06-07-2013, 12:47 PM
folaani نوشته: منافع شخصی یه چیز بدیهی و قوی ای هست.
ولی منافع جمعی اینطور نیست.
طبیعی است که ما اول باید ببینیم برای کارهای جمعی بشر دلیل شخصی پیدا میشه یا نه، بعدا بریم سراغ احتمالات دیگه. که البته تاحالا چیز روشن و محکمی در این ارتباط ثابت نشده.
شما ادعای مفت پشت ادعای مفت میکنید بدون اینکه اثباتشون کنید !
folaani نوشته: متاسفانه شعور و رفتار شما در حد همون موجود توی آواتارتونه.
همه چیز رو به مسخره میگیرید و ادعای منطق و خرد و علم دارید ولی یک حرف بی ربط و تمسخرآمیز رو مدام تکرار میکنید. برای چی؟ برای عصبانی کردن مخاطب؟
خب تو شخصیت و نیت واقعی خودت رو با این کار رسوا میکنی.
من با هر کس اندازه شعور خودش حرف میزنم . وقتی میبینم بحث از طرف شما کشیده میشه به حملات شخصی و مزخرف گویی مثل خودتون با خودتون رفتار میکنم .
تازه با همه اینها پیشتر نشان دادم که شما معتقد به جن و پری و روح هستید و مدام سعی دارید در این بحث عقل رو فراتر از ماده جلوه بدید . حالا که دیگه راهی ندارید افتادید به ننه من غریبم بازی درآوردن ؟
بقرمایید ادعاهایتان را ثابت کنید :
1 - منافع فردی معیار نهایی هر چیزیست .
2 - عقل/ذهن/روان/روح/جن/پری فرای ماده هستند و قدرت تسلط به ماده رو دارند .
3 - همواره منافع شخصی به منافع جمعی تقدم دارند.
هر ادعای دیگه ای بکنید به این فهرست اضافه میشه و خواننده از شما انتظار اثبات ادعا رو داره .
folaani نوشته: بازهم مشکل شما در فهم جملات و منظور مخاطب، یا تحریف عمدی اونها.
بنده نگفتم همه برای کسب شهرت کار میکنن. بجز شهرت، موارد متعدد دیگری رو هم بیان کردم. حالا هرکس میتونه هرکدام از این دلایل یا ترکیبی از چندتا یا حتی همه رو به درجات مختلفی داشته باشه.
حتی دلایل انسانی رو هم بیان کردم.
اما شما ظاهرا صرفا دنبال تحریف کردن و گیر دادن الکی هستید.
شما ادعا کردید که این افراد همه فداکاری میکنن. بنده با ذکر دلایل و فواید متعدد دیگری که میتونه در فعالیت های بازمتن باشه نشون دادم که لزوما اینطور نیست.
من هم همانجا به شما گوشزد کردم که باقی مواردی که شمردید منافع جمعی هست که خودتون هم نوشته بودید جامعه منتها باز هم منافع جمعی رو خرد کردید به منافع شخصی و پاسخ دادید و بعد که مچتان را میگیریم میزنید زیر گریه و شامورتی بازی و این طوری مینویسید :
folaani نوشته: منافع شخصی یه چیز بدیهی و قوی ای هست.
ولی منافع جمعی اینطور نیست.
طبیعی است که ما اول باید ببینیم برای کارهای جمعی بشر دلیل شخصی پیدا میشه یا نه، بعدا بریم سراغ احتمالات دیگه. که البته تاحالا چیز روشن و محکمی در این ارتباط ثابت نشده.
نهایتن باز شما دارید یک مساله جمعی رو خرد میکنید به فردی و باز این شمایید که باید این همه ادعای مهملی که کرده اید رو ثابت کنید و ما مجبور نیستیم در این بحث عدمش رو به شما اثبات کنیم .
شما ادعا کردید بفرمایی اثبات کنید . برای بار جندم : اثبات ادعا به دوش مدعیست .
خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری