نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

موضوع بسته شده
رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قوانین جدید انجمن
#1

[ALERT]به اطلاع کاربران گرامی‌ می‌رساند که بعد از چندین ماه بحث و تبادل نظر بین مدیران این انجمن یک سری قوانین جدید برای بهتر اداره کردن تارنما نوشته شده است که در اینجا به اطلاع همگان می‌رسد ، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در این جستار اعلام کنید ، بعد از ۱ هفته این قوانین نهایی شده و قابل تغییر نخواهد بود.[/ALERT]


همان طور که هر جامعه ای برای برقراری نظم مقرارتی را وضع و به اجرا میگذارد تارنمای دفترچه هم برای پرهیز از بی نظمی و هرج و مرج قوانینی مشخص دارد و کاربران باید به قوانین احترام گذارده و همواره مطیع قوانین باشند تا مباحث در مسیری درست پیش رود و گفتمانی سالم را شاهد باشیم .


این تارنما منشوری 4 ماده ای را برای خود مد نظر گرفته که قوانین نیز همواره پیرو این منشور هستند و آن را نقض نمیکنند .


مواد منشور به شرح زیر است :


ساختار شکنی و کمک به آزادی بیان
دوری جستن از نژاد پرستی‌
حفظ احترام سایرکاربران
حفظ حریم خصوصی افراد

قوانین تارنما به شرح زیر میباشد :


01 - تارنمای دفترچه در کشور آلمان میزبانی میشود ، لذا این تارنما به قوانین این کشور احترام میگذارد و خود را مطیع قوانین این کشور و قانون اینترنتی coppa میداند .


02 - تارنمای دفترچه محیطی کاملا باز و آزاد و بدون سانسور میباشد و شما مجازید هر آنچه میخواهید مشروط بر اینکه قوانین تالار را نقض نکنید بنویسید و بگویید .


03 - تمامی کاربران در اجرای قوانین یکسان هستند .


04 - قوانین تارنما بدون اطلاع قبلی اضافه ، کم و یا ویرایش میشوند و پس از اعمال تغییرات جدید دسترسی کاربران تا زمانی که دوباره با آن موافقت کنند محدود میشود . (در صورت اعمال تغییرات و محدود شدن دسترسی کاربران پیام موافقت دوباره با قوانین تارنما