نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طرح یک مناظره
#41

David Hume نوشته: شما چیزی حالیت نیست گرامی‌ ، از خود سخنی برای گفتن ندارید و همش از جاهای دیگر کپی‌ می‌کنید ، استدلال‌های شما هم در اندازه دبستان است ، دیگر هیچ خداباوری نیز از آنها استفاده نمیکند ، در ضمن ۵۰ تا پست نیز ندارید!

sonixax نوشته: تفسیر = الله و پیامبرش نفهم بوند قدر خر نمیفهمیدند گاو از اونها بیشتر میفهمیده . بعد این یارو مفسره میفهمیده اومده گفته اونها که نفهمیدند چی گفتند چی گفتند !!!

این دو پست بسیار جالب بودند... البته چند پست دیگر هم اینجا هست که جای بسی تعجب داره...

به نظر من مشکل در این نیست که یک فرد مسلمان به بنده فحش میدهد و یک فرد بی خدا به یک مسلمان چنین حرف هایی را میزند... شما هر دو، در هر دو گروه فکری دارید به شخص حمله میکنید... حلمه به فرد به هر شکلی که باشد در بحث یا هر نوع گفتمان صحیح نیست...
اگر فردی توان این را ندارد که طرف مقابل را (حالا با هر توان علمی یا هر عقیده ای) در یک گفتمان با احترام خطاب کند و با منطق به اصل موضوع بحث بپردازد چه نتیجه ای از یک گفتمان میتوان گرفت؟ فقط برخورد دو فرد با دو تفکر متفاوت؟ این به خودی خود ما را به کجا میرساند؟

مسلما شما اختیار دارید که در یک گفتمان فرد مقابل را انتخاب کنید ولی اینکه فرد را برای مثال "جلبک" یا "بچه دبستانی" و یا با هر نام و نشان زیبای دیگری رد کنید به نظر کار درستی نیست...
اگر گزاره ی مطرح شده توسط فردی دارای بار منطقی و علمی بود... بسیار عالی... و اگر نبود دلیلی برای توهین نیست و مسلما براین اساس نمیتوان گزاره ای را رد کرد...

اینها ادعای بنده بود... شاید صحیح نباشد...

"De omnibus dubitandum"
"Ubi dubium ibi libertas"
"I, like Shakespear, believe that the world is a stage. But the tragedy is not in the script. The tragedy is that there is no script"

پاسخ
#42

من که توهین شخصی نمیبینم،نهایتا به مفسر‌های دین (آخوند) توهین شده باشد مگر که !!
معلوم است که وقتی کسی میاید اینجا برای مناظره حریف میطلبد و بخیال خودش معرکه راه میاندازد حداقل پرسش دوستان اینجا سواد طرف مقابل برای منظره است و در این مورد سواد ایشان کاملا مرتبط به تاپیک و دوستان است،و البته ریشخند رفتار ایشان دراینباره چه بسا بایسته است !!
در تاپیک دیگر کاربران دیگر در کمال ادب و اجترام منطق با همین کاربر سخن گفته‌اند و نتیجه‌اش هم مشاهده شده !!

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان