نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا منافع فردی معیار نهایی هر چیزی نیست؟
#21

sonixax نوشته: خودتون دارید میگید جامعه !
گفتم: بالا بردن امکانات جامعه «که نهایت به خودش هم برمیگرده».

نمیدونم مشکل از چشمتان است یا از مغزتان :D

sonixax نوشته: در ضمن اکثریت مطلق برنامه نویسان دنیای آزاد دنبال شهرت نیستند اگر بودند با اسم و رسم واقعی کار میکردند.
اکثریت مطلق؟
جدا؟
سند و دلیل داری؟ میتونی ثابت کنی؟
بین افراد با توانایی های نه چندان بالا ممکنه اینطور باشه (اونم باز نیاز به آمار و دلیل و سند قابل قبول داره)، ولی تاحالا افراد مشهور در سطح بالا که بنده دیدم اینطور نبوده که اکثریت مطلق اسم و رسم واقعی شان مشخص نباشد یا قابل پیگیری و کشف راحت نباشد.
بعضی ها هم ممکن است به دلایل دیگری بخواهند هویت واقعی خودشان را پنهان کنند یا همینطور عریان هرجایی تابلو نکنند. مثلا نفوذگرها و کرکرها یا کسانی که در این زمینه ها هم فعالیت هایی داشته اند.
در ضمن دنیای کامپیوتر، نت، و برنامه نویسی فرهنگ و سنت و تاریخ و خصوصیات و نیازهای خودش را دارد. لزوما استفاده از اسم واقعی در آن بهینه نیست.
از طرف دیگر برای سود بردن از شهرت، چه سود مادی و چه سود احساسی، همیشه لزوما نیازی به شناخته شدن با هویت واقعی نیست. حداقل در آن عجله ای نیست.
ضمنا پنهان ماندن هویت واقعی یا حداقل تابلو نزدن درمورد آن میتواند از نظرهای دیگری مفید و عاقلانه باشد.
هویت مجازی را میتوان عوض کرد، میتوان از زندگی واقعی دور نگه داشت، ولی هویت واقعی را خیر.
اگر مرتکب اشتباهی شوید، یا دشمنی پیدا کنید، یا هزار و یک مسئله دیگر، هویت مجازی به نفع شماست.
پاسخ
#22

folaani نوشته: بنده درمورد روح و جن و پری صحبتی نکردم.
بازهم این تحریف و مغلطهء ناشیانهء شماست که اینها را کنار عقل و روان میگذارید.
روان هم بهرحال هرچه هست الان یک تخصص و کاربردهای گسترده ای پیرامون آن قرار دارد و اگر بطور دقیق ماهیت و وجود آن مشخص نشده بهرحال یک فرضیه ای است که خیلی چیزها را توجیه میکند و در عمل قادر به تطابق با آمارها و آزمایشاتی است.
بهرصورت ذکر مداوم روح و جن و پری بازهم جفنگ پرانی و برچسب زنی کور شما به مخاطب است.

شما پیشتر و همینجا حرف از روان زدید که روان همون روح و جن و پری هستش .

روان - WiKi
http://loghatnameh.com/dehkhodaworddetai...ad-fa.html

نقل قول:روان . [ رَ / رُ ] (اِ) ۞ جان . (فرهنگ اسدی ) (برهان قاطع) (آنندراج ) (ناظم الاطباء). روح .(برهان قاطع) (آنندراج ) (ناظم الاطباء) :
جان را سه گفت هر کس و زی من یکی است جان
ور جان گسست باز چه بر برنهد روان
جان و روان یکی است به نزدیک فیلسوف
ورچه ز راه نام دو آید روان و جان .

همچنین مدعی شدید که عقل ورای ژن هست که به طرز زیرکانه ای ربطش دادید به فرای ماده .

به عبارت ساده تر این شمایید که سعی دارید بگید حرفی از روح و جن و پری نزدید ! که بنده چند خط بالاتر نشان دادم که زده اید و باز اتهام مغلطه زدید به من .

folaani نوشته: درمورد عقل هم که با مثال نشان دادم میتواند رفتار ما را کنترل کند حتی اگر برخلاف ژن و غریزه باشد.
همان مثال صرفنظر کردن از سکس که گفتم.
البته در اینجا هم لزوما معنا این نیست که ما واقعا خلاف ژن و غریزه عمل کرده باشیم، بلکه اینهم خودش میتواند ناشی از غلبهء انگیزه های دیگری باشد که آنها هم از همان ژن و غریزهء ما منشاء میگیرند.

و این ادعا رو هم بذارید کنار ادعاهای دیگه و اثباتش کنید که عقل فرای ژن (ماده) عمل میکند .

folaani نوشته: ضمنا دفع ضرر و جلب منفعت شخصی هم بالاخره میتواند ژنتیکی باشد. چیز غیر ژنی نیست لزوما.

بلکه کاملن میتونه ژنتیکی باشه و حرفی درش نیست .
مساله عملکرد فرامادی عقل و روح هستش که شما در باره اش گفتید .
اگر موجودی به صورت ژنتیکی اینگونه باشه خوب هست ، مگر ما جایی گفتیم نیست ؟
فقط نتیجه این میشه که اگر اون جاندار از رده جاندارانی باشه که بقاش به زندگی در جمع بستگی داره نسلش منقرض میشه و ژنی که در تضاد با زندگی جمعی هست حذف میشه .


folaani نوشته: فرض کنید شما فرصت یک سکسی را دارید ولی اگر آن موقع بجای دنبال سکس رفتن بروید به سر قرار با یک فرد مهم، احتمال زیادی هست که برای آیندهء شما از نظر فرصت شغلی و درآمد و خلاصه هرچه، سرنوشت ساز و خیلی بهتر از لذت گذرای آن سکس باشد (این سبک و سنگین کردن را عقل شما محاسبه میکند - غیر از اینست؟).
اینجا فردی با عقل و ارادهء خودش ممکن است از سکس صرفنظر کند. لزوما نمیتوان گفت که این شخص اشتباه کرده یا ژنهای او مشکل داشته. غیر از این است؟
اینجا نقش عقل بوده که جلوی انجام یک مورد ژنی و غریزی را گرفته است، گرچه در اصل منشاء بازهم از غرایز و ژنهای دیگری ناشی شده باشد.

همان طور که پیشتر گفتم عقل چیزی بیش از نمود عملکرد مغز نیست و عملکرد مغز هم تحت تاثیر مستقیم ژنهاست .
مورد سکس هم خیلی مثال بیجایی در این مورد هستش . انسان یک موجود حشری مطلق که نیست ! عوامل نسبت به هم میتوانند تقدم پیدا کنند بسته به موقعیت و مکان و زمان .
هر وقت شمای مرد وسط تلمبه زدن بودی و بعد یه دفعه بیخیال شدی . قبل از رسیدن به ارگاسم کشیدی بیرون رفتی سر قرار اون موقع تازه میشه در مورد مثال شما بحث کرد !
حتا زنی که بهش تجاوز میشه تمام مقاومتش تا قبل از فرو کردن آلت هست و بعدش دیگه مقاومتی نمیکنه، چون تقریبن کنترلش دست خودش نیست . لحظه تجاوز اغلب چند ثانیه یا چند دقیقه اول هستش. مگر اینکه اون زن قبل از تجاوز به ارگاسم رسیده باشه که در این صورت هنگام عمل هم ممکنه مقاومت کنه.

folaani نوشته: حرف من هم این نیست که لزوما عقل برخلاف ژن عمل میکند.
چون در همان مثال بچه دار نشدن هم لزومی به این نیست که بگوییم عقل بر خلاف ژن عمل کرده. همانطور که در مثال صرفنظر کردن از مثال سکس اینطور نیست.
ولی دانش و قدرت ذهن و شرایط افراد با هم تفاوت میکند؛ بنابراین تصمیم ها ممکن است متفاوت باشند.

ژنهای افراد با هم فرق میکنه و این تفاوت ژنهاست که باعث بروز تصمیمهای متفاوت میشه.
دو نفر که از نظر ساختار ژنتیکی کاملن مشابه هم باشند احتمالن رفتار مشابه رو هم در موقعیت های مشابه بروز میدند .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#23

folaani نوشته: گفتم: بالا بردن امکانات جامعه «که نهایت به خودش هم برمیگرده».

نمیدونم مشکل از چشمتان است یا از مغزتان :D

مشکل فهم شماست که مدام میخواهید منفع جمعی رو خرد کنید به منافع شخصی و بعدش بگید آها پس همه چیز به خاطر منافع شخصیست .

بعد هم فوری ربطش بدید به روح و جن و پری !

folaani نوشته: اکثریت مطلق؟
جدا؟
سند و دلیل داری؟ میتونی ثابت کنی؟
بین افراد با توانایی های نه چندان بالا ممکنه اینطور باشه (اونم باز نیاز به آمار و دلیل و سند قابل قبول داره)، ولی تاحالا افراد مشهور در سطح بالا که بنده دیدم اینطور نبوده که اکثریت مطلق اسم و رسم واقعی شان مشخص نباشد یا قابل پیگیری و کشف راحت نباشد.
بعضی ها هم ممکن است به دلایل دیگری بخواهند هویت واقعی خودشان را پنهان کنند یا همینطور عریان هرجایی تابلو نکنند. مثلا نفوذگرها و کرکرها یا کسانی که در این زمینه ها هم فعالیت هایی داشته اند.
در ضمن دنیای کامپیوتر، نت، و برنامه نویسی فرهنگ و سنت و تاریخ و خصوصیات و نیازهای خودش را دارد. لزوما استفاده از اسم واقعی در آن بهینه نیست.
از طرف دیگر برای سود بردن از شهرت، چه سود مادی و چه سود احساسی، همیشه لزوما نیازی به شناخته شدن با هویت واقعی نیست. حداقل در آن عجله ای نیست.
ضمنا پنهان ماندن هویت واقعی یا حداقل تابلو نزدن درمورد آن میتواند از نظرهای دیگری مفید و عاقلانه باشد.
هویت مجازی را میتوان عوض کرد، میتوان از زندگی واقعی دور نگه داشت، ولی هویت واقعی را خیر.
اگر مرتکب اشتباهی شوید، یا دشمنی پیدا کنید، یا هزار و یک مسئله دیگر، هویت مجازی به نفع شماست.

واقعن فکر کردید که من به قدری بیکار هستم که بشینم اسامی میلیونها برنامه نویس دنیای آزاد رو دربیارم برای شما فهرست کنم ؟
ببینم خود شما توانایی اثبات این رو دارید که اکثر برنامه نویسان دنیای آزاد برای کسب شهرت اون کار رو میکنند ؟!
به جای طلب برهان بفرمایید استدلال کنید جانم .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#24

sonixax نوشته: مشکل فهم شماست که مدام میخواهید منفع جمعی رو خرد کنید به منافع شخصی و بعدش بگید آها پس همه چیز به خاطر منافع شخصیست .
منافع شخصی یه چیز بدیهی و قوی ای هست.
ولی منافع جمعی اینطور نیست.
طبیعی است که ما اول باید ببینیم برای کارهای جمعی بشر دلیل شخصی پیدا میشه یا نه، بعدا بریم سراغ احتمالات دیگه. که البته تاحالا چیز روشن و محکمی در این ارتباط ثابت نشده.


sonixax نوشته: بعد هم فوری ربطش بدید به روح و جن و پری !
متاسفانه شعور و رفتار شما در حد همون موجود توی آواتارتونه.
همه چیز رو به مسخره میگیرید و ادعای منطق و خرد و علم دارید ولی یک حرف بی ربط و تمسخرآمیز رو مدام تکرار میکنید. برای چی؟ برای عصبانی کردن مخاطب؟
خب تو شخصیت و نیت واقعی خودت رو با این کار رسوا میکنی.


sonixax نوشته: ببینم خود شما توانایی اثبات این رو دارید که اکثر برنامه نویسان دنیای آزاد برای کسب شهرت اون کار رو میکنند ؟!
بازهم مشکل شما در فهم جملات و منظور مخاطب، یا تحریف عمدی اونها.
بنده نگفتم همه برای کسب شهرت کار میکنن. بجز شهرت، موارد متعدد دیگری رو هم بیان کردم. حالا هرکس میتونه هرکدام از این دلایل یا ترکیبی از چندتا یا حتی همه رو به درجات مختلفی داشته باشه.
حتی دلایل انسانی رو هم بیان کردم.
اما شما ظاهرا صرفا دنبال تحریف کردن و گیر دادن الکی هستید.
شما ادعا کردید که این افراد همه فداکاری میکنن. بنده با ذکر دلایل و فواید متعدد دیگری که میتونه در فعالیت های بازمتن باشه نشون دادم که لزوما اینطور نیست.
پاسخ
#25

folaani نوشته: منافع شخصی یه چیز بدیهی و قوی ای هست.
ولی منافع جمعی اینطور نیست.
طبیعی است که ما اول باید ببینیم برای کارهای جمعی بشر دلیل شخصی پیدا میشه یا نه، بعدا بریم سراغ احتمالات دیگه. که البته تاحالا چیز روشن و محکمی در این ارتباط ثابت نشده.

شما ادعای مفت پشت ادعای مفت میکنید بدون اینکه اثباتشون کنید !


folaani نوشته: متاسفانه شعور و رفتار شما در حد همون موجود توی آواتارتونه.
همه چیز رو به مسخره میگیرید و ادعای منطق و خرد و علم دارید ولی یک حرف بی ربط و تمسخرآمیز رو مدام تکرار میکنید. برای چی؟ برای عصبانی کردن مخاطب؟
خب تو شخصیت و نیت واقعی خودت رو با این کار رسوا میکنی.

من با هر کس اندازه شعور خودش حرف میزنم . وقتی میبینم بحث از طرف شما کشیده میشه به حملات شخصی و مزخرف گویی مثل خودتون با خودتون رفتار میکنم .
تازه با همه اینها پیشتر نشان دادم که شما معتقد به جن و پری و روح هستید و مدام سعی دارید در این بحث عقل رو فراتر از ماده جلوه بدید . حالا که دیگه راهی ندارید افتادید به ننه من غریبم بازی درآوردن ؟
بقرمایید ادعاهایتان را ثابت کنید :

1 - منافع فردی معیار نهایی هر چیزیست .
2 - عقل/ذهن/روان/روح/جن/پری فرای ماده هستند و قدرت تسلط به ماده رو دارند .
3 - همواره منافع شخصی به منافع جمعی تقدم دارند.

هر ادعای دیگه ای بکنید به این فهرست اضافه میشه و خواننده از شما انتظار اثبات ادعا رو داره .


folaani نوشته: بازهم مشکل شما در فهم جملات و منظور مخاطب، یا تحریف عمدی اونها.
بنده نگفتم همه برای کسب شهرت کار میکنن. بجز شهرت، موارد متعدد دیگری رو هم بیان کردم. حالا هرکس میتونه هرکدام از این دلایل یا ترکیبی از چندتا یا حتی همه رو به درجات مختلفی داشته باشه.
حتی دلایل انسانی رو هم بیان کردم.
اما شما ظاهرا صرفا دنبال تحریف کردن و گیر دادن الکی هستید.
شما ادعا کردید که این افراد همه فداکاری میکنن. بنده با ذکر دلایل و فواید متعدد دیگری که میتونه در فعالیت های بازمتن باشه نشون دادم که لزوما اینطور نیست.

من هم همانجا به شما گوشزد کردم که باقی مواردی که شمردید منافع جمعی هست که خودتون هم نوشته بودید جامعه منتها باز هم منافع جمعی رو خرد کردید به منافع شخصی و پاسخ دادید و بعد که مچتان را میگیریم میزنید زیر گریه و شامورتی بازی و این طوری مینویسید :

folaani نوشته: منافع شخصی یه چیز بدیهی و قوی ای هست.
ولی منافع جمعی اینطور نیست.
طبیعی است که ما اول باید ببینیم برای کارهای جمعی بشر دلیل شخصی پیدا میشه یا نه، بعدا بریم سراغ احتمالات دیگه. که البته تاحالا چیز روشن و محکمی در این ارتباط ثابت نشده.

نهایتن باز شما دارید یک مساله جمعی رو خرد میکنید به فردی و باز این شمایید که باید این همه ادعای مهملی که کرده اید رو ثابت کنید و ما مجبور نیستیم در این بحث عدمش رو به شما اثبات کنیم .
شما ادعا کردید بفرمایی اثبات کنید . برای بار جندم : اثبات ادعا به دوش مدعیست .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#26

تو که همش به جفنگ گویی خودت ادامه بده.
همینطور ادعا میکنی و برچسب میزنی و تحریف میکنی و میگی من چی رو ادعا کردم و ثابت کن و این حرفا.
همش چرند و یاوه گویی.
بهرحال همینکه به اینجا رسوندمت که دیگه بیش از عصبانی شدن و یاوه گویی کاری نمیتونی بکنی کافیه برات تا یخورده به فکر درست کردن شخصیت و رفتار خودت باشی.

من هر جوابی دادم هر استدلالی رو پیش کشیدم حداقل برابر روشنی و محکمی استدلالهای خودت بوده. اگر سست بوده مال تو هم سست بوده، اگر احتمال بوده مال تو هم احتمال بوده، ...
بنابراین دیگه لزومی نداره که من بخوام چیزی رو قطعی و روشنتر و محکمتر ثابت کنم. نهایت برمیگردیم سر همون نقطه که فرض بر عدم وجود است.

پس دیگه بحث فعلا از نظر من تموم شدس.
پاسخ
#27

sonixax نوشته: تازه با همه اینها پیشتر نشان دادم که شما معتقد به جن و پری و روح هستید و مدام سعی دارید در این بحث عقل رو فراتر از ماده جلوه بدید
عجب؟
دروغ گویی وقیحانه تا چه حد؟
پیشتر نشان دادی؟
خب بگو ببینم چطوری مثلا؟
اثباتش؟
همینطوری واسه خودت میبری و میدوزی؟
واقعا که شعورت از صفر هم کمتره.

من هم اتفاقا آدم منطقی و منصف و شکاک و منعطفی هستم.
بجای اینکه بچسبی به اینکه اول چی برداشت کردی (شاید لحن من در ابتدا باعث این برداشت بوده) و مدام بحث شخصی بکنی روند بحث رو دنبال کن و استدلالها و مثالهای متعددی رو که بیان کردم مد نظر قرار بده و جواب بده/نظرت رو بگو.
من خودمم یادم نیست و مطمئن نیستم که در ابتدا دقیقا چه ذهنیتی داشتم، چون از نظر من از ابتدا چیزی قاطع و روشن وجود نداره و در جریان بحث چیزهای جدیدی به ذهنم میاد و افکارم ممکنه تغییر بکنن.
متاسفانه تو رفتارت اصلا به درد بحث نمیخوره. بیشتر دنبال تمسخر و خالی کردن عقدهء خودت هستی تا اینکه ببینی واقعا در بحث و استدلال طرف مقابل شاید چیز مفید و درستی هم وجود داره.
واقعا شخصیت و تفکرت بچه گانه است. میتونستی خودت رو از بیرون ببینی برات خوب بود. یجورایی واقعا بچه موندی و همون روشها و لجبازی های کودکانه رو داری.

همینطوری هم شونصدتا ادعا میچسبونی به طرف میگی نشون دادی و ثابت کن و از این مزخرفات.
سند و دلیلش کجاست معلوم نیست.
یک متهم رو هم در دادگاه با اصول و حق و فرصت دفاع و دونستن شواهد و دلایل محاکمه میکنن.
حالا تو همینطور مفت مفت فقط برچسب از اون دهنت میاد بیرون میچسبونی به طرف.
انگار اصلا مسئولیت حالیت نمیشه.
واقعا بچهء وقیحی بیش نیستی.
تربیت درست و حسابی نداری.

بجای این چرندیات بی ارزش کار مفیدتری ازت برنمیاد. چون واقعا هیچی نیستی. تو هم مثل خیلی ها فقط یک هنرپیشهء ناشی و دلقکی بیش نیستی که ادای آدمهای خردمند رو در میاری.
پاسخ
#28

sonixax نوشته: مورد سکس هم خیلی مثال بیجایی در این مورد هستش . انسان یک موجود حشری مطلق که نیست ! عوامل نسبت به هم میتوانند تقدم پیدا کنند بسته به موقعیت و مکان و زمان .
هر وقت شمای مرد وسط تلمبه زدن بودی و بعد یه دفعه بیخیال شدی . قبل از رسیدن به ارگاسم کشیدی بیرون رفتی سر قرار اون موقع تازه میشه در مورد مثال شما بحث کرد !
حتا زنی که بهش تجاوز میشه تمام مقاومتش تا قبل از فرو کردن آلت هست و بعدش دیگه مقاومتی نمیکنه، چون تقریبن کنترلش دست خودش نیست . لحظه تجاوز اغلب چند ثانیه یا چند دقیقه اول هستش. مگر اینکه اون زن قبل از تجاوز به ارگاسم رسیده باشه که در این صورت هنگام عمل هم ممکنه مقاومت کنه.
این پستت رو تازه دیدم.
خب اینم باز نمونهء بی ربط گویی شما.
من اصلا نمیدونم اینایی که میگی چه ربطی به مثال من داره.
من اون مثال رو زدم که بگم انسان با دلایل عقلانی میتونه غریزه های طبیعی رو متوقف کنه.
غریزه ای مثل فرزند داشتن و زاد و ولد کردن و بقای نسل هم بنظرم اونقدری قوی نیست که بشه با جاذبه در هنگام سکس مقایسش کرد.
پس اینکه کسی به دلایل عقلانی جلوش رو بگیره شدنی است.
اوکی؟
تازه همون موقع بقول شما تلمبه زدن هم متوقف کردن ممکن است. چرا ممکن نیست؟
مثلا به شما بگن اگر همین الان این کار رو متوقف کنی یک میلیون دلار بهت جایزه میدیم، این کار رو نمیکنی؟
با این فرض که مطمئن باشی واقعا به اون وعده عمل میشه.
حالا شما شاید نمیتونی نمیدونم، ولی من میتونم. احتمالا شما ژن هات هنوز زیاد پیشرفت نکرده و بیشتر به اجدادت نزدیک هستی!!
میگن کافر همه را به کیش خود پندارد حکایت همینه.
پاسخ
#29

بقیهء چیزهایی هم که گفتی باز چرندگویی و برچسب زنی محض بود.
خدایی اینقدر دیگه داری کس شعر میگی که اصلا آدم رغبت نمیکنه بخونه.
مثلا رفتی از دیکشنری معنای روان رو درآوردی که بگی من منظورم روح و جن بوده؟
آخه آدم تاچقدر ابله یا وقیح میتونه باشه.
نادان، معنای لغوی رو من چکار دارم که حالا معانی دیگری هم داره در فلان زبان و فلان فرهنگ.
من اون چیزی که در روانشناسی دانشمندان و متخصصانش گفتن منظورم بوده.
حالا تو بیا از توی دیکشنری ربطش بده به چیزهای دیگه.
رشتهء روانشناسی پس لابد معادل جن گیری و روح شناسی و الهیات میشه دیگه؟
واقعا چقدر بیشعوری تو.
اه اه آدم حالش بهم میخوره.
چقدر کس شعر گویی و غرض ورزی؟
پاسخ
#30

folaani نوشته: تو که همش به جفنگ گویی خودت ادامه بده.
همینطور ادعا میکنی و برچسب میزنی و تحریف میکنی و میگی من چی رو ادعا کردم و ثابت کن و این حرفا.
همش چرند و یاوه گویی.
بهرحال همینکه به اینجا رسوندمت که دیگه بیش از عصبانی شدن و یاوه گویی کاری نمیتونی بکنی کافیه برات تا یخورده به فکر درست کردن شخصیت و رفتار خودت باشی.

من هر جوابی دادم هر استدلالی رو پیش کشیدم حداقل برابر روشنی و محکمی استدلالهای خودت بوده. اگر سست بوده مال تو هم سست بوده، اگر احتمال بوده مال تو هم احتمال بوده، ...
بنابراین دیگه لزومی نداره که من بخوام چیزی رو قطعی و روشنتر و محکمتر ثابت کنم. نهایت برمیگردیم سر همون نقطه که فرض بر عدم وجود است.

پس دیگه بحث فعلا از نظر من تموم شدس.

ناز بشی E415



folaani نوشته: عجب؟
دروغ گویی وقیحانه تا چه حد؟
پیشتر نشان دادی؟
خب بگو ببینم چطوری مثلا؟
اثباتش؟
همینطوری واسه خودت میبری و میدوزی؟
واقعا که شعورت از صفر هم کمتره.

بالاتر مدعی بودید که حرفی از روح و جن و پری نزده اید . وقتی نشان دادیم ایگنورش کردید و حالا اینطوری و از روی عصبانیت و طبق سنت چند پست قبل ترتان دست به فحاشی زده اید ؟ :)))))
موجود بانمکی هستید .


folaani نوشته: من هم اتفاقا آدم منطقی و منصف و شکاک و منعطفی هستم.

هر آدم بیطریفی این پستها رو خونده باشه همون قدری برای این حرف شما اعتبار قایل میشه که برای دکترررررررررررر بودن جناب کردان !

folaani نوشته: بجای اینکه بچسبی به اینکه اول چی برداشت کردی (شاید لحن من در ابتدا باعث این برداشت بوده) و مدام بحث شخصی بکنی روند بحث رو دنبال کن و استدلالها و مثالهای متعددی رو که بیان کردم مد نظر قرار بده و جواب بده/نظرت رو بگو.
من خودمم یادم نیست و مطمئن نیستم که در ابتدا دقیقا چه ذهنیتی داشتم، چون از نظر من از ابتدا چیزی قاطع و روشن وجود نداره و در جریان بحث چیزهای جدیدی به ذهنم میاد و افکارم ممکنه تغییر بکنن.
متاسفانه تو رفتارت اصلا به درد بحث نمیخوره. بیشتر دنبال تمسخر و خالی کردن عقدهء خودت هستی تا اینکه ببینی واقعا در بحث و استدلال طرف مقابل شاید چیز مفید و درستی هم وجود داره.
واقعا شخصیت و تفکرت بچه گانه است. میتونستی خودت رو از بیرون ببینی برات خوب بود. یجورایی واقعا بچه موندی و همون روشها و لجبازی های کودکانه رو داری.

سخنان مسخره و خنده دار نزنید که مورد تمسخر و نیشخند قرار نگیرید!
ادعای کشکی نکنید و وقتی میکنید پای ساییدن کشکش هم باشید جانم .
حضرت عالی از اول این بحث تا حالا چند بار حمله شخصی و بعضن فحاشی داشتید ؟ میخواید بشمرم براتون ؟
ولی به عکس ادعاتون من به شما برچسب نزدم . جایی که گفتید "روان" معادل عامه فهمش که همون روح و جن و پری باشه رو قرار دادم بعد سر همین داغ کردید و دست به فحاشی و توهین زدید .
تازه خنده داره که مدعی هستید روح و جن و پری تخصص و کاربردی هم هست :)))
اینجا ادعا کردید :
folaani نوشته: روان هم بهرحال هرچه هست الان یک تخصص و کاربردهای گسترده ای پیرامون آن قرار دارد و اگر بطور دقیق ماهیت و وجود آن مشخص نشده بهرحال یک فرضیه ای است که خیلی چیزها را توجیه میکند و در عمل قادر به تطابق با آمارها و آزمایشاتی است.


folaani نوشته: همینطوری هم شونصدتا ادعا میچسبونی به طرف میگی نشون دادی و ثابت کن و از این مزخرفات.
سند و دلیلش کجاست معلوم نیست.
یک متهم رو هم در دادگاه با اصول و حق و فرصت دفاع و دونستن شواهد و دلایل محاکمه میکنن.
حالا تو همینطور مفت مفت فقط برچسب از اون دهنت میاد بیرون میچسبونی به طرف.
انگار اصلا مسئولیت حالیت نمیشه.
واقعا بچهء وقیحی بیش نیستی.
تربیت درست و حسابی نداری.

خاطر ندارم در طول این بحث حضرت عالی را به غیر از واژه شما خطاب کرده باشم در صورتی که شما مدام با واژگانی چون تو و بیشعور و نفهم و ... مدام دُر افشانی کرده اید .
یاد فیلم نان عشق و موتور 1000 افتادم که بسیجی هر چی فحش خوار مادر از دهنش در میاد به طرف میده آخرشم بر میگرده به طرفی که فحش خورده میگه بی ادب E412
سخنانتان هم که موجوده خواننده هم بهره هوشی اش قطعن بیش از آنیست که بفهمد شما ادعا کرده اید یا خیر .

folaani نوشته: بجای این چرندیات بی ارزش کار مفیدتری ازت برنمیاد. چون واقعا هیچی نیستی. تو هم مثل خیلی ها فقط یک هنرپیشهء ناشی و دلقکی بیش نیستی که ادای آدمهای خردمند رو در میاری.

فحش هاتون ته کشیده ؟ :))))


folaani نوشته: من اون مثال رو زدم که بگم انسان با دلایل عقلانی میتونه غریزه های طبیعی رو متوقف کنه.

خوب من هم نشان دادم که مثال بیجا زدید! غریزه طبیعی قبل از وقوع رو میخواید کنترل کنید ؟ شما احیانن نوبل پزشکی چیزی برنده نشدید ؟

folaani نوشته: تازه همون موقع بقول شما تلمبه زدن هم متوقف کردن ممکن است. چرا ممکن نیست؟
مثلا به شما بگن اگر همین الان این کار رو متوقف کنی یک میلیون دلار بهت جایزه میدیم، این کار رو نمیکنی؟

هر وقت وسطش بودم شما با یک ملیون دلار بیا ببینیم میشه یا نمیشه :)))

folaani نوشته: میگن کافر همه را به کیش خود پندارد حکایت همینه.

الان این رو به حساب روح و جن و پری باور بودنتون بنویسیم یا به حساب چیز دیگه ای ؟ :))


folaani نوشته: بقیهء چیزهایی هم که گفتی باز چرندگویی و برچسب زنی محض بود.
خدایی اینقدر دیگه داری کس شعر میگی که اصلا آدم رغبت نمیکنه بخونه.
مثلا رفتی از دیکشنری معنای روان رو درآوردی که بگی من منظورم روح و جن بوده؟
آخه آدم تاچقدر ابله یا وقیح میتونه باشه.

خوبه هر چی بیشتر میریم جلو بیشتر نشون میدید زیر کدام بته ای به عمل آمده اید !
از بی شعور و بی تربیت و نفهم و ابله و ... رسیدیم به کس شر :)))

folaani نوشته: نادان، معنای لغوی رو من چکار دارم که حالا معانی دیگری هم داره در فلان زبان و فلان فرهنگ.
من اون چیزی که در روانشناسی دانشمندان و متخصصانش گفتن منظورم بوده.

جلوتر به شما گفته بودیم که روانشانسی علم نیست ، هیچ دانشمندی هم علم نمیدونتش . اینکه یک مساله باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا علمی شود را هم گفتیم . از آنجایی که پیشتر میدانستیم فهماندن این مساله به شما از فهماندنش به کودکان مهد کودکی هم سخت تر است برایتان کارتون هم گذاشتیم ! البته همه این کارها رو با این پیش فرض انجام داده بودم که شما اسپاغتی نکرده عقب مانده نیستید!


folaani نوشته: رشتهء روانشناسی پس لابد معادل جن گیری و روح شناسی و الهیات میشه دیگه؟
واقعا چقدر بیشعوری تو.
اه اه آدم حالش بهم میخوره.
چقدر کس شعر گویی و غرض ورزی؟

توی سه تا پست اندازه تمام اراذل اوباش مقیم تهران و حومه فحاشی کردید! جالبه که من دارم برچسب میزنم ! :)))))))))) (نان عشق و موتور هزار)
روان = روح = Ghost
روانشنانس = روح شناس = Pneumatolog

سایکولوژی اصولن ربطی به روح و جن و پری ندارد . حالا که کم آورده اید چسبیدید به سایکولوژی ؟!
هیچ سایکولوگی هم نمیاد بگه عقل چیزی فرامادی یا برتر از ماده هست که ماده رو کنترل میکنه !! چیزی که شما بارها و بارها پیشتر گفته اید.

گیریم که اصلن منظور شما از روان، روح و جن و پری نبوده و همون Psy بوده که بدبختی معادل فارسی هم نداره .
باز هم شما ادعایی کردید مبنی بر اینکه عقل فراتر از ماه هستش و کنترلش میکنه . در هر صورت شما دارید عقل رو فرای ماده میبینید !

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: