نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش بی اساس ایران در مورد نقض حقوق بشر در آمریکا
#1

[ATTACH=CONFIG]3595[/ATTACH]

در روز 31 ژانویه امسال، شبه نظامیان بسیج ایران گزارش 28 صفحه ای بی اساسی درانتقاد از نقض حقوق بشر در آمریکا منتشر کردند. نکته جالب این است که این گزارش توسط گروهی تهیه و منتشر شده که در نقض حقوق بشر بی نظیر هستند و بسیاری از سران سپاه خودشان به جنایت بر علیه بشریت محکوم شده اند.

این گزارش فاقد هر گونه داده های آماری برای پشتیبانی از نتیجه گیری اش است و در ارائه هر گونه استدلال معتبر که بتواند از ادعایش دفاع کند مانده است. جالب است که رهبران ایران در حالی از پرونده حقوق بشر آمریکا صحبت می کنند که خودشان ایران را در نقض حقوق بشر صدرنشین کرده اند. به نظر می رسد که رهبران ایران فقدان دموکراسی و آزادی بیان، آزادی مطبوعات، آزادی های اجتماعی، دستگیری ها و بازداشت های خودسرانه، مجازات اعدام، سنگسار، حقوق نابرابر برای زنان و مردان، نابرابری و اذیت و آزار اقلیت های مذهبی مسیحیان، یهودیان و بهائیان و موضع خصمانه در برابر گرایش ها و هویت های جنسی افراد را نقض حقوق بشر نمی دانند. گزارشهایی هم در زمینه سوء استفاده جنسی ، شکنجه روحی و جسمی زندانیان در زندان اوین منتشر شده.

به گفته سازمان عفو بین الملل فقط از آغاز سال 2014 در دولت اسلامی ایران 40 اعدام صورت گرفته .ایران به سادگی به نقض حقوق بشر برچسب "موازین شرعی و قوانین اسلامی " می زند و به آنها مشروعیت می بخشد. مواردی که ذکر شد بخش بسیار کوچکی از نقض حقوق بشر در ایران است با این حال بسیجی ها به خودشان اجازه می دهند که به نقض حقوق بشر در آمریکا حمله کنند!
نظر شما دوستان در زمینه حقوق بشر چیست؟

با سپاس
تیم گفتمان فارسی
فرماندهی مرکزی ایالات متحده


فایل‌های پیوست
.jpg HumanRight1.jpg اندازه 167.8 KB  تعداد دانلود: 55
پاسخ
#2

خب دیدگاه شما حمله به شخص هست شما دلیلی برای بی اساس بودنش ارائه ندادید.البته در وضعیت افتضاح حقوق بشر در ایران هیچ شکی نیست،ولی با این گزارش در اصل گل به خودی زدند چون از معیارهای غربی برای سنجش آمریکا استفاده کردند و نه معیارهای اسلامی خودشون:))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#3

undead_knight نوشته: خب دیدگاه شما حمله به شخص هست شما دلیلی برای بی اساس بودنش ارائه ندادید.البته در وضعیت افتضاح حقوق بشر در ایران هیچ شکی نیست،ولی با این گزارش در اصل گل به خودی زدند چون از معیارهای غربی برای سنجش آمریکا استفاده کردند و نه معیارهای اسلامی خودشون:))
من هم رو هم یاد بحث رویایی ما پیرامون مغلطه‌یِ "حمله‌یِ شخصی" و "تو هم همینطور" انداخت !!
در ج.ا همه جور مکتب اخلاقی رو میشه با هم پیوند زد و تناقضی هم رخ نمیدهد، اینها از معجزات امام زمان است lol

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#4

Russell نوشته: من هم رو هم یاد بحث رویایی ما پیرامون مغلطه‌یِ "حمله‌یِ شخصی" و "تو هم همینطور" انداخت !!
در ج.ا همه جور مکتب اخلاقی رو میشه با هم پیوند زد و تناقضی هم رخ نمیدهد، اینها از معجزات امام زمان است lol
من گفتم پیش دستی بکنم لااقل بلکه به مزدک عزیز اثبات بشه مخالفین اینقدرا هم جیره خور ایالات متحده و امپریالیسم! نیستند:))
میگم حقوق که این برادر کاپیتالیست رو به ما بدن لاقل اجر دنیوی "نوکر پاریس هیلتون" شدن بهمون میرسه:))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان