12-20-2012, 01:57 AM
Archive: goftegu.com - پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - #6
***
Mazdak Bamdad
08-01-2008
پیک 46
آیه و چم راستین ان از
تفسیرالمیزان:
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j20/al200003.htm#link24
مَّا
لَكمْ لا تَرْجُونَ للَّهِ وَقَاراً(13)
وَ قَدْ خَلَقَكمْ
أَطوَاراً(14)
راستى شما را چه مى شود كه براى خدا عظمتى قائل
نیستید (13).
با اینكه اوست كه شما را به اشكال و احوالى
مختلف آفرید (14).
این جمله حال از فاعل فعل
((ترجون )) است ، و كلمه ((اطوار)) جمع طور است ، و ((طور)) به معناى حد هر چیز و
آن حالتى است كه دارد. و حاصل معناى جمله این است كه : شما براى خدا امید
وقار و ثبات در ربوبیت ندارید، در حالى كه خود شما را او خلق كرد و به اطوار
و احوال گوناگون خلق كرد، كه هر طورى طور دیگر را به دنبال دارد، یك فرد از
شما را نخست خاك آفرید، آنگاه نطفه ، سپس علقه و در مرحله چهارم مضغه و در
مرحله پنجم جنین ، و در مرحله ششم طفل و آنگاه جوان و سپس سالخورده و در آخر
پیر آفرید، این راجع به فرد فرد شما بود. جمع شما را هم مختلف آفرید، هم از
نظر نر و مادگى ، و هم از نظر رنگ ، قیافه ، نى رومندى ، ضعف و غیر ذلك ، و
آیا این چیزى به جز تدبیر است ؟ پس مدبر امور شما خود اوست ، پس او رب شماست
.
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j20/al200004.htm
نقل قول:مشکلمشکل
شما کدام است که به خدا شکوهمندانه نگاه نمی کنید در حالیکه شما را طی دوره های بلند مدت آفرید
شما کدام است که به خدا شکوهمندانه نگاه نمی کنید در حالیکه [FONT
color]».[/quote]
hehe
اینجا میبینیم كه یك تقلب ارزان در بازگردان
كرده اند،
شارلاتان های سایت قرانشانسیو اسلامیست های ضد بشر.
***
kamran333
08-01-2008
[color=#DDA0DD]پیک 47
بهکام باشید مزدک عزیز ................ تنوع
یافتن جانوران و هر یک از نژادهای آنها ................. ( جاثیه 4 )
............... « و در خلقت خود شما و خلقت هر نوع جانور دیگری که بطور غیر
منظم گسترش میدهد نشانه هائی برای کسانیکه مسائل را عینی و مادی می فهمند
وجود دارد»! .................. نکته آیه: 1ـــ موجودات بثّ پیدا می کنند.
2ـــ فعل « یبثُّ» در وزن مضارع است. 3ـــ در خلقت انسان و خلقت هر جانور
دیگری نشانه هائی وجود دارد ................... 1ـــ موجـودات بثّ پیدا می
کنند:واژه بَثّ به معنی: گسترش دادن (یا پخش نمودن) غیر منظم است. (یعنی:
گسترش دادن یا پخش نمودن چیزی به شیوه ها و اشکال گوناگون و متنوع). و «بثّ»
نمودن هر نوع جانوری به این معنی است که: هر نوع جانوری (یعنی هـر نژاد و
تیره ای از جانوران) را در اشکال و صورتهای متنوع زیاد می کند. که بطور ضمنی
و تلویحی به این معنی است که آنـها را از همدیگر در می آورد
........................ 2ـــ فعل « یبثُّ» در وزن مضارع است:مضارع بودن
فعـل « یَـبُـثُّ» به این معنی است که هـنوز نیز نژادهـا و تیره های جدیدی از
انواع موجودات آفریده می شوند. چند صد سال پیش انسان انـواع مـوجودات را
شمرده بود و عددی حول و حوش هفت هزار را برای آنها تعـیـین کرده بود. امروزه
انسان در حدود بیش از یک میلـیون و هـفت صد هـزار نوع موجود زنده را می
شناسد. و پیوسته انواع جدیدی را پیدا می کند. (برخی نوشته اند که تکامـل و
تـنوع انـواع مـوجـودات تـمـام شـده و دیـگـر مـوجـود جـدیـدی بوجود نمی آید.
(ولی این فـقـط یک نظریه است و هـیچگونه توضیح و مبنای علمی برای آن وجود
ندارد). ..................... در خلقت انسان و خلقت هر جانور دیگری نشانه
هائی وجود دارد:تصویر 1 دست انسان، تصویر 2 بال یک پرنده، تصویر 3 بال خفاش و
تصویر 4 بال مارمولک پرنده، تصویر 5 فسیل یک جانور دوزیست است. در همه آنها
مچ بازو، مـچـهـای سـاعـد، مچهای دست و انگشتان مشترک است. تفاوت در شکـل و
اندازه آنها است که به نوع کاربرد آنها مربوط می شود.آیه خطاب به بت پرستان
است که برای هر چیزی خدائی قـائل بودند. آیه با استدلال به ساختمان بدن انسان
و جانوران یگانگی خدا را استدلال می کند. و منظور آن اینست که در موجودات ردی
بیش از رد یک آفریننده دیده نمی شود..............
***
Mazdak Bamdad
08-01-2008
پیک 48
آیه و چم راستین ان از
تفسیرالمیزان:
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j18/al180018.htm#link158
وَ
فى خَلْقِكمْ وَ مَا یَبُث مِن دَابَّةٍ ءَایَتٌ لِّقَوْمٍ
یُوقِنُونَ(4)
به درستى در آسمانها و زمین آیت ها هست براى مردم با ایمان
(3).
و نیز در خلقت خودتان و جنبندگانى كه همواره منتشر مى كند آیت ها هست
براى مردمى كه اهل یقین باشند (4).
كلمه ((یبث (( از مصدر ((بث (( است كه به معناى متفرق كردن و افشاندن است . و
بث جنبندگان به معناى این است كه خداى تعالى آنها را در زمین
منتشر و متفرق كرده ، همچنان كه در جاى دیگر در باره خلقت انسان
فرموده : ((ثم اذا انتم بشر تنشرون
((.
و معناى آیه شریفه این است
كه : و در خود شما از حیث وجودتان كه وجودى است مخلوق و نیز در جنبندگان از
این حیث كه خداى تعالى خلقشان كرده و در زمین متفرق و
پراكنده ساخته ، آیاتى است براى مردمى كه راه یقین را سلوك مى
كنند.
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j18/al180019.htm
اینجا میبینیم كه یك تقلب ارزان در بازگردان
كرده اند،
شارلاتان های سایت قرانشانسیو اسلامیست های ضد بشر.
***
kamran333
08-01-2008
پیک 49
مرسی مزدک گرامی ................ آدم ...... (
اعراف 11 ) ............... « ما شما را آفریدیم، مدت درازی بعد رفته رفته به
شما رنگ و رو (رنگ و روی بشری) دادیم، و مدت درازی بعد به فرشتگان گـفـتیم:
به آدم تن بدهید (تسلیم وی شوید). همه تسلیم شدند بجز ابلیس که با تسلیم
شوندگان نبود». ................ نکات آیـه: 1ـــ انسان مدت درازی پس از
آفریده شدن رفته رفته رنگ و روی انسانی داده شده: مدت درازی پس از آفریده شدن
رفـتـه رفـتـه رنگ و روی انسانی بخود گرفتن، به این معنی است که انسان پیش از
اینکه شکل و شمایل انسانی بخود بگیرد در شکل و شـمـایل دیگری از حیات و زندگی
وجود داشته است. یعنی از انسان موجود دیگری به انسان تبدیل شده است. فعلاً
نزدیک ترین حیوان به انسان میمون است که انسان می تواند تکامل یافـته آن
باشد. ....................... 2ـــ مدت درازی پس از رنگ و روی انسانی گرفتنِ
انسان، ملائکه به آدم تن داده اند:آدم یعنی چه و آدم مورد نظر آیه کدام
است؟واژه «آدم» در اصل اَءْدَمْ است. وقتی دوتا همزه بترتیب مفـتوح و ساکن
کنار هم قرار بگیرند، در هم ادغام شده و به «آ» تبدیل می شوند. به این ترتیب
واژه اَءْدَمْ به آدم تبدیل شده. اَءَْدَمْ بر وزن اَفْعَـلْ صفت تفضیلی است.
