نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فعالیت نازی ها در ایران قانونی شد !
#91

مهربد نوشته: من درباره اسراییل و پلستین آگاهی چندانی ندارم که بخواهم بگویم حق با کدام است.

اما سخنی که درباره نیرومندی و حقوق بشر گفتیم آنچنان هم بدیهی نیست. برای نمونه در همین
جنبش سبز هم می‌دیدیم که مردم فکر می‌کنند سرگرم بازی هستند و در جایی که بایستی از حق
و حقوق خود تا آخرین قطره خون دفاع کنند و جنگنده باشند, دشمن را ناز و نوازش می‌کنند. (کاری
نداریم که این استراتژی هم سودمندی‌هایی داشت و در جهان چهره‌ای + از ما درست کرد)

من هم حامی جنبش بی خوشونت این چیزیها نیستم.من وقتی صحبت اخلاقی بودن میکنم جنگ رو لزوماً عمل غیر اخلاقی نمیدونم.صحبت من اینه که مثلاً در همین جنبش سبز جنگیدن عمل اخلاقی هست و باید در صورت سودمندی استفاده بشه.اما در همین خشونت مردم هم نباید مثلاً بروند به طرف مقابل تجاوز بکنند برای مثال.
من گفتم اینکه برای جاری ساختن حقوق بشر باید قدرت داشت امری بدیهیست،نه اینکه لزوماً حقوق بشر قدرت میآورد.
الان زور جمهوری اسلامی بیشتر از مدافعین حقوق بشر است پس حکم میراند.اما اینکه بگوییم چون زورشان بیشتر است ما هم فقط باید فقط پی قدرت باشیم و حقوق بشر را کنار بگذاریم اشتباه است.
به سخن دیگر قدرت باید وسیله باشد نه هدف،انهم برای رعایت آزادی و حقوق بشر و...
حالا ممکن است در ابتدای امر امکان نداشته باشد آزادی کامل برقرار کرد کما اینکه اکثراً پس از اشغال نظامی یک کشور نمیایند از فردا قوانین را مثل یک حکومت دموکرات اجرا کنند.اما باید هدف اصلی در آینده باشد و در حد امکان رعایت شود.
بسیاری در جنگ شرکت میکنند ولی تعدادی فقط به عنوان جنایتکار جنگی شناخته میشود،صرف جنگیدن با جنایتکار جنگی بودن متفاوت است.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#92

مهربد نوشته: چرا آدم را از دیگر جانداران جدا کنیم؟ ما نیز مانند دیگر جانداران هستیم, همان انگیزه‌ها و همان غریزه‌ها را داریم.

پس راه بیوفتیم برویم در جنگل زندگی کنیم به یک باره !

مهربد نوشته: اندیشه‌های خوب و زیبا نیز به خودی خود پیرو و جایگاه پیدا نمی‌کنند, بایستی قدرت و نیرو پشت آن‌ها باشد. این واقعیت طبیعت است, می‌خواهیم آن را دوست داشته باشیم می‌خواهیم نداشته باشیم.

ما هم مثل سایرین جاندار هستیم و مکانیزم بدنمان هم مثل همانهاست ، ولی عقل و شعور فرق بین ما و آنهاست اگر قرار باشد بگوییم هر کی زورش بیشتره پس حاکمه میشه قانون جنگل .[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:04 pm ---------- ارسال قبلی در 09:03 pm ----------

[/color]
russell نوشته: برای انجام اعمال انسانی و اخلاقی باید قدرت داشته باشی این چیزیست بدیهی. ولی اینکه با قدرت اعمال غیر انسانی و غیر اخلاقی انجام بدهی توجیه پذیر نیست. منظور من تلفات اجتناب ناپذیر غیر نظامی نیست.بلکه جنایات مکرر جنگیست.اینکه به قول دوستمون یک خشاب گلوله تو سینه دختر 13 ساله شلیک کنی. شما بشین ببین این خاخامای یهودی چیا میگند. این جنایات هیچ توجیهی نداره. مثل جنایت هیتلر که یه سری شهروند رو با کلی زحمت جمع کنی که نسل کشی راه بندازی.

دقیقن 53

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#93

sonixax نوشته: پس راه بیوفتیم برویم در جنگل زندگی کنیم به یک باره !

ما هم مثل سایرین جاندار هستیم و مکانیزم بدنمان هم مثل همانهاست ، ولی عقل و شعور فرق بین ما و آنهاست اگر قرار باشد بگوییم هر کی زورش بیشتره پس حاکمه میشه قانون جنگل .

آنچه ما دوست داریم, با آنچه در واقعیت هست تفاوت دارد.
در واقعیت, هر کس که زور و نیروی بیشتری داشته باشد می‌ماند.

خردورزی و حقوق بشر و این‌ها سراسر وابسته به نیروی پشت خود هستند.
پاسخ
#94

مهربد نوشته: آنچه ما دوست داریم, با آنچه در واقعیت هست تفاوت دارد. در واقعیت, هر کس که زور و نیروی بیشتری داشته باشد می‌ماند. خردورزی و حقوق بشر و این‌ها سراسر وابسته به نیروی پشت خود هستند.

همیشه هم این طوری نیست !

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#95

نامه شخصی‌ که به عنوان نماینده یهودیان داخل ایران در مجلس رژیم است رو به لاریجانی ببینید در مورد وبسایت نازی‌ها در ایران که به راه افتاده بود، آخه یکی‌ نیست به ایشون بگه برای مخالفت با نازیسم که اینهمه ...مالی‌ رژیم لازم نیست که!

آذر 89

نقل قول:جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
پس از عرض سلام
احتراماً به استحضار می رساند که اخیراً در فضای مجازی تبلیغاتی در رابطه با تفکرات نژادپرستانه و ضد انسانی نازیسم صورت گرفته است که در آن با اطلاق لقب پیشوا به جنگ افراز مجنونی به نام آدلف هیتلر سعی در ترویج و تبلیغ افکار ضد انسانی نازیسم می شود ، از آنجایی که این تفکر نژادپرستانه تمامی نژاد سامی را مورد هجوم قرار می دهد و با توجه به همزمانی این فعالیت با فعالیت های سازمان یافته استکبار بر علیه منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخی از محافل جهانی این همزمانی برای اینجانب سئوال برانگیز است. لازم به تذکر است که تمامی موحدان جهان می دانند که چنین تفکراتی ضد انسانی هیچگونه پذیرشی در صفوف مردم ایران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و نخواهد داشت و بر اهل تاریخ ثابت شده که بیشترین سود از تبلیغات نژاد پرستانه نازیسم همواره به خزانه صهیونیزم وارد می شود و صهیونیزم غارتگر به بهانه قرار دادن نژادپرستی های نازیستی اهداف خود را تحقق می بخشد. با توجه به ارزش های والای حاکم بر نطام جمهوری اسلامی ایران که میراثی گرانبها از امام راحل است و اکنون نیز ملت شریف ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری یکصدا به مباره با استکبار و الحاد برخواسته است. خواهشمندم در این مورد امر به رسیدگی صادر فرمایید.

http://www.iranjewish.com/News_F/News_nameh_38.htm

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان