنَیْ عَشَرَ نَقِیبًا ۖ وَقَالَ اللَّهُ إِنِّی مَعَكُمْ ۖ لَئِنْ أَقَمْتُمُ الصَّلَاةَ وَآتَیْتُمُ الزَّكَاةَ وَآمَنْتُمْ بِرُسُلِی وَعَزَّرْتُمُوهُمْ وَأَقْرَضْتُمُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا لَأُكَفِّرَنَّ عَنْكُمْ سَیِّئَاتِكُمْ وَلَأُدْخِلَنَّكُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ۚ فَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِیلِ"
"هم تابراستی پیشتر گرفت خداوند پیمان سختی فرزندان اسرائیل را هم انگیختیم ازشان دوازده تایی سرکرده هم گفت خداوند چون من با شمایم تا براستی اگر برپادارید نماز را هم دهید پاکیزه را هم باورکنید به فرستاده هایم هم یاری شان کنید هم وام دهید خداوند را وامی نیکویی تا براستی پوشم از شما بدکاری هاتان را هم تا براستی درون کنمتان باغهایی روان می شود از زیرشان رودخانه هایی باز کسی روپوشاند چندگدار این ازتان باز پیشتر تاریک ماند یکسره راه را"
m@hdi نوشته: دیدم تو اسک دین ویژه نامه زدن به عنوان مظلوم ترین پیامبر تاریخ و توهین به پیامبر مهربانی را محکوم کردند گفتم بخشی از چهره پیامبر مهربانی را برای دوستان با روایت یکی از ترورهایی که خود ایشان فتوایش را داده بود نقل کنم تا بخاطر مظلومیت پیامبرتان خون گریه کنید!:
ما خون گریه نمی کنیم شما خون گریه کنید که دروغ پخش کردن دانسته یا نداسته شده کارتان
پناه بر خداوند داناتر
پاسخ
#3

mbk نوشته: ما خون گریه نمی کنیم شما خون گریه کنید که دروغ پخش کردن دانسته یا نداسته شده کارتان

سیره رسول الله یا سیره ابن اسحاق یک کتاب معتبر در مورد تاریخ اسلام هست و نویسنده اش مسلمان بوده و در زمانی نوشته شده که حکومتی اسلامی راس کار بوده و اینجور جنایات چون تضادی با اخلاق اسلامی نداشته نه فردی و نه حکومتی مانع نویسنده یا کتاب نشده. شما هم چون تا حدی بجای اخلاق اسلامی، اخلاق انسانی دارید باور نمیکنید که پیامبرتان صرفا بخاطر توهین دستور قتل یک انسان دیگه رو داده و براش مهم نبوده که فرزندان یک خانواده بی سرپرست میشوند پس اینها را دروغ فرض میکنید تا بتوانید با وجدان اندک بیدارتان کنار بیاید ولی بجای این کارهای اول از همه رجوع کنید به ایرادات اسلام که ریشه در قرآن دارد و بعد از اینکه منش پیامبرتان در قرآن را فهمیدید راحت تر با این مسائل در کتب تاریخی اسلام و کتب سنت اسلام کنار میاید.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان