دفترچه

نسخه‌ی کامل: خفاش شب!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
درود. اون هایی که در ایران زندگی میکنند بخصوص در جنوب ایران حتما اسم خفاش شب رو شنیدند..
بنظرتون این ماجرا حقیقت داره یا شایعه ست؟!
بطور خلاصه: عده ای (میگویند که وهابی هستند!) وارد ایران شده اند و زنان و دختران جوان که منتظر تاکسی هستند را سوار کرده و بعد از تجاوز و اونها رو میکشند
تصاویری پخش شده که با شکنجه کشته شده اند.. عده ای هم قربانی آدم ربایی شده اند که به خفاش شب نسبت داده اند..
دولت ایران این خبر رو شایعه میدونه و عوامل پخش شایعه رو دستگیر کرده! فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اعلام کرده که یه نفر راننده تاکسی عامل اصلی پخش شایعات بوده و بعد از بازجویی از این شخص، گفته که نرخ بنزین گران شده ولی سازمان تاکسیرانی نرخ جابجایی مسافر رو بیشتر نکرده. من تصمیم گرفتم با پخش این شایعه حداقل کاری کنم که مردم سوار مسافرکش های شخصی نشوند و برای ما همیشه مسافر باشه!

نظر شما چیه؟
نظر خودم اینه که عده ای (ایرانی) واقعا زنان و دخترها رو میدزدند که هدفشون ایجاد رعب و وحشت و دزدی و ... هست.
ولی یک کلاغ و چهل کلاغ شده!
به نظر من اگر هم واقعیت داشته باشد مجازات اعدام کمترین بهایی‌ست که این جانوران درنده باید بپردازند. شدیدا مشتاقم بدانم این اخبار کذایی حقیقت دارند یا نه.
1- تو چرا اسمتو عوض کردی؟
2- بنظرت با مرگ یک جسم، (یا ده ها جسم) اندیشه ها و تفکرات آنها از بین میره؟!
3- من مخالف اعدامم. شما چطور؟
یه نفر نوشته: 1- تو چرا اسمتو عوض کردی؟
2- بنظرت با مرگ یک جسم، (یا ده ها جسم) اندیشه ها و تفکرات آنها از بین میره؟!
3- من مخالف اعدامم. شما چطور؟
1- حواسم نبود از شما اجازه بگیرم!
2- تا حد قابل متنابهی بله، دستکم از گسترش بی‌رویه‌ی آن جلوگیری می‌شود.
3- خیر من موافق هستم. به زعم شما شخصی که به دختری تجاوز می‌کند و او را سلاخی می‌کند چه پادافره‌ای را باید بپردازد که درخور افره‌ی انجام شده باشد؟
Crusader نوشته: به زعم شما شخصی که به دختری تجاوز می‌کند و او را سلاخی می‌کند چه پادافره‌ای را باید بپردازد که درخور افره‌ی انجام شده باشد؟
حبس ابد. زندان با اعمال شاقه!
کشتن هیچوقت مفید نبوده و راه حل مناسبی نبوده
یه نفر نوشته: حبس ابد. زندان با اعمال شاقه!
برچیدن بی چون و چرای اعدام یک چسی روشنفکری هست. اعدام باید برچیده بشه برای جرم هایی مثل دزدی محاربه با خدا و سب نبی و قتل نفس یک نفر و اینها. ولی نه برای قتل های چندباره و کسانی که ثابت کردند بودنشون برای جامعه خطرناکه. چرا دولت باید خرج نگهدای این جانی ها رو در زندان بده؟ فردی که چند نفر رو کشته قطعن یک فرد غیرعادی هست که وجودش برای جامعه هزینه بردار هست. پس باید این بار رو از روی دوش جامعه برداشت.
kourosh_bikhoda نوشته: برچیدن بی چون و چرای اعدام یک چسی روشنفکری هست. اعدام باید برچیده بشه برای جرم هایی مثل دزدی محاربه با خدا و سب نبی و قتل نفس یک نفر و اینها. ولی نه برای قتل های چندباره و کسانی که ثابت کردند بودنشون برای جامعه خطرناکه. چرا دولت باید خرج نگهدای این جانی ها رو در زندان بده؟ فردی که چند نفر رو کشته قطعن یک فرد غیرعادی هست که وجودش برای جامعه هزینه بردار هست. پس باید این بار رو از روی دوش جامعه برداشت.

برای ایران میگی یا کل دنیا ؟ خب نمونه اون پسر نروژی رو داریم که 25 سال زندان با امکان تمدید رو براش در نظر گرفتن ... مشکلی هم ظاهرا پیش نیومد بعد از اون و جامعه و دولت هم پذیرفتن !!
دوستان طوری صحبت از بازدارندگی اعدام میکنند که انگار این همه نمونه نقض برای عدم بازدارندگی اعدام نیست!
یکی‌ از دلایلی که من مخالف حکم اعدام هستم این هست که ممکن هست طرف بیگناه باشه ، هیچ راه بازگشتی از اعدام نیست ، خیلی‌ از کسانی‌ که در آمریکا اعدام شدند قبل اینکه DNA سیستمش باشه الان معلوم شده که اصلا بیگناه بودند
صفحات: 1 2