نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم دوستی
#31

iranbanoo نوشته: چی بگم جناب نایت؟تمام تمرکز من این بود که به خاطر مصلحت اندیشی های معمول که بر چسب منطقی بودن هم خوردن ارزش ارتباط ها رو پایمال نکنیم و احساسات کسی رو به خاطر بی احساسی خودمون خدشه دار نکنیم....
اما انگار نگاه آقایون نسبت به رابطه ها یک چیزه,حرفشون یک چیز . عملشون چیز دیگه....
کاش بیشتر توضیح میدادین .حقیقت هرچه قدر خودمو در این شرایط فرض کردم نتونستم مثل شما فکر کنمE40d
خب بزارید یکم روی رابطه دختر وپسر تمرکز کنم:
ببینید من میگم که اول رابطه در مورد این مسائل توافق بشه،اگر کسی در این مورد توافق کرد دیگه چه اشکالی داره که بر اساس توافق عمل کنیم؟!!(چون اول رابطه بعد احساسی اونقدر قوی نشده که بگیم داریم از احساسات کسی سواستفاده میکنیم)
اتفاقا من شدیدا مدافع حقوق زنان هستم ولی نمیتونم بپذیرم که یک آدم بالغ حتی نتونه در مورداستارت یک رابطه(هر نوع دوستی)احساسی عمل نکنه.
من قبول دارم که خیلی وقت ها روابط با سواستفاده یکی از طرفین تموم میشه به این خاطر که منفعت کوتاه مدت در صادق نبودن و... بوده ولی وقتی همه چیز با رضایت دو طرف شروع میشه،محکوم کردن کسی چندان منصفانه نیست.
حداقل من به جز خودم عده ای رو میشناسم(هرچن راستش تعدادشون زیاد نیست!)که حرف و عمل نگاهشون یکیه،ولی خب هر کسی تبعات این رک و راست بودن رو نمیتونه بپذیره و خیلی ها به دورویی و ناراستی روی میارند.
البته در این سیستم احساسی مردان و زنان تا حدی فرق داره درسته ولی من احساس رو یک چیز ابدی نمیبینم که کسی با از دست دادنش بی احساس بشه!
امیدوارم توضیحات بیشتر شفاف کننده باشه:)

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#32

مرسی شفاف بود:)
اما طرف انسانه,احساس داره...یهو عاشق میشه دست خودش نیست کهE415
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
آخرین ارسال توسط Russell
12-06-2012, 07:55 PM

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان