نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سکس کثیف
#41

میتوان یک نگرسنجی وا کرد اگر بیشینگان[sup][aname="rpa79c08c974a8c4be1af79c1647827cd2c"][[/aname][anchor="pa79c08c974a8c4be1af79c1647827cd2c"]1][/anchor][/sup] مخالف بودند تالارشو جمع میکنیم!



----
[aname="pa79c08c974a8c4be1af79c1647827cd2c"]1[/aname]. [anchor=rpa79c08c974a8c4be1af79c1647827cd2c]^[/anchor] Bišinegân (biš+in+eg+ân) || بیشینگان: أكثریت Majority

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#42

من موافق موندنش هستم البته،ولی با دوستان موافقم که شاید خیلی به جذب کاربر برای بحث کمک نکنه،ولی در کل به نظرم خوبه باشه،گمون نکنم ضرری بزنه،الان که کلا تالارش هم جدا شده.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#43

بله بودنش ایرادی که اصلا ندارد ولی اگر جستارها را دانه‌دانه و با درخواست کسان اینجا می‌گذاشتید شاید بهتر بود..
پاسخ
#44

البته من کاره‌ای نیستم در این سایت و صرفا نظر شخصی خود را میگویم؛ از نظر من شرط لازم (و احتمالا کافی) برای تشکیل تالارها و زیرتالارها وجود انبوهِ کاربرانی‌ست که میخواهند در این مورد گفتگو کنند و ناچارند برای این منظور به تالارها و جستارهای و بیربط دیگر بروند . شما ببینید که در همان تالار، جز یکی دو نفر کسی استقبال و مشارکت نکرد!
حال اگر منظور صرفا جمع‌اوری کاربر است، خب برای خیلی از موضوعات دیگر هم میشود تالار ساخت مثلا آشپزی، زندگی زناشویی و گردشگری و ... . شاید همین‌ها هم روزی که کاربران سایت به دهها هزار برسد نیاز باشد که تاسیس شوند اما مطمئن باشید کاربری که برای داستانهای اروتیک وارد این سایت میشود دقایقی را اینجا سپری کرده و میرود و برنمیگردد . چون اینجا بطور تخصصی برای چنین چیزی تاسیس نشده است . اما فرض کنید شخصی در حینِ جستجو در مورد یک موضوع فلسفی واردِ این سایت میشود . این کاربر بی‌شک به اندازه‌ی صدها کاربری که برای مقولات اروتیک واردِ سایت میشوند ، اینجا مطلب و موضوع می‌یابد و به احتمال چندبرابر همین جا ماندگار میشود .
گذشته از این، در سایتی که منظور ویژه‌ای دارد ، قرار دادن تالارهایی چون این در میانِ دیگرِ تالار‌ها ، صرفا برای جذب کاربر قدری نامانوس و البته ناجور است . مثلا /www.thescienceforum.com/ را ببینید .
خلاصه اینکه بله اینجا نسبتا خلوت است، کم رونق است، رشدش کم است و ... . اما همچنان از نظرِ من هتا یک تالارش به بالا تا پایینِ فروم‌های بی‌دروپیکر و خاله‌زنکی چون هم‌میهن می‌ارزد . قدری هم به ظرفیت‌ ایرانی‌ها برای بحث‌های جدی و عمیق بیاندیشید و مطمئن باشید بخشی از مشکل هم آنجاست!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#45

من هم موافق بودن تالار هستم اما به گمانم اینگونه که مهربد داستان ها را قرار داد کمکی نمی کند.باید آهسته آهسته جلو رفت.من از دیدگاه جذب کاربر نمی گویم.خودم از مشتریان پر و پا قرص اینگونه داستان ها هستم.البته داستانی که سرش به تنش بیارزد.
پاسخ
#46

عجب جستار خوبی بود. داشتم مرور میکردم باور کنید اصلن یادم نمیومد پیک هایی رو که خودم نوشته بودم E415

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان