نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گفتگو پیرامون فمینیسم

undead_knight نوشته: [عکس: 187.jpg]
[url="http://www.radiofarda.com/content/f2-iran-marivan-convicted-criminal-in-city-police-protests-female-dress/24961512.html"]مجازات محکوم در مریوان:‌ گرداندن با لباس زنانه قرمز
[/url]

تنبیه...ببخشید تشویق مجرمین از راه زن نما کردنشون! :))

کجای این به سود مردان است؟ 39 میگوید اگر مانند زنها ناز و نازک و شکستنی باشید به سرتاپای شما خواهند رید.

زندانی‌ها فرهیخته ادبوَر و سیاستی را مگر ندیده‌اید؟ برای ترساندن اینها میاندازند اشان کنار زندانی‌های خلاف‌سنگین که بترسند, چون در میان
آنها زاب‌هایِ ادبوَری و فرهیختگی و ... هیچ جایی ندارند. بهمین سان در میان مردان و خرحمالی‌های مردانه و زندگی مردانه هم این چیزها‌یِ
ناز و لطیف و رُژلب و نمیدانم ناز و نازکشیدگیِ شما جایی ندارند, اگر نازک باشید شما را دیگر مردان مغزشستشو رفته زیر پا له‌میکنند.

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Dariush نوشته: اینهم از وقاحت‌های فمنیستی‌ست که به زندان رفتنِ 3500 نفر در یک سال صرفا به خاطر قانونی تماما ضدانسانی و مبتنی بر اصول برده‌داری موضوع جک می‌شود ولی برای 3درصد از زنان تمام جهان که ختنه می‌شوند، روز جهانی مبارزه علیه ختنه زنان تعریف می‌شود. و در این آمار هم خبری از مردانی که مهریه‌ی زن را پرداخت کرده‌اند که به زندان نروند، مردانی که ماهی یک سکه قسط می‌دهند، مردانی که به تهدید مهریه ناچار به تحمل زنِ مربوطه و تامین مخارج او شده‌اند، مردانی که ناچار شده‌اند به شکلی برای اجرا نکردنِ مهریه به زن باج بدهند(باجهای مادی یا معنوی مثل صرف نظر کردن از حضانت فرزندان)، مردانی که از سالهای پیش در زندان هستند و آنها که موی‌شان آنجا سفید شده و... نیست.
[ATTACH=CONFIG]3248[/ATTACH]
این تلاش های مذبوحانه برای شرم دادن(که منسوب به فمنیست ها میکننش) راه به جایی نمیبره،همونطور که تا حالا متوجه شدید برای بحث با موجودات بی شرم باید کلا رگ و ریشه هرچی شرم و حیا هست رو کند:))
داریوش جان یک کوچولو از مرحله پرتی:))(اون قضیه گله گله رو دوستان کلی استفاده کرده بودند و تیکه ای بود که بهشون انداختم)
این آمار زندانی رفتن در یک سال نیست،این آمار زندانیان موجود بود که من به خاطر روحیه لطیف و مهربانم!:)) با آمار مردانی که امسال متاهل شدند مقایسه کردم مگرنه اگر با امار کل مردان متاهل مقایسش میکردم دیگه رمقی براش نمیموند:))
بعله "تمکین " که بدون نیاز به هیچ عینکی! بردگی جنسی محسوب میشه انگار در حوزه دید شما نیست ولی قانونی که هزارتا بند و تبصره برای رها کردن مرد داره میشه "مبتنی بر اصول برده داری" :))
اصلا چیزی که من باهاش مشکل داشتم همین واژه "گله گله" بود که برای آماری اینقدر ناچیز از چنین واژه ای استفاده شده،بیخود بحث رو به جای دیگه پیوندش نده:))
والا من متاسفانه آمار اینهایی که گفتی رو نداشتم(که البته داشتنش و مقایسه آماریش احتمالا موجب تولید خنده و مزاح بیشتر میشد) ولی متاسفانه مثلا آمار زنانی رو هم ندارم که به خاطر آزار شوهرانشون از همین چیزهایی که قانون براشون معین کرده هم میگذرند.

نقل قول:ای والله! ما از دوستان تشکر می‌کنیم از این که قرار است به خاطر ازدواج کردن و کار کردن و تامین زن ما را به زندان نفرستند و مجازات‌های قشنگ‌تری را در نظر دارند، مرسی دارند واقعا! دوستان یه وقت فکر نکنید این کار در خدمت به مردان انجام نشده‌ها، نه، صد در صد برای مردان است! حالا در کنارش هم کمی از بارهای روی دوش دولت اینطوری برداشته میشود:

همش از روی نگرانی برای مردان است بخدا! باور کنید، مرد اگر برود زندان که نمی‌تواند کار کند مهریه‌ی همسر عزیزش را بدهد، بعد آنجا در زندان همش غصه می‌خورد و افسردگی می‌گیرد، به همین خاطر دوستان فکر کردند مردانِ بیچاره را نجات دهیم:
کلا در این مواقع توانایی تشخیص ایهام و استعاره و کلا سایر صنایع ادبی! در دوستان از بین میره! :))
به هر دلیلی که اینکار انجام شده باشه به نفع مردان هست،نیست!؟حالا باز ناله و زاری بکنید:))
تازه برای شما خبر های بهتری هم داریم:
110 سکه هم برای مهریه زیاد است؟ - سایت خبری تحلیلی تابناك


نقل قول:دوستان دو دقیقه وقت بگذارید و به این مقاله‌ای که فمنیست خوشمزه‌ی ما آورده توجه کنید:

یعنی خشونت مرد به مرد، زن به مرد، زن به زن، خشونت نیست و اگر در خانه مرد به زن بگوید "خفه شو" خشونت کلامی علیه زن است، اما اگر زن همان را به مرد بگوید، احتمالا در حال ابراز نوعی خاص از عشق خالص است که در توان درک ما نیست!
و البته این هم نوعی دیگر از وقاحت فمنیستی‌ست که در نبود آماری موثق از آنسوی ماجرا (خشونتی که علیه مردان است)، از اینکه چند درصد زنان مورد خشونت واقع می‌شوند، نتیجه‌گیری می‌شود که زنان تحت سلطه‌ی مردسالاری به طور روزافزون مورد خشونت واقع می‌شوند!
داریوش عزیز شغل ماله کشی شایسته شما نیست:))
این آمار قطعا ناقصه(من در آمارهای مربوط به کشورهای خارجی مقایسه هایی که توش قربانیان مرد هستند رو هم میارم،مثلا تجاوز) و به همین خاطر هم فقط به "خشونت فیزیکی بر علیه زنان" اشاره کردم،در مورد 70 درصدی بیش از 87/5 درصد از خشونت ها "فیزیکی" بوده،یعنی حدود 60 درصد.
در آمار دوم هم 15 درصد خشونت بر علیه زن فیزیکی به همراه خشونت روانی بوده،نه خشونت روانی به تنهایی.
حالاشما بند کردی به تعریف خشونت روانی که من اصلا در موردش حرفی نزدم؟!:))))
گیر من این بود که واژه گله گله برای آزار جسی زنان بسیار مناسب تره تا زندان رفتن مردان به خطر مهریه یا نفقه! :))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

Mehrbod نوشته: کجای این به سود مردان است؟ 39 میگوید اگر مانند زنها ناز و نازک و شکستنی باشید به سرتاپای شما خواهند رید.

زندانی‌ها فرهیخته ادبوَر و سیاستی را مگر ندیده‌اید؟ برای ترساندن اینها میاندازند اشان کنار زندانی‌های خلاف‌سنگین که بترسند, چون در میان
آنها زاب‌هایِ ادبوَری و فرهیختگی و ... هیچ جایی ندارند. بهمین سان در میان مردان و خرحمالی‌های مردانه و زندگی مردانه هم این چیزها‌یِ
ناز و لطیف و رُژلب و نمیدانم ناز و نازکشیدگیِ شما جایی ندارند, اگر نازک باشید شما را دیگر مردان مغزشستشو رفته زیر پا له‌میکنند.
مگر من گفتم به سود مردانه؟!:))))

پیام این تنبیه آشکارتر از اونی هست که بشه ماست مالیش کرد،شما یک مجرم هستید،شما رو شبیه زن میکنند تا مجازات بشید،چرا؟چون شبیه زنان شدن تحقیر آمیزه.

نکنه مثلا مجازات هایی مثل روی خر گرداندن هم به این خاطره که خر سواری کار شرم آوریه!؟:)))))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: میگم من یک محسابه کوچولو انجام دادم:
0.0060358252094
خب این چیه؟این نسبت آمار حداکثری زندانیان مهریه هست به مردانی که در سال جاری ازدواج کردند(البته آمار کمتر شده دیدم خیلی ضایع میشه اگر آمار فعلی رو بزارم!)
حالا این رو من به نسبت کل آمار مردان متاهل ایرانی نزاشتم که دیگه عددش اصلا ارزش گفتن نداشت.
تعداد ازدواج تا پایان آذر ماه 1392 579871
3500 زندانیان مهریه و نفقه و...
یعنی حدود شیش هزارم درصد از مردانی که تا به حال ازدواج کردند به خاطر مهریه و نفقه و... گله گله توی زندان هستند که البته با قوانین جدید آمارشون کمتر شده و قراره در جامعه فمنیستی ایران به صفر! برسه.
[URL="http://farsnews.com/newstext.php?nn=13911107001249"]عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: سال آینده زندانی مهریه نداریم
[/URL]
حالا اگر بخوایم به آمار آزار زنان ایرانی از شوهرانشون توجه کنیم بالاترین آمار 70 درصد و پایین ترین آمار 15 درصد هست،فکر کنم بازم دارم تفسیر فمنیستی میکنم:))


