دفترچه

نسخه‌ی کامل: صفحه اول و بخش خصوصی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7
دقیقا مثل همون بخش که برای مدیران هست به راحتی میشه برای بخش خصوصی نیز ایجاد کرد
یعنی هیچ دردسری نداره و این کار به هیچ پلاگین یا هوکی نیاز نداره
به نظر من سایت جنبه ی تخصصی خودش رو حفظ کنه خیلی بهتره! هدف سایت مشخصه که بحث کردن هست اون هم بحث های تا حدودی سنگین و با سند و مدرک.. نه مثل خیلی فروم های دیگه حال و احوال پرسی روزانه!! اینکه تعداد کاربران سایت بالا بره یک خوبی داره و یک بدی. خوبیش اینه که افراد بیشتری بحث هارو میخونن و اطلاعاتشون بالا میره و با حرف های ما آشنا میشن و یک بدی داره اینکه آدم های هرتمه ای تو سایت زیاد میشه که اطلاعاتی ندارن و فقط دنبال چت کردن هستند که با هدف این سایت به نظرم خیلی فاصله داره! اگر بشه سیستمی رو پیاده کرد که فقط مزیت داشته باشه و معایبش از بین بره در این صورت خیلی خوبه
منم با راکتور موافقم دفترچه نباید دنبال جمع کردن کاربر باشه بلکه باید به فکر جمع کردن مطالب مفید وارزشمند باشد جمع کردن کاربر افتخار نیست پرمحتوا کردن سایا افتخار است همینگونه که سایت پیش میرود خوب است البته جای خالی مسلمین عزیز خالی است71که آنها هم به زودی جمع میوند.
کاربر بیشتر مطلب مفید بیشتر :)
sonixax نوشته: دوست عزیز ، مگه شما نگفتی بخش خصوصی درست کنیم بعد کسانی که فعالیت زیاد دارند رو مجوز بدیم به اونجا دسترسی داشته باشند ؟ دسترسی دادن به کاربران هم به صورت دستی انجام میشه به خصوص که قرار نیست دسته ای مجوز بدید و قراره نفر به نفر قرار بدید ، وقتی سایت شلوغ بشه این کار به صورت دستی غیر ممکنه . متوجه شدید یا باز بد توضیح دادم ؟
مدیر الان یک تالاری رو میبینید که من نمیبینم .



دسترسی دادن به بیشتر از 10,000 آدم دستی هم زمان
زیادی نمی‌برد گرامی, بویژه که نمی‌خواهیم اینکار را یکباره انجام دهیم.
ما که نمی‌خواهیم دور هم بشینیم و صحبت‌های یکدیگر را تأئید کنیم ، باید کاربر جذب کنیم ، من در یک تاپیک دیگر توضیح دادم که چگونه میشود این کار را کرد ، این روشی‌ که دوستمون هم گفتند یکی‌ از این راه‌ها هست ، به نظرم اگر تبلیغ کنیم بهترین راه است. ۱ ماه تبلیغ در ایران پرود چند هزار کاربر جذب خواهد کرد .
به نظر من اگه مدیران عزیز بی توجهی کنند سرنوشتی که گفتگو دات کام داشت ممکنه اینجا هم پیدا کنه!!! دوستان مطلع وقتی همگی سر اصولی با هم توافق دارن دیگه جمع شدن اونها و بحث کردنشون برای چی هست؟! اگه هدف بزرگتر یعنی ایجاد آگاهی کلی در جامعه رو داریم باید سعی کنیم کاربرهای بیشتری رو جذب کنیم.حتی اگه این کار ضررهایی هم داشته باشیم باید چشم پوشی کنیم برای رسیدن به اون هدف اصلی...
مرسی از دوستان موافق
انجمن باید همه نوع آدمی داشته باشه ، مثل یه اجتماع که همه نوع آدمی توش هست
باید طرز فکر ها رو شناخت و برای همشون جواب یا راهی پیدا کرد اینکه 50 نفر دور هم باشیم مطمعن باشید همیشه حرف های تکراری خواهیم داشت ولی وقتی جمع و جامعه ای بزرگ داشته باشیم به نتایج خیلی خوبی خواهیم رسید
kamran نوشته: دقیقا مثل همون بخش که برای مدیران هست به راحتی میشه برای بخش خصوصی نیز ایجاد کرد
یعنی هیچ دردسری نداره و این کار به هیچ پلاگین یا هوکی نیاز نداره

من هنوز نفهمیدم شما چی میگی ! یه وقتی میگید فقط برای مدیران ، که خوب همین الانشم هست یه وقتی میگید برای بقیه !
همون طور که گفتم اون کاری که شما میگید وقتی تعداد یوزر ها زیاد بشه به صورت دستی غیر ممکن میشه چون هی باید به یک سری از کاربرها دسترسی داده بشه از یک سری گرفته بشه .
شاید شما وی بولتین رو خیلی خوب بشناسید ، ولی فکر نمیکنم این تزی که میدی رو به صورت عملی روی یک سایت شلوغ اجرا کرده باشید . همان طور که گفتم سایتهای خیلی معروف و گنده قبلن این کار رو کردند و شکست خوردند . برای نمونه هم مجید آنلاین ، تک دانلود ، پیسی ورد و پیسی لردز که من خودم اونجا مدیر هستم .

چیزی که شما میگید به صورت دستی در عمل غیر ممکنه ، سوای غیر ممکن بودنش خیلی از بحث هایی که باید همه بخونند رو مخفی میکنه و سطح کیفی سایت رو شدیدن پایین میاره .

---------- ارسال جدید اضافه شده در 05:00 pm ---------- ارسال قبلی در 04:59 pm ----------

kamran نوشته: کاربر بیشتر مطلب مفید بیشتر :)

کاربر بیشتر ، بحث خاله زنکی بیشتر ! نمونه اش را هم دیدیم آتیلا و دوستانش .

---------- ارسال جدید اضافه شده در 05:02 PM ---------- ارسال قبلی در 05:00 PM ----------

مهربد نوشته: دسترسی دادن به بیشتر از 10,000 آدم دستی هم زمان
زیادی نمی‌برد گرامی, بویژه که نمی‌خواهیم اینکار را یکباره انجام دهیم.

خیر اینچنین نیست ، شما قرار نیست همزمان دسترسی بدهید . جناب کامران میگویند که به کاربرانی که فعال هستند دسترسی های خاص بدهیم این یعنی Tracking تمام کاربران که به صورت دستی غیر ممکن است و دادن و یا گرفتن مجوز به کاربران فعال و غیر فعال و قرار هم نیست به 10000 نفر آدم همزمان دسترسی داده شود بلکه یکی یکی است ، اگر قرار بود فله ای دسترسی داده شود نیازی به بخش خصوصی هم نبود .
هر چی می گم شما باز میای گیر میدی
عزیز من دارم میگم بخش خصوصی هم میشه یه چیزی شبیه بخش مدیران
گروه کاربری خصوصی وقتی ایجاد بشه به هر کس که دوست داشته باشیم دسترسی می دیم
من خودم به شخصه ادمین کل چند تا فروم شلوغ بودم و گفتم راهش با من
من خودم عملی می کنم
لطفا بحث رو الکی ادامه ندین خودم کنترلش رو بر عهده می گیرم خوبه؟
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7