دفترچه

نسخه‌ی کامل: شگرد‌های ناشناس ماندن و دور زدن فیلترینگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
تور رو نصب و اجرا کردم، یه پنجره باز شده به اسم Password Required و یه پسورد میخواد، چی بزنم؟
Rationalism Ideology نوشته: منظورتان چیست که بدون واسطه بالا نمی آید؟!
اگر برای شما برخی سرور های آن دسترسی ناپذیر هستند؛ از پل های Tor سود ببرید.
گاهی اینجا گیر می‌کند:

[ATTACH=CONFIG]943[/ATTACH]


گاهی هم اینجا:

[ATTACH=CONFIG]944[/ATTACH]


چند پل از آدرس https://bridges.torproject.org اصافه کردم، فرقی نکرد.
Unknown نوشته: چند پل از آدرس https://bridges.torproject.org اصافه کردم، فرقی نکرد.
لطفا با دقت توضیحات و دستورات اینجا را برای سود بردن از پل ها پیاده سازی کنید؛ بسیار نامحتمل است که ISP شما پُل ها را هم مسدود کرده باشد.
حتی در این صورت هم؛ می توانید از پروژه گیج کننده Tor سود ببرید.
در ضمن از آخرین نسخه Tor استفاده کنید.
اگر همچنان مشکلی وجود داشت؛ به من آگاهی دهید!
Philo نوشته: تور رو نصب و اجرا کردم، یه پنجره باز شده به اسم Password Required و یه پسورد میخواد، چی بزنم؟
دقیقا چه زمانی از شما پسورد می خواهد؟
در حالت پیش فرض Tor پسوردی ندارد و گمان نمی کنم درخواست پسورد از جانب Tor بوده باشد.
بیشتر گرایند آن را می دهم که سیستم عامل یا برخی نرم افزار های امنیتی شما برای اجازه اجرای آن، چنین درخواستی را داده اند.
Unknown نوشته: گاهی اینجا گیر می‌کند:
ساعت سیستمتان را چک کنید تنظیم باشد،نسخه ها متفاوت را هم امتحان کنید،گاهی چنین مشکلاتی پیدا میکند و خودش رفع میشود،ولی با vpn اگر قرار باشد وصل شود بدرد بمیخورد،از پل استفاده کنید و فایروال را هم چک کنید که تور را بلاک نکند،نهایتا باید کار کند.
Russell نوشته: ساعت سیستمتان را چک کنید تنظیم باشد،نسخه ها متفاوت را هم امتحان کنید،گاهی چنین مشکلاتی پیدا میکند و خودش رفع میشود،ولی با vpn اگر قرار باشد وصل شود بدرد بمیخورد،از پل استفاده کنید و فایروال را هم چک کنید که تور را بلاک نکند،نهایتا باید کار کند.

اصلا امکان نداره کانکت شدن با tor ربطی به vpn داشته باشه...حتی همزمان vpn هم روشن باشه،باز tor از شبکه خودش استفاده میکنه...با Tor browser و بروزر دیگه ای که برای کارهای عادی استفاده میکنید،برید تو سایت IP Address Geolocation to Identify Website Visitor's Geographical Location ..میبینید دو تا IP مختلف رو نشون میده.
Anarchy نوشته: اصلا امکان نداره کانکت شدن با tor ربطی به vpn داشته باشه...حتی همزمان vpn هم روشن باشه،باز tor از شبکه خودش استفاده میکنه.
خیر دوست من؛ اشتباه می کنید!
Tor برای اتصال به شبکه اش ناگزیر باید از پورت های ISP بگذرد و در صورتی که ISP سرور هایی از Tor را مسدود کرده باشد، این اتصال برقرار نخواهد شد. در اساس پل های Tor هم برای همین هستند که در این شرایط از آنها سود ببریم و زمانی که دوستمان با ‌‌‌VPN می تواند به شبکه Tor دسترسی پیدا کند،‌چنین چیزی محتمل است که ISP او سرورهایی از آن را مسدود کرده باشد.



Anarchy نوشته: با Tor browser و بروزر دیگه ای که برای کارهای عادی استفاده میکنید،برید تو سایت IP Address Geolocation to Identify Website Visitor's Geographical Location ..میبینید دو تا IP مختلف رو نشون میده.
این چیزی که نگاشتید، اصلا ارتباطی با سود بردن از VPN ندارد. به طور کلی زمانی که شما از یک اتصال VPN سود می برید؛ تمامی ارتباطات شبکه(اینترنت) شما هم از طریق آن برقرار می شوند، مگر اینکه خودتان استثنایی قایل شوید. ولی در مورد Tor همان گونه است که خودتان فرمودید!
دوستانی که از فایرفاکس معمولی برای Tor سود میبرند، در نگارش‌های نوین بسختی پیشنهاد شده که تنها و تنها از خود Tor Browser‌ که یک نگارش سپارشیک (سفارشی) از
Firefox است بهره بگیرند: The Design and Implementation of the Tor Browser [DRAFT]

برای فروبار کردن Tor Browser: Tor Browser Bundle
من یک VPN پیدا کردم ، خیلی‌ fast هم هست ، یک سری وبسایت‌ها هستند فقط داخل آمریکا کار میکنند ، با این وی‌پی‌ان استفاده می‌کنم ، IP آمریکا میده اکثرا فکر کنم به درد فیلتر شکستن هم بخوره

Free VPN for iPhone, Android, Mac and Windows for secure and private browsing, accessing blocked sites and unblocking Facebook and Youtube - Hotspot Shield
Mehrbod نوشته: دوستانی که از فایرفاکس معمولی برای Tor سود میبرند، در نگارش‌های نوین بسختی پیشنهاد شده که تنها و تنها از خود Tor Browser‌ که یک نگارش سپارشیک (سفارشی) از
Firefox است بهره بگیرند: The Design and Implementation of the Tor Browser [DRAFT]

برای فروبار کردن Tor Browser: Tor Browser Bundle

منظورت اینه که از خود tor browser استفاده کنیم فقط؟ مشکل فونت رو چیکار کنیم؟ من الان حال ندارم لینک ها رو نگاه کنم...خودت یه توضیحی میدیE404؟ این bundle فرقش چیه ؟

David Hume نوشته: من یک VPN پیدا کردم ، خیلی‌ fast هم هست ، یک سری وبسایت‌ها هستند فقط داخل آمریکا کار میکنند ، با این وی‌پی‌ان استفاده می‌کنم ، IP آمریکا میده اکثرا فکر کنم به درد فیلتر شکستن هم بخوره

Free VPN for iPhone, Android, Mac and Windows for secure and private browsing, accessing blocked sites and unblocking Facebook and Youtube - Hotspot Shield


از اینم استفاده کردم...خوبه یعنی کار راه بندازه!!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29