03-17-2012, 04:36 PM
سیستم دموکراسی دینی در سامرا به این صورت بود که شمقدر و عفیر به عنوان اعضای مجلس خبرگان امامت روز اول هر ماه تشکیل جلسه می دادند و امام نقی را به عنوان امام به مردم معرفی می کردند روز دوم ماه هم امام نقی تشکیل جلسه می داد و شمقدر و عفیر را به عنوان مجلس خبرگان امامت تعیین می کرد.
سپس سوسن و عسکری کوچولو به عنوان منتخبان مردم سامرا در مجلس شورای امامت روز دهم هر ماه تشکیل جلسه داده و امام نقی را به عنوان امام در حلق مردم سامرا فرو می کردند امام هم روز یازدهم بعد از جلسه خود سوسن و عسکری کوچولو را به عنوان نمایندگان ملت در مجلس شورای امامت تعیین می کرد.
قنبر هم روز بیستم هر ماه به عنوان رئیس دولت امامت به تنهایی تشکیل جلسه می داد و امام نقی را به عنوان امام در ماتحت مردم سامرا فرو می کرد امام هم روز بیست و یکم بعد از جلسه خود قنبر را به عنوان رئیس دولت انتخاب می کرد.
ذوالنعوظ امام هم به تنهایی نقش قوه قضائیه را بازی می کرد و حکم جماع در ملاء عام را در مورد مخالفان اجرا می کرد. این چرخه شگفت انگیز دموکراسی دینی هر ماه در سامرا تکرار می شد و هر شهروند سامرا وظیفه داشت قبل از هر جلسه یک برگه رای که روی آن نقی نوشته شده بود از جیب چپ به جیب راست و بعد از جلسه آنرا از جیب راست به جیب چپ منتقل کند.
پیام بازرگانی : دوستان نقوی عزیز لطفا این پیج رو لایک کنید. با تشکر
*********************************
روزی یکی از صحابه تنگدست، امام نقی (ع) را در دادگستری سامرا دید و علت حضور وی را جویا شد. حضرت فرمود: "از زمان جدم علی همه ما معصومین پیگیر بازپسگیری باغ فدک که متعلق به جدم فاطمه و از آن ما اهل بیت است بوده ایم و تا هنگامی که آن را پس نگیریم از پا نخواهیم نشست"
صحابه عرض کرد: "یابن رسول الله، آیا مال دنیا ارزش این همه تقلا را دارد؟"
- "ای صحابه! بحث مال دنیا نیست. بحث حق است. مومن حق خود را میستاند گرچه جانش را در این راه از دست بدهد"
- "ای پسر پیغمبر! از پدرم شنیدم که پیغمبر خدا فرمود فقر برادر کفر است. یا نقی الائمه اگر باغ را پس ستاندی، آیا بخشی از آن را به من میدهی تا در آن زراعت کرده و جو بکارم و آن را درو کرده و به بازار برده و بفروشم و با ثمن آن زندگی را سپری نمایم؟"
- "در ازای آن چه میدهی؟"
- "از مال دنیا جز قرص نانی نیم خورده ندارم"
پس حضرت قرص نان را از صحابه مسکین گرفت و خورد و سپس فرمود: "همانا ملائک هم اکنون فرود آمده و بشارت دادند که خداوند در ازای این تکه نان هم اکنون قصری در بهشت از برای تو در کنار قصر رسول خدا برپا فرمود. پس برو که تکه باغی در بیابان در برابر قصر بهشتی متاعی بی ارزش است."
سپس سوسن و عسکری کوچولو به عنوان منتخبان مردم سامرا در مجلس شورای امامت روز دهم هر ماه تشکیل جلسه داده و امام نقی را به عنوان امام در حلق مردم سامرا فرو می کردند امام هم روز یازدهم بعد از جلسه خود سوسن و عسکری کوچولو را به عنوان نمایندگان ملت در مجلس شورای امامت تعیین می کرد.
قنبر هم روز بیستم هر ماه به عنوان رئیس دولت امامت به تنهایی تشکیل جلسه می داد و امام نقی را به عنوان امام در ماتحت مردم سامرا فرو می کرد امام هم روز بیست و یکم بعد از جلسه خود قنبر را به عنوان رئیس دولت انتخاب می کرد.
ذوالنعوظ امام هم به تنهایی نقش قوه قضائیه را بازی می کرد و حکم جماع در ملاء عام را در مورد مخالفان اجرا می کرد. این چرخه شگفت انگیز دموکراسی دینی هر ماه در سامرا تکرار می شد و هر شهروند سامرا وظیفه داشت قبل از هر جلسه یک برگه رای که روی آن نقی نوشته شده بود از جیب چپ به جیب راست و بعد از جلسه آنرا از جیب راست به جیب چپ منتقل کند.
پیام بازرگانی : دوستان نقوی عزیز لطفا این پیج رو لایک کنید. با تشکر
*********************************
روزی یکی از صحابه تنگدست، امام نقی (ع) را در دادگستری سامرا دید و علت حضور وی را جویا شد. حضرت فرمود: "از زمان جدم علی همه ما معصومین پیگیر بازپسگیری باغ فدک که متعلق به جدم فاطمه و از آن ما اهل بیت است بوده ایم و تا هنگامی که آن را پس نگیریم از پا نخواهیم نشست"
صحابه عرض کرد: "یابن رسول الله، آیا مال دنیا ارزش این همه تقلا را دارد؟"
- "ای صحابه! بحث مال دنیا نیست. بحث حق است. مومن حق خود را میستاند گرچه جانش را در این راه از دست بدهد"
- "ای پسر پیغمبر! از پدرم شنیدم که پیغمبر خدا فرمود فقر برادر کفر است. یا نقی الائمه اگر باغ را پس ستاندی، آیا بخشی از آن را به من میدهی تا در آن زراعت کرده و جو بکارم و آن را درو کرده و به بازار برده و بفروشم و با ثمن آن زندگی را سپری نمایم؟"
- "در ازای آن چه میدهی؟"
- "از مال دنیا جز قرص نانی نیم خورده ندارم"
پس حضرت قرص نان را از صحابه مسکین گرفت و خورد و سپس فرمود: "همانا ملائک هم اکنون فرود آمده و بشارت دادند که خداوند در ازای این تکه نان هم اکنون قصری در بهشت از برای تو در کنار قصر رسول خدا برپا فرمود. پس برو که تکه باغی در بیابان در برابر قصر بهشتی متاعی بی ارزش است."
عمل به دستورات و قوانین اسلام ترویج فحشا و قباحت و زشتی واقعی است. رقص و آواز و سکس و برهنگی و پورنوگرافی و اختیار زن به تعدد شریک جنسی نه فساد است و نه فحشا بلکه از حقوق مسلم زنان و مردان جامعه میباشد.