دفترچه

نسخه‌ی کامل: اختلاف میان احمدی نژاد و خامنه‌ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8
گویا احمدی‌نژاد راستی‌راستی دارد به اپوزیسیون تبدیل میشود:
احمدی‌نژاد: کسی که بازخواست کند و بازخواست نشود، زمینه فساد دارد
چه خبر است در مملکت؟
Dariush نوشته: گویا احمدی‌نژاد راستی‌راستی دارد به اپوزیسیون تبدیل میشود:
احمدی‌نژاد: کسی که بازخواست کند و بازخواست نشود، زمینه فساد دارد

چه خبر است در مملکت؟
احمدی‌نژاد از اول هم دنبال تغییر و ریفرم واقعی بود، دیوانه واقعی همین است اتفاقا،خامنه‌ای دیوانگی و توهماتش کمتر از انقلابیگری‌هایِ محموت است،اینها بیایند سر قدرت چندبرابر میزان قبلی دزدی و جنایت میکنند.تنها خوبی احتمالیش این میتواند باشد که از این تضعیف طرفین و انتقال قدرت مردم استفاده کنند جفتشان را بریزند دور.
Russell نوشته: احمدی‌نژاد از اول هم دنبال تغییر و ریفرم واقعی بود، دیوانه واقعی همین است اتفاقا،خامنه‌ای دیوانگی و توهماتش کمتر از انقلابیگری‌هایِ محموت است،اینها بیایند سر قدرت چندبرابر میزان قبلی دزدی و جنایت میکنند.تنها خوبی احتمالیش این میتواند باشد که از این تضعیف طرفین و انتقال قدرت مردم استفاده کنند جفتشان را بریزند دور.
بی‌شک احمدی‌نژاد و اطرافیانش نقشه‌هایی در سر دارند . اما به طور جدی شک دارم که در جنگ با خامنه‌ای و دارودسته‌اش بتواند پیروز شود . اما به هر حال به قول شما این تضعیف دو طرف به نفع مردم تمام میشود که باید از آن استفاده کنند هرچند که باور نمیکنم بتوانند این کار را بکنند.یک چیز دیگر هم آنکه گویا دارند با غرب سر برنامه هسته‌ای توافقاتی میدهند و احمدی‌نژاد قبلا با کنایه گفته بود که این موضوع به او ربطی ندارد. به نظرم این سال 2013 سال سرنوشت‌سازی برای ایران خواهد بود.
Dariush نوشته: بی‌شک احمدی‌نژاد و اطرافیانش نقشه‌هایی در سر دارند . اما به طور جدی شک دارم که در جنگ با خامنه‌ای و دارودسته‌اش بتواند پیروز شود

من بعید می‌دانم این مردک وقیح با پایان دوره‌ی خود کنار برود، و خیلی بعید می‌دانم خامنه‌ای قادر به انجام کاری در برابر او باشد. تا کنون که نبوده و اجازه داده کل نظام فقط بخاطر احمدی‌نژاد تا مرز سقوط هم برود.
Ouroboros نوشته: من بعید می‌دانم این مردک وقیح با پایان دوره‌ی خود کنار برود، و خیلی بعید می‌دانم خامنه‌ای قادر به انجام کاری در برابر او باشد. تا کنون که نبوده و اجازه داده کل نظام فقط بخاطر احمدی‌نژاد تا مرز سقوط هم برود.
ریاست جمهوری را از دست بدهد میخواهد چکار کند دیگر؟
با سپاه هم سرشاخ شده تازه،البته پول و ارتباط و اینها دارد بقدر زیادی ولی بدون کنترل دولت و نیروهای سرکوب بدردش نمیخورد اینها چنانچه بدرد خاتمی هم نخورد برای دفاع از خودش.
Ouroboros نوشته: من بعید می‌دانم این مردک وقیح با پایان دوره‌ی خود کنار برود، و خیلی بعید می‌دانم خامنه‌ای قادر به انجام کاری در برابر او باشد. تا کنون که نبوده و اجازه داده کل نظام فقط بخاطر احمدی‌نژاد تا مرز سقوط هم برود.
همه‌ی سعی‌اش هم این است که پس از دوره فعلی‌اش، همچنان در هرم قدرت نقشی داشته باشد . اما نکته‌‌ای که هست خامنه‌ای و دار و دسته‌اش جنگ علیه احمدی‌نژاد را از چندی پیش شروع کرده‌اند . خامنه‌ای دوبار به طور جدی به احمدی‌نژاد هشدار داده است . یکبار هم به او گفت :«فعلا بهت هشدار میدهم». خامنه‌ای انسان بسیار ترسویی است و از بحران به شدت وحشت دارد و اکنون خود او هم به خوبی میداند که کوچکترین اختلاف در سران قوا ، از نظر مردم ، ضعف خود او تلقی خواهد شد ؛ بعلاوه اینکه او هتا برای مصلحت هم تحمل ندارد (و حق هم دارد اینطور باشد) در موضع ضعف قرار داشته باشد. او هم از احمدی‌نژاد دل کنده و اکنون صرفا در حال نقشه کشیدن برای اخراج بی‌سر و صدای او از سیستم است.
Dariush نوشته: همه‌ی سعی‌اش هم این است که پس از دوره فعلی‌اش، همچنان در هرم قدرت نقشی داشته باشد . اما نکته‌‌ای که هست خامنه‌ای و دار و دسته‌اش جنگ علیه احمدی‌نژاد را از چندی پیش شروع کرده‌اند . خامنه‌ای دوبار به طور جدی به احمدی‌نژاد هشدار داده است . یکبار هم به او گفت :«فعلا بهت هشدار میدهم». خامنه‌ای انسان بسیار ترسویی است و از بحران به شدت وحشت دارد و اکنون خود او هم به خوبی میداند که کوچکترین اختلاف در سران قوا ، از نظر مردم ، ضعف خود او تلقی خواهد شد ؛ بعلاوه اینکه او هتا برای مصلحت هم تحمل ندارد (و حق هم دارد اینطور باشد) در موضع ضعف قرار داشته باشد. او هم از احمدی‌نژاد دل کنده و اکنون صرفا در حال نقشه کشیدن برای اخراج بی‌سر و صدای او از سیستم است.
نکته‌ای اضافی آنکه، احمدی‌‌نژاد از بحران سود میبرد و هرچه قدر که بتواند پایه‌های نظام را انگولک میکند و این خامنه‌ای است که در موضع دفاع قرار گرفته ؛ و این به نفع احمدی‌نژاد است. اما خود احمدی‌نژاد کاری جز داد و هوار و هیاهو راه انداختن چیزی نمی‌داند . به نظرم این مشاوران و نزدیکانش هستند که به او خط میدهند . با همه اینها به نظرم باز جبهه خامنه‌ای بسیار قدرتمندتر از احمدی‌نژاد است .
البته مشخص نیست كه این جنگ قدرت تا كجا میتواند ادامه داشته باشد یقینا زمانیكه احساس شود موقعیتشان از طرف مردم زیر سوال میرود آنوقت دركنارهم میتوانند باشند وهوای هم را دارند ولی زمانیست كه سیاست ابراهیم نیاز به یك قربانی اسماعیل گونه دارد تا مرهمی ویا لاپوشی افتضاحات برنامه وعملكرده ها باشد ودراین میان چه كسی بهتر از احمدی نژاد ...
احمدی نژاد كسی بود كه خارج از سیستم مافیای قدرت وارد گود شد ونقشی بدان سپرده شد تا ایفا كند واكنون تاریخ مصرفش گذشته و قراراست این وضعیت فلاكت بار مقصری داشته باشد وچه كسی بهتر از احمدی نژاد كه میتواند ایثار وفداكاری ونیز ارادت خویش را به رهبری بار دیگر به اثبات برساند وعلیرغم وفاداری وحلقه به گوشی گاهی رفتار غیر قابل پیش بینی هم دارد زیرا سیاست ودیپلماسی چیزی است كه احمدی نژاداز ابتدا یاد نگرفت تا چگونه درلایه های قدرت برای خود جایگاهی ترتیب دهد واو تنها ازطرف رهبریت ماموریتی را بعهده داشت تا حسابهای شخصی رهبری را به نوعی تسویه كند
درسیاست نیز گاهی به شعبان بی مخ هم نیاز است تا بتوانند درتسویه حسابهای شخصی عوامل قدرت نقش بازی كنند ...
اگر کسی بتواند غیر از حمله ی نظامی امریکا راه حل دومی جهت ایجاد تغییر در حکومت, در داخل کشور مهیا کند "احمدی نژاد" است.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8