دفترچه

نسخه‌ی کامل: کاربران بازداشت شده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
کاربر «[NAME]Şən_Türk[/NAME]» به فرنود زیر پا گذاشتن پیاپی هنجار ها و قانون تارنما و نادیده گرفتن هشدارها و تمسخر آن ٣ روز بازداشت گذرا شدند .
کاربر «[NAME]atila[/NAME]» به فرنود زیر پا گذاشتن پیاپی قانون ها و هنجار ها ، نژاد پرستی ، اهانت و بددهانی ، بر هم ریختن سامانش تارنما و نادیده گرفتن هشدار های مدیران و کاربران برای همیشه بازداشت شدند .
admin نوشته: کاربر «atila» به فرنود زیر پا گذاشتن پیاپی قانون ها و هنجار ها ، نژاد پرستی ، اهانت و بددهانی ، بر هم ریختن سامانش تارنما و نادیده گرفتن هشدار های مدیران و کاربران برای همیشه بازداشت شدند .

اینجا مطمئن شدم که مغز نداره و باید اخراج میشده. ادمین کار درستی کرده و ما رو از شر یک کاربر بی نظم و یاقی نجات داده. امیدوارم دیگه طرفهای دفترچه هم نیاد و روحش با محمد تازی در جهنم همراه بشه. 53
کاربر shilla بعد از تمام شدن دوران توقیف ۲ هفته‌ای و بازگشت به تارنما به سخنان نژاد پرستانه ، تشویق به نسل کشی و ... ادامه دادند و از این جهت این بار برای ۴ هفته اخراج شدند. ایشان از آن زمان با ساختن نام‌های کاربری گوناگون مشغول حمله به انجمن هستند که این نام‌های کاربری متعلق به ایشان تا به الان ( هنوز حمله ایشان ادامه دارد ) چون فقط برای spam بودند توقیف همیشگی‌ شدند.

نمایش مشخصات: گربه ملوس - دفترچه

نمایش مشخصات: حضرت عیسی - دفترچه

نمایش مشخصات: انیشتن - دفترچه

نمایش مشخصات: دیوید هیوم - دفترچه

نمایش مشخصات: اسحاق نیوتون - دفترچه

نمایش مشخصات: نتانیاهو - دفترچه

نمایش مشخصات: زیکموند فروید - دفترچه

نمایش مشخصات: فردوسی - دفترچه

نمایش مشخصات: جشن پورین - دفترچه

نمایش مشخصات: هرگول پوارو - دفترچه

نمایش مشخصات: اوستا - دفترچه

نمایش مشخصات: باراک اوباما - دفترچه

نمایش مشخصات: الفرد نوبل - دفترچه

نمایش مشخصات: دیود عشق اخراج - دفترچه

نمایش مشخصات: big bang - دفترچه

این کاربر چون فکر میکنند دارند بازی میکنند ، من بقیه ID‌های ایشان را توقیف نمیکنم بروند ۱۰۰ تا نام کاربری بسازند ، فقط اگر شروع به فرستادن spam بکنند توقیف میشوند.:e420:
کاربر «[NAME]folaani[/NAME]» به فرنود اهانت فردی 30 روز بازداشت گذرا شده اند, امید است پس از بازگشتشان به قوانین تارنما و مهند تر از آن به کاربران ارج نهاده و دیگر بر پاد قوانین رفتار نکنند و اینچنین بدرفتاری هایی را از خود بروز ندهند.
چنانچه از ایشان همانند رفتار پیشین دوباره دیده شود شوربختانه ناچار به بازداشت همیشگیشان میشویم.
با سپاس E032
kookoo9 که همان folaani با حساب کاربری دیگری بود بازداشت دائم شد و خود محرومیت حساب اصلی کاربر فلانی هم بعلت نقض قانون و ایجاد حساب کاربری در زمان توقیف گذرا از محرومیت 30 روزه به محرومیت دائم تغییر پیدا کرد.
نام کاربری guilty که باز توسط کاربر اخراجی شیلا ساخته شده بود توقیف دائمی شد. ساختن نام کاربری جدید در زمان توقیف موقت در انجمن ممنوع است و باعث اخراج دائمی میشود.
کاربر [NAME]Hezbollah_yaAli[/NAME] در این پست به دلیل طرفداری از نازیسم و انکار هلوکاست که از خطوط قرمز این تارنما میباشند مرتکب جرم شده و به مدت یک ماه به شکل موقت بازداشت شده اند . در صورت تکرار برای همیشه از سایت اخراج میشوند .
این سایت به هیچ عنوان به طرفدران نازیسم و منکرین هلوکاست باج نمیدهد .
کاربر folaani به علت ناسزا گفتن به مدت ۲ ماه توقیف شدند
کاربر فلانی به علت ساختن نام کاربری جدید در زمان بازداشت برای همیشه توقیف شدند
صفحات: 1 2