حالا سراغ سندروم استکهلم در زنان ایرانی بریم که البته شگفت انگیزه که زنان ایرانی در کشورهای توسعه یافته هم هم دیدگاه دارند!
[ATTACH=CONFIG]3246[/ATTACH]
البته تصویر ممکنه یکم گمراه کننده باشه"خشونت خانگی"؟خب بیشتر این آمار پرسش از زنان در مورد رفتار مردان باهاشون بوده:



@Alice
آلیس میگم در مورد شگفت زدگیت یه جا گفته بودی،اینو ببین:
[عکس: 2.gif]
Basement-dweller - Encyclopedia Dramatica
ما یک چیز داریم به نام جهان مجازی و یک چیز دیگه به نام جهان واقعی! هیچ وقت در مورد جهان واقعی در جهان مجازی حرفی نزن،بعضیا دچار گسستگی نسبی ازش هستند:))



به نظرم میرسه این آلزایمر خارج نشینی بعضی کاربران به عزیزان داخلی هم سرایت کرده به همین خاطر سعی میکنم در آینده نزدیک یه نگاه کوچولو به آمار ها و قوانینی که در ایران بار جنسیتی دارند بندازم:))



این آمار در پیتی که گذاشته اید تنها به درد همان مجالس استمناء دسته جمعی فمینیست ها می خورد؛دوست(!) عزیز شما گویا نمی دانید که اساسا رفرنس معتبر به چه می گویند؛
این آماری که گذاشته اید پژوهشگرانش چه کسانی هستند؟مجری اش کدام نهاد یا مرکز آکادمیک است؟اساسا جامعه ی آماری اش چگونه است؟بر داشته اید یک مشت مزخرف بدون هیچ منبعی آورده اید نام اش را آمار می گذارید؟می دانید رجوع کردن به منبع یعنی چه؟بفرمایید برای ما که ما اگر بخواهیم از صحت این آمار مزخرف شما مطمئن شویم باید چه بکنیم؟به کجا باید رجوع کنیم؟

یک بار دیگر هم خدمت شما گفته بودم که منبع باید قابل رجوع باشد و این تیپ آمار ها می شود آمار های فالس نیوزی؛شور بختانه گویا یاد نگرفته اید.
نقل قول:بر طبق آمارها ۷۰ درصد از زنان تحت خشونت هستند ، برای حدود یک چهارم زنان آغاز خشونت از همان شب اول ازدواج و یک چهارم دیگر در همان هفته اول ازدواج است. در هر ۱۲ ثانیه یک زن مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. از هر سه زن در طول عمرشان یک زن به وسیله شریک جنسی خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. در ۹۵ درصد از خانواده ها خشونت اعمال شده از سوی مردان است.

۹۰ درصد کودکانی که در خانوادههایی زندگی می کنند که در آنها ضرب و شتم وجود دارد، به کتک خوردن مادرشان آگاهی دارند.

۸۰ درصد بزهکاران در حیطه سرشار از خشونت بزرگ شدهاند. پسرانی که در شرایط خشونت بار خانوادگی بزرگ می شوند، ۷۰ درصد بیشتر از بقیه ظرفیت و گرایش کتک زدن به زنانی که با آنان زندگی می کنند را دارا هستند.
کودکانی که در شرایط خشونت بار زندگی می کنند ۳۰۰ درصد بیشتر از افراد معمولی الکلی یا معتاد می شوند.

همچنین بر اساس نتایجی که از خشونت در ایران بدست آمده :
- ۳۴% زنان کتک خورده ( شاکی ) بیسواد و ۶/۲۳% مردان ( متشاکی ) طبق پرونده ها بیسواد بوده اند.
- ۸۳% زنان خانه دار و ۱۷% شاغل بوده اند /. بیشتر مردان دارای شغل آزاد ( ۳۹% ) ، کارگر ۲۴% و کارمند ۱۳% بوده است .
- میانگین سن زنان ۲۹ سال و مردان ۳۵ سال بوده است .
- میانگین تفاوت سنی بین زن و شوهر ۶ سال و میانگین تعداد فرزندان ۳/۲ نفر می باشد در بیش از ۳۰% موارد فاصله سنی زن و شوهر بیشتر از ۸ سال بوده است.
- ۵/۸۷% خشونت های اعمال شده بر زنان را خشونت فیزیکی و ۵/۳۲% را خشونت روانی شامل می گردد.
- ۵۵% خشونت ها موجب ضرب و جرح بدنی شده و ۸/۲۸% کبودی بوده است .
- ۸۹% پرونده ها مربوط به مناطق شهری و ۱۱% مربوط به مناطق روستایی بوده است .
- ۹۲% خشونت ها بر علیه زنان در منطل شخصی، ۳/۵% در خیابان و ۷/۲% در منزل اقوام بوده است .
- ۱۰% مردان ( متشاکی ) مواد مخدر مصرف می کرده اند.
- در ۱/۷۷% موارد ازدواج بین زنان و شوهران مورد مطالعه اختیاری و در ۶/۸% تحمیلی بوده است .
- علت دعوای بین زن و شوهر از نظر زنان به ترتیب کتک کاری ( ۳/۶۶% ) ، آزار و اذیت جسمی ( ۸/۵۸%) ، ضرب و شتم ( ۳/۳۱%)، ترک نفقه ( ۸/۲۳%) ، اهانت و توهین ( ۸/۱۸%) و بیرون کردن از خانه ( ۸/۱۸%) بوده است
اما نتایج در یک نظرسنجی دیگر در کشورمان با عنوان همسرآزاری، حاکی از آن است که ۴۶درصد از پاسخگویان ادعا کرده‌اند که توسط شوهران‌شان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، ۲۴درصد آزار روحی، ۱۵درصد آزار روحی و جسمی، ۵ درصد آزار جسمی و ۲۰درصد از زنان پاسخگو اظهار داشتند که به یاد ندارند چند بار مورد آزار قرار گرفته‌اند! ۹درصد بیش از ۱۰بار، ۳درصد بین ۹ تا ۱۰بار، ۳درصد بین ۵ تا ۶بار، ۳درصد بین ۳ تا ۵ بار، ۲درصد بین ۱ تا ۲بار را گزارش کرده‌اند.

۹ درصد با ضربات دست، ۹درصد با نیش زبان، کنایه و آزارهای روحی، ۳درصد با کمربند، ۱درصد با ناسزا، ۷۰ درصد هم به وسیله‌ای که با آن مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند اشاره نکردند. ۶۴درصد زنان پاسخگو در میان نزدیکان‌شان زنانی را می‌شناسند که مورد آزار و اذیت شوهران‌شان قرار می‌گیرند.
۳۹ درصد پاسخگویان عقیده دارند حمایت قانونی از زنان و برخورد جدی با متخلفان برای جلوگیری از این اعمال موثر است. ۳۰درصد آنها به آگاهی و شناخت نسبت به حقوق مردان و همسران‌شان اشاره کردند. ۲۷درصد به داشتن ایمان و اعتقادات مذهبی و ۴درصد به سایر موارد اشاره کردند.
۳۲ درصد از پاسخگویان معتقدند که ایجاد طرز تفکر حقوق برابر زن و مرد و آموزش آنان توسط رسانه‌های گروهی، بهترین راه ایجاد آگاهی در مردان نسبت به حقوق خود و همسران‌شان می‌باشد. ۲۷درصد به تربیت صحیح خانوادگی، ۲۰درصد به داشتن پشتوانه و حمایت قانونی، ۵ درصد به آموزش در دوران تحصیل و مدرسه و ۶ درصد به بالابودن اعتقادات دینی اشاره کرده‌اند.

از همان قسمت قرمز رنگ معلوم است که چه خبر است؛نوشته 70 درسد زنان مورد خشونت قرار می گیرند و در 95 درسد اوقات هم مردان عامل خشونت اند:E412


یک چیز دیگر،تو را به جان دورکین یک وقتی هم برای خواندن منابعی که قرار می دهی بگذار،بار چندم است که این اشتباه استراتژیک را مرتکب می شوی.
پاسخ

نقل قول:این آمار در پیتی که گذاشته اید تنها به درد همان مجالس استمناء دسته جمعی فمینیست ها می خورد
ای آقا فمنیست ها که به دلیل کس لیس بودن از این مجالس ندارند،فوقش سکس پارتی دارند! :))در هر حال امثال گروه هایی مثل mgtow قطعا با توجه به ماهیت زن گریزشون این پدیده رو به کرات تجربه میکنند:))
نقل قول:؛دوست(!) عزیز شما گویا نمی دانید که اساسا رفرنس معتبر به چه می گویند؛
این آماری که گذاشته اید پژوهشگرانش چه کسانی هستند؟مجری اش کدام نهاد یا مرکز آکادمیک است؟اساسا جامعه ی آماری اش چگونه است؟بر داشته اید یک مشت مزخرف بدون هیچ منبعی آورده اید نام اش را آمار می گذارید؟می دانید رجوع کردن به منبع یعنی چه؟بفرمایید برای ما که ما اگر بخواهیم از صحت این آمار مزخرف شما مطمئن شویم باید چه بکنیم؟به کجا باید رجوع کنیم؟
یک بار دیگر هم خدمت شما گفته بودم که منبع باید قابل رجوع باشد و این تیپ آمار ها می شود آمار های فالس نیوزی؛شور بختانه گویا یاد نگرفته اید.
:e106:
[عکس: 17.jpg]
احسنت! دقیقا گیر مورد علاقه من رو دادی و اینجاست که باید یه مدال خوشگل روی سینت بزنم(با رعایت حدود شرعی) :))
البته یکم عذاب وجدان دارم که با این تاخیر و اشتباه سهوی مچگیری شما پشم میشه:))


Nevermore نوشته: از همان قسمت قرمز رنگ معلوم است که چه خبر است؛نوشته 70 درسد زنان مورد خشونت قرار می گیرند و در 95 درسد اوقات هم مردان عامل خشونت اند:E412
یک چیز دیگر،تو را به جان دورکین یک وقتی هم برای خواندن منابعی که قرار می دهی بگذار،بار چندم است که این اشتباه استراتژیک را مرتکب می شوی.
منو به جون پائل! به جون یک زن سکسی تر قسم بده:)))
خب حالا پاداش این همه نکته یابی شما،که البته از صمیم قلب ازش ممنونم:
http://ijogi.mums.ac.ir/jufile?c2hvd1BER...QucGRmLg==
(بدون فیلترشکن دانلودش بکنید)
برای آسون تر کردن کارتون:
نقل قول:مطالعات انجام شده در ایران نیز، وجدود
این پدیده و عوارض ناشی از آن را تأیید می کنند. نتایج
طرح ملی نشان می دهد که 66 درصد از زنان ایراندی از
ابتدای زندگی مشترکشان تا زمان انجام پژوهش حداقل
یک بار مورد خشونت قرار گرفتده اندد و بیشدترین ندوع
.) 52 %( بوده است
منبع:
8. Ghazi Tabatabaei M, et al.[National plan phenomenon of domestic violence against women(persion)]. Library of Research Center Ministry of Interior 2001;20.
BBC Persian | صفحه ویژه خشونت خانگی علیه زنان
‮ایران‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮۶۶ درصد زنان ایرانی قربانی خشونت می‌شوند‬
http://journals.tums.ac.ir/upload_files/pdf/_/14454.pdf
تحقیقی هم در سال 85 نشون داده که بیش از 80 درصد زنان در مقابل خشونت خانگی سکوت میکنند(منابع در پی دی اف موجوده)
البته همه اینها به نقل از مقام های حکومتی و در مواردی به نقل غیر مستقیم از بی بی سی هست،البته اگر مثل بعضی مخالفین جمهوری اسلامی میخواید به آیت الله بی بی سی،صفت فمنیست رو هم اضافه کنید ابایی نیست ولی فکر نمیکنم بشه گفت مقامات دولتی جمهوری اسلامی،حتی روشنفکرترینشون چندان فمنیست یا مایل به فمنیسم هستند! :))

اگر هم میخواید آمار ها رو با استناد به "حکومتی" بودن هوا کنید آمارهای زندانیان مهریه و... هم به هوا میره و مجالس عزاتون بر پایه آمارهای تخیلی و توهمی بوده:)))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: 0.0060358252094
undead_knight نوشته: یعنی حدود شیش هزارم درصد

آندد جان این میشه 0.6 % E404 !!
پاسخ

undead_knight نوشته: داریوش جان یک کوچولو از مرحله پرتی:))(اون قضیه گله گله رو دوستان کلی استفاده کرده بودند و تیکه ای بود که بهشون انداختم)
..
گیر من این بود که واژه گله گله برای آزار جسی زنان بسیار مناسب تره تا زندان رفتن مردان به خطر مهریه یا نفقه! :))
No kidding !!

نبینم آندد ما برای ترول مجبور به انداختن متلک اونهم بصورت بولد شده بشه بشه و بعد از اینکه بازم جوابی نگرفت مجبور به توضیح اون بشه !! بگذار سریع من یک داستان برایت تعریف کنم و وضعیت رو تشریح کنم شاید یکم بهت کمک بشه:
دیروز من مشاهده کردم آلیس گرامی که علاقمند به توضیح‌هایِ فرگشتی بود (بیشتر و روشنتر از همیشه) با مشاهده‌یِ اینکه سخن ما با علایق و منافع زنانه سازگار نیست سعی در نفی "فریب بودن" رفتار با توسل به ریشه‌یِ فرگشتی اون بشه وبعد از اینکه من نبود ارتباط مناسب بین حقیقت احتمالی استفاده‌یِ اجداد ما از آرایش بعنوان استراتژی جنسی با درستی ادعای ما که آرایش امروز حربه‌ای جنسیتی ست و البته بی ارتباطی بسیار بیشتر اونرو با اینکه آیا خود آرایش و عمل زیبایی "فریب" هست یا نیست را بیان کردم، در پاسخ او (بیش از حد انتظارم) با جوابی بیربط مواجه شدم و در حالی که درست متوجه نشده بود اصلا سخن من چی هست (ولی خب مطمئنا خوشش نیومده بود از روند اوضاع) نگهان یادشون افتاد که ما اینجا "فلسفه بافی" میکنیم و Science ما بمیزان مورد قبولی Hard نبوده و یکسری ایرادات بوده درباره‌یِ فلسفه و علم که باید میگفته و تا الان یادش رفته. بعد از این، شما دقیقا بعد همین پست اومدی یک افسانه‌ای تعریف کردی از اینکه چطور یک سال پیش عده‌ای از مدافعان حقوق مردان با دیدن اینکه توضیح فرگشتی به ضررشون هست اومدند به اون حمله کردند و از مشاهده‌یِ این ماجرا تو" مرده بودی از خنده" !!

یکمقدار سعی کن این "یک نمونه" رو که برات آوردم تجزیه و تحلیل کنی، یک لیوان آب خنک بخور، یک نفس عمیق بکش (اگر در تهرانی نکش !!)، یکمقدار بهش فکر کن. شاید متوجه بشی که الان چطور بنظر میرسی و چرا متلک انداختی و جواب نگرفتی، میدونی اینجور به سبکتر بودن سرور اینجا کمک شایانی میشه !!

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Anarchy نوشته: آندد جان این میشه 0.6 % E404 !!
اره راست میگی حواسم نبود"درصد" رو استفاده میکنم ضرب در صد میشه،دستت درد نکنه;)

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: ای آقا فمنیست ها که به دلیل کس لیس بودن از این مجالس ندارند،فوقش سکس پارتی دارند! :))در هر حال امثال گروه هایی مثل mgtow قطعا با توجه به ماهیت زن گریزشون این پدیده رو به کرات تجربه میکنند:))
:e106:
[عکس: 17.jpg]
احسنت! دقیقا گیر مورد علاقه من رو دادی و اینجاست که باید یه مدال خوشگل روی سینت بزنم(با رعایت حدود شرعی) :))
البته یکم عذاب وجدان دارم که با این تاخیر و اشتباه سهوی مچگیری شما پشم میشه:))



منو به جون پائل! به جون یک زن سکسی تر قسم بده:)))
خب حالا پاداش این همه نکته یابی شما،که البته از صمیم قلب ازش ممنونم:
http://ijogi.mums.ac.ir/jufile?c2hvd1BER...QucGRmLg==
(بدون فیلترشکن دانلودش بکنید)
برای آسون تر کردن کارتون:

منبع:
8. Ghazi Tabatabaei M, et al.[National plan phenomenon of domestic violence against women(persion)]. Library of Research Center Ministry of Interior 2001;20.
BBC Persian | صفحه ویژه خشونت خانگی علیه زنان
‮ایران‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮۶۶ درصد زنان ایرانی قربانی خشونت می‌شوند‬
http://journals.tums.ac.ir/upload_files/pdf/_/14454.pdf
تحقیقی هم در سال 85 نشون داده که بیش از 80 درصد زنان در مقابل خشونت خانگی سکوت میکنند(منابع در پی دی اف موجوده)
البته همه اینها به نقل از مقام های حکومتی و در مواردی به نقل غیر مستقیم از بی بی سی هست،البته اگر مثل بعضی مخالفین جمهوری اسلامی میخواید به آیت الله بی بی سی،صفت فمنیست رو هم اضافه کنید ابایی نیست ولی فکر نمیکنم بشه گفت مقامات دولتی جمهوری اسلامی،حتی روشنفکرترینشون چندان فمنیست یا مایل به فمنیسم هستند! :))

اگر هم میخواید آمار ها رو با استناد به "حکومتی" بودن هوا کنید آمارهای زندانیان مهریه و... هم به هوا میره و مجالس عزاتون بر پایه آمارهای تخیلی و توهمی بوده:)))


لعنتی یک 10 خطی نوشتم به باد رفت.

نخست اینکه پاداش کس لیسان گرامی همواره سرکوفت و تو سری بوده نه سکس پارتی.استمناء هم استمناء ذهنی بود،همینکه دور هم بنشینید و یک آمار در پیتی هم بدهید و در باب سلطه ی مردان آه و ناله کنید بس است.

دوم اینکه حال که دیدید آن آمار مشتی کس و شعر بیشتر نبود این بازی ها را در می آورید که بگویید خیر من از قصد آنرا گذاشته ام.اندکی هم به شعور مخاطب خود احترام بگذارید جانم.E421

اما در مورد آمار هایی که گذاشته ای،تا جایی که من می دانم تنها پژوهش درست و حسابی ای که در این مورد انجام گرفته مربوط به زمان خاتمی یا همان 2001 است.باقی کاملا مخدوش است،مانند آن نمونه ی آخری که قرار داده اید که جامعه ی آماری شان 50 زوج تهرانی بوده اند.اینها یا نمی دانند جامعه ی آماری چیست و یا ما را خر فرض کرده اند.

در مورد آن آمار مذکور هم در همانجا نوشته از 66 درسد،52 درسد خشونت ها کلامی و روانی بوده.یعنی ما در اکثر موارد شاهد خشونت فیزیکی نبوده ایم و این چیزی است که میان همه ی خانواده ها رایج است.دوتا این می گوید چهارتا آن یکی رویش می گذارد جواب می دهد.آن فحش هایی که نثار مردان شده چه می شود این وسط؟باز هم مظلوم نمایی زنانه؟این خشونت کلامی هم از آن بلبشو هایی است که هرکس تعریفی برای آن ارائه می کند و لازم است بدانیم تعریف ایشان از خشونت کلامی دقیقا چیست.اما همانطور که داریوش عزیز هم اشاره کرد عمده مشکل این پژوهش نادیده گرفتن خشونت بر علیه مردان است و این خود به خوبی نشان می دهد که آیا می توان به این آمار ها در مورد خشونت خانگی استناد کرد یا خیر؟جایی که دست کم نیمی از قربانیان را نادیده می گیرد.

همانطور که به شما با انبوهی از مستندات نشان دادیم که تا چند سال پیش کسی باور هم نمی کرد که بر علیه مردان چنین خشونتی رایج باشد و اصلا اینگونه خشونت در ایران به رسمیت شناخته نمی شود.این است که دست کم آمارتان در این خراب شده مخدوش است و آن سوی آب ها هم که نشان داده ایم وضع به چه منوال است.
[URL="http://www.csulb.edu/~mfiebert/assault.htm"]
REFERENCES EXAMINING ASSAULTS BY WOMEN ON THEIR SPOUSES OR MALE PARTNERS:
AN ANNOTATED BIBLIOGRAPHY
[/URL]

یک مزخرف دیگر هم گفتید و آن مقایسه آمار زندانیان مهریه و خشونت خانگی بود.اینجا باز هم نمی دانید که قیاس مع الفارق چیست و ناشیانه از آن بهره می برید.برادر آمار زندانیان مهریه یک موضوع کاملا مشخص و مطلق است و احتیاجی نیست پژوهشی صورت بگیرد.بر این پایه سو گیری نیروهای حکومتی تاثیری در بالا رفتن یا پایین آمدن آن ندارد،اما پژوهشی که بر اساس اصول آماری و استقرایی صورت می گیرد لازمه اش بی طرفی مطلق پژوهشگران در متد های آمار گیری است.در مورد آمار زندانیان مهریه نیازی نیست از برخی اصول آماری و علمی پیروی کنید تا آمارتان معتبر و قابل استناد باشد،اما در مورد پژوهش خشونت خانگی لازم است.به گمانم آن دو واحد آمار را هنوز پاس نکرده باشی:e405:
آن آمارهایی که بالا ارائه کرده اید هیچ کدام حکومتی نبوده اند،یعنی به طور مثال بر اساس کیس هایی که بواسطه ی خشونت خانگی به دادگاه،بیمارستان و مراکز درمانی و روانشناسی مراجعه کرده اند نبوده اند.بر اساس گونه ای همه پرسی بوده که خانه به خانه صورت می گرفته است.


