دفترچه

نسخه‌ی کامل: چرا در فیلم های پورن زنان ارضا نمیشوند؟!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8
m@hdi نوشته: زنان معمولا بخاطر ترس از اینکه نشاشن خودشونو انزال نمیکنن و بخاطر همین خودشونو نگه میدارن وگرنه آنها هم میتوانند انزال شوند. این تصور غلط که موقع انزال شاش بیرون میاد باعث میشه اکثر زنها بیخیال انزال بشن.

ارگاسم و انزال در مردها یک معنی میدهد و آن بیرون آمدن منی هست ولی در زنان متفاوت هست. ارگاسم در زنان به شکل بیرون آمدن مایعی از واژن هست.
مهدی جان منبع اطلاعاتیت خیلی مشکل پزشکی داره:))
Female Orgasm | Brown University Health Education
اگر زنی انزال بشه، نمیتونه از لحاظ فیزیکی کنترلی بر نتایجش داشته باشه،بنابراین فرض دقیق تر این هست که یا شخص مورد نظر فاقد توانایی انزال بوده، یا اینکه اساسا ارضا نشده.
به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
"( قال موعدكم یوم الزینة وأن یحشر الناس ضحى ( 59 ) فتولى فرعون فجمع كیده ثم أتى ( 60 )""گفت پیش پیمان گشته تان زمان آرایشگریست هم که گردآمده می شوند مردمان چاشتی 59باز روی کج کرد فرعون باز گردآوری کرد چاره اشُ پس آمد 60"
چرا آدم تندرست بایستی برود برای کام بدست آوردنش روی به هر بی ارزشی درآورد که نمایش های ساخت رویگردانان را ببیند سرگرمی جور کند که سودی برای خودش بار ندارد روانش را وابسته به اندیشه های دشمنان درآورد
من از روزی که رایانه خانه آوردم پیشان نرفتم یکی دوستی آغاز من که بلد نبودم واسه ام به تارنما رفت فراوانی نمای زنان گذاشت برای بالا میز نمایشم منُ می خواست آزار کند پی روشی برای برداشتنش رفتم که خداوند را پاس پیروز شدم هم همه می گفتند این دیگه رایانه خرید یک روزه بی سرپا می شود خداوند نخواسته که بشوم هم آسیبی از این دست خداوند را پاس ندیدم
خداوندا روش های کامجویی مان را از راه روای همسر گیری فراهم کن که هر چیز بینابین نیاز است نه گزافکاری نه بی بهره گی ای خداوند توانای مهربان
پورنو رو نمی دونم ولی خودارضایی در نبود پارتنر واقعن واجبه، حالا یکی پورنو می بینه خودشو خالی می کنه، یکی نمی بینه و فقط خودارضایی می کنه. خیلی از دخترایی ک پارتنر ندارن خودارضایی می کنن چون درغیراینصورت دچار اختلال روحی و روانی و... می شن. آقایون هم همینطورن. خودارضایی هم جرم یا گناه نیس که طرفو به خاطرش سرزش و تقبیح کنن. مگه اینکه یکی پارتنر داشته باشه و بازم خودارضایی کنه ک اینجوری بستگی داره پارتنرش موافقه اینکاره یا مخالف.
مطمئنید؟ُ!
اتفاقا من یکسری فیلم ها رو میبینم که زناشون به صورت خیلی غیر طبیعی ارضا میشن.انگار که دوش رو باز کردن!!
بعدم اینکه فیلم های پورن رو واسه مردا ساختن.کل فیلم دوربین فقط روی جنس زن متمرکزه.از مرد فقط یه آلتش معلومه.
معلومه که نشون دادن ارضای زن خیلی هم اهمیت نداره.مگر اینکه پای تحریک مرد ها به میون بیاد....E402
ارضا شدن زن‌ها اکثرا داخلی‌ هست مثل مرد که بیرون نمیپاشه! زن‌ها خیلی‌ به ندرت squirt میکنند که شدیدا به بیرون میپاشه!
undead_knight نوشته: مهدی جان منبع اطلاعاتیت خیلی مشکل پزشکی داره:))
Female Orgasm | Brown University Health Education
اگر زنی انزال بشه، نمیتونه از لحاظ فیزیکی کنترلی بر نتایجش داشته باشه،بنابراین فرض دقیق تر این هست که یا شخص مورد نظر فاقد توانایی انزال بوده، یا اینکه اساسا ارضا نشده.

این یکی از تصورات غلط در مورد زنان است که حتی بعضا خود زنان از آن اطلاعی ندارند. همه زنان چون مثل مردان غده پروستات دارند توانایی انزال هم دارند. فقط حجم مایع خارج شده حین انزال در میان زنان متفاوت میباشد و اصولا رساندن زن به انزال سخت تر از رساندن او به ارگاسم هست و بخاطر همین برخی مردان و زنان کلا بیخیال انزال میشن:

فرق انزال با ارگاسم در خانم ها
mbk نوشته: خداوندا روش های کامجویی مان را از راه روای همسر گیری فراهم کن که هر چیز بینابین نیاز است نه گزافکاری نه بی بهره گی

شما زنتو نتونی ارضا کنی عصبی میشه و جای دیگه لجبازی میکنه و شما مجبورید طبق گفته قرآن کتکش بزنید تا خفش کنید! ولی خیلی از آخوندا سعی میکنن با پیدا کردن راه های ارضا کردن زنان در سنت امامان شیعه بگن که اسلام به ارضا شدن زن هم اهمیت میده حال آنکه در قرآن و سنت پیامبر خبری از اینجور چیزا نیست و امامان عقب مانده شیعه هم مثل پیامبرشون به دنبال شکم و زیر شکم خودشون بودن و اینجور حرفا رو انگار بعدا آخوندا از خودشون دراوردن! اگه ارضای زن در اسلام ارزش داشت اندک اشاره ای به آن در قرآن میشد حال آنکه نشده.
Alice نوشته: مگه اینکه یکی پارتنر داشته باشه و بازم خودارضایی کنه ک اینجوری بستگی داره پارتنرش موافقه اینکاره یا مخالف.

گور بابای پارتنر! با وجود پورن استارهایی که در بهترین حالت هستند شما اگر پارتنر هم داشته باشید بعد از مدتی سراغ خودارضایی میرید حالا پارتنر موافق باشه یا نباشه. البته من در مورد تحریک شدن زنان با دیدن پورن استارهای مرد نظری نمیدهم چون زن نیستم ولی به عنوان یک مرد در فیلم های آماتور بیشتر زنان عادی یک دهم پورن استارهای زن سکسی نیستن و من که بیشتر ترجیه میدم بجای سکس با بعضی از این زنان برم با فیلم های بعضی پورن استارها خودارضایی کنم!
iranbanoo نوشته: اتفاقا من یکسری فیلم ها رو میبینم که زناشون به صورت خیلی غیر طبیعی ارضا میشن.انگار که دوش رو باز کردن!!

میزان مایع خروجی در هنگام انزال تا 2 فنجان هم میتونه برسه.

برای انزال زن باید با کلیتوریس و
g point
با سرعت بالا ور برید . احتمالا دقیق گفتم
E011
تا بتوانید شریک خود را هم به لذت خوب برسونسد .

اون نقطه جی که گفتم واقعی هست واقعا انزا شیری رنگ دارن . غلیظ و زیبا :e420:
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8