دفترچه

نسخه‌ی کامل: گفتگو با هموندان انجمن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Russell نوشته: ولی شما بگو اگر جستار خاصی را پیشنهاد میدهی آنرا بگشایم.

خب مَن "پیشنهاد" ندارمـــــ ؛ تنها از بَرخی کاربران پرسش‌های نوینی
داشتم که خب ، می‌گذاریم‌اَش بَرای آیندهـــــ !
به نظر میرسد، زمانِ صندلی داغ بیباکِ گرامی به پایان رسیده باشد. من پیشنهاد میکنم یکی از بانوان ایرانبانو یا آلیس یا آنجلا روی صندلی بنشینند.اگر نشد یکی از جستارهای قدیمی را بگشایید. مثلا جستارِ راسلِ گرامی را بگشایید.
Dariush نوشته: به نظر میرسد، زمانِ صندلی داغ بیباکِ گرامی به پایان رسیده باشد. من پیشنهاد میکنم یکی از بانوان ایرانبانو یا آلیس یا آنجلا روی صندلی بنشینند.اگر نشد یکی از جستارهای قدیمی را بگشایید. مثلا جستارِ راسلِ گرامی را بگشایید.

آری داریوش جان،بانوان سایت بطرز زیرکانه‌ای همه را روی صندلی نشانده‌اند و خودشان همواره یک بهانه‌ای آورده‌اند ،من نمیدانم چرا اینگونه است،دوستان معمولا رعایت میکنند و سوالات خصوصی نمیپرسند و نهایتش هم خیلی ساده میتوانند جواب ندهند اگر سوالی را دوست ندارند.باور کنید روی صندلی بنشینید اتفاق خاصی که نمیافتد که هیچ حسنهای فراوان هم دارد.

برای بیباک گرامی هم صندلی داغش یکمقدار شلوغ و بی برنامه شد .از بیباک گرامی عذر میخواهیم که اینگونه شد،خواستیم روال را عوض کنیم در سال 92 که اینگونه شد.
Russell نوشته: آری داریوش جان،بانوان سایت بطرز زیرکانه‌ای همه را روی صندلی نشانده‌اند و خودشان همواره یک بهانه‌ای آورده‌اند ،من نمیدانم چرا اینگونه است،دوستان معمولا رعایت میکنند و سوالات خصوصی نمیپرسند و نهایتش هم خیلی ساده میتوانند جواب ندهند اگر سوالی را دوست ندارند.باور کنید روی صندلی بنشینید اتفاق خاصی که نمیافتد که هیچ حسنهای فراوان هم دارد.
چرا زنانه- مردانه اش کردید راسل جان:)))
خوب آدمی زاد است دیگر شاید شرایط برای نشستن مساعد نیستE05a
iranbanoo نوشته: چرا زنانه- مردانه اش کردید راسل جان:)))
خوب آدمی زاد است دیگر شاید شرایط برای نشستن مساعد نیست
بخاطر رضای اسپاگتی بس کنید ایرانبانوی گرامی،بگذارید اندکی امیدوار باشیم که اندکی قضاوت صادقانه عینی در بانوان وجود دارد.
الان در ماه پنجم برگزاری صندلی داغ هستیم،در این مدت از کابران جدید تا قدیمی روی صندلی داغ نشسته اند،چندین بار سخن از نشستن بانوان بوده و از آنها چه بسا بیشتر از بقیه درخواست و به آنها اصرار شده که روی صندلی بنشینند.اینجا آزاد هست هرکس و اصلا بگویند دلم نمیخواهد شرکت کنم سخنی در آن نیست،ولی وقتی چنین همبستگی بین جنسیت و شرکت در صندلی داغ میبینیم چرا نباید سخنی بگوییم؟
چون مقام عظمای فمینیسم دستور میفرمایند هر کس سخن از تاثیر پارامتر جنسیت در رفتار بزند سکسیست است؟(البته، البته، اگر برای ماله کشی تئوری‌هایِ فمینیستی باشد ایراد ندارد).
ما فقط اینرا گفتیم تا بلکه راهی برای تغییر آن بیابیم ولی گویا اینجا ماست هم سیاه است و هیچ رابطه معنا‌داری از ابتدا در این میان وجود نداشته،تنها برخی آدمیزادها شرایط برایشان مساعد نیست و تصادفا تمام 8 شرکت کننده‌ای که شرایط برایشان مساعد شده تا اینجا مرد بوده‌اند ؟!
:)))
چه شاکی!!!
بانو وغیر آن ندارد که....
به هر صورت من حاضرم فداکاری کنمE40a
iranbanoo نوشته: :)))
چه شاکی!!!
بانو وغیر آن ندارد که....
به هر صورت من حاضرم فداکاری کنم
آری شاکی،ولی نه بخاطر اهمیت به صندلی داغ،بلکه شاکی بخاطر برچسب سکسیت خوردن آن هم در بحث کم اهمیت و خنثی‌ای مثل صندلی داغ.

لازم به فداکاری و اثبات چیزی هم نیست.دوستان هر یک دوست دارد در جمع دوستانه دفترچه در صندلی داغ شرکت کند،از حضورش استقبال می‌شود.
راسل شما که سر بنده‌ی اسپاگتی را کندید کدام محیط دوستانه؟ E404
فراری ندهیدشان حالا بگذارید ببینیم چگونه چیزی خواهد شد صندلی داغ یک زن.
من شخصا البته ترجیح می‌دهم به زور هم که شده آنارشی را بنشانیم روی صندلی که به طرز وقیحانه‌ای از زیر بار آن گریخته.
Russell نوشته: آری شاکی،ولی نه بخاطر اهمیت به صندلی داغ،بلکه شاکی بخاطر برچسب سکسیت خوردن آن هم در بحث کم اهمیت و خنثی‌ای مثل صندلی داغ.

لازم به فداکاری و اثبات چیزی هم نیست.دوستان هر یک دوست دارد در جمع دوستانه دفترچه در صندلی داغ شرکت کند،از حضورش استقبال می‌شود.
خوب شاکی شدن ندارد!اینکه تابحال امکان نشستن بانوان انجمن بر روی صندلی داغ فراهم نشده باز میگردد به خواست خودشان.گویا این بحثهای جنسیتی حساسیت شما را برانگیخته و هرنوع کنشی را با آن مرتبط میدانید وگرنه صحبتی از جنسی کردن چنین برنامه ای نبوده و نیست.
مزاح مرا هم با افکار ماسکولیستیتان به اثبات و این داستانها ربط ندهید!
Ouroboros نوشته: بگذارید ببینیم چگونه چیزی خواهد شد صندلی داغ یک زن.
27
iranbanoo نوشته: خوب شاکی شدن ندارد!اینکه تابحال امکان نشستن بانوان انجمن بر روی صندلی داغ فراهم نشده باز میگردد به خواست خودشان.گویا این بحثهای جنسیتی حساسیت شما را برانگیخته و هرنوع کنشی را با آن مرتبط میدانید وگرنه صحبتی از جنسی کردن چنین برنامه ای نبوده و نیست.
چون برمی‌گردد به خواست خودشان نمی‌تواند جنسیتی باشد؟! صحبت از جنسیتی بودن ماجرا خیلی وقت است که مطرح شده، از همان آغاز کار وقتی سه چهار نفر از کاربران پرسابقه‌ی اینجا(که همه مرد بودند)روی منبر رفتند، ما پیشنهاد دادیم که یکی از بانوان انجمن داوطلب بشوند و خودمان هم چند نفری را پیشنهاد کردیم، نه کسی داوطلب شد و نه کسی پیشنهادهای مکرری که طی چند ماه بعد مرتبا تکرار شدند را هرگز پذیرفت(در همین صفحه هم آخرین ِ آنها را می‌بینید). در نتیجه‌ی همه‌ی اینها، اکنون بیان اینکه «زنان انجمن برای نشستن بروی صندلی داغ بی‌میلی شدیدی نشان می‌دهند» سخن بیراهی نیست، در جستجوی دلیل آنهم طبیعی‌ست که باید عنصر جنسیت را در نظر داشت چون خُب، کاربران زن انجمن زن هستند!٬
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22