نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گمراه کردن الله بندگان را
#11

آقای کوروش.شما همین که به مقدسات ما توهین می کنید و به جای جواب دادن به براهین قطعی ما،سخنان سخیف خاص خود کافران را می گوئید خود بی احترامی است به فطرت پاک بشری.شما به جای جواب دادن فقط دارید به ائمه معصوم ما توهین می کنید و صد البته که با این توهین ها فقط مرتبه شما پائین می آید و نه آن حضرات معصوم.
پاسخ
#12

توهین به مقدسات و دین شما حق ماست. تمسخر و توهین و نقد همه یک چیز هستند فرقی ندارد. اینها همه از مظاهر آزادی بیان هستند. اگر قبول ندارید شمشیر بردارید و به سبک تازیان اسلامی گردن ما رو بزنید. خوشبختانه امروز جامعه کم کم به مرور داره به این آگاهی میرسه. همونطور که قرآن و محمد گجستک توهین ها و فحاشی ها و فرافکنی هایی نثار دین و اعتقاد آبا و اجداد خودشون، بت پرستان، یهودیان، مجوسان و غیره و غیره کردند و همونطور که شما به خودتون اجازه میدید روزی چندبار صدای منحوس و نکره نخراشیده اذان رو در کوی و برزن بلند کنید و اسباب مزاحمت و ناراحتی جهان آزاد و خردهای آزاد را ایجاد کنید، ما هم به خودمون حق میدیم به مزخرفات مقدس شما توهین کنیم.

در ضمن سخیفی سخنان از خودتونه.

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#13

ابن سینا نوشته: آقای کوروش.شما همین که به مقدسات ما توهین می کنید

شما حق ندارید به عقاید مردم توهین کنید! | زندیق
مغلطه توهین به مقدسات واعتقادات | Down Under

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#14

ابن سینا نوشته: آقای کوروش.شما همین که به مقدسات ما توهین می کنید و به جای جواب دادن به براهین قطعی ما،سخنان سخیف خاص خود کافران را می گوئید خود بی احترامی است به فطرت پاک بشری.شما به جای جواب دادن فقط دارید به ائمه معصوم ما توهین می کنید و صد البته که با این توهین ها فقط مرتبه شما پائین می آید و نه آن حضرات معصوم.
مگر مسلمان به‌‌‌ باور دگرندیشن احترام می‌‌گذارد ؟ نه‌ که آین کار را نمیکند، اگر دست‌ش برسد آنان را میکشد، دارایی شن را غصب می‌کند. آین از خود محمّد آغاز شد و امروز هم در عراق، ایران، سوریه اجرا می‌‌شود. نگاهی‌ به وضع ایرانیان بهائی ، داریش ها، مسیحی ها، یهودی‌ها در ایران بیندازید.
خدا ناباوران را که دیگر حرفش را هم نزنید. آنان را در جا میکشند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان