نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد از قانونهای انجمن

Philo نوشته: ولی آلیس خیر، چیزی شبیه دشمن شماست این روزها.

برای همین هم توان داوری‌شان فروکاسته و قربانی را به چشم مارمولک و موش‌مرده و یهودستیز پلید می‌بینند.

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ

مزدك بامداد نوشته: E00e:e303: ما هم با شما همراهیم و گرداننده ای که یهود ستیزی را بر می تابد ( نکوهش اسرائیلی بودن شما از سوی آلیس* ) ولی دو تا دشنام گویا جنسی را که در گرماگرم کارزار، افتاده پیراهن عثمان کرده است، نیما و دادگر نمیدانیم . * پارسیگر

کافه دومگو - برگ 137
این دیشب از زیر دستم در رفت:))


از مسخره ترین نمونه های "درست نمایی سیاسی" هست. مثلا چند دوست افغانی داشتم که از اینکه بهشون "افغانی" گفته بشه ناراحت میشدند،توهین محسوب کردن "اسرائیلی" یا "افغانی" نتیجه چیزی جز درست نمایی سیاسی نیست.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: حالا یک جوری افسانه ساختند که انگار ما لژ فراماسونری درست کردیم! ۹۵% صحبت‌های ما آنجا صحبت‌های شخصی‌ است.

خیر درست نیست، ۹۵٪ موضوعات آنجا صحبت درباره‌ی شرایط و وقایع جاری انجمن است و کاربران سایت را تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم قرار می‌دهد، که ایشان نه می‌توانند هیچ دخالتی در آن داشته باشند، نه می‌توانند درباره‌ی آن اظهار نظر بکنند. ما مشکلات را پشت درهای بسته مطرح می‌کنیم، خودمان همیشه تقریبا با یک دیدگاه واحد درباره‌ی آنها به توافق می‌رسیم و سپس آنها را اجرایی می‌کنیم و در مرحله‌ی آخر کاربرانی که تصمیم درباره‌ی آنها گرفته شده را مطلع می‌کنیم. دلیل این پنهانکاری چیزی بجز علاقه به همان «منحصربفرد» کردن بی‌جای بخشی از کاربران پرسابقه یا الیت انجمن نیست، چون از آن ۹۵٪، ۹۴٪ حرفها را می‌توان در همین محیط عمومی هم زد و نه مشکل امنیتی دارند، نه هیچ دشواری دیگری می‌توانند برای کسی پدید بیاورند.

حالا ایراد این روش چیست؟ ما را (به نحوی ناعادلانه) شبیه دزدانی می‌کند که شب به قافله می‌زنند. ما اینجا چیزی برای پنهان کردن نداریم. بجز آن بخشی از موضوعات که مسئله‌ی امنیت کاربران را شامل می‌شود، هیچ نیازی نیست که اینطور خود را از بدنه‌ی انجمن بیگانه بکنیم. نه فقط دلیلی برای پرهیز از دخیل کردن کاربران در روند قانون‌گذاری، تصمیم‌گیری و اعمال قانون وجود ندارد، بلکه اکنون با حضور کسانی مثل آرش، مزدک، مهربد، ایرانبانو و ... در جمع کاربران ساده می‌تواند به ارتقاء سطح کار ما بیانجامد.

و یک نکته‌ی دیگر: ما اغلب اینجا متهم به باندبازی و دردانه‌پرستی شده‌ایم، اینکه خطای کاربران را با شدتی ناموجه مجازات می‌کنیم و خطای مدیران را نادیده می‌گیریم، پست شما نمود عینی اثبات بدترین فرضیه‌ها درباره‌ی تیم مدیریتی این انجمن بود. علنی کردن آن حداقل نفعی که داشت اینست که کاربران اکنون می‌دانند برای ادامه‌ یا آغاز فعالیت در این دامنه، خود را در معرض داوری پنهانی قرار می‌دهند که «در محفل خصوصی» اتفاق می‌افتد و تحت قوانینی که بناست از ایشان در برابر توهین‌ها و دشنام‌ها مراقبت بکند نیست. به نظر می‌رسد که تمام کاربران انجمن یک انتخاب پیش رو دارند!

زنده باد زندگی!
پاسخ

جناب Ouroboros حق داره چون به نظر من هم تالار مدیران در هر انجمنی جهت مدیریت آن انجمن ایجاد شده و اتفاقن باید نسبت به تالار عمومی قوانین بیشتر احترام گذاشته شود نه اینکه مدیری بیاید و حرفهای کاربرانی که در آنجا غایب هستند را به ناکجایشان دایورت کنند!
پاسخ

undead_knight نوشته: همونطور که گفتم در یاهو یا فیسبوک مشکلی نداره،حتی از نظر من اینجا هم نباید مشکلی داشته باشه. دوست بودن شما با هم یا خصوصی بودن(کدوم فاروم خصوصی نیست!؟) اینجا هم ربطی به مسئله نداره، من اصلا به اینکه مثلا چرا اینجا باید قانونی داشته باشه که خود مدیران در یک محیط دیگه بهش پایبند نیستند!؟ گفتم اگر مشکلاتی در نظم فاروم ایجاد میکنه میشه مثلا یک تاپیک "آزاد تر" داشت.

شما در خانه خودتان ممکنه لخت بگردید! ولی در خیابانهای شهر لخت بیایید میگیرند میبرند شما را تیمارستانی جایی!
خانه شما در شهر شماست! ولی جدای از قوانین شهر. خیلی این مساله روشنه!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

Persepolis نوشته: جناب Ouroboros حق داره چون به نظر من هم تالار مدیران در هر انجمنی جهت مدیریت آن انجمن ایجاد شده و اتفاقن باید نسبت به تالار عمومی قوانین بیشتر احترام گذاشته شود نه اینکه مدیری بیاید و حرفهای کاربرانی که در آنجا غایب هستند را به ناکجایشان دایورت کنند!

تالار مدیران در اینجا جای دیگریست که آن را هم شما نمیتوانید ببینید و بحث در مورد سیاستها و وقایع و ... سایت آنجا صورت میگیرد.
این جایی که امیر گرامی ازش حرف میزنند یک چیز دیگریست که به خاطر مخفی بودنش گاهی هم دوستان در مورد انجمن در آنجا صحبت میکنند.
هدف تاسیسش هم همان طور که گفتم انجام گفتگوهای شخصی خارج از دفترچه بوده مثل پروژه های گروهی دوستان و ... که البته تا کنون همگی نیمه کاره مانده اند!!!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

من تقاضا دارم دسترسی دوباره به کاربر فلانی داده شود!

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: من تقاضا دارم دسترسی دوباره به کاربر فلانی داده شود!
من مخالفم. او دو بار بدلیل فحاشی از اینجا اخراج شده و درپی آن آیدی‌سازی کرده. چرا باید دسترسی دوباره داده شود؟

زنده باد زندگی!
پاسخ

Ouroboros نوشته: من مخالفم. او دو بار بدلیل فحاشی از اینجا اخراج شده و درپی آن آیدی‌سازی کرده. چرا باید دسترسی دوباره داده شود؟
چرا نباید داده شود؟ من ارتباطی بین آیدی سازی و فحاشی با اخراج نمیبینم.
و حداقل ِحداقلش باید ثبت نام باز باشد، حالا کسی آیدی سازی هم میکند و ممکن است با سلایق شخصی برخی جور درنیاید ولی دلیل بر این نمیشود که ثبت نام انجمن بسته شود.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

از آن نظر اگر می‌گویید E105

زنده باد زندگی!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 9 مهمان