kourosh_bikhoda نوشته: پس بین گوسفند کشی سراسری و سازماندهی شده و کشتار برای خوردن و زندگی کردن باز هم فرق هست.
آنها گوشتها را میان مردم پخش کرده و میخورند و سازماندهی آن هم
به تاریخ باستان برمیگردد که مردم در سال، یکی دو بار بیشتر نمیتوانستد
دام هارا برای گوشتشان بکشند. هتّا من یادم است که خود ما هم یکبار
یا دوبار در سال، بویژه پیش از زمستان، دو سه گوسفند را مانند دیگر
مردم، میکشتیم و قورمه کرده و در خیک روغن نگه داری مینمودیم. همه
هم چون این کار را میکردند، یکباره شمار فراوانی از گوسپندان کشته
میشدند. پس مهند نیست که سازماندهی دارد یانه، تا زمانی که گوشتش
را میخورند، داستان در فربود یکی است! تازه سالگاه آبلیمو گیری
و آبغوره گیری و ... اینها را بگونه ی سازماندهی شده ! داشتیم !!
•
sonixax نوشته: نه خیر به گفتن شماست پدر جان :))) 200 برگ پاسخ یاوه های شما را دادیم! هر از گاهی هم از نقطه جوش آب گذر کردید
نه خیر به گفتن شماست پسر جان :))) 200 برگ پاسخ یاوه های شما را دادیم! هر از گاهی هم از نقطه جوش سرب گذر کردید ..
sonixax نوشته: باز هم که کوبیدید به در و دیوار!
به قول خودتان به گفته شما نیست که! میخواهید باز حرف خودتان را به خودتان پس بدهم ؟
بیجاست، ما از تاریخ گواه اوردیم و شما از شکمبه!!
•
sonixax نوشته: تاریخ پر است از جنایات کمونیستها و دزدانی که سعی داشتند مال و اموال دیگران را بالا بکشند
کسی به رابین هود نمیگوید دزد! میدانید چرا؟ چون دارایی های
چپاول شده ی مردم را از زورگویان پس میگرفت !! پس این که
گفتید "از دیگران"، سفسته است: از سرمایه داران و نجیب زادگان !!
•
چندی پیش داستان ادیسی، نوشته ی هومر را خواندم. از لابلای داستان پیداست که یونانیان هم برای اینکه خوش بگذرانند، بزی ، خوکی، گوسپندی بنام و برای خدایانمیکشتند و مهمانی میدادند و کباب و شراب میخوردند. بیگمان این آئین قربانی کردن از همانجا به دینهای سامی اندر شده است.
چیز خنده دار در این زمان برگشت به ریچوالهای باستان و قربانی کردن بنام و برای خدایان است.
مزدك بامداد نوشته: نه خیر به گفتن شماست پسر جان :))) 200 برگ پاسخ یاوه های شما را دادیم! هر از گاهی هم از نقطه جوش سرب گذر کردید ..
آب سرد بدم ؟!
مزدك بامداد نوشته: بیجاست، ما از تاریخ گواه اوردیم و شما از شکمبه!!
شما از تاریخ گواه آوردید ؟! آهان جنایات کمونیستها از تاریخ نیست! گندهایشان هم همین طور! فقط اون بخشی که مزدک جعل کرده خود تاریخ است! شما احیانن نسبتی با پور پیرار ندارید ؟
مزدك بامداد نوشته: کسی به رابین هود نمیگوید دزد! میدانید چرا؟ چون دارایی های
چپاول شده ی مردم را از زورگویان پس میگرفت
نه پدر جان! کسی به رابین هود نمیگوید دزد چون داستان و خیالیست :))))
به ژان والژان هم نمیگویند دزد چون کوزت را گرفت و بزرگ کرد
مزدك بامداد نوشته: پس این که
گفتید "از دیگران"، سفسته است: از سرمایه داران و نجیب زادگان !!
پس یعنی آن دهقانان بدبخت اوکراینی که از گشنگی همه شان را کشتید هم نجیب زاده بوده اند و ما نمیدانستیم :))) ما فکر میکردیم طه (ته) جیب زاده اند.
کمتر دروغ بگویید پدر جان!
مزدك بامداد نوشته: پس مهند نیست که سازماندهی دارد یانه، تا زمانی که گوشتش
را میخورند، داستان در فربود یکی است! تازه سالگاه آبلیمو گیری
و آبغوره گیری و ... اینها را بگونه ی سازماندهی شده ! داشتیم !!
چطور مهم نیست؟ در یک بحثی من یادم هست گفتم انگیزه مهم نیست ولی نتیجه ای که از عمل پیش میاد مهمتره. حالا برعکس شد؟
به هر حال اگر انگیزه همونی هم باشه که شما می فرمایید باز هم این کار بیهودست. چون الان که دیگه جامعه نیازی به این مدل تامین گوشت نداره. داره؟
Rouzbeh نوشته: چندی پیش داستان ادیسی، نوشته ی هومر را خواندم. از لابلای داستان پیداست که یونانیان هم برای اینکه خوش بگذرانند، بزی ، خوکی، گوسپندی بنام و برای خدایانمیکشتند و مهمانی میدادند و کباب و شراب میخوردند. بیگمان این آئین قربانی کردن از همانجا به دینهای سامی اندر شده است.
چیز خنده دار در این زمان برگشت به ریچوالهای باستان و قربانی کردن بنام و برای خدایان است.
گمان میکنم آیین های سامی کهن ترند و به اکد و بابل و .. بر میگردند
که آنهم گویا از مصر باستان رنگ گرفته بوده. دگرسانی قربانی یونانی/روی
با قربانی اسلامی در این است که آنجا گویا گوشت قربانی را میسوزاندند
ولی قربانی تنها در پرستشگا ها بوده و به شمار اندک هم بوده است.
•
kourosh_bikhoda نوشته: چطور مهم نیست؟ در یک بحثی من یادم هست گفتم انگیزه مهم نیست ولی نتیجه ای که از عمل پیش میاد مهمتره. حالا برعکس شد؟
به هر حال اگر انگیزه همونی هم باشه که شما می فرمایید باز هم این کار بیهودست. چون الان که دیگه جامعه نیازی به این مدل تامین گوشت نداره. داره؟
خب، من هم گفتم همان نتیجه این است که این گوشتها را میان مردم بخش میکنند و میخورند،
هم پس برای فراهم سازی کوشت است و هم یک گام سوسیال برای ندار ها. و این بگونه ی
آیین بجای مانده گرچه امروزه عرب های سعودی پولدارترند ولی همچنان مسلمین بیچیز هم
بسیار فراوان تر ماباشند. بر این پایه ما نباید به هر آیین اسلامی ( و این را اسلام از پیش از
اسلام گرفته بوده) بتازیم چون اسلام ستیز می باشیم. باید به سستیگاه های اسلام بتازیم وگرنه
هرزگساری زمان است
سستیگاه ها = نقات ضعف
•