دفترچه

نسخه‌ی کامل: مسابقه نمایارِ برتر ماه -دور سوم (نام‌نویسی)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6
Alice نوشته: آواتار شهریار را گفت نه سبیل لاسکر را؛ ریش‌های پرابهتی دارد اسپاگتی وکیلی! E404


فکر کردم داره تبلیغ آواتار خودشو میکنه E414 آواتار شهریار به نظر من هیچ چیز خاصی ندارد، هیچ چیزی رو، هیچ حسی رو منتقل نمیکند جز اینکه "من (شهریار) فیلم جانگو را دوست دارم". E105
Ouroboros نوشته: E410
شما گویا ناراحت شده‌اید از چیزی؟
منظورم ریش آواتار شهریار بود، پیشتر درباره‌ی آن نوشته بودم.


نه، ناراحت نشدم. فکر کردم منظورتان آواتار خودتان هست، تا اینجا میخوام بهش رای بدم و با تفسیر مردپرستانه ای که فکر کردم شما ازش ارائه دادید احساس کردم ایدئولوژی گرایانه رفتار خواهم کرد اگر بهش رای بدم. E40e
viviyan نوشته: ای بابا، ما ایرانی ها، پارس ها اونقد تو فیس بوک فحش خوردیم که کاملا عادیست به نام خانوادگی که چه عرض کنم، به ملیتمان توهین شود. تازه چسباندن شومبول و دم و دستگاههای جنسی که خیلی بهتر از چسباندن نام حیوانات به منظور تحقیر و مرگ فرستادن هست.
کجا چنین بوده؟
سخنان جوجه بسیجی‌ها که خودشان هم ایرانی هستند و سخنانشان تف سربالاست که قابل مقایسه نیست با نژادپرستی.
رای ما یک کلام ، فقط نخست وزیر امام! [عکس: 8.png]
viviyan نوشته: فکر کردم داره تبلیغ آواتار خودشو میکنه E414 آواتار شهریار به نظر من هیچ چیز خاصی ندارد، هیچ چیزی رو، هیچ حسی رو منتقل نمیکند جز اینکه "من (شهریار) فیلم جانگو را دوست دارم". E105
اتفاقا من در تایپک فیلم گفتم که چندان از فیلم تارانتینو خوشم نیامد.اما بازی کریستوف والتز و شخصیت و تیپ او چیزی بود که مرا شیفته کرد.در آنجا هم توضیح دادم که من عاشق بازی کریستوف والتز هستم نه فیلم جنگو.
Alice نوشته: شهریارجان نگاه نکن دیگران برایت نوشابه باز می‌کنند؛ بیا من خودم برایت نوشابه
باز می‌کنم، فقط تورواسپاگتی به من رای بده! E40f :e303:

نام منم بنویسید...
Ouroboros نوشته: من به آن ریش پر ابهت رای خواهم داد.


آلیس جان اگر این حاج خانوم(کیتی پری) کمتر از این لباس داشتند بی شک رای من ایشان بود.همانند دور اول که به آواتار یاسی رای دادم.اما اکنون انتخاب سخت شده.آخر سبیل به این زیبایی هم مانند ناموس نیست که آدم به راحتی از آن بگذرد.E105
در بین نامزدهایی تایید صلاحیت شده فعلا از آواتار شهریار خوشم میاد. ولی خب آواتار ویوین مورد نظر بود. شورای نگهبان هم چون میدونست این کاندید با اقبال مردمی روبرو میشه به بهانه واهی بازی در فیلمهایی مستهجن رد صلاحیتش کرد. یکی نیست بگه فیلم های مونیکا بلوچی پورن نیست فقط صحنه های جنسی زیاد داره. عوام فریبی تا کی!E414
nevermore نوشته: شوربختانه من مانده ام میان سبیل جناب لاسکار و ترکیب رنگ اعجاب انگیز آواتار داریوش کدامیک را برگزینم.این خانوم کیتی پری هم بدجور چشمک می زند متاسفانه.
شهریار جان، این آواتاری که من میخواهم با آن هماورد شرکت کنم نیست. اما این نمایار، اثری‌ست از ونزل هابلیک (Wenzel Hablik) نقاش، طراح و معمارِ اکسپرسیونیستِ آلمانی با عنوانِ The Path of the Genius :

[عکس: 36.jpg]

و اینکه این اثر جلد کتابِ «فراسوی نیک و بد»ِ نیچه نیز بوده و برای من انگاره‌ایست بی‌نظیر و شگفت‌آور از عنوان و متنِ آن کتاب!

[عکس: 2.png]
iranbanoo نوشته: ما هم شاید با بانوی اردشیر دراز دست آمدیم.
Alice نوشته: نام منم بنویسید...
نوشته شد.
-------------------------
دوستان، تا امشب و پیش از راه‌اندازی جستارِ رای‌گیری فرصت دارید که نمایارهای خود را تغییر دهید اگر میخواهید.
Dariush نوشته: شهریار جان، این آواتاری که من میخواهم با آن هماورد شرکت کنم نیست. اما این نمایار، اثری‌ست از ونزل هابلیک (Wenzel Hablik) نقاش، طراح و معمارِ اکسپرسیونیستِ آلمانی با عنوانِ The Path of the Genius :
و اینکه این اثر جلد کتابِ «فراسوی نیک و بد»ِ نیچه نیز بوده و برای من انگاره‌ایست بی‌نظیر و شگفت‌آور از عنوان و متنِ آن کتاب!
براستی بی نظیر است و از همین اکنون در فکر افتادم که در اسرع وقت تابلویی از این نقاشی بی نظیر تهیه کنم.راستش را بخواهید من سررشته ی چندانی در نقاشی ندارم و شوربختانه بواسطه ی علاقه ی پدر و مادرم به مهندسی و ریاضیات هیچ گاه کسی هم نبود که از کودکی مرا ترغیب به این راه کند اما علاقه ی بسیار به این هنر دارم و به گمانم بد نیست دوستانی چون شما که دستی بر آتش دارند تاپیکی در این زمینه راه بیاندازند.
صفحات: 1 2 3 4 5 6