به معنی: چیزیکه بهـتـر یا بیشتر می تواند میان دو یا چند مـتـضـاد،
ناهـمـاهـنگ، ناسازگار، ناهمخوان و غیره برود و آنها را هماهنگ، سازگار،
همخوان، و منطـبـق و غیره بکند. ................. برای آشنائی بیشتر با واژه
آدم برخی از واژه های هم خانواده آنرا می بینیم:«به میانجی اَدْمَهْ هـم
گفـته شده (چون میان دو چیز می رود و مسائل آنها را حل می کند) ــــ به نمک،
زرد چـوبـه، فـلـفـل، سرکه و مواردی از این قـبـیل اُدْمْ هـم گـفــته شـده،
و بـه ادویه جات روی هم رفـته اَدْمْ و اِدام هم گفـته شده (چون میان دو یا
چـنـد چـیز مختـلـف و ناهـمـگون میروند و نوعی هـماهـنگی و یگانگی مـیان آنها
ایجاد می کنند) ــــ به چربی اِدامْ هم گـفـتـه شـده (چون اصطکاک و تـضـاد
میان دو چیز را رند می کند) ـــــ و به واشـر چـرمی اَدْمْ هـم گفـته شده
(چون هـماهـنگـی و انـطـباق بیشتر و بهتری را میان دو یا چند چیز نا منطبق
ایجاد می کند). .................. با توجه به معنی واژه «آدم» که به معنی:
چـیـزی اسـت کـه بـهـتـر یـا بیشتر می تواند میان دو یا چند متضاد، ناهماهنگ،
ناسازگار، ناهمخوان و غیره برود و آنها را هماهنگ، سازگار، همخوان، و منطبق و
غیره بکند، وقتی انسان انـدیـشــمـنـد شـده و توانسته بهتر و بیشتر از
موجودات دیگر مسائل خود را حل بکـند، خداوند وی را آدم نامیده است. (جمع آن
اوادِم است. اَوادِم بر وزن اَفاعِل است. این وزن برای جمع بستنِ وزنِ
اَفْعَل است. در ابتدا گـفـتیم کـه آدم در اصل اَءْدَمْ بر وزن اَفـْعَـل
است). ............ آدم در آیه نام نوعی انسان است، (یعنی به معنی «انسان»
است نه نام یک نـفـر). در جـاهای دیگـر نـیـز واژه «آدم» بـه معنی انسان بکار
گرفـته شـده. مثلاً داستان آدم در سـوره ص آیه 71 ببعد و در سـوره حجر در آیه
26 ببعد تکرار شده و در آنجا بجای واژه « آدم» واژه «بشر» آمده. و داستان
مطرح شده در سوره ص نیز در سوره سجده تکرار شده و در آنجا بجای واژه «بشر»
واژه «انسان» آمده است.به این ترتیب وقتی حیوان رنگ و روی انسانی بخود می
گیرد و اندیشمند می شود و می تواند میان اشیاء و مسائل برود و آنها را نسبت
به سائر موجودات بهتر و بیشتر حل کند، آدم نامیده شده است.ملائکه یعنی چه و
چگونه به آدم تن داده اند؟ ............ واژه «مَـلائِـکِـه» جمع مَـلـَکْ
است (از مصادر مَـلـْکْ ـ اَلـَکْ و لَـئْک) به مـعـنی: پـیـام رسـانـنـده،
واسط، کسی یا چیزیکه بنمایندگی از کسی کاری را انجام می دهد، گمارده، و
مـفـاهـیـمـی از این قـبـیل است. در قـرآن از جـمـلـه به قـوانین طبیعت
(مانند نیروی جاذبه) و نـیـروهـا و مـوجوداتی که از طرف خداوند مأموریت می
گیرند اطلاق می شـود. از آنـجـا کـه آنـهـا انـدیـشـمـنـد و خـلاق نیسـتند و
با اراده خود کار نمی کـنند، پائین تر از انسانِ اندیشمند، خلاق و با اراده
قـرار می گـیرند و انسان بر آنها برتری دارد یا بر آنها متسلط می شود. مثلاً
انسان بر نیروی جاذبه غلبه میکند و زمین را ترک می کند. ..........
***
Mazdak Bamdad
08-02-2008
پیک 50
آیه و چم راستین ان از
تفسیرالمیزان:
وَ لَقَدْ خَلَقْنَكمْ ثُمَّ
صوَّرْنَكُمْ ثُمَّ قُلْنَا
لِلْمَلَئكَةِ اسجُدُوا لاَدَمَ فَسجَدُوا إِلا إِبْلِیس لَمْ یَكُن مِّنَ
السجِدِینَ(11)
شما را خلق كردیم آنگاه نقش
بندیتان نمودیم ، سپس به فرشتگان گفتیم كه آدم
را سجده كنید، همه سجده كردند مگر ابلیس كه از سجده كنندگان
نبود(11)
این آیات ابتداى خلقت انسان و صورت بندى او و
ماجراى آن روز آدم و سجده ملائكه و
سرپیچى ابلیس و
فریب خوردن آدم و همسرش و خروج شان از بهشت و سایر امورى
را كه خداوند براى آن دو مقدر كرده بود بیان مى فرماید.
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j8/...htm#link12
میبینیم كه داستان در باره ی آفرینش آدم و رانده
شدن او
از بهشت است و پیوندی با زندگی او
در زمین و میمون ها !! ندارد!!
تازه، آدمیان از میمون ها پدید نیامده اند ، بلكه
آدمیان و میمون ها
خود از پریمات های نخستین
و آنها از نخستین پستاندا موش مانند نخستین
و
آنها از ماهی های نخستینی و انها هم از چند یاخته
های نخستینی و انها
اهم از تك یاخته ها و آنها
هم از اسید های امینه و انها هم از نیتروژن و
كربن و هیدروژن و آنها هم از الكترون ها و
كوارك ها، .. در روی زمین
در اثر تكامل انواع
و بدون دخالت دست الله ! پدید آمده اند ومعنی
"ثم " : مدت درازی ! نیست بلكه " سپس" است
و بسته به سیاق آیات است كه
درازی و كوتاهی این
سپس، دانسته میشود. چون این عملیات انسان سازی!!
در
روز های پایانی آفرینش ۶ روزه بوده، پس به تكامل آدمی
در روند " پس
از افرینش" پیوند ندارد و ثم به معنی سپس
كوتاه مدت و یا بیدرنگ است.
این معنی از انجا یافت میشود كه قرار دادن چشم و گوش
را پس از دمیدن روح كه اینجا " اندیشمندی" بازگردان
شده،
بدست الله انجام شده و روشن نیست كه این موجوداندیشمند!!
و ..
چگونه تا آنزمان بدون چشم و گوش زندگی میكرده!!"
ثُمَّ
سَوَّاهُ وَنَفَخَ فِیهِ مِنْ
رُوحِهِ وَجَعَلَ لَكُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ
---
آدم هم در قران یك تن است كه حتی همسرش ( حوا ) را
هم
طبق قران، ات تن خود او ساخته اند، بگونه ای كه
كل آدمیان از یك تن یعنی
آدم ، پدید آمده اند و این در آیه
خود قران، به روشنی ( صریحا ً) آمده است
: " ..من نفس واحده.."
---------------] گفته های
بیسواد های شارلاتان سایت قران شناسی،
سراسر فریب و دروغ برای حفظ بیضه اسلام ضد بشری
است.
•
***
kamran333
08-02-2008
پیک 51
ببینید چه مزخرفاتی سر هم کرده اند تا هر چیزی را
با دانش امروز پیوند بزنند ..................... هم ملیتی انسان، جانوران و
پرندگان ........ ( انعام 38 ) ................ «هیچ جانوری در زمین یا
پرنده ای که با دو بال پرواز می کند نیست مگر اینکه همه امتهائی مانند شماها
هستند»! ...................... نکته آیه: جانوران و پرندگانی که با دوبال
پرواز می کنند امت (یا ملیتهائی) مانند انسانها هستند:منظور از همگونی امتی
یا ملیتی میان جانوران و پـرندگان با انسان می تواند: از جنبه نحوه آفـرینش
آنها باشد، و می تواند از جنبه بافت آفرینش آنها باشد، و می تواند از هر دو
جنبه باشد. ............... اگـر مـنـظور از آن جنبه آفـریـنـش آنـهـا بـاشـد
در آن صـورت آیـه به این معنی است که انواع تیره های حیوانات مزبور و پرندگان
از همدیگر ریشه گرفـتـه اند، چون پیش از این خواندیم که همه تیره های انسانی
(یعنی همه امتها و ملیتها) از یک پدر و مادر ریشه گرفته اند، بنابر این
همگونی امتی یا مـلـیـتی در آنـها و در انسانها میبایست در "از هم ریشه گرفتن
آنها و تیره بـنـدی شدن آنها" باشد. ..................... و اگر منظور از
همگونی امتی و مـلـیـتـی آنـهـا بـا انـسانها در بافت آفرینش آنـهـا باشـد در
آنـصورت آیه به این معنی است که آنها و انسانها از بافت و سـاختار زیربنائی
آفرینشی مشترکی برخوردارند، کـه پـیـش از این نمونه ای را در این رابطه در
آیه چهارم سوره جاثیه دیدیم. .................
***
Mazdak Bamdad
08-02-2008
پیک 52
آیه و چم راستین ان از
تفسیرالمیزان:
وَ مَا مِن دَابَّةٍ فى الاَرْضِ وَ لا طئرٍ یَطِیرُ
بجَنَاحَیْهِ إِلا أُمَمٌ أَمْثَالُكُم مَّا فَرَّطنَا فى الْكِتَبِ مِن
شىْءٍ ثُمَّ إِلى رَبهِمْ یحْشرُونَ(38)
و هیچ جنبده اى در زمین و پرنده
اى كه با دو بال خود مى پرد نیست مگر اینكه آنها نیز مانند شما گروههائى
هستند، و همه به سوى پروردگار خود محشور خواهند شد، ما در كتاب از بیان چیزى
فروگذار نكردیم (38)
این آیه خطابش به مردم است ، و مى
فرماید حیوانات زمینى و هوائى همه امتهائى هستند مثل شما مردم ، و معلوم است
كه این شباهت تنها از این نظر نیست كه آنها هم مانند مردم داراى كثرت و
عددند، چون ، جماعتى را به صرف كثرت و زیادى عدد، امت نمى گویند، بلكه وقتى
به افراد كثیرى امت اطلاق مى شود كه یك جهت جامعى این كثیر را متشكل و به
صورت واحدى درآورده باشد، و همه یك هدف را در نظر داشته باشند حال چه آن هدف
، هدف اجبارى باشد و چه اختیارى .
همچنانكه از این نظر هم نیست كه این
حیوانات انواعى و هر نوعى براى خود امتى است كه افرادش همه در نوع خاصى از
زندگى و ارتزاق و نحوه مخصوصى از تناسل و تولیدمثل و تهیه مسكن و سایر شؤ ون
حیات مشتركند، زیرا اگر چه این مقدار اشتراك براى شباهت آنها به انسان كافى
است ، لیكن از اینكه در ذیل آیه فرمود: [size=1](( ثم الى ربهم
یحشرون )) استفاده مى شود كه مراد از این شباهت تنها
شباهت در احتیاج به خوراك و جفتگیرى و تهیه مسكن نیست ؛
بلكه در این بین ،
جهت اشتراك دیگرى هست كه حیوانات را در مساله بازگشت به سوى خدا شبیه به
انسان كرده است .[/size]
http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j7/miz00007.htm#link42
میبینیم كه چم آیه تنها این است كه پرندگان و غیره هم مانند
شما
گروه گروه هستند ( كه خیلی معجزه نكرده!) و همانندی در گروه
گروه
بودن شان است ( تفسیر المیزان به گروه های اجتماعی
تفسیر كرده..)و نه در
ریشه و چیزهای دیگر كه فریبكاران سایت
قران شناسی ادعا كرده اند. از سوی
دیگر بگفته ی دانشمندان,
آدمیان همه از یك " پدر و مادر" ریشه نگرفته اند.
تیره های پرندگان
و غیره هم از " همدیگر" ریشه نگرفته اند. اینكه میگویند
كه مثلا ً
پرندگان از خزندگان ریشه گرفته اند، به معنی خزندگان امروزین
نیست، بلكه خزندگان نخستینی و دیناسور ها و غیره است.پس
به " بافت
افرینش " !! پیوندی ندارد و به " بافت اجتماعی" كار دارد.
پس بازهم
:
١- دروغ در بازگردان
٢- دروغ و فریب در سفرنگ
۳- بیسوادی
دانشیك
۴- پررویی بی مرز
•
***
kamran333
08-03-2008
پیک 53
مرسی مزدک گرامی .............. قـیـامـت
............... (حج 1 - 2 ) .................. تأثیرات زلزله روی موجودات
زنده ................... «مـردم! رهنمودهای آفریدگار خود را بکار بگیرید که
لرزش روز رستاخیز لرزشی بی سابقه است ـــ روزیکه با آن مواجه شوید: هر شـیر
دهنده در حال شیر دهی شیرخوار خود را رها می کند وهر ماده بارداری وضع حمل
میکند، و مردم را مست می بینی در حالیکه مست نیستند بلکه مجازات خـدا طولانی
است». ........................ نکات آیـه:1ـــ زلزله باعث وضع حمل می
شود،انسان را مست می کند، باعث رها نمودن شیردهی می شود:موجهای صوتی با تناوب
ضعیف، با تواتر و تناوب ضعیف تر از شنوائی بشر (مادون صوت) با 7 ــ 15 نوسان
در هر ثانیه، بیش از آنچه شنیده شوند احساس می شوند و روی موجودات زنده تأثیر
می گذارند. نمونه این نوع تواتر و تناوبِ صوتی زلزله ها هستند. زلزله در صورت
شـدید بودن و طول کشیدن از جمله همین تأثیراتی که در آیه بیان شده را روی
انسان می گذارند. کسیکه در حال شیردادن به نوزاد است شیر دهی نوزاد را رها می
کند. کسیکه باردار است وضع حمل می کند. و انسان گیج و منگ میشود یا به توصیف
قـرآن "مست" بنظر می رسد. ....................... 2ـــ روز رستاخیز با زلزله
بی سابقه همراه خواهد بود:زمین از جهت غرب در جهت شرق بدور خود می چرخد که
این امر یکی از دلایل ایجاد شب و روز در روی زمین است. هر صد سال یک هزارم
ثانیه از سرعت حرکت زمین بدور خود کاسته میشود (به عبارتی هر یک قرن یک هزارم
ثانیه به طول روز اضافه می شود). طوری که حدوداً 4 هزار میلیون سال پیش سرعت
زمین آنقدر زیاد بوده است که طول شب و روز 4 ساعت بوده است. نتیجه کم شدن از
سرعت زمین اینست که روزی زمین از حرکت باز خواهد ایستاد و بعد به سمت عکس
حرکتِ کنونی خود حرکت خواهد کرد (یعنی از شرق به غرب)، و خورشید نیز از غرب
طلوع خواهد کرد. در مدتی که زمین از حرکت باز خواهد ایستاد دچار تنش و
لرزشهای سهمگینِِ بی سابقه خواهد شد. .............
***
Mazdak Bamdad
08-03-2008
پیک 54
مردم آنزمان ، هم با پدیده ی زمین لرزه آشنا بودند
و هم
میدانستند ترسناك است و هم اینكه زنان از
ترس میتوانند بچه بیندازند و یا
بچه شیر خواره را
رها كنند و یا به گیجی دچار شوند. این ایه هم
چیزی
فرای این ننوشته و معجزه نیست و دیگر چیز ها
مانند فركانس صوتی و
این ها را . خود اسلامیستهای
شیاد سایت قران شناسی به این نوشته افزوده
اند
كه ظاهر علمی ! بخود بگیرد و گویا قران اینها را هم
میدانسته
!!
اینهم كه زمین گویا در روز قیامت و زلزله راستای
چرخشی
خود را دگرگون خواهد كرد هم یك ادعا و
پیش بینی است و ربطی به معجزه ی
علمی ندارد
و طبق فیزیك هم لنگر چرخشی زمین ، نمیتواند بدوندخالت یك
جرم دیگر، دگرگون شود ( مهاد پایایی مومنتوم)
اینكه از تندای چرخشی زمین كم میشود به انگیزه ی
مالش (
اصطكاك) با كره ی ماه و خورشید است و
پس از میلیونها سال، زمین تنها
یكبار در سال بگرد خود
خواهد گردید ولی هرگز به راستای وارون
چرخشی
نخواهد رسید، درست مانند یك توپ بیلیاردكه در اثر اصطكاك
با تخته
بیلیارد، می ایستد ولی اصطكاك سبب نمیشود كه توپ
در راستای وارون هم انرژی
و تندا بگیرد. این نشان میدهد
كه بازهم نویسندگن سایت الهی عبادی قران
شناسی، سوادفیزیك ندارند !
•
.Unexpected places give you unexpected returns