نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیم "شاد" بازداشت شدند
#1

[ATTACH=CONFIG]4273[/ATTACH]
تیم "شاد" بازداشت شدند
مقامات ایرانی 6 دختر و پسری که با آهنگ «شاد» فارل در تهران رقصیدند و کلیپ‌شان را در شبکه «یوتیوب» قرار دادند، بازداشت کرد و سر از اخبار درآوردند.
آن ها در یک صف پشت به دوربین و رو به روی سردار ساجدی نیا، رئیس پلیس پایتخت ایستادند و اعتراف کردند که توسط یک زن و یک مرد با وعده بازیگری اغفال شده‌اند. سردار ساجدی نیا، رو به دوربین جوانان را نصیحت کرد که با وعده و وعید حضور در سینما در باند انسان‌های فاسد نیفتند و با لبخند از سرعت عمل نیروی انتظامی سخن گفت: « این افراد ظرف دو ساعت شناسایی و ظرف شش ساعت همگی دستگیر شدند.»
رییس پلیس پایتخت در شرایطی از سرعت عمل نیروی تحت امرش سخن می‌گوید که این ویدئو بیشتر از یک ماه است در شبکه یوتیوب قرار داده شد و بیش از صد هزار بار دیده شده است. البته از زمان دستگیری دست اندرکاران تهیه کلیپ فارل، دسترسی به این کلیپ در شبکه یوتیوب مختل شده است.
نحوه دستگیری دست اندرکاران این ویدئو: «به همه آن ها تلفن شده و گفته‌اند یکی از دوستان تصادف کرده، هر کدام از بچه ها برای رساندن خود به دوست تصادفی به محلی که پای تلفن آدرس داده شده، مراجعه می‌کند و توسط پلیس دستگیر می‌شود.» پلیس خانواده‌های دستگیر شدگان را تهدید کرده که در صورت گفت‌و گو با رسانه‌ها از آزادی فرزندانشان جلوگیری می‌کند.فعلا از همه خانواده ها یک وثیقه 30 میلیون تومانی درخواست شده و پلیس گفته در صورت مصاحبه نکردن با رسانه‌ها می‌توانند فردا فرزندانشان را به قید وثیقه، آزاد کنند. دختران و پسران دستگیر شده اولین گروهی بودند که از ایران برای کمپین آهنگ «شاد» فارل، ویدئو ساختند.
ما به آزادی احترام می گذاریم و معتقدیم که شاد بودن حق مسلم همه مردم دنیاست، ولی به نظر شما در ایران چگونه می توان بدون دردسر شاد بود ؟
با سپاس
فرماندهی مرکزی ایالات متحده


فایل‌های پیوست
.jpg Happy-In-Tehran.jpg اندازه 73.84 KB  تعداد دانلود: 56
پاسخ
#2

چند هفته عقب هستی‌ شما از دنیا؟ فردا هم ایران بمب اتم بسازه‌ ۱ ماه بعد آمریکا خبر دار می‌شه!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان