نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صفحه فیس بوک در مورد آزادی های یواشکی زنان در ایران

کافر_مقدس نوشته: نخیر باقی نمی ماند، گرچه گمان کنم شما خیلی مایل باشید که تا آخرش باقی بماند!

با شناختی که از شما دارم اگر ایران از هم فرو بپاشد و اثری از آن نماند به تخم چپتان هم نیست، حجاب که جای خود دارد

ما جفنگیات سبزی فروش جماعت که وقیحانه خود را برانداز مینامد به تخم چپمان نیست!
این حنای شما هم دیگه رنگی نداره اخوی! بهتره به بالاسریتون بگید بیخودی این 8 تومان هایش را خرج نکند یک روش تازه تری پیدا کند :e405:

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: عزیزم من نامی از مرتضا مطهری نبردم، خیلی آشکار است که ایشان به حجاب اجباری باور داشتند. همچنین دیدگاه امروزشان مدنظرم بود، نه اوایل انقلاب!

دیگه دارم ازت نا امید میشم ... شما نام نبردی ، اما پدر معنوی شما یعنی رفسنجانی همین چند ماه پیش نام برده و گفته :

نقل قول: آیت ‌الله شهید مطهری دیدگاه جالب و میانه ‌ای در خصوص حجاب دارند و خوشبختانه آرای این متفکر اسلامی مورد تأیید حضرت امام(ره) هم قرار گرفته است و می‌تواند مبنای خوبی برای مواجهه با امر عفاف و حجاب باشد.

یعنی نظر رفسنجانی همونی هست که مطهری گفته یا بهش نزدیکه ...

آن یکی پدر معنوی شما خاتمی هم همین 4-5 روز پیش در مورد حجاب صحبت کرده بود ... حداقل لینک ها رو درست بخون بعد پست بده !!




کافر_مقدس نوشته: یعنی شما گمان می کنید امروز محمد خاتمی یا حسن روحانی به حجاب اجباری باور دارند؟! یا خود همین آقای بنی صدر که نوشته اید گفته است اشعه از موی زنان خارج می شود و از این چیزها یقین دارم امروز دیگر چنین نمی اندیشد.

بله باور دارند و در شکل گیزی و ثبیت همین حجاب اجباری نقش مستقیم و موثر داشتن ... بنی صدر هم دیگه از دور قدرت و سیاست خارج شده و حرف و نظر ایشون قدر پشکل گوسفند هم در بحث های اجتماعی ایران ارزش نداره !!


کافر_مقدس نوشته: در مورد مسیح هم دو نکته: 1-آگاهی نداشتی و نداری از اینکه چرا ایشان پس از خروج از ایران در سال 88 کماکان باحجاب بود و از کشف حجاب می هراسید؟!

استاد بهتر از شما اطلاع داشتیم و مطالب رو خونده بودیم که از برادر و اینها مینالید .. که در چه خانواده ای بزرگ شده !! اما سخن من هنوز سر جای خودشه ... افرادی که تناقض فکری دارن و نون به نرخ روز خور هم هستن ، بهتره خفه خون بگیرن و برای ما نسخه نپیچن ... اینها دنبال یه لقمه نونی که جلوشون پرت کنن تشریف بردن اون ور آب و در حال دریوزگی از این رسانه و اون رسانه هستن ...

اینها هنوز وفادار به اصلاح طلبان هستن ...



کافر_مقدس نوشته: 2- از کدام هزینه های تبلیغاتی سخن می گویی؟! مگر هر چیزی نزد شما با پول قابل خریداری است؟! یعنی گمان می کنید نصف این 500 هزار لایک فیک است؟! شما موضوع را شوخی پنداشته اید، نصف مردم ایران (خانم ها) پشت این حرکت هستند. وقتی اقای ابراهیم حامدی به تنهایی دو میلیون لایک دریافت می کند چرا مسیح علینژاد (که اگر محبوب تر نباشد کمتر هم نیست) نتواند؟!

لایک فیک هم محتمل هست ... اما مهم تر از اون مقالاتی بود که مورد چنین موضوعی و به سرعت در چند رسانه خارجی منتشر شد !! شما ساده هستی و گرنه فکر میکنی اون رسانه ها بهشون ناگهانی وحی شد که چنین حرکتی راه افتاده ؟ روزانه کلی پیج تو فیس بوک باز میشه ، از همش سی ان ان مثلا میاد گزارش تهیه میکنه ؟

بله پیج "تجاوز گروهی به امیر حسین" هم کلی لایک گرفت ... حتما اینها نشون دهنده درک و فهم بالای لایک کنندگان هست !!

نصف مردم ایران E40d ؟ تنها شمردی یا بچه ها هم کمکت کردن ؟ کافر جان ، شما انسان خیلی ساده ای هستی واقعا ... دلم میسوزه که چطور داری بازی میخوری !!
پاسخ

همزمان با همین آزادی های یواشکی! یک جانوری به نام کرم نویدی خیلی آشکارا از آزادی های غیر یواشکی خودش استفاده کرده و سر دخترش رو بریده!!!!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

دكترشریعتی -می گوید : عشق به آزادی مرا همه عمر در خود گداخته . ای آزادی تو را دوست دارم . به مهر تو پرورده ام . به تو نیازمندم . به تو عشق می ورزم . بی تو زندگی دشوار است .


بی تو من نیستم . هستم اما من نیستم . یك موجودی خواهم بود توخالی . پوك . سرگردان . بی امید . تلخ . بی زار . بدبین . كینه دار . عقده دار . بی تاب . بی روح . بی دل . بی روشنی . بی شیرینی . بی انتظار . بیهوده . منی بی تو . یعنی هیچ .


ای آزادی . قامت بلند و آزاد تو . مناره زیبای معبد من است . ای آزادی . كبوتران معصوم و رنگین تو . دوستان همراز و آشنای من اند . كبوتران صلح و آشتی اند . پیك های همه مژده ها و همه پیامهای نوید و امید و نوازش من اند .

پاسخ

sonixax نوشته: ما جفنگیات سبزی فروش جماعت که وقیحانه خود را برانداز مینامد به تخم چپمان نیست!

این حنای شما هم دیگه رنگی نداره اخوی! بهتره به بالاسریتون بگید بیخودی این 8 تومان هایش را خرج نکند یک روش تازه تری پیدا کند :e405:


باز من اینقدر زیرک هستم که دست کم ساعتی 8 تومان می گیرم و خودم را ارزان نمی فروشم، مانند حضرتعالی نیستم که نوکر بی جیره مواجب امثال حسین بازجو باشم و از سر نادانی چرندیات آن ها را تکرار کنم

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: باز من اینقدر زیرک هستم که دست کم ساعتی 8 تومان می گیرم و خودم را ارزان نمی فروشم، مانند حضرتعالی نیستم که نوکر بی جیره مواجب امثال حسین بازجو باشم و از سر نادانی چرندیات آن ها را تکرار کنم

دیگه قرار نشد از روی هضم شده ما اسکی بری اخوی :))
یک چیزی از خودت بگو.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

Anarchy نوشته: پدر معنوی شما یعنی رفسنجانی همین چند ماه پیش نام برده و گفته
br>پدر معنوی ما؟!! گور پدرش! من گفتم این ها به عنوان مقامات نظام چنین باوری دارند، کی گفتم به این ها ارادت دارم؟! باز دخترش فائزه را بگویید یک چیزی، وگرنه از خودش آبی گرم نمی شود و در واقع اگر خاطرات قلابی همین رفسنجانی نبود اکنون این همه بلا بر سرمان نازل نمیشد!
br>
Anarchy نوشته: نصف مردم ایران E40d ؟ تنها شمردی یا بچه ها هم کمکت کردن ؟ کافر جان ، شما انسان خیلی ساده ای هستی واقعا ... دلم میسوزه که چطور داری بازی میخوری !!
br>بله پس چه؟! تازه من دست کم آن را گرفتم، وگرنه بایستی گفت نصف بیشتر مردم ایران. گویا فراموش کرده اید نصف جمعیت ایران بانوان هستند؟! اکنون نصف مردان را نیز به آن ها بیافزایید تا شمار آن دستتان بیاید. تازه هواداران خارجی پیج را به حساب نیاوردیم
br>جایی دیگر هم گفتم، من به چشمانم اعتماد ندارم ولی به خانم علینژاد دارم. افسوس می خورم که چرا برخی افراد به جای اینکه یاری اش کنند مدام جلوی پایش سنگ می اندازند

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: من به چشمانم اعتماد ندارم ولی به خانم علینژاد دارم.

قرصاتو سر وقت بخوری خوب میشی :))

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

sonixax نوشته: دیگه قرار نشد از روی هضم شده ما اسکی بری اخوی :))

یک چیزی از خودت بگو.

نخیر من از همان ابتدا به مزدور بودن سرکار پی برده بودم و از آنجایی که حسین شریعتمداری جاسوس های بسیاری را پرورش داده است تردید داشتم نکند یکی از آن ها شما باشی! به همین خاطر چیزی نگفتم.

ولی اکنون که می بینم گستاخی را به حد خودش رسانده ای و هر چه به ذهنت می آید بدون اندیشه کردن بلافاصله بر زبان می رانی گفتم ضمن افشای پیشه ی اصلی ات با زبان خودت سخن بگویم بلکه درک کنی چه افکار چندش آوری داری

و چه نیکو گفته اند که با سگ هار نمی شود از در منطق و گفتگو وارد شد

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: نخیر من از همان ابتدا به مزدور بودن سرکار پی برده بودم و از آنجایی که حسین شریعتمداری جاسوس های بسیاری را پرورش داده است تردید داشتم نکند یکی از آن ها شما باشی! به همین خاطر چیزی نگفتم.

مگه بهت نگفتم که هضم شده من رو قرقره نکن! از خودت یه چیزی بگو :))

کافر_مقدس نوشته: ولی اکنون که می بینم گستاخی را به حد خودش رسانده ای و هر چه به ذهنت می آید بدون اندیشه کردن بلافاصله بر زبان می رانی گفتم ضمن افشای پیشه ی اصلی ات با زبان خودت سخن بگویم بلکه درک کنی چه افکار چندش آوری داری

به قول رئیس جمهور پیشینت آب رو بریز همونجا که میسوزه :))

کافر_مقدس نوشته: و چه نیکو گفته اند که با سگ هار نمی شود از در منطق و گفتگو وارد شد

چخه :))

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان