نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی
#5

Archive: goftegu.com - پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - #4

***

kamran333
07-16-2008
پیک 28

با سپاس از مزدک عزیز .... پیش بینی برگشتن محمد
به مکه ........................ (قصص 85 ) ................. « آن که قرآن
به تو داد ترا به مکه باز خواهد گردانید». .... (مُعاد در اصل مَـعْـوَد بر
وزن مَـفـْعـَل اسم زمان و مکان است بمعنی: زمان و مکان برگشت. و در معنی دوم
خود از جمله به "روز رستاخیز اطلاق شده (به اعتبار اینکه زمان و مکان برگشتن
به زندگی است)"، و به زادگاه اطلاق می شود (به اعتبار اینکه انسان هر جا برود
نهایتاً به آن برمی گردد). و در آیه به مکه اطلاق شده که زادگاه محمد بوده
است). ............. محمد به دلایلی که می دانیم مجبور شده بود که مکه را ترک
کند. آیه به وی وعده می دهد که وی به مکه باز خواهد گردید. همه قرآن و اسلام
در گرو این آیه گذاشته شده بوده است. اگر محمد پیش از برگشتن به مکه فوت می
کرد و یا هیچگاه پیروز نمی شد و نمی توانست وارد مکه بشود، در آنصورت همه دین
وی می سوخت. چون برای پیروان وی روشن می شد که اگر این قرآن حرف خدا می بود،
خدا منطقاً می بایست می دانست که محمد به مکه برمی گردد یا نه.
..................... و روشن است که کسیکه یک دینی درست می کند، اینقدر می
فهمد که شاید فردا پس فردا فوت کند و هیچگاه به مکه برنگردد، و دروغ بودنِ
وحی بودنِ قرآن برای مردم روشن می شود. روشن است که این آیه حرف کسی غیر از
خدا نمی تواند باشد..............

***

Mazdak Bamdad
07-18-2008
پیک 29

سوره قصص مكی است، مدنی نیست،
یعنی در مدینه نازل نشده
است كه
بازگشت به مكه در آن موردی داشته
باشد. در هیچ روایتی هم
نیامده است
كه محمد از هجرت خود آگاهی داشته
و در هیچ روایتی هم نیامده
است كه
مسلمین در گاه نزول ان ایات در مكه،
شگفت زده شده باشند و از
چند و
چون این بازگشت به " مكه " !! پرسیده
باشند . پس در نگر عرب
آنزمان روشن
بوده كه این بازگشت به مكه معنی نمیدهد.
بر این پایه
بازگردان درست این آیه هم
همان بازگشت بسوی خداست و نه
مكه، چنانكه از
آیات پیشین و پسین
هم دیده میشود كه همگی در متن
معاد هستند و این
سایت تقلب كرده!
( العاقبة المتقین ... من جاء بالحسنهو له
الخیر....له الحكم و الیه ترجعون !
)

***

kamran333
07-18-2008
پیک 30

مرسی مزدک عزیز و گرامی از پاسخ خوبتان
....................... پیش بینی آلوده شدن محیط................. ( روم 41
) ......... «از کارهای مردم در دریا و خشکی فساد ایجاد خواهد شد».
................ در زبان عربی وقـتی بخواهـنـد اتـفـاق افـتـادن قـطـعی و
محـتـوم کاری در آینده را بیان کنند از جمله از فعـل گذشته استفاده می کنند
(که گوئی اتفاق افتاده است). به این خاطر این آیه مـسـئـلـه ای مربوط به
آینده را با فعـل گذشته بیان نموده است. .... نکته آیه: عملکردهای انسان در
آینده (یعنی در زمان ما و آیندگان) در دریا و خشکی آلودگی ایجاد خواهد کرد:
... این پیش بینی قـرآن فعلاً تحقـق پیدا کرده است. و آلودگی محیط چیزی است
که هـمـه با آن آشـنـائی داریم.....

***

Mazdak Bamdad
07-18-2008
پیک 31

kamran333 نوشته: [عکس: 10.gif]


مرسی مزدک عزیز و گرامی از پاسخ
خوبتان ....................... پیش بینی آلوده شدن
محیط................. ( روم 41 ) ......... «از کارهای مردم در دریا و
خشکی فساد ایجاد خواهد شد». ................ در زبان عربی وقـتی
بخواهـنـد اتـفـاق افـتـادن قـطـعی و محـتـوم کاری در آینده را بیان
کنند از جمله از فعـل گذشته استفاده می کنند (که گوئی اتفاق افتاده
است). به این خاطر این آیه مـسـئـلـه ای مربوط به آینده را با فعـل
گذشته بیان نموده است. .... نکته آیه: عملکردهای انسان در آینده (یعنی
در زمان ما و آیندگان) در دریا و خشکی آلودگی ایجاد خواهد کرد: ... این
پیش بینی قـرآن فعلاً تحقـق پیدا کرده است. و آلودگی محیط چیزی است که
هـمـه با آن آشـنـائی داریم.....
اگر
گرداگرد آن آیه ( روم ۴١) را بخوانیم نیز
از فساد برخی مردم كه بیشترشان "
مشرك"
هستند سخن گفته شده كه به پادافره كردارشان
(=جزای اعمالشان)
رسیده اند. پس روشن است
كه تنها مشرك نیست كه زباله به دریا میریزد و
یا
اینكه الله، قوم نوح و عاد و ثمود و هود و لوط و غیره
را برای اینكه
زباله درست میكردند و یا دود بنزین[عکس: 11.gif]
راه می انداختند، دچار پتیاره ی ایزدی ( بلای الهی)
نكرده
است، بلكه فساد قوم لوط و عاد و غیره، چیز
دیگری بوده !پس:


فساد در متن قرانی ( چه مفسده ! در روی
زمین و یا دریا،
) به چم آلودن زیستبوم نیست
بلكه به چم نافرمانی از الله, زیان رسانیدن به
بشر
( مسلمان) است و برای همین هم " مفسد فی الارض"( كه در انقلاب
اسلامی ! هی اعدام میشدند و میشوند )


كسی نیست كه زباله به دریا و یا دشت بریزد[عکس: 11.gif] بلكه

كسی است كه با دین/ الله/اسلام/ آخوند مخالف باشد
و یا تبهكاری های
بسی زشت انجام داده باشد.
گواه این سخن این است كه در متن دینی و
اسلامی،
همه جانداران و گیاهان و غیره، چیز فرو دست تر از
آدمی بشمار
رفته و در خدمت ادمی شمرده شده اند
و رعایت حال اینها بایسته نشده است.
برای همین
هم پاسداری از زیستبوم (=حفاظت محیط زیست )
هرگز در كشور
های اسلامی در این ١۴۰۰ سال
مطرح نبوده و در این راستا هم كاری انجام
نشده
است و بنگر میرسد كه این چم تازه ی این آیه را
اقایان شارلاتان
سایت قرانشناسی ، بتازگی
كشف كرده باشند![عکس: 12.gif]

***

kamran333
07-18-2008
پیک 32

با سپاس فراوان............. پیش بینی سطری نوشتن
.......( قلم 1 ) ..... « ن و سوگند به قلم و به آنهائی که سطری می
نویسند»........... آیه به آنهائی که سطری می نویسند سوگند می خورد. یعنی پیش
بینی می کند که چیزهائی پیدا خواهند شد که سطری خواهند نوشت و به آنها سوگند
می خورد. این پیش بینی فعلاً تحقق پیدا کرده است. یکی از آنها دستگاه کپی
است. دستگاه کپی از بالا به پائین کاغذ و بصورت سطری می نویسد. یعنی همزمان
یک سطر را می نویسد. اگر دستگاه را در حین کپی کردن خاموش کنیم و به نوشته آن
نگاه کنیم، اگر آخرین سطری که مشغول چاپ آن بوده کامل نشده باشد آن را به یکی
از حالتهای در تصویر می بینیم: .... فعل یسطرون به معنی می نویسند نیز هست،
اگر به این معنی بکار گرفته شده باشد در آنصورت آیه پیش بینی می کند که
دستگاهائی پیدا خواهند شد که خواهند نوشت. و این چیزی است که فعلاً تحقق
یافته است...

***

Mazdak Bamdad
07-20-2008
پیک 33

چم آیه این نیست كه آن سایت آورده.
چم راستین آیه این
است: سوگند به
قلم و آنچه خواهد انگاشت ( نوشت)..
تازه،
دستگاه ها
هم از راست به چپ و یا
از چپ براست مینویسند و نه یك سطر
را در یك جا.
منتها انها ، نقطه به نقطه
( dot ) چاپ میكنند و آدم ها واژه
به واژه.
یعنی سطر به سطر نوشتن
شان با ادمها فرقی ندارد و سطر را
یكجا
نمینویسند.


یعنی بازهم تقلب ضربدر بیسوادی!

***

kamran333
07-21-2008
پیک 34

با سپاس از مزدک عزیز ...... حـیـات اولـیـه
............... ( فرقان 54 ) .................... «و این خدا بود که موجود
بی ریش و پشمی را در آب آفرید، مدت کوتاهی بعد خلقـت آنرا نـَسَبی (یعنی: از
خود آن) و از طریق جفت گیری قرار داد». .... « بَـشَـر» در آیه به مـعـنی:
موجود بی مو و ریش و پشم و پولک است که از جمله معانی آن است. ( و به انسان
به اعتبار «بی ریش و پشم» بودن وی نسبت به سایر مـوجودات بَـشَـر اطلاق شـده
است). بَـشَـر در آیه به معـنی: « لخت» نیز می تواند باشد که از معانی آن
است.«صَـهْـر» در اصل به معنی: گداخـتن و ذوب نمودن و پیوند خوردن است. در
وزنهای دیگر به معنی: داماد شدن و پیوند محرمیت خوردن با کسی و مفاهیمی در
این زمینه بکار رفـته است. و صِـهْـرْ به معنی: گداختگی ـــ داماد ــ شوهر
خواهر ـــ پیوند محرمیت، پیوند زناشوئی و مفاهیمی از این قبیل است. و در آیه
به معنی: جفـت گیری و آمیزش دو جنس مخالف بکار گرفته شده که از معانی آن
است.مِـنْ به معنی «در» است که از معانی آن است. مانند: اذا نـودی لـلصّلاة
مِـنْ یوم الجمعه (جمعه 9) که «مِـنْ» در آیه به معنی « فی یوم الجمعه» است.
..... نکات آیه: 1ـــ اولین موجود زنده موجود بی ریش و پشم (لخت) بوده است.
پس از مدت کوتاهی از آفرینش آن، آفرینش آن بطور نَسَبی (یعنی: از طریق تکثیر
یابی خود آن) و از طریق جفت گیری صورت گرفته:بر اساس شناختی که امروز انسان
از حیات دارد، ابـتـدائی تـریـن شکـل حـیات یک مـولکول لخت بـوده است. ابتدا
خود را تکثیر می کرده و بعد به دو جفت نر و ماده تکامل پیدا کرده و جفـت گیری
صـورت گـرفـتـه است. چـیـزی که انسان به آن رسیده چیزی بهتر و بیشتر از آنچه
آیه توصیف کرده و گفـته در برندارد. ..... هنوز هم حیات به شکل تکثیر موجود
زنده وجود دارد:فـعـل جَـعْــل به معنی « قرار دادن» بر اسـتمـرار دلالت
دارد. وقتی آیه می گوید: آفرینش آن موجود اولیه را بطور نـَسَـبی و صهری «
قرار داد»، به این معنی است که "هر دو حالت (نـَسَـبی و صهری) همچنان ادامه
دارد". یعنی امروزه "تکثیر شدن" نیز مانند "جفـت گیری کردن" وجود دارد.امروزه
نیز تک یاختگان نخستین همچنان به تولید مثل از طریق تقسیم شدن ادامه می دهند.
یک ارگانیسم ساده تک سلولی مثل آمیب خود را به دو قسمت تقسیم میکند. .....

***

freeman625277
07-22-2008
پیک 35

چرند است ترجمه اینچنین است :
" و اوست كسى
كه از آب بشرى آفرید و او را [داراى خویشاوندى] نسبى و دامادى قرار داد و
پروردگار تو همواره تواناست (54) "
آیه به این
اشاره دارد كه از آب منی انسانی ساخته شده و این انسان دارای قوم و خویشی است
كه روابط سببی و نسبی دارند.
شارلاتانها آب را به آب اقیانوسها ترجمه كرده
اند !!!

***

Mazdak Bamdad
07-23-2008
پیک 36

kamran333 نوشته: [عکس: 10.gif]


با سپاس از مزدک عزیز ...... حـیـات
اولـیـه ............... ( فرقان 54 ) .................... «و این خدا
بود که موجود بی ریش و پشمی را در آب آفرید، مدت کوتاهی بعد خلقـت آنرا
نـَسَبی (یعنی: از خود آن) و از طریق جفت گیری قرار داد». .... «
بَـشَـر» در آیه به مـعـنی: موجود بی مو و ریش و پشم و پولک است که از
جمله معانی آن است. ( و به انسان به اعتبار «بی ریش و پشم» بودن وی
نسبت به سایر مـوجودات بَـشَـر اطلاق شـده است). بَـشَـر در آیه به
معـنی: « لخت» نیز می تواند باشد که از معانی آن است.«صَـهْـر» در اصل
به معنی: گداخـتن و ذوب نمودن و پیوند خوردن است. در وزنهای دیگر به
معنی: داماد شدن و پیوند محرمیت خوردن با کسی و مفاهیمی در این زمینه
بکار رفـته است. و صِـهْـرْ به معنی: گداختگی ـــ داماد ــ شوهر خواهر
ـــ پیوند محرمیت، پیوند زناشوئی و مفاهیمی از این قبیل است. و در آیه
به معنی: جفـت گیری و آمیزش دو جنس مخالف بکار گرفته شده که از معانی
آن است.مِـنْ به معنی «در» است که از معانی آن است. مانند: اذا نـودی
لـلصّلاة مِـنْ یوم الجمعه (جمعه 9) که «مِـنْ» در آیه به معنی « فی
یوم الجمعه» است. ..... نکات آیه: 1ـــ اولین موجود زنده موجود بی ریش
و پشم (لخت) بوده است. پس از مدت کوتاهی از آفرینش آن، آفرینش آن بطور
نَسَبی (یعنی: از طریق تکثیر یابی خود آن) و از طریق جفت گیری صورت
گرفته:بر اساس شناختی که امروز انسان از حیات دارد، ابـتـدائی تـریـن
شکـل حـیات یک مـولکول لخت بـوده است. ابتدا خود را تکثیر می کرده و
بعد به دو جفت نر و ماده تکامل پیدا کرده و جفـت گیری صـورت گـرفـتـه
است. چـیـزی که انسان به آن رسیده چیزی بهتر و بیشتر از آنچه آیه توصیف
کرده و گفـته در برندارد. ..... هنوز هم حیات به شکل تکثیر موجود زنده
وجود دارد:فـعـل جَـعْــل به معنی « قرار دادن» بر اسـتمـرار دلالت
دارد. وقتی آیه می گوید: آفرینش آن موجود اولیه را بطور نـَسَـبی و
صهری « قرار داد»، به این معنی است که "هر دو حالت (نـَسَـبی و صهری)
همچنان ادامه دارد". یعنی امروزه "تکثیر شدن" نیز مانند "جفـت گیری
کردن" وجود دارد.امروزه نیز تک یاختگان نخستین همچنان به تولید مثل از
طریق تقسیم شدن ادامه می دهند. یک ارگانیسم ساده تک سلولی مثل آمیب خود
را به دو قسمت تقسیم میکند.
.....




فزون بر آنچه آزادمرد گرامی گفتند،
نخستین موجود زنده هم
تك یاخته
بوده و از راه بخش شدن ، فزونی
و همانند سازی میكرده است و
نه
از راه جفت گیری. تازه، آدم نخستین
هم پشمالود بوده است! نسبی هم به

بخش شدن خود یاخته نمیگویند! بر این پایه
اینجا هم آن سایت بیسواد
بوده است.

اینهم كه گفته از خود آن، برای این
است كه همه بشر و
همچنان كه
در قران آمده حوا را هم از (دنده ی )
خود آُدم آفریده
است.( من نفس واحده)وگرنه محمد سواد تكیاخته ای نداشته !!




[color=#ff0000]•
[color=#ff0000]

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ


پیام‌های این موضوع
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-19-2012, 11:43 PM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:53 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:54 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:55 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:56 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:56 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:57 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:58 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:58 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 01:59 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:00 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:00 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:02 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:02 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:03 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:03 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:03 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:04 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:04 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:05 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:05 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:06 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:06 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:07 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:07 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:08 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:08 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:09 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:09 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:09 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:10 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Mehrbod - 12-20-2012, 02:10 AM
بایگانی: پاسخ به جفنگیات سایت قرآنولوژی - توسط Rouzbeh - 09-16-2014, 01:31 PM

موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان