دفترچه

نسخه‌ی کامل: خمینی در دادگاه تاریخ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
به نظر شما چرا خمینی باید در دادگاه تاریخ محاکمه شود؟
مگر چه اعمالی انجام داده است؟
sonic نوشته: به نظر شما چرا خمینی باید در دادگاه تاریخ محاکمه شود؟
مگر چه اعمالی انجام داده است؟

بابا بیچاره کاری نکرده که !!!!
خمینی فقط از حماقت مردم سوء استفاده کرد،خوب امروزم انسان ها از خر استفاده میکنند چون خره!،راستش من خمینی رو مقصر نمیدونم،بلکه انسان هایی امثال پدر خودم رو مقصر میدونم که هنوزم که هنوزه اشتباه خودشون رو قبول نمیکنند و میگند لعنت بر کارتر که فلان کرد و...،و هنوز نمیخان دو تا کلمه بگن "اشتباه کردیم"،تازه این اشتباه کم بوده بچه هم به دنیا میارند و یکی دیگه رو وارد گندی که نسل خودشون بالا آورده میکنند،آآه...
به نظر من بزرگترین جنایت وی به وجود آوردن حکومتی فاشیستی هست که ریشه تمام این بدبختی(جنایات،نابه سامانی ها و ...) را آن دانست.
بدترین نکته اینه که خمینی مثل اکثر جانیان قدیمی تاریخ نبود که ندونه دموکراسی و حقوق بشر چیه و حتی نمونه عملی اون در غرب جلوی چشش بود.کسانی مثل بازرگان هم کتارش بودند که مثلاً لیبرال بودند و هی بهش گوشزد میکردند یکسری چیزها رو.ولی خمینی اول اومد گفت که چرا شاه به حقوق بشر احترام نمیگذاره بعد که خر رو سوار شد گفت حقوق بشر سیخی چنده و ما اسلام رو داریم که برای مستراح رفتن تا فیزیک کوانتوم و اداره جامعه نظریه و راه داره.
این از چنگیز هم بدتره چون چنگیز حداقل این عذر رو داشت که در یه محیط بسته بزرگ شده بود و نمیدونست که دموکراسی چیچی هست.
Russell نوشته: بدترین نکته اینه که خمینی مثل اکثر جانیان قدیمی تاریخ نبود که ندونه دموکراسی و حقوق بشر چیه و حتی نمونه عملی اون در غرب جلوی چشش بود.کسانی مثل بازرگان هم کتارش بودند که مثلاً لیبرال بودند و هی بهش گوشزد میکردند یکسری چیزها رو.ولی خمینی اول اومد گفت که چرا شاه به حقوق بشر احترام نمیگذاره بعد که خر رو سوار شد گفت حقوق بشر سیخی چنده و ما اسلام رو داریم که برای مستراح رفتن تا فیزیک کوانتوم و اداره جامعه نظریه و راه داره.
این از چنگیز هم بدتره چون چنگیز حداقل این عذر رو داشت که در یه محیط بسته بزرگ شده بود و نمیدونست که دموکراسی چیچی هست.


انگیزه‌های خمینی را چه می‌بینید از اینکار؟
من فکر میکنم بصورت ابزار به دموکراسی و حقوق بشر نگاه میکرده خمینی.در پیری به قدرت رسید و تغییر افکار افراد در این سن خیلی سخت میشه،هر اون چیزی که تو حجره های حوزه تو ذهنش کردند رو بهش معتقد بوده.
مهربد نوشته: انگیزه‌های خمینی را چه می‌بینید از اینکار؟

انتقام !
من برخلاف دوستان گمان نمی‌کنم خمینی از آغاز جانوری بود که بعدتر شد، یا اینکه مذهبی بودن ِ او تاثیری در آن داشت. من او را صرفا یک انقلابی ِ دیگر می‌بینم که به قدرت مطلق رسید، و ذات ِ فسادآور قدرت او را به کام ِ خود کشید. اولین نفر نبود و آخرین هم نخواهد بود. هرچند ما هرگز از اقتصاد روانی او باخبر نخواهیم شد!
Ouroboros نوشته: من برخلاف دوستان گمان نمی‌کنم خمینی از آغاز جانوری بود که بعدتر شد، یا اینکه مذهبی بودن ِ او تاثیری در آن داشت. من او را صرفا یک انقلابی ِ دیگر می‌بینم که به قدرت مطلق رسید، و ذات ِ فسادآور قدرت او را به کام ِ خود کشید. اولین نفر نبود و آخرین هم نخواهد بود. هرچند ما هرگز از اقتصاد روانی او باخبر نخواهیم شد!
من با اینکه قدرت او را فاسد کرد مشکلی ندارم ولی فکر میکنم مذهب در غرب ستیزی او نقش عمده ای داشت.
صفحات: 1 2