03-13-2012, 10:51 AM
روزی استفان هاوکینگ نزد امام نقی رفت و پرسید: شما میگویید قرآن دارای حقایق علمی است .من بارها این کتاب را خواندم و هیچ چیز علمی ندیدم .امام گفت :اکنون قرآنی را که محمد به جدم علی داده بود و نزد ما اهل بیت امانت بود را به تو میدهم تا ببینی چه میزان علم در قرآن بوده .
سپس امام به کتاب خانه خود رفت و پس از نیم ساعت برگشت .کتاب را به استفان داد .استفان با چشمانی متحیر کتاب را خواند .اشک در چشمانش جمع شد . شهادتین گفت و رفت .ابن عکسم از حضرت پرسید : کتاب ، چه بود ؟
حضرت فرمود : دایره المعارف بریتانیکا بود که جلد اش را با نوقوشاپ ،در آن نیم ساعت عوض کردم و بر جلدش نوشتم "قرآن کریم" .
****************************
از نقی پرسیدند چرا محمد در 40 سالگی به نبوت برگزیده شد؟ امام فرمود: آخه 40 سال طول کشید تا محمد چت کردن و ارتباط آنلاین با عالم ملکوت رو یاد بگیره.
****************************
منت نقی را که ابا ابتر است و خاندانش استر است و ترک صاحتش موجب غفلت است و به شكر اندرش مزيد لذت
هر ذوالنعوذی كه فرو مي کند ممد حيات است و چون بر مي آيد مفرح ذات. پس در هر جماعی دو لذت موجود است و بر هر لذتی نقی حاضر است. اول لذتی که فرو می شوی و دوم لذتی که دو نیم می شوی
(گلستان النقی)
****************************
منفورترین اصحاب من آنهایی هستند که در شب چهار شنبه سوری برای پریدن از روی آتش از عبارتی چون " یا علی، یا ابول الفضل، یا حسین و ..." استفاده میکنند...
دلخونیهای امام نقی (ع) از پیرون متناقضش
****************************
ویل بن عبدالله دورانت از امام نقی پرسید چرا در اسلام آزادی بیان وجود ندارد؟ امام بادی عظیم از معده در داده و فرمودند: بیا! اینم آزادی بیان
پس ویل خشتک بر سر کشید و ماسک اکسیژن بر صورت زد و تا جا داشت دوید ولی افسوس که دیر شده بود. از این روی ویل بن عبدالله دورانت را اولین شیمیایی راه آزادی بیان می نامند
****************************
به خدا قسم همان قدر كه جماع با يك دختر 9 ساله شيرينتر از جماع با يك پيرزن 69 ساله است مراسم دلنشين قمه زني هم بسيار منطقي تر و لذت بخش تر از آتش پريدن است.
امام و علوم قياس
****************************
این مردم پارس آدم بشو نیستند. در چهارشنبه سوری و نوروز جشن های باستانی خود را پاس می دارند, در سالمرگ اجداد بیخود من به سر و کول خود می زنند و بر سر خود گل می مالند, و در خانه هم عرق و آب انگور و ودکا می خورند و هزاران کار انجام می دهند. این ها بین سنت و مدرنیته گیر افتادند و احتمال نجاتشان از دست علفیون کم است.
امام نقی و تاسف از وضع مردم پارس, پس از سفری کوتاه به آن دیار
سپس امام به کتاب خانه خود رفت و پس از نیم ساعت برگشت .کتاب را به استفان داد .استفان با چشمانی متحیر کتاب را خواند .اشک در چشمانش جمع شد . شهادتین گفت و رفت .ابن عکسم از حضرت پرسید : کتاب ، چه بود ؟
حضرت فرمود : دایره المعارف بریتانیکا بود که جلد اش را با نوقوشاپ ،در آن نیم ساعت عوض کردم و بر جلدش نوشتم "قرآن کریم" .
****************************
از نقی پرسیدند چرا محمد در 40 سالگی به نبوت برگزیده شد؟ امام فرمود: آخه 40 سال طول کشید تا محمد چت کردن و ارتباط آنلاین با عالم ملکوت رو یاد بگیره.
****************************
منت نقی را که ابا ابتر است و خاندانش استر است و ترک صاحتش موجب غفلت است و به شكر اندرش مزيد لذت
هر ذوالنعوذی كه فرو مي کند ممد حيات است و چون بر مي آيد مفرح ذات. پس در هر جماعی دو لذت موجود است و بر هر لذتی نقی حاضر است. اول لذتی که فرو می شوی و دوم لذتی که دو نیم می شوی
(گلستان النقی)
****************************
منفورترین اصحاب من آنهایی هستند که در شب چهار شنبه سوری برای پریدن از روی آتش از عبارتی چون " یا علی، یا ابول الفضل، یا حسین و ..." استفاده میکنند...
دلخونیهای امام نقی (ع) از پیرون متناقضش
****************************
ویل بن عبدالله دورانت از امام نقی پرسید چرا در اسلام آزادی بیان وجود ندارد؟ امام بادی عظیم از معده در داده و فرمودند: بیا! اینم آزادی بیان
پس ویل خشتک بر سر کشید و ماسک اکسیژن بر صورت زد و تا جا داشت دوید ولی افسوس که دیر شده بود. از این روی ویل بن عبدالله دورانت را اولین شیمیایی راه آزادی بیان می نامند
****************************
به خدا قسم همان قدر كه جماع با يك دختر 9 ساله شيرينتر از جماع با يك پيرزن 69 ساله است مراسم دلنشين قمه زني هم بسيار منطقي تر و لذت بخش تر از آتش پريدن است.
امام و علوم قياس
****************************
این مردم پارس آدم بشو نیستند. در چهارشنبه سوری و نوروز جشن های باستانی خود را پاس می دارند, در سالمرگ اجداد بیخود من به سر و کول خود می زنند و بر سر خود گل می مالند, و در خانه هم عرق و آب انگور و ودکا می خورند و هزاران کار انجام می دهند. این ها بین سنت و مدرنیته گیر افتادند و احتمال نجاتشان از دست علفیون کم است.
امام نقی و تاسف از وضع مردم پارس, پس از سفری کوتاه به آن دیار
عمل به دستورات و قوانین اسلام ترویج فحشا و قباحت و زشتی واقعی است. رقص و آواز و سکس و برهنگی و پورنوگرافی و اختیار زن به تعدد شریک جنسی نه فساد است و نه فحشا بلکه از حقوق مسلم زنان و مردان جامعه میباشد.