07-07-2016, 11:52 AM
solo نوشته: بد نیست اول ادعا های شده توسط شما رو مجدد یاد آوری کنم!
در تمامی این ادعا ها دچار مغلطه استدلال از سکوت شدین.
دقیق 1 ماه است که شما همچین ادعا های مسخره ای کرده اید و بدون اینکه بتوانید اثبات کنید دائما روی آن پافشاری کودکانه میکنید.و از مدارکی حرف میزنید که وجود خارجی ندارن....
در این 1 ماه هر کس دیگری بود حداقل میتوانست 5 عدد از مطالب زندیق رو مجدد نقد کند.
نگو سخته بگو توانایی این رو ندارم با منطق مطالب رو نقد کنم بگو یه زری زدم حالا نمیتونم جمعش کنم بگو...
و چرا بیهوده توضیح دهید؟
تکرار آن بیهوده است
زیرا
کاری است که قبلا انجام شده و اتقاقا نتیجه هم داده و منجر به تعطیلی سایت گفتگو شده
نقل قول:شما ادعا میکنید در آرشیو نقد زندیق وجود داره پس خودتون هم باید اثبات کنید من با دادن لینک آرشیو 90 درصد راه رو نشانتان دادم
به جای این همه به در و دیوار کوبیدن و خود پاره کردن بفرمایید درست و حسابی مزخرفات زندیق را نقد بفرمایید! یا انقدر جرات داشته باشید که بگویید یک چرندی گفتید حال نادم و پشیمانید :))
از میلاد (سونیکس) بپرس بهت میگه که هست
فکر نمی کنم آرشیو وب همه صفحات رو ذخیره کنه
در ضمن آرشیو طوری تنظیم شده که وقتی وارد هر صفحه ای از گفتگو بخواهی بشی می فرستتد دنبال نخود سیاه و دایرکت می کنه به دفترچه !!!!
نقل قول:اسم آن مغلطه مغلطه بافی! است.در برخی منابع نام «این هم که یک مغلطه است که»، «that’s fallacy» و «false charge of fallacy» یا عبارات مشابه آمده است.
توضیح دهید که چرا بنده به این مغلطه دچار شدم؟
از اینکه یک خط در میون صحبت از مغلطه می کنید:
نقل قول:مغلطه مصادره به مطلوبالبته به شما حق می دم ، چون کاملا معلومه که تازه کار هستید
مغلطه حمله به ....نقل قول:شما کلن فهم کردن برایتان سخت است! زور نزنید گیرپاژ میکنید :))من زورهام رو قبلا زدم و کاملا آب بندی شدم و نیازی به زور زدن مجدد نمی بینم
قبلا در همین سایت گفته ام اگر یکی از بیخدایان بتواند تنها یک جای پای محکم در بیخدایی به من نشان دهد من از تمام اعتقادات خود دست خواهم کشید و بیخدا خواهم شد
هیچکس چیزی نشان نداد
شما می توانید؟
ما در عالمي زندگي ميكنيم كه جلوهگاه خداوند متعال است و جاذبه او اعماق وجود هر موجودي را فرا گرفته است و در پرتو همين جاذبه، از بزرگترين پديدههاي عالم تا كوچكترين ذره آن، ميل دروني به سوي مبدأ اعلا دارند. بزرگان عرفان و حكيمان هستيشناس نام اين ميل را ابتهاج و شوق معشوقي يا عشق نهادهاند. يعني خداوند متعال با شوق باطني صبغه عاشقي را همراه صبغه معشوقي دارد. خداست كه اول عاشق ما شده است و عشق او هم خالص است، اما عشقبازيهاي ما عموماً با غرض و منافع ما همراه است. دكتر اسماعيل منصوري لاريجاني