نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درخواست برخورد جدی با یک کاربر
#11

m@hdi نوشته: ظاهرا صاحاب گفتگو دات کام رو دستگیر کردن مثل صاحاب آویزون و هر دو سایت رو تبخیر کردن!

کی گفته صاحب گفتگو دات کام دستگیر شده ؟!
پاسخ
#12

m@hdi نوشته: ظاهرا صاحاب گفتگو دات کام رو دستگیر کردن مثل صاحاب آویزون و هر دو سایت رو تبخیر کردن!

کی همچین حرفی زده ؟ صاحب گفتگو دات کام صحیص و سالم داره برای خودش میگرده!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#13

Anarchy نوشته: کی گفته صاحب گفتگو دات کام دستگیر شده ؟!

گفتم ظاهرا چون بعد اینکه گفته شد صاحاب آویزون دستگیر شد آویزون دیگه بالا نیومد. همین اتفاق هم برای گفتگو افتاد. بعد اینکه صدا و سیما گفت سربازان گمنام امام زمان عوامل یک سایت ضد دین رو دستگیر کردن دیگه گفتگو بالا نیومد.
پاسخ
#14

sonixax نوشته: کی همچین حرفی زده ؟ صاحب گفتگو دات کام صحیص و سالم داره برای خودش میگرده!

تو پست قبلی گفتم چرا این فکر رو میکنم. حالا صاحب گفتگو دات کام کی هست؟ چرا گفتگو رو جمع کرد؟ حداقل کاربراش از دفترچه که بیشتر بود!
پاسخ
#15

من چندبار گفتم که باید با این کاربر برخورد کنیم. ولی فعلن دوستان بنا دارند تحملش کنند.

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#16

m@hdi نوشته: تو پست قبلی گفتم چرا این فکر رو میکنم. حالا صاحب گفتگو دات کام کی هست؟ چرا گفتگو رو جمع کرد؟ حداقل کاربراش از دفترچه که بیشتر بود!

صاحب گفتگو همون تیمیست که صاحب دفترچست.
یعنی صاحبین اینجا، صاحبین گفتگو هم هستند. ولی داستان ربطی به تیمی که گفتگوی سابق رو مدیریت میکردند نداره - تنها امتیازش منتقل شده به دفترچه و صاحبینش.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#17

sonixax نوشته: صاحب گفتگو همون تیمیست که صاحب دفترچست.
یعنی صاحبین اینجا، صاحبین گفتگو هم هستند. ولی داستان ربطی به تیمی که گفتگوی سابق رو مدیریت میکردند نداره - تنها امتیازش منتقل شده به دفترچه و صاحبینش.

ولی خب همون بازه زمانی که ایجاد شد بین به فنا رفتن گفتگو و تشکیل دفترچه و عدم اطلاع رسانی کافی و ناامیدی مخالفین دین و اسلام و جمهوری اسلامی بخاطر به فنا رفتن گفتگو باعث شد که دفترچه بعد از چند سال به اندازه گفتگو کاربر نداشته باشه.

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#18

m@hdi نوشته: ولی خب همون بازه زمانی که ایجاد شد بین به فنا رفتن گفتگو و تشکیل دفترچه و عدم اطلاع رسانی کافی و ناامیدی مخالفین دین و اسلام و جمهوری اسلامی بخاطر به فنا رفتن گفتگو باعث شد که دفترچه بعد از چند سال به اندازه گفتگو کاربر نداشته باشه.

دفترچه درست بعد از گفتگو راه اندازی شد، خیلیها فکر میکردند که دفترچه بقیه گفتگوست! خیلی ها هم فکر میکردند که دام سپاه است - در همان زمان در بالاترین و ... سر این مساله حسابی بحث به پا شده بود.
ولی هیچ کدوم اینها نبود! دفترچه فقط یک سایت بود که توسط چند نفر از اعضای گفتگو تاسیس شد و هدفش هم ادامه راه گفتگو نبود.
گفتگو به خاطر مسایل مالی و البته امنیتی بسته شد. همه فکر میکنند خرج چنین جایی که هوست اشتراکی و یک لایسنس وی بولتینه! برای سایتهایی که مدام مورد حمله جمهوری اسلامی نیستند خرجش همینه ولی برای جاهایی مثل اینجا که توی 24 ساعت بیشتر از 10 هزار حمله رو باید از سر بگذرونه این طوری نیست. پیشتر اینجا سرور اختصاصی داشت + فایروال اختصاصی که هزینه هاش برای گردانندگان اینجا سنگین بود! الان البته هزینه ها کمتر شده ولی به قدری بسته پشتیبانی و فایروال و امنیتی و ... براش خریداری شده که ماهیانه داره بیشتر از 200 یورو خرجش میشه! برای گفتگو این مبالغ میتونست بیشتر هم باشه. اگر امثال مانی بهروز عزیز نبودند تا پشتیبانی مالی بکنند دفترچه ای هم نمیبود! اگر فردا روزی تصمیم بگریند دیگر پشتبانی نکنند دفترچه هم میرود گل دل گفتگو! ماها فقط بخش کوچکی از کارها رو دستمون گرفتیم و از نظر فنی اون هم تازه اگر وقت کنیم یک دستی به سر و روی اینجا میکشیم.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#19

sonixax نوشته: دفترچه درست بعد از گفتگو راه اندازی شد، خیلیها فکر میکردند که دفترچه بقیه گفتگوست! خیلی ها هم فکر میکردند که دام سپاه است - در همان زمان در بالاترین و ... سر این مساله حسابی بحث به پا شده بود.

بهتر بود گردانندگان گفتگو (یا برخی از آنها که میدونستن قراره گفتگو جمع بشه) یک ماه قبل از جمع کردن گفتگو تو فروم مثل بقیه فرومها که مثلا وقتی کاربر میاد تو سایت میزنه ابتدا باید "اینجا" برید همچین پیامی به کاربر میدادن و میگفتن مثلا هزینه اینجا زیاده و در تاریخ فلان اینجا جمع میشه و آدرس جدید هم فلانه تا این همه مشکل پیش نیاد.

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#20

m@hdi نوشته: بهتر بود گردانندگان گفتگو (یا برخی از آنها که میدونستن قراره گفتگو جمع بشه) یک ماه قبل از جمع کردن گفتگو تو فروم مثل بقیه فرومها که مثلا وقتی کاربر میاد تو سایت میزنه ابتدا باید "اینجا" برید همچین پیامی به کاربر میدادن و میگفتن مثلا هزینه اینجا زیاده و در تاریخ فلان اینجا جمع میشه و آدرس جدید هم فلانه تا این همه مشکل پیش نیاد.

اتفاقن گفتند! درخواست کمک مالی هم کردند! نتوانستند پول لازم را جمع کنند.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان