دفترچه

نسخه‌ی کامل: فیلم‌ها و اخبار مربوط به انقلاب مردم سوریه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3
David Hume نوشته: استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه
من نمیتونم ببینم با تور،لینک خبری هم داری کسری.
آمریکا مثل اینکه گفته بود سلاح شیمیایی استفاده بشه حمله نظامی میکنه
David Hume نوشته: استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه

این سوختگیه یا شیمیایی ؟!
اگر الان آمریکا حمله نکنه با توجه به هشدار اوباما نتیجه میگیریم که آمریکا زر مفت زیاد میزنه !
تشکیل گردان مسیحیان ارتش آزاد سوریه به نام انصار الله ( توضیح اینکه عرب‌های مسیحی‌ نیز از کلمه الله برای خدا استفاده میکنند ، اشتباه یک‌وقت نگیرید).
[video=youtube;Om-g7FgXjm0]http://www.youtube.com/watch?v=Om-g7FgXjm0[/video]
من نظرم کمی‌ راجع به وقایع سوریه عوض شده! امروز یه فیلم اومده بیرون که یک فرمانده ارتش آزاد( تازه اینها القاعده هم نیستند!) قلب یک سرباز بشار اسد رو در می‌آره و می‌خوره! وزیر دفاع سابق آمریکا هم یک مصاحبه کرده که میگفت کشور‌هایی‌ مثل سوریه و لیبی‌ کشور‌های قلابی هستند که توسط قدرت‌های استثماری ساخته شدند و شامل قوم‌هایی‌ هستند که به خون هم تشنه هستند مثل علوی‌ها و سنی‌ها و جهان آزاد باید اصلا دخالت نکنه اونجا‌ها اینها پدر هم رو در بیارند!

Syrian rebel 'cuts out soldier's heart and EATS it' in horrific propaganda video | Mail Online
خیلی نگران کنندس. من هم تا حدی نظرم نسبت به مخالفان اسد عوض شده. ظاهرا اسلامگراها خیلی دارن بین مردم نفوذ پیدا می کنن. ولی خب نظر ما هیچ تاثیری نداره در روند انقلاب سوریه.:) مشکل اینه که دو طرف پشتشون به کمک کشورهای دیگه گرمه و جنگ فرسایشی شده. این انقلاب خاموش بشو نیست پس امیدوارم زودتر تکلیف حکومت اسد رو یکسره بکنند.
به نظر می‌رسد سوریه درحال پیروی از مدل آفریقایی‌ست که در آن دولت فاسد و سرکوبگر با شورشیان جانی در بن‌بست بسر می‌برد، و آنها در کنار هم و با هم به کشتار مردم غیرنظامی یا اعدامهای انقلابی مشغول می‌شوند. بهار عربی هم ختم شد به خزان اسلامی.
یک سکولار قاتل از یک مسلمان قاتل بهتر است ، حداقل در دوران سکولار قاتل به مو و پوشش مردم و شراب خوردن گیر نمی‌دهند!:e420:
freedom fighters سوریه در حال آموزش گردن زنی به بچهE14c
Israel Matzav: Graphic video: Free Syrian Army has child behead Assad loyalist with sword
مثل اینکه احتمال دخالت نظامی مستقیم کشورهای غربی در سوریه داره افزایش پیدا می کنه. با توجه به خبرهای این چند روزه درباره استفاده احتمالی حکومت سوریه از سلاحهای شیمیایی، نظر دوستان چیست؟ من فکر میکنم غرب میخواد این فرصت رو غنیمت بشماره. چون ایران هم بخاطر شرایط دشوار اقتصادی و روی کار اومدن دولت روحانی که ماسک صلح طلبی رو زده، لای منگنه قرار داره و نمیتونه حمایت آن چنانی از بشار اسد بکنه.
از این غربی ها هم بخاری بلند نمیشه... میخوان بیشترین سود رو با کمترین ضرر کسب کنن !! به نظر من که هیچی قابل پیش بینی نیست اما محتمل ترین گزینه اجرای نقشه ای مثل لیبی هست...
صفحات: 1 2 3