نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار زن ستیزی های اسلامگرایان
#1

این جستار رو درگفتگو فکر کنم بانو ساقی یا کاربری دیگر ایجاد کرده بودند وبسیار مطالب عالی داشت امیدوارم این جستار در اینجا هم مورد استقبال واقع شود.
پاسخ
#2

پاسخ دولت به دختر طلايی ايران: تا ازدواج نکنی پاداش نمی دهيم!

نقل قول:«هر ورزشکاری که در بازی های آسيايی گوانگجو به مدال طلا دست پيدا کند، در صورتی که صاحب خانه نباشد، سند منزل مسکونی او را در همان فرودگاه تحويل او خواهيم داد.»

اين وعده ای بود که علی سعيدلو، رییس سازمان ورزش و معاون محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسلامی، پيش از اعزام کاروان ورزش ایران به بازی های آسيايی ۲۰۱۰ داد.

از ۱۲ مدال طلايی که ايران تاکنون نصيب خود کرده، تنها دختر طلايی کاروان ورزش ايران خديجه آزادپور بوده است.

او همچنين اولين بانوی تاريخ ورزش ايران است که در رقابت های بازی های آسيايی به مدال طلای رقابت های انفرادی دست يافته است.

آزادپور که برای کسب مدال از اين بازی ها، چند ماه را به صورت شبانه روزی در اردوی تيم ملی به سر برده و تمرينات طاقت فرسايی را زير نظر سرمربی چينی ووشو سپری کرده بود، ابتدا مقابل کره جنوبی به پيروزی رسيد. سپس بر ويتنام غلبه کرد. در نيمه نهايی نيز رقيب تايوانی را شکست داد.

رقيب فيناليست او اهل هندوستان بود که او هم نتوانست نوار پيروزی های بانوی شکست ناپذير ورزش ايران را قطع کند.

به اين ترتيب، در کشور چين که مهد اين رشته ورزشی است، يک بانوی ايرانی به رغم اين که حريفانش از مايوی ورزشی استفاده می کردند و در زدن تکنيک های پا، سبکبال تر بودند، با پوشيدن شلوار گرمکن توانست گردن آويز طلا را نصيب خود کند.

آزادپور پس از بازگشت به ايران به سايت خبری تبيان گفته است: «پاداشی دريافت نکرده ام و مسئولين به وعده خودشان عمل نکرده اند. قبل از اعزام به من وعده اهدای خانه در صورت کسب مدال طلا را دادند و عنوان کردند پس از بازگشت شما از مسابقات، کليد آپارتمان در همان فرودگاه اهدا خواهد شد.»

پس از پيگيری هايی که خديجه آزادپور انجام داده است، به او گفته شده که غير از کسب مدال طلای بازی های آسيايی بايد ازدواج کند تا اين پاداش دولتی به او تعلق بگيرد!

قهرمان بی رقيب ووشوی ايران در گوانگجو، در مصاحبه خود درباره اين پاسخ مسئولين گفته است: «اين تصميم باعث تضعيف روحيه من شده و با دلسردی به آينده نگاه می کنم. من از خيلی چيزها گذشتم و تلاش های فراوانی کردم تا توانستم طلا بگيرم و برای کسب آن، شب و روز نداشتم.»

آزادپور همچنين يادآور شده است بانوی اهل کشور قطر که پايين تر از او روی سکوی سوم قرار گرفت، پس از پايان مراسم توزيع جوايز و در همان سالن مسابقات، ۴۰ هزار دلار پاداش گرفت.

گفتنی است، تبعيض در اعطای پاداش به زنان و مردان ورزشکار ايرانی، پيش از رقابت ها نيز اتفاق افتاد. سازمان تربيت بدنی به ملی پوشان مرد اعزامی به گوانگجو مبلغ ۱۰ ميليون تومان پاداش داد اما خانم ها فقط نهصد هزار تومان گرفتند!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#3

ازدواج هم بکنه خبری از خونه نیست! همش بهانه ست.. این همه گرگ و لاشخور ریخته اینا هم ساده ان فکر میکنند تو گوانگجو مدال بیارن بهشون خونه میدن! فدراسیون خودش امام دزدها توش جمع شدن! یک بودجه ای میگیرن و میان تو تلوزیون برای رفع مسئولیت اعلام میکنن و بعد خداحافظ! سفره رو پهن میکنند و میخورن و میپیچن میرن پی کارشون...
البته تلاش ورزشکاران عزیز قابل تقدیره ولی اگر کسی به بهانه ی اینکه پولی از این دزدها بهش بماسه رفته مدال آورده.. خواب دیده خیر باشه!
من فکر میکنم اون 10 ملیون هم نمیدن و اگر بدن اشک این بیچاره هارو در میارن! یکبار گفتن به اون هایی که طلا گرفتن 40تا سکه طلا میدن که ندادن! گفتن به هرکدوم تو هر شهری که زندگی میکنن تو بالاترین نقطه ی شهر خونه میدن!!!!(این یکی رو اگر کسی باور کنه واقعا خره!) ...

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#4

يک مرجع تقليد: اعزام زنان ورزشکار به خارج از کشور مايه شرمساری است
نقل قول:آيت الله صافی گلپايگانی، از مراجع تقليد قم، در واکنشی تند به اعزام ورزشکاران زن به خارج از کشور گفت که اعزام ورزشکاران زن مايه شرمساری است و بايد از آن جلوگيری کرد.

اين مرجع تقليد محافظه کار که روز سه شنبه در ديدار با جمعی از اعضای جامعه روحانيت مبارز شيراز سخن می گفت، خواستار اجرای «اصل امر به معروف و نهی از منکر» با به گفته وی «زبان و شيوه مناسب» شد.

به گزاری خبرگزاری دانشجويان ايران، اين روحانی گفته که «انجام معاصی و گناهان و بدحجابی ها در بروز مسئله خشکسالی تاثير زيادی دارد» و در ادامه افزوده است: «بايد به سوی خدا برويم و از ارتکاب گناهان و تظاهر به معاصی که متاسفانه روز به روز در جامعه بيشتر می سود، به شدت دوری کنيم.»

آيت الله صافی گلپايگانی ۹۱ ساله از چهره های مذهبی سنت گرا است و در دهه ۱۳۶۰ به مدت هشت سال دبيری شورای نگهبان را بر عهده داشت.

وی پيشتر نيز از آنچه که «بی توجهی» به وضعيت حجاب در ادارات خوانده بود انتقاد کرد و گفته بود: «وظيفه شرعی همه اين است که با حجاب کامل در محل کار خود حاضر شوند و اگر حجاب را رعايت نکنند، عذر آنها را بخواهند و سازمان صدا و سيما در اين کار مهم بسيار مسئول است و اينجانب اين سازمان را مقصر می‌دانم.»

بحث بر سر اعزام زنان ورزشکار ایرانی به خارج از کشور در سال های اخير از انتقادهای اصلی برخی از محافل تندروی جمهوری اسلامی به سازمان تربيت بدنی بوده و با مخالفت های آنها روبرو شده است.

اواخر آبان ماه، يک عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم اعزام ورزشکاران زن به بازی های آسيايی گوانجو در چين را به باد انتقاد گرفت و گفت: «به صورت جدی از مسئولان ورزشی خواسته می شود که در مورد حضور بانوان در مسابقات جهانی تجديدنظر کنند.»

سيد محمد غروی افزوده بود: « مسابقات جهانی آميخته با يکسری لوازم و ملزومات است که با ارزش‌های اسلامی ما سازگار نيست.»

آيت الله عباس کعبی، ديگر عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، نيز از پخش رقابت های زنان در بازی های آسيايی انتقاد کرد و آن را «تاسف برانگيز، عجيب و مايه تاثر و تکدر» خواند.

تلويزيون جمهوری اسلامی ايران همزمان با بازی های آسيايی چين تصاوير مربوط به مسابقات زنان ورزشکار را پخش کرد که اوج آن مربوط به مسابقه های خديجه آزادپور، ووشوکار ايرانی بود که برای نخستين بار طلای زنان را برای ايران به ارمغان آورد.

پيشتر نيز در جريان المپيک سال ۲۰۰۸ پکن، حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه، در واکنش به اعزام چند دختر ورزشکار به المپيک پکن و پرچمداری هما حسينی در مراسم افتتاحيه گفته بود: «اين موضوع جنگ با ارزش ها و آماده سازی مردم برای فرج امام زمان است، آيا می فهميد چه می کنيد؟»

در بازی های آسیایی چین که ماه نوامبر برگزار شد، ۸۸ زن در کاروان ورزش ايران حاضر بودند که يک رکورد در تاریخ ورزش این کشور بعد از انقلاب بهمن ۵۷ محسوب می شود.

تيم اعزامی ايران به بازی های آسيايی توانست بيش از ۲۰ نشان طلا را کسب کند و برای نخستين بار پس از انقلاب رکورد کسب مدال طلا از سوی ايران شکسته شد.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#5

[ATTACH=CONFIG]252[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]253[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]254[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]255[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]256[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg 0.445690001302962878_or_6723212.jpg اندازه 40.7 KB  تعداد دانلود: 175
.jpg 0.565538001302962875_ok1b_3365261.jpg اندازه 9.78 KB  تعداد دانلود: 148
.jpg 0.070859001302963063_or_9042680.jpg اندازه 63.92 KB  تعداد دانلود: 151
.jpg 0.205581001302963065_or_4954130.jpg اندازه 12.43 KB  تعداد دانلود: 175
.jpg 0.248469001302962875_or_6237157.jpg اندازه 7.84 KB  تعداد دانلود: 118

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
آخرین ارسال توسط
کمتر‌از 1 دقیقه قبل

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان