نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنایات متفقین در زمان جنگ جهانی دوم
#1

در 13‌ام و 14‌ام فیریه‌یِ 1945، ی یکی از مخوفترین جنایات تاریخ بشر در شهر درسدن آلمان به وقوع پیوست و ده‌ها هزار آلمانی که تقریبا تمامی آن‌ها زنان و کودکان و مجروحان جنگی بودند در آتش سوزانده شدند. این تنها یکی از جنایت‌هایِ متفقین در سال‌هایِ پایانی جنگ دوم جهانی‌ست که پس از هقتاد سال همچنان مسکوت مانده، در این تاپیک به این جنایات خواهیم پرداخت.


[ATTACH=CONFIG]4606[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg Dresden.jpg اندازه 115.6 KB  تعداد دانلود: 177

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#2

فکر میکنم بین اینها فقط بمباران هسته ای ژاپن بیشتر به چشم اومده،اون هم به خاطر نامتعارف بودن سلاح هسته ای بوده.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#3

undead_knight نوشته: فکر میکنم بین اینها فقط بمباران هسته ای ژاپن بیشتر به چشم اومده،اون هم به خاطر نامتعارف بودن سلاح هسته ای بوده.
و جالب است بدانید در همان جنگ جهانی دوم ژاپنی ها هر کشوری را اشغال کرده بودند مثل داعش و صربهای بوسنی نسل کشی و انواع جنایات را مرتکب شده بودند. متاسفانه تبلیغات علیه آمریکا بخاطر بمب اتمی به گونه ای است که مردم فکر می کنند رفتار ژاپنی ها با مردم کشورهای اشغالی جوانمردانه بوده.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#4

Agnostic نوشته: و جالب است بدانید در همان جنگ جهانی دوم ژاپنی ها هر کشوری را اشغال کرده بودند مثل داعش و صربهای بوسنی نسل کشی و انواع جنایات را مرتکب شده بودند. متاسفانه تبلیغات علیه آمریکا بخاطر بمب اتمی به گونه ای است که مردم فکر می کنند رفتار ژاپنی ها با مردم کشورهای اشغالی جوانمردانه بوده.
این جالب است را میدانستم:))
رفتار نظامیان ژاپنی دلیلی برای حمله اتمی به مناطق غیرنظامی هست؟!

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان