نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محمد رسول الله همان دجال دین مسیح است!
#11

Russell نوشته: البته دوستمان نمی گوید که این‌ها حقیقت دارند چرا که مشخص است اعتقادی به مسیحیت ندارد ولی کارایی تاکتیکی چنین حرکتی مشکوک است. مسیحیان واقعی را می‌توان با دلایل ساده‌تری تحریک کرد، اگر خودشان قبل از آن ضد اسلام نباشند البته. بقیه جامعه‌یِ غرب هم که اکثر تاریخ و فرهنگ و دستورات مسیحیت را عملا به تخمشان حساب نمی‌کنند که شما بخواهی برای آن‌ها از کتاب دلیل بیاوری. امروز دشواری اساسی غرب در ضعف خود است، حالا اسلام و مسلمین هم نباشند رقیبی دیگر و البته وقتی پاپ هم دو کلام علیه اسلام بگوید به او انتقاد می‌شود و باید بعدش ماستیش کند، اینست که به این سادگی‌ها هم نیست.

البته در مورد روی کار آمدن محمد یک عقیده هم براین است که حداقل در ابتدای امر این مساله‌یِ نقشه‌یِ امپراتوری روم بوده و ارتباط نزدیکی با مسیحیت داشته.

درسته. مسیحیت عین سرماخوردگی و اسلام برای تمدن بشر مثل ابولا و ایدز است.
۱- من مسیحیت را قبول ندارم ولی مسیح را فردی بسیار خوب میدانم یعنی اخلاقا آدم خیلی خوبی بود و ضد توحش بود و صلح طلب بود و انسانی است که هر وقت خواستند ۱۰ مرد برتر ۱۰۰۰۰ سال گذشته را نام ببرند از نظر من مسیح باید در این لیست باشد. و در مقابل اگر بخواهند ۲۰ مرد خلافکار و بی اخلاق ۱۰۰۰۰ سال گذشته را نام ببرند محمد و ۱۲ امام شیعه جزو آنان باید نام برده شود.

۲- به نظرم آمریکا و اروپا پایتخت جهان است و باید از شر خطرات حفظ شود چون پیشرفت بشریت به پیشرفت اروپا و آمریکا بستگی دارد. یک خطر عمده مسلمانان هستند.

۳- نئونازی ها و نژادپرستی بلای تمدن غرب است ولی میتوان نژادپرستان غرب را تبدیل به فرهنگ پرست کرد! لازم نیست آنان فرهنگ حقوق بشر را بپذیرند بلکه باید فرهنگ تجدد و مدرنیسم که بخصوص در حوزه علوم انسانی مسلمانان دشمن علوم انسانی اند و مانع رشد و تعالی بشرند. باید نژاد پرستان دست از سر یهودیان و آفریقایی تبار ها و آسیایی تبارها بردارند و گیردادنشان به سوی مسلمانان هدایت شود.

۴- فرهنگ مسیحی اگر کسی سیلی زد صورتت را برگردان در حد شعور مسلمانان نیست و لازم است مسیحیان اروپایی با مسلمانان بگونه ای دیگر برخورد کنند.

۵- عده ای از سیاستمداران غربی خواستار این هستند که به مسلمانان اجازه داده شود حقوق قضایی شان مطابق با اسلام باشد مثلا پدوفیلی مجاز باشد یا ارث و چیزهای دیگر. اگر در اروپا و آمریکا بپذیرند مسلمانان هر غلطی خواستند بکنند مسلما در کشورهای خاورمیانه و اسلامی رشد فرهنگ مدرن علوم انسانی متوقف میشود.

۶- دقیقا از نگاه درون دینی محمد رسول الله و ایده مهدی همان دجال دین مسیح است. محمد ادعا کرده منجی مسیحیان و یهودیان است و خدا بودن مسیح و مصلوب شدن وی را انکار کرده که همان دجال مسیحیت است! تبلیغ دجال بودن محمد و مهدی ایده خوبی جهت دفع شر بنیادگرایان مسلمان از اروپا و آمریکاست.

۶-

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
آخرین ارسال توسط m@hdi
04-15-2015, 07:19 PM

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان