نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی
#1

ظاهرا چند وقتی هست که مسیحیان در آفریقای مرکزی که در اکثریت هستند اقلیت مسلمان را میکشند. این وسط میخوام ببینم آیا شما با این دیدگاه من موافق هستید یا مخالف. از نظر من قبل از اینکه دینها به دنبال کشت و کشتار باشند نژادها و ژن ها تعیین کننده هستند. مثلا اسلام دینی هست که میتوان از آن جوری برداشت کرد که حتی حق حیات را از مخالف گرفت اما مسیحیت چطور؟ مسیحیت اینچنین نیست اما اکنون در آفریقای مرکزی مسیحیان مسلمانان را میکشند. به نظر من ذاتا اقوام خاورمیانه و آفریقا اقوامی وحشی هستند که اگر بی دینشان هم بکنی باز هم تندخو و درنده خو هستند و اگر محمد هم با آیین ضد انسانیش نمیامد باز هم همین اعراب وضعشان همین بود.

به نظر شما مشکل از کجاست؟
پاسخ
#2

آیا شکنجه و کشتارهایی که از سوی مسیحیان در قرون وسطی هم انجام میگرفت ناشی از وحشی گری نژادشون بود؟جنگ های جهانی چطور!؟ :)))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#3

m@hdi نوشته: ظاهرا چند وقتی هست که مسیحیان در آفریقای مرکزی که در اکثریت هستند اقلیت مسلمان را میکشند. این وسط میخوام ببینم آیا شما با این دیدگاه من موافق هستید یا مخالف. از نظر من قبل از اینکه دینها به دنبال کشت و کشتار باشند نژادها و ژن ها تعیین کننده هستند. مثلا اسلام دینی هست که میتوان از آن جوری برداشت کرد که حتی حق حیات را از مخالف گرفت اما مسیحیت چطور؟ مسیحیت اینچنین نیست اما اکنون در آفریقای مرکزی مسیحیان مسلمانان را میکشند. به نظر من ذاتا اقوام خاورمیانه و آفریقا اقوامی وحشی هستند که اگر بی دینشان هم بکنی باز هم تندخو و درنده خو هستند و اگر محمد هم با آیین ضد انسانیش نمیامد باز هم همین اعراب وضعشان همین بود.

به نظر شما مشکل از کجاست؟

به نژاد ربطی ندارد! این همه از همین اقوام بوده اند که در شرایط محیطی و فرهنگی دیگری بزرگ شده اند و نه تنها وحشی نشدند بلکه یک کاره ای هم شدند. مثل کوفی عنان، مثل اوباما و ...
محیطی که درش زندگی میکنید + فرهنگ جامعه ای که درش شخص بزرگ میشه بزرگترین تاثیر رو داره.
به طور مثال مقایسه کنید ایرانیانی که در خارج بزرگ شده اند و ایرانیانِ داخل. زمین تا آسمان از نظر طرز فکر و دیدگاه و رفتار و ... با هم فرق دارند.
از عربی که در بیابان بی آب و علف عربستان برای بقا مجبور به غارت و دزدی و کشتار میشده فرهنگی بهتر و غنی تر از فرهنگ عرب تازی و دین اسلام هم نباید تولید شود.
به عکس در اروپا حتا در تاریکترین دوره های تاریخی اش هم اخلاق بیرون می آمده و دانش تولید میکرده و ... چرا ؟ چون طرف اگر از دست بقیه به جنگل هم پناه میبرد مشکل سیر کردن شکم را نداشت و دست کم در روز یک سیبی ، قارچی چیزی برای خوردن گیرش می آمد.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#4

sonixax نوشته: به طور مثال مقایسه کنید ایرانیانی که در خارج بزرگ شده اند و ایرانیانِ داخل. زمین تا آسمان از نظر طرز فکر و دیدگاه و رفتار و ... با هم فرق دارند.
!!

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#5

Russell نوشته: !!

دقیقن کجاش برات گنگه تا توضیح بدم راسل جان!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان