کوشا نوشته: نمی دانم
من تنها با توجه به نوع عمل او می توانم بگویم مستحق جهنم است یا لایق بهشت.
در مورد شهدا آمده که عند ربهم یرزقون اند
و در کلام پیامبر خدا صلی الله علیه و سلم است که: فَإِنَّ أَحَدَكُمْ إِذَا مَاتَ فَقَدْ قَامَتْ قِیَامَتُهُ یَرَى مَا لَهُ مِنْ خَیْرٍ أَوْ شَر
بعد از مرگ هر کس قیامت او برپا می شود و خیر و شر خود را می بیند.
و
وَ قَالَ عَلِیُّ بْنُ الْحُسَیْنِ ع إِنَّ الْقَبْرَ رَوْضَةٌ مِنْ رِیَاضِ الْجَنَّةِ أَوْ حُفْرَةٌ مِنْ حُفَرِ النِّیرَان
قبر یا باغی از باغهای بهشت است یا چاهی از چاههای جهنم
این بعث در مورد جسم است.
از سوی دیگر برزخ در زبان تازی به دورا (فاصله) گفته میشود
قدری در باره عالم مثال (ملکوت) مطالعه کنید.
از امام صادق علیه السلام روایت شده که ما در آخرت به فریاد شما می رسیم اما قبر و برزختان با خودتان
وجود این عالم لطفی است برای بندگان نیک و بد برای کم کردن آثار بدی ها .
بیجاست، ما گفتیم از
قران بنمایه بیاورید نه از علی و حس و صادق
که همه به هرروی دروغ های باقر مجلسی هستند و تنها ده درسد
از مسلمین که همانا شیعیان باشند بر انها استوارند!
در
قران هم نوشته است که
از گور ها بر میخیزانیم .
پس این برزخی که آخوند ها بافته اند نمیتواند درست باشد
چون با قران همخوان نیست.
از سوی دیگر یا روز رستاخیز و
داوری هست (
یوم الدین)
یا اینکه نیست و هر کس پس از مرگش داوری میشود.
یک بام و دو هوا که نمیشود!
برای "عند ربکم یرزقون" هم برای همین ماست مالی کرده اند
که چون پس از مرگ زمان بر کسی نمیگدرد، در روز رستاخیز
برای او مانند این است که دیشب خوابیده باشد.
چیزی هم درباره ی عالم مثال! در
قران نیست، این چیز های
"فلسفی" را دیرتر بافته اند که کت و شلوار تن اسلام گند کرده باشند.
همچنین نگفتید که چگونه
پیش از روز داوری، روشن میگردد
که یارو در برزخ ! به "بهشت برزخی" (هردم از این باغ بری میرسد)
میرود یا به "دوزخ برزخی"
؟ و از انجا که این برزخ نمیتواند
پیکری باشد و تنها روانی است، چگونه میتوان روان و جان را
که گویا بخشی از روح خود الله است، شکنجه (= عذاب) نمود؟
•
مزدك بامداد نوشته: بگویید در کجای قران آمده است که کسی از جهنم به بهشت خواهد رفت؟
(گذرا بودن دوزخ برای برخی از گناهکاران؟)
•
در بعضی از آیات آمده که هم فیها خالدون اما در بعضی دیگر آمده خالدین فیها ابدا
از آیات نوع اول این مطلب قابل استفاده است.
آیه فمن یعمل مثقال نیز دلالت بر گذرا بودن دوزخ کسانی که اعمال خیرشان بر اعمال نیک شان می چربد دارد.
روایات هم در این زمینه بسیار است.
کوشا نوشته: پذیرش و عدم پذیرش دین چه ربطی به دیدن نتیجه کارهای نیک دارد؟
..
او در جهان واپسین از زیانكاران است
کوشا نوشته: پ
محکوم شدن به کار اجباری در صحرای سیبری با سینه خیز رفتن و یا شستن توالت در یکی از پادگانهای شمال ایران یکی است؟
در همین دنیا همین دنیا هم تخفیف در مجازات خوشی غیر قابل وصفی به دنبال دارد چه رسد به تخفیف در عذاب جهنم.
شما میگویید که جایی در دوزخ هست که برتافتنی تر از جای دیگر است؟
شاید فراموش کرده اید که همگی در دوزخ هستند و نه یکی در سیبری
و یکی در پادگان !
فزون بر این اگر کارهای خوب به پای کاهش در آتش سوزی بینجامند،
دیگر نمیتوانند به رها شدن از دوزخ یاری نمایند، چون پیشتر داویده
بودید که پس از زمانی، به انگیزه ی این کارهای نیک، از دوزخ رها میشوند!
اکنون مارا روشن کنید که این "پوان" هارا برای رفتن به level بهتر
باید سرمایه گذرای کنیم یا برای خریدن زمان کمتر ؟
پس اینجا سخن تان هم با هم نمیخواند و داستان دارد پیچیده و پیچیده تر میشود!
•
مزدك بامداد نوشته: همچنین نگفتید که چگونه پیش از روز داوری، روشن میگردد
خیلی کودکانه فکر می کنید
مفهوم رابطه این همانی بین عمل و نیتجه آن، برایتان روشن است؟
کوشا نوشته: در بعضی از آیات آمده که هم فیها خالدون اما در بعضی دیگر آمده خالدین فیها ابدا
از آیات نوع اول این مطلب قابل استفاده است.
آیه فمن یعمل مثقال نیز دلالت بر گذرا بودن دوزخ کسانی که اعمال خیرشان بر اعمال نیک شان می چربد دارد.
روایات هم در این زمینه بسیار است.
روایات را که درکوزه بگذارید، کسی دوزخ را ندیده!
روایت دست بالا میتواند در باره ی احکام شرعی و شماره ی دولا و راست شدن باشد
و اینکه دست دزد را از مچ ببریم یا از آرنج ! نه اینکه در کدام اشکوب دوزخ چه کسی گرفتار خواهد بود!
خالد | لغت نامه دهخدا
"
هم فیها خالدون" = آنها در آن (دوزخ) جاودانه اند ="
خالدین فیها ابدا" = جاودانه در آن، تا ابد !
هم با هم هیچ دگرسانی ندارند و از ان نمیشود دریافت که زمانی کسی از این دوزخ رهایی می یابد!
( ماست مالی نکنید != سفسته ی عربی گویی)
در بیخ داستان این بود که این
مثقال خیر یره، با
خالدین فیها نمیخواند نه اینکه از شکم خود
به این برآورد ببرسید که پس خالدین درست نیست و پس از یک و نیم میلیارد سال آزاد میشوند!!
•
*
هم فیها خالدون:
- کسانی که کافر شوند ، و آیات خدا را تکذیب کنند خود اهل جهنمند و جاودانه در آنجا خواهند بود
خالدین فیها ابدا
- که در آن جاودانه اند و هیچ دوست و یاوری نخواهند یافت
پس همچنان پرسش بجای خود است:
در کجای قران به روشنی (کتاب مبین!) نوشته است که میشود که کسی پس از زمانی از دوزخ به بهشت برود؟
مزدك بامداد نوشته: او در جهان واپسین از زیانكاران است
اصل کار را باخته هر چند نتیجه اعمال خوب خود را نیز می بیند.
نقل قول:شما میگویید که جایی در دوزخ هست که برتافتنی تر از جای دیگر است؟
قطعا
نقل قول:شاید فراموش کرده اید که همگی در دوزخ هستند و نه یکی در سیبری
و یکی در پادگان !
بعضی در جهنم اند اما معذب نیستند
به آیه علی الاعراف رجال .... نیز رجوع کنید.
نقل قول:فزون بر این اگر کارهای خوب به پای کاهش در آتش سوزی بینجامند،
دیگر نمیتوانند به رها شدن از دوزخ یاری نمایند، چون پیشتر داویده
بودید که پس از زمانی، به انگیزه ی این کارهای نیک، از دوزخ رها میشوند!
این برای موحدان گناهکار است نه همه.
نقل قول:اکنون مارا روشن کنید که این "پوان" هارا برای رفتن به level بهتر
باید سرمایه گذرای کنیم یا برای خریدن زمان کمتر ؟
با این عنادی که در وجود شما رخنه کرده هیچکدام !
نقل قول:پس اینجا سخن تان هم با هم نمیخواند و داستان دارد پیچیده و پیچیده تر میشود!
اتفاقا در و تخته محکم با هم جور است.
کوشا نوشته: خیلی کودکانه فکر می کنید
مفهوم رابطه این همانی بین عمل و نیتجه آن، برایتان روشن است؟
بیجاست، من که اینرا نمیگویم، این را قران گفته:
پس این
یوم الدین چی هست؟
دین = داوری و پادافره
--> روز داوری و پادافره! =
روزی که از گور ها بر میخیزید! ( انشاللاه
)
ما هم میخواهیم نشان دهیم که سراپای قران کودکانه و
خر کردن برای عرب بیابان بوده که به ممد دختر و شتر
بدهند!
•
کوشا نوشته: [/B]
اصل کار را باخته هر چند نتیجه اعمال خوب خود را نیز می بیند.
قطعا
بعضی در جهنم اند اما معذب نیستند
به آیه علی الاعراف رجال .... نیز رجوع کنید.
این برای موحدان گناهکار است نه همه.
با این عنادی که در وجود شما رخنه کرده هیچکدام !
اتفاقا در و تخته محکم با هم جور است.
بیجاست، کارهای مرزمند، ریشه و برگ ( اصل و فرع) ندارد!
در قران این نیست که جایی گفته باشد که دوزخ "نرم " و
بی شکنجه هم هست!
آب که از سر گذشت چه یک وجب و چه دوازده متر!!
کاری هم نداریم که یارو یکتاپرست گناهکار بوده یا دوتا پرست
و .. : همه ی گناهانشان
روی هم مرزمند است، برای نمونه
گاندی بت پرست میرود زیرزمین ششم !!
اینرا هم بدانید که اگر به انگار ناشایند، خدایی هم باشد، شما
عمله ی جهل اسلام گند و نوکر مفت خوران مافیای ولایت سفیه
در دوزخ هستید و نه من !
پس همچنان آموزه های قرانی /اسلامی ، نه باهم و نه با خرد
جور در نمیآیند! ( پور سینا و رازی هم اینرا دریافته بودند)
•
پارسیگر
sonixax نوشته: میگویند در بهشت همه ی آرزوهای بهشتیان براورده میشود!
اگر من به بهشت بروم و عشق زندگیم به عذاب ابدی در جهنم گرفتار باشد اگر من آرزو کنم او به بهشت بیاید چه میشود ؟ میاورندش یا خیر ؟
اگر من آرزو بکنم که همسایه بهشتی ام به جهنم برود چه ؟ میبرندش ؟ :))
اگر فزاده پررویی بکنید، شاید از اشکوب تان در بهشت
پایین تر بیفتید و اگر بازهم پرویی بکنید، و هی حوری
و یا خواسته های بیرون از توانایی خدا داشته باشید،
شمارا به نزد همان خویشاوندتان به دوزخ می افکند.!
پس سرتان به
برنامه ی روزانه تان سرگرم باشد؛
١١ بامداد : بیدار شدن از خواب و گاییدن حوری
١١:۴۵ ناشتایی کله پاچه و گایییدن حوری
١٢:۴۵ خواب پس از ناشتایی بهمراه گاییدن حوری
١۵: بیدار شدن از خواب و گاییدن حوری
١۵: ۳۰ نوشیدن باده بهشتی و گاییدن حوری
١۶: خودن انگور و شیر و انگبین بهشتی و گاییدن غلمان
١۷. خواب پس از خوردن, بهمراه گاییدن حوری
١۹: تماشای شکنجه دوزخ ( فیلم سینمایی) و همزمان، گاییدن حوری
٢۰:١۵: اخبار بهشت در باره ی معنویات حوض کوثر، به همراه
سکانس هایی از گاییدن حوری در سرزمین ها و اشکوب های گوناگون بهشت
(گزارش زنده)
٢٢:۳۰ ،. خوردن شام بهشتی ( بوقلمون های بریان شده ای که خودشان
توی دهان شما پرواز میکلنند، بهمراه گاییدن هفت هشت تا حوری و غلمان
( multifuck )
١٢ ( نیمه شب) خوابیدن در بستر پرنیان به همراه حوری
•
مزدك بامداد نوشته: اگر فزاده پررویی بکنید، شاید از اشکوب تان در بهشت
پایین تر بیفتید و اگر بازهم پرویی بکنید، و هی حوری
و یا خواسته های بیرون از توانایی خدا داشته باشید،
شمارا به نزد همان خویشاوندتان به دوزخ می افکند.!
پس سرتان به برنامه ی روزانه تان سرگرم باشد؛
١١ بامداد : بیدار شدن از خواب و گاییدن حوری
١١:۴۵ ناشتایی کله پاچه و گایییدن حوری
١٢:۴۵ خواب پس از ناشتایی بهمراه گاییدن حوری
١۵: بیدار شدن از خواب و گاییدن حوری
١۵: ۳۰ نوشیدن باده بهشتی و گاییدن حوری
١۶: خودن انگور و شیر و انگبین بهشتی و گاییدن غلمان
١۷. خواب پس از خوردن, بهمراه گاییدن حوری
١۹: تماشای شکنجه دوزخ ( فیلم سینمایی) و همزمان، گاییدن حوری
٢۰:١۵: اخبار بهشت در باره ی معنویات حوض کوثر، به همراه
سکانس هایی از گاییدن حوری در سرزمین ها و اشکوب های گوناگون بهشت
(گزارش زنده)
٢٢:۳۰ ،. خوردن شام بهشتی ( بوقلمون های بریان شده ای که خودشان
توی دهان شما پرواز میکلنند، بهمراه گاییدن هفت هشت تا حوری و غلمان
( multifuck )
١٢ ( نیمه شب) خوابیدن در بستر پرنیان به همراه حوری
ای بابا پسکی بشینیم یک کتابی بخوانیم ؟