پ.ن:من هنوز هم منتظر آن آمار 95 درسد هستمE411E411
پاسخ

نقل قول:شنبه: همون لحظه که وارد دانشکده شدم متوجه نگاه سنگینش شدم. هرکجا می رفتم اونو می دیدم. یکبار که از جلوی هم دراومدیم نزدیک بود به هم بخوریم صداشو نازک کرد و گفت: ببخشید!
من که میدونم منظورش چی بود. تازه ساعت 5/9 هم که داشتم بورد رو میخوندم اومد پشت سرم شروع به خوندن بورد کرد.آره دقیقا می دونم منظورش چیه. اون میخواد زن من بشه!!!
بچه ها میگفتن اسمش مریمه. از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون تصمیم گرفتم باهاش ازدواج کنم!
یکشنبه:امروز ساعت 9 به دانشکده رفتم. موقع رفتن تو سرویس یه خانومی پشت سرم نشسته بود و با رفیقش می گفتن و می خندیدن. تازه به من گفت ببخشید آقا میشه شیشه پنجرتونو ببندین. من که میدونم منظورش چی بود. اسمش رو میدونستم اسمش نرگسه!
مثل روز معلوم بود که با این خنده هاش میخواد دل منو نرم کنه که بگیرمش. راستیتش منم از اون بدم نمیاد. از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون تصمیم گرفتم با نرگس هم ازدواج کنم!!
دوشنبه: امروز به محض اینکه وارد دانشکده شدم سر کلاس رفتم. بعد از کلاس مینا یکی از همکلاسیهام جزوه منو ازم خواست.من که میدونم منظورش چی بود.حتما مینا هم علاقه داره با من ازدواج کنه. راستیتش منم ازش بدم نمی آد. از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون تصمیم گرفتم با مینا هم ازدواج کنم!!!
سه شنبه:امروز اصلا روز خوبی نبود. نه از مریم خبری بود نه از نرگس نه از مینا. فقط یکی ازم پرسید آقا ببخشید امور دانشجویی کجاست؟ من که میدونستم منظورش چی بود. ولی تصمیم نگرفتم باهاش ازدواج کنم چون کیفش آبی بود احتمالا استقلالیه!
وقتی جریان رو به دوستم گفتم به من گفت: ای بابا ! بدبخت منظوری نداشته. ولی من میدونم رفیقم به ارتباط بالای من با دخترا حسودیش میشه حالا به کوری چشم دوستم هم که شده هرجور شده با این یکی هم ازدواج میکنم!
چهارشنبه: امروز وقتی داشتم وارد سلف می شدم یک مرتبه متوجه شدم که از دانشگاه آزاد ساوره به دانشگاه ما اردو اومدند. یکی از دخترای اردو از من پرسید ببخشسد آقا! دانشکده پرستاری کجاست؟ من که می دونستم منظورش چیه! اما تو کار درستی خودم موندم که چطور این دختر ساوجی هم منو شناخته و به من علاقه پیدا کرده. حیف اسمش رو نفهمیدم. راستیتش از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون تصمیم گرفتم هرطور شده پیداش کنم و باهاش ازدواج کنم!!! طفلکی گناه داره از عشق من پیر میشه!
پنج شنبه:یکی از دوستای هم دانشکده ایم به نام احمد منو به تریا دعوت کرد. من که میدونستم منظورش از این نوشابه خریدن چیه. میخواد که من بی خیال مینا بشم. راستیتش از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون عمرا قبول کنم!
جمعه: امروز صبح در خواب شیرینی بودم که داشتم خواب عروسی بزرگ خودم رو می دیدم. عجب شکوه و عظمتی بود داشتم انگشتم رو توی کاسه عسل فرو میکردم که... مادرم یکهو از خواب بیدارم کرد و گفت که برم چند تا نون بگیرم. وقتی تو صف نانوایی بودم دختر خانومی از من پرسید ببخشید آقا صف پنج تایی ها کدومه؟
من که میدونم منظورش چی بود اما عمرا اگه باهاش ازدواج کنم!!!
راستش از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون من از دختری که به نانوایی بیاد زیاد خوشم نمی آد!
شنبه: امروز صبح زود از خواب بیدار شدم صبحانه را خوردم و اومدم که راه بیفتم که مادرم گفت: نمی خواد بری دانشگاه. امروز نوار مغزت آماده است برو از بیمارستان بگیر. راستیتش از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون مردم میگن من مشکل روانی دارم!!!
وقتی به بیمارستان رسیدم از خانوم مسئول آزمایشگاه جواب نوار مغزم رو خواستم. به من گفت آقا لطفا چند دقیقه صبر کنید. من که میدونستم منظورش چی بود ..
شاید قبلا این رو دیده باشید.
این استدلال هایی که به انگیزه زنان برای تحصیل و کار و... میپردازه بدجور منو یاد این میندازه:)))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان