03-18-2012, 06:24 PM
نقل است که روزی اعرابی بر امام وارد شد و عرض کرد یابن رسولولا! من سوالی دارم.
امام فرمود: اسئلونی قبل عن تفقدونی (یعنی بپرسید از من قبل از اینکه برای تخلی به مستراح بروم.)
اعرابی عرض کرد: الله چه تعداد پیغمبر تا کنون صادر کرده؟
حضرت فرمود: یک صد و بیست و چهار هزار عدد!
اعرابی هنگ کرد و چون شمارش بیشتر از ده هنوز اختراع نشده بود عرض کرد: یابن زهرا! یک صد و بیست و چهار هزار چقدر است و چند تا صفر دارد؟
امام که جا خورده بود کمی اندیشید و بناگاه ذوالنقار را از ذوالغلاف بیرون کشیده و اعرابی مفلوک را به صد و بیست و چهار هزار قسمت نامساوی تقسیم کرد.
امام و آموزش عملی ریاضیات به صحابه!
***************************[color="silver"]
---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:54 pm ---------- ارسال قبلی در 09:52 pm ----------
[/color]نقل است امام نقی در ایام عید دست حسنین را میگرفتند و به بهانه عید دیدنی به خانه سالمندان میبردند. حسنین هم با قرار قبلی سالمندان را برای آموزش وضو به دستشویی میبردند. بعد از خداحافظی هم امام شیرینی های دزدی شده را با حسنین تقسیم میکردند.
امام فرمود: اسئلونی قبل عن تفقدونی (یعنی بپرسید از من قبل از اینکه برای تخلی به مستراح بروم.)
اعرابی عرض کرد: الله چه تعداد پیغمبر تا کنون صادر کرده؟
حضرت فرمود: یک صد و بیست و چهار هزار عدد!
اعرابی هنگ کرد و چون شمارش بیشتر از ده هنوز اختراع نشده بود عرض کرد: یابن زهرا! یک صد و بیست و چهار هزار چقدر است و چند تا صفر دارد؟
امام که جا خورده بود کمی اندیشید و بناگاه ذوالنقار را از ذوالغلاف بیرون کشیده و اعرابی مفلوک را به صد و بیست و چهار هزار قسمت نامساوی تقسیم کرد.
امام و آموزش عملی ریاضیات به صحابه!
***************************[color="silver"]
---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:54 pm ---------- ارسال قبلی در 09:52 pm ----------
[/color]نقل است امام نقی در ایام عید دست حسنین را میگرفتند و به بهانه عید دیدنی به خانه سالمندان میبردند. حسنین هم با قرار قبلی سالمندان را برای آموزش وضو به دستشویی میبردند. بعد از خداحافظی هم امام شیرینی های دزدی شده را با حسنین تقسیم میکردند.
عمل به دستورات و قوانین اسلام ترویج فحشا و قباحت و زشتی واقعی است. رقص و آواز و سکس و برهنگی و پورنوگرافی و اختیار زن به تعدد شریک جنسی نه فساد است و نه فحشا بلکه از حقوق مسلم زنان و مردان جامعه میباشد.