نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتهام دروغین تجاوز
#1

دختری که درباره‌ی تجاوز جنسی پدرش دروغ گفته بود، پس از ۹ سال اعتراف کرد. کساندرا وقتی یازده ساله بود درباره‌ی اینکه پدرش او را مورد اذیت و آزار جنسی داده دروغ گفت چراکه از طلاق والدین خود عصبانی بود. اما از خود خبر جالبتر، این قسمت از آنست:

نقل قول:
However, Baur also confirms that Cassandra will not be charged for lying under oath, partly because prosecutors don’t want to discourage other people (in similar circumstances) from confessing

لینک خبر
پاسخ
#2

Ouroboros نوشته: دختری که درباره‌ی تجاوز جنسی پدرش دروغ گفته بود، پس از ۹ سال اعتراف کرد. کساندرا وقتی یازده ساله بود درباره‌ی اینکه پدرش او را مورد اذیت و آزار جنسی داده دروغ گفت چراکه از طلاق والدین خود عصبانی بود. اما از خود خبر جالبتر، این قسمت از آنست:



لینک خبر


بفرما, تازه میخواستم بگویم اگر بچه‌دار بشوم دختر دوست دارم!

٩ سال زندان چون دخترک دیوانه از جدایی مامی ددی ناراحت بوده!؟

شاید هم براستی تجاوزی در کار بوده و پدرش را بخشیده؟

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#3

این روش‌های bully کردن قربانیان تجاوز کار همیشگی‌ خیلی‌ از زن ستیز‌ها هست، از بین ۱۰ هزار تا مورد یکی‌ که دروغ بوده است را پیدا میکنند و می‌گویند ببینید ، قربانیان تجاوز همگی‌ کسانی‌ هستند که یا دروغ می‌گویند تا تقصیر خودشان بوده که بهشان تجاوز شده.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#4

Theodor Herzl نوشته: این روش‌های bully کردن قربانیان تجاوز کار همیشگی‌ خیلی‌ از زن ستیز‌ها هست، از بین ۱۰ هزار تا مورد یکی‌ که دروغ بوده است را پیدا میکنند و می‌گویند ببینید ، قربانیان تجاوز همگی‌ کسانی‌ هستند که یا دروغ می‌گویند تا تقصیر خودشان بوده که بهشان تجاوز شده.

نگرفتن مضمون سخن چه, از روش‌هایِ ناخودآگاهِ مادین‌گرایان[sup][aname=rpaea6c][[/aname][anchor=paea6c]1][/anchor][/sup] ئه؟ (:

سخن این نیست که تجاوز دروغین بوده یا نه, سخن اینه که دربرابر دروغی که در دادگاه و زیرِ سوگند گفته (و مایه‌یِ ٩ سال زندان افتادن یک مردی بوده) هیچ پادافره‌یِ[sup][aname=rpa9895][[/aname][anchor=pa9895]2][/anchor][/sup] قانونی‌ای نمیگیرد!





----
[aname=paea6c]1[/aname]. [anchor=rpaea6c]^[/anchor] mâd+in{miyânvand}+gerâ::Mâdingerâ <— Mâdingerây || مادینگرا: فمینیست Ϣiki-En feminist
[aname=pa9895]2[/aname]. [anchor=rpa9895]^[/anchor] pâd+afrah::Pâdafrah || پادافره: سزایی که دربرابر بدی (افره) داده شود Ϣiki-En punishment

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#5

Ouroboros نوشته: از من اگر می‌پرسید که معتقدم همجنسگرایی زنان هم برای جلب توجه و ادا درآوردن است
آخه تا چه حد مزخرف؟ زن‌ها در کًل کافی‌ نبودند حالا حمله به همجنس گرایان را نیز شروع کردید؟

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#6

باید از آن prosecutor‌های کسکش پرسید که اگر به جای آن پدرِ بی‌گناه، زنی را 9 سال بی‌جهت به زندان می‌انداختید بازهم نگرانِ اعتراف‌ها بودید یا خیر؟ سطح وقاحت برایم غیرقابلِ درک است.این دختر 11 ساله بوده چنین ادعایی کرده ( همین که چنین ادعایی از طرفِ دختری 11 ساله اینچنین جدی گرفته میشود و 9 سال مردی به زندان میفتد خود نشان از سطحِ بالایِ روش‌ها و فرآیند‌های قضایی سیستماتیکِ زن‌ستیزانه است!) 9 سال بعد این ادعا را کذب خوانده، یعنی اگر فرض کنیم سنِ قانونی 18 سالگی است این مردِ بی‌گناه 2 سال بی‌جهت در زندان بوده.حال این چه سیستمِ عدالت‌پروری است که حقِ شکایت را از آن مرد میگیرد، تنها فمنیست‌های عزیز میتوانند به ما توضیح دهند!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#7

Mehrbod نوشته: سخن این نیست که دخترک دروغ گفته یا نه, سخن اینه که دربرابر دروغی که گفته (و مایه‌یِ ٩ سال زندان افتادن یک مردی بوده) هیچ پادافره‌ای[1] نمیگیرد.
بچه ۱۱ ساله بوده ، بگیرند چه کارش کنند ، لختش کنند وسط شهر بگردانند دل شما و امیر خنک میشود؟

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#8

Dariush نوشته: باید از آن prosecutor‌های کسکش پرسید
ادمین‌های اصلی‌ تارنما ، اگر سطح بحث به اینجا رسیده ، من هم می‌تونم بی‌ چاک و دهان صحبت کنمE00e

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#9

Dariush نوشته: باید از آن prosecutor‌های کسکش پرسید که اگر به جای آن پدرِ بی‌گناه، زنی را 9 سال بی‌جهت به زندان می‌انداختید بازهم نگرانِ اعتراف‌ها بودید یا خیر؟ سطح وقاحت برایم غیرقابلِ درک است.این دختر 11 ساله بوده چنین ادعایی کرده ( همین که چنین ادعایی از طرفِ دختری 11 ساله اینچنین جدی گرفته میشود و 9 سال مردی به زندان میفتد خود نشان از سطحِ بالایِ روش‌ها و فرآیند‌های قضایی سیستماتیکِ زن‌ستیزانه است!) 9 سال بعد این ادعا را کذب خوانده، یعنی اگر فرض کنیم سنِ قانونی 18 سالگی است این مردِ بی‌گناه 2 سال بی‌جهت در زندان بوده.حال این چه سیستمِ عدالت‌پروری است که حقِ شکایت را از آن مرد میگیرد، تنها فمنیست‌های عزیز میتوانند به ما توضیح دهند!

همه‌یِ اینها به درک, نباید دربرابر دروغی که مایه‌یِ ٩ سال زندان و از دست رفتگی زندگی شما شده, کوچکترین مجازاتی در نگر گرفته شود!؟

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#10

Theodor Herzl نوشته: بچه ۱۱ ساله بوده ، بگیرند چه کارش کنند ، لختش کنند وسط شهر بگردانند دل شما و امیر خنک میشود؟
نمیتوانست زودتر بگوید؟ اگر در سنِ هجده سالگی دروغش را برملا میکرد، مردِ بیچاره 2 سال زودتر از زندان آزاد شده بود.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان