دفترچه

نسخه‌ی کامل: فریدون فرخزاد ، مردی که او را از نو باید شناخت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6
sonixax نوشته: فرخزاد از دوستان بسیار صمیمی دائی من بوده و من به نقل از دائیم بهتون میگم همجنسگرا بوده.

شاید دو جنس گرا بوده !!
sonixax نوشته: فرخزاد از دوستان بسیار صمیمی دائی من بوده و من به نقل از دائیم بهتون میگم همجنسگرا بوده.

یعنی با دایی شما هم بعـــــــــــــــله ؟!! عجب کمری داشته فریدون فرخزاد! [عکس: 34.jpg]
خیلی‌ خوش‌تیپ و خوش هیکل بود فرخزاد E414

[ATTACH=CONFIG]4064[/ATTACH]
YouTube - Farokhzad va Vigen, Pars TV, 1990

این فایل را تماشا کنید، گفتگو فریدون فرخزاد است با ویگن در شبکه ی پارس. در یک جا فرخزاد می گوید چرا به هاله(مجری دیگر شبکه ی پارس) می گویی هاله جان، ولی به من نمی گویی فریدون جان؟!

ویگن پاسخ می دهد می ترسم برایمان حرف درست کنند! [عکس: 6.gif]
کافر_مقدس نوشته: چه فرنودی برای اثبات این گفته دارید؟! خود فریدون این را تایید کرده یا سعید محمدی در دفترچه خاطراتش به این عشقبازی هایش اشاره می کند؟!



جالب است! امروز صبح با چند تن از همکاران سرگرم گفتگو پیرامون همین موضوع بودیم. براستی مایه ی شرمندگی است که 20 سال پس از قتل فریدون فرخزاد هنوز برخی از مردم اندیشه های سخیف دارند و بدون هیچگونه آگاهی فقط بلدند دهانشان را باز کنند و اظهار فضل کنند!

خب حال یا بوده یا نبوده، به کسی چه مربوط؟!

همجنسگرایی فرخزاد سر سوزنی از دلبستگی من به او را کم نمی کند. ولی چیزی که مایه ی سردرگمی است این است که چرا اطرافیان او این موضوع را انکار می کنند؟ پوران فرخزاد(خاهر فریدون) با قاطعیت این را رد می کند و آقای صدر(محافظ و یکی از دوستان نزدیک فریدون) نیز 20 دلیل می آورد که او همجنسگرا نبوده.

چرا داغ می کنید؟مگر قرار است همجنسگرا بودن یک نفر در قضاوت ما درباره ی شخصیت او تاثیر بگذارد؟گویا هنوز رگه هایی از تحجر میان باورهای شما وجود دارد که از سخن گفتن در این باره اینچنین بر آشفته می شوید.E40e
Nevermore نوشته: چرا داغ می کنید؟مگر قرار است همجنسگرا بودن یک نفر در قضاوت ما درباره ی شخصیت او تاثیر بگذارد؟گویا هنوز رگه هایی از تحجر میان باورهای شما وجود دارد که از سخن گفتن در این باره اینچنین بر آشفته می شوید.E40e

خیر دوست گرامی، من فقط از تهمت های ناروا برآشفته می شوم. از برچسب هایی که با اعتماد به نفس کامل به این و آن می زنند، آن هم دریغ از ارایه ی یک مدرک مستند.

سخنان برخی از دوستان مرا یاد آن جمله ی برتراند راسل می اندازد که می گفت:" گرفتاری دنیا در این است که نادان همیشه به کار خود یقین دارد، ولی دانا در شک و تردید است. "

من مانده ام وقتی خاهر او زنده است، خود سعید محمدی زنده است ، صمیمی ترین دوستان او که صبح تا شب را با او سپری می کرده اند زنده هستند و می توانند گواهی بدهند چطور برخی از دوستان این پروانه را به خود می دهند که پشت سر کسی که در بین ما نیست اینگونه داستان سرایی کنند؟!

همجنسگرایی فرخزاد کوچک ترین اهمیتی برایم ندارد و به هیچ وجه معیاری برای ارزش گذاری محسوب نمی شود. ولی از دیدگاه عوام اینگونه نیست، چه بسا بسیاری از روشنفکران آن دوران هم این را یک پاشنه آشیل برای فرخزاد می دانسته اند.
Anarchy نوشته: شاید دو جنس گرا بوده !!

شاید!

کافر_مقدس نوشته: یعنی با دایی شما هم بعـــــــــــــــله ؟!! عجب کمری داشته فریدون فرخزاد!

یعنی در نظر سبزی فروش اگر کسی با یک همجنسگرا دوست باشه حتمن خودش هم همجنسگراست!
چه میشود کرد مغز فندقی موسوی چی بیشتر از این نمیکشد. یعنی اگر مغزی بود و درست کار میکرد که دنبال رو موسوی نمیشد .

راستی شما بپا یک وقتی دم پر دایی اسپاغتی بیامرز ما نیای که اون وقت میری خاطرات تلخت رو از توان کمر دایی ما این ور و اون ور مینویسی :))
sonixax نوشته: یعنی در نظر سبزی فروش اگر کسی با یک همجنسگرا دوست باشه حتمن خودش هم همجنسگراست!

راستی شما بپا یک وقتی دم پر دایی اسپاغتی بیامرز ما نیای که اون وقت میری خاطرات تلخت رو از توان کمر دایی ما این ور و اون ور مینویسی :))

اسپاگتی اش بیامرزد! ولی خب پیشنهاد می کنم هر گاه این توهین هایت به پایان رسید یک پاسخ قانع کننده بدهی

دایی شما از کجا پی برده که ایشان همجسگراست؟! آیا از زبان خود ایشان شنیده بود؟! یا کسی را در حال سکس با ایشان دیده بود؟! یا چه؟!

برادر گرامی حرف باد هواست! در قرن 21 وقتی شما ادعایی را مطرح می کنی همراه آن باید یک سند و مدرکی هم ارایه کنید، وگرنه سخنتان خریدار ندارد و کمتر کسی آن را باور می کند

Theodor Herzl نوشته: خیلی‌ خوش‌تیپ و خوش هیکل بود فرخزاد E414

[ATTACH=CONFIG]4064[/ATTACH]

اگر آن روز لعنتی به درخاست قاتلان این سگ را نبسته بود اکنون شاید زنده بود!

گویا این سگ بیچاره 3 روز پای پیکر بی جان فرخزاد بوده و مدام صدا می کرده است

البته اگر همان سگ آلمانی باشد
کافر_مقدس نوشته: اسپاگتی اش بیامرزد! ولی خب پیشنهاد می کنم هر گاه این توهین هایت به پایان رسید یک پاسخ قانع کننده بدهی

میخوای توهین نشنوی مثل آدم حرف بزن!

کافر_مقدس نوشته: دایی شما از کجا پی برده که ایشان همجسگراست؟! آیا از زبان خود ایشان شنیده بود؟! یا کسی را در حال سکس با ایشان دیده بود؟! یا چه؟!

شما اگر دوست همجنسگرا داشته باشی نمیدونی ؟
من چند تا دوست لزبین دارم باید برم موقع سکس ببینمشون تا بفهمم ؟! خودشون مثلن لال هستند آیا ؟!

کافر_مقدس نوشته: برادر گرامی حرف باد هواست! در قرن 21 وقتی شما ادعایی را مطرح می کنی همراه آن باید یک سند و مدرکی هم ارایه کنید، وگرنه سخنتان خریدار ندارد و کمتر کسی آن را باور می کند

چشم هر وقت سندی از رخت خواب فرخزاد پیدا کردیم میذاریم شما هم ببینید :))
البته من عکس عروسی داییم که فرخزاد هم در کنارش ایستاده رو هم دارم ولی یک مقداری زیادی شخصیه.
همین الان سال ۲۰۱۴ در آمریکا و اروپا اینکه کسی‌ آزادانه بگوید که همجنسگرا هست هنوز سخت است ، حالا فکرش را بکنید ۳۰ سال پیش در جامعه ایرانی‌ اوضاع چگونه بوده است ، حتی فرخزاد از میا‌‌ن همین هنرمندان هم طرد میشده است اگر آزادانه میگفت.
صفحات: 1 2 3 4 5 6