دفترچه

نسخه‌ی کامل: قهوه خانه مش قنبر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6
اخویهای کافر بدانید حزب الله در اینترنت یک یا دو سرباز ندارد بلکه ما 3 لشگر افسر جنگ نرم هستیم که دست به دست هم در اینترنت عطرافشانی می کنیم.

35000 کاربر بسیجی وارد فضای مجازی شدند

[COPY] حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بسیج با توانمندی، هدایت‌های مقام معظم رهبری، سیاست داخلی سپاه پاسداران و با پشتیبانی مردمی به مقابله با جنگ روانی و تهاجم فرهنگی غرب رفته و به موفقیت‌های چشم‌گیری در این زمینه دست‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در پیشرفت، امنیت و افزایش سطح علمی و تسریع در روند چرخه اقتصادی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران نقش عمده‌ای ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تفکر و اندیشه‌های بسیجی در قالب ساده‌زیستی، تحمل ناملایمات می‌توان به اهداف بلند جمهوری اسلامی دست یافت.

اسماعیلی بیان داشت: بسیج در شکل‌گیری هسته‌های مقاومت انتفاضه مردم فلسطین و بیداری جبنش‌های آزادی‌خواهانه جهان نقش کلیدی و تعیین‌کننده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای نسل جوان الگوساز هستند، افزود: دشمن از طریق ورود لوازم آرایشی و پوشش‌های مبتذل قصد القای فرهگ غربی را میان نسل جوان دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: حق‌شناسی نخستین وظیفه نیروهای مومن و متعهد بسیجی در برابر دستاوردهای نظام اسلامی است که با آگاهی و بصیرت، کشور به قله افتخار و سربلندی می‌رسد.[/COPY]
یکی از سموم جامعه اسلامی ما این است که زنان و دختران با آرایش و آراستگی و تجملات و زرق و برق به خیابانها می روند که این دشمن را شاد و حضرت زهرا سلام الله علیها را غمگین می کند. چقدر خوب است دختران و بانوان ایران با الگو برداری از بانوی دو عالم با ظاهری مشابه خواهران بسیجی به خیابان ها رفته در سایه ولایت امام خامنه ای مشتی محکم برداهان استکبار جهانی بزنند.

[ATTACH=CONFIG]1006[/ATTACH]
E032E032E032E032

[ATTACH=CONFIG]1007[/ATTACH]
E413E421:e059::e140:
یکی از مشکلات حج رعیت نشدن حریم بین زن و مرد است که از لحاظ شرعی مشکل ساز بوده (سبب تلصیق میشود) و جا دارد ترتیبی اتخاذ شود که این مسئله حل شود راه حل این است که حج را زنانه مردانه کنند تا رضا خداوند متعال فراهم شود.

[COPY]فشار جمعیت برای بانوان محترم مشکلات دوچندانی ایجاد می کند:

الف. رعایت حریم شرعی، با توجه به ازدحام فوق العاده، بسیار سخت و یا غیر ممکن است، و طبیعی است که تمام زائران خانه خدا که با عشق به پروردگار و تحمل سختی ها، پا به سرزمین وحی نهاده اند، علاقمند به حل این مشکل هستند.

ب. گاهی دیده شده است که کاروان ها برای حفاظت از بانوان، حلقه ای به دور آنان تشکیل داده و از آنان محافظت می کنند که به طور طبیعی مستلزم اعمال فشار برای جلوگیری از ورود دیگران است که فشار جمعیت را افزایش می دهد و به طواف دیگران لطمه می زند.

ج. مشکلی که در سالهای اخیر برای زائران ملیت های مختلف رخ داده، دستگیری افراد به جرم تلصیق (تماس بدنی) از سوی نیروهای سعودی است ! که مجازات حبس و شلاق را در پی داشته است.

در حالی که، یقین داریم چنین نیتی از سوی هیچ زائری وجود ندارد و فقط به علت فشار جمعیت، چنین اتهامات و مشکلات قضایی برای زائران خانه خدا به وجود می آورند.[/COPY]
Hezbollah_yaAli نوشته: اخویهای کافر بدانید حزب الله در اینترنت یک یا دو سرباز ندارد بلکه ما 3 لشگر افسر جنگ نرم هستیم که دست به دست هم در اینترنت عطرافشانی می کنیم.

35000 کاربر بسیجی وارد فضای مجازی شدند
اونوقت 35 هزار تا 7 هزار تومن میشه چند تومن ؟!! [عکس: 30.gif]
دوستان من اینجا رسما تکذیب میکنم...حزب الله خودش بر حق است و ربطی به آنارشیسم و این داستان ها ندارهE105!! حالا حزب الله جان، غیر از مسائل روزمره در مورد مسائل دینی و تاریخ اسلام و فلسفی نمیخوای تاپیک باز کنی؟
Hezbollah_yaAli نوشته: اگر دقت کرده باشید حزب الله از پشتوانه محکم فکری برخوردار است و شهید مطهری ها و شهید طهرانی مقدم ها وحسین الله کرم ها و ده نمکی ها و حسن عباسی ها و دکتر ارجمند جناب آقای روازاده و ... با منطق چون شمشیری بران بر سپاه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تاخته توطئه دشمنان ولایت را نقش برآب می کنند.
دقیقن به خاطر همین اسامی که نام بردید معتقدم که ترول هستید . چون تمام این افراد جزو تندروهای اصولگرا هستند . در ضمن چند تن از این ها عضو گروه فشار انصار حزب الله هستند و با تنها چیزی که بیگانه هستند همین منطق هست !
کافر نوشته: دقیقن به خاطر همین اسامی که نام بردید معتقدم که ترول هستید . چون تمام این افراد جزو تندروهای اصولگرا هستند . در ضمن چند تن از این ها عضو گروه فشار انصار حزب الله هستند و با تنها چیزی که بیگانه هستند همین منطق هست !
همین قدر که شما کفار باور نمی کنید که حزب اللهی مترقی است نشان میدهد که برگ برنده با ماست. چون شما حزب الله را نشناخته اید.

حالا اخوی حزب اللهی باید چکار کند تا از نظر شما واقعی باشد؟ مرید عوامل فتنه سبز باشد؟ نوکر رفسنجانی باشد؟ مرید سروش و اکبر گنجی باشد؟
تا بیرون راندن همهٔ فلسطینی‌ها و اشغال اردن ، عراق عربستان ، لبنان ، کویت ، بحرین و مصر یک یا موسی دیگر مانده است ، منتظر باشید E11b
David Hume نوشته: تا بیرون راندن همهٔ فلسطینی‌ها و اشغال اردن ، عراق عربستان ، لبنان ، کویت ، بحرین و مصر یک یا موسی دیگر مانده است ، منتظر باشید E11b
نخیر اخوی. ظهور نزدیک است. امروز کشور ما بدست آقا امام زمان اداره میشود و بزودی مدیریت جهانی با مدیرت آقا امام زمان. ظهور نزدیک است و هرکس مسلمان نشود حسابش با شمشیر آقا امام زمان است.
خود آغا امام زمان حسابش با f35 های كفار است :))))
صفحات: 1 2 3 4 5 6