دفترچه

نسخه‌ی کامل: بهترین تبلت پی سی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4
دوستان دوستدار ولایت!!
بسیجیان ولایتمدار!
یکی از دوستان نزدیک من که ساکن سرزمین شیطان بزرگه داره میاد ایران و میخواد برای من تبلت پی سی بیاره.
کدوم مارک رو پیشنهاد میکنید؟
با تشکر لطفا آپشن ها و قیمت و دلیل برتریش نسبت به بقیه رو هم محبت کنید ممنون میشم
53
هر چی هست رو بریز دور ، مثل من یک فروند Ipad بخر . البته شما چون ایرانی و ایران 3G نداره و اینترنت پرتابل کلن توی ایران معنی نمیده بگید مدل وای فای براتون بیاره که هم ارزون تر تموم میشه و هم میتونید با پول مدل 32 گیگی 3G یه دونه 64 گیگی WiFi بخرید .

هیچ فرقی هم با هم ندارند فقط 3G سوای Wifi میتونه با یه سیم کارت به شبکه های UMTS هم کانکت شه . همین .
sonixax نوشته: هر چی هست رو بریز دور ، مثل من یک فروند ipad بخر . البته شما چون ایرانی و ایران 3g نداره و اینترنت پرتابل کلن توی ایران معنی نمیده بگید مدل وای فای براتون بیاره که هم ارزون تر تموم میشه و هم میتونید با پول مدل 32 گیگی 3g یه دونه 64 گیگی wifi بخرید .

هیچ فرقی هم با هم ندارند فقط 3g سوای wifi میتونه با یه سیم کارت به شبکه های umts هم کانکت شه . همین .

umts چیه؟

تعریف موتورولا و سامسونگ گالاکسی هم شنیدم اون ها چطورند؟

مثل اینکه با این سامسونگ ها تماس تلفنی هم امکانپذیره؟
Reactor نوشته: umts چیه؟

تعریف موتورولا و سامسونگ گالاکسی هم شنیدم اون ها چطورند؟

مثل اینکه با این سامسونگ ها تماس تلفنی هم امکانپذیره؟

گالاکسی رو که هر کسی خریده پشیمونه
http://farnet.ir/myLDlinker.php?url=239

UMTS هم یک سیستم برای برقراری ارتباط با دستگاه های موبایلی هست (ببخشید نمیدونم معادل فارسی Telecommunication چی میشه) . Iphone 3G که حتمن شنیدید ؟ منظور اینه که این سیستم (نسل سوم) رو پشتیبانی میکنه نه اینکه خودش نسل سوم آی فون هست . برای اطلاعات بیشتر در بارش :

http://en.wikipedia.org/wiki/Umts

این سیستم سرعتش خیلی بیشتره طوری که میتونید به صورت پرتابل تا 7 مگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشید ، با دیوایس هایی مثل این :
[ATTACH=CONFIG]215[/ATTACH]
توی این وسیله یک سیم کارت میخوره و هر جایی که باشید این رو میزنید توی Laptop و باهاش از طریق UMTS یا همون 3G (نسل سوم) کانکت میشید به اینترنت . من 3 تا از این دیوایس ها دارم قرارداد های همشون هم تموم شده 4

برقراری تماس تلفنی با Ipad هم امکان پذیره ، شما باید یک کلاینت VOIP روش نصب کنید که مجانی هم هست ولی به درد ایران نمیخوره و در ضمن تبلت به اون گندگی رو نمیشه گرفت دم گوش 1 با هدست و هندز فری هم خیلی ضایع هستش حد اقل موقع شماره گیری 71
از آرشیو:

ipad بدیش اینه که دوربین نداره ولی‌ سامسونگ داره ، البته بستگی داره که چه کاری می‌خواهید باهاش انجام بدید ، من یه ipad خریدم ، چون من با اتوبوس زیاد دوست دارم مسافرت کنم و گاهی از اینجا در شرق آمریکای شمالی تا غرب ۳-۴ روز راه هست و می‌شه کلی‌ فیلم توش ریخت و دید، چون جای صندلی‌ اتوبوس هم تنگه لپ‌تاپ سخته خیلی‌.
shinbet نوشته: ipad بدیش اینه که دوربین نداره ولی‌ سامسونگ داره ، البته بستگی داره که چه کاری می‌خواهید باهاش انجام بدید ، من یه ipad خریدم ، چون من با اتوبوس زیاد دوست دارم مسافرت کنم و گاهی از اینجا در شرق آمریکای شمالی تا غرب ۳-۴ روز راه هست و می‌شه کلی‌ فیلم توش ریخت و دید، چون جای صندلی‌ اتوبوس هم تنگه لپ‌تاپ سخته خیلی‌.

روی نسل بعدیش قراره یک دوربین هم بذارند . ولی به نظرم لازم نداره .
سوالی داشتم آی پد usb و hdmi داره؟
Reactor نوشته: سوالی داشتم آی پد usb و hdmi داره؟

منظورتون پورتش هست ؟
به اون شکلی که روی لپ تاپ ها میبینید نه نداره ، ولی یک سری اداپتر داره برای این کارها . البته شما به اونها نیازی هم ندارید با آی پد . چون اگر آی پد داشته باشید یک Apple TV 90 دلاری هم میخرید و به صورت بیسیم تصاویر HDMI رو با همون کیفیت روی تلویزیون میبینید .
sonixax نوشته: منظورتون پورتش هست ؟
به اون شکلی که روی لپ تاپ ها میبینید نه نداره ، ولی یک سری اداپتر داره برای این کارها . البته شما به اونها نیازی هم ندارید با آی پد . چون اگر آی پد داشته باشید یک Apple TV 90 دلاری هم میخرید و به صورت بیسیم تصاویر HDMI رو با همون کیفیت روی تلویزیون میبینید .

بله منظورم پورتش بود. اگر حتی یو اس بی هم نداشته باشه که بدرد نمیخوره؟! سی دی رام هم که نداره پس تنها راه ارتباطیش میشه اینترنت و بلوتوث. الان که سرچ کردم دیدم آی پد 2 هم داره به بازار میاد. اطلاعاتی راجع به اون دارید؟
صفحات: 1 2 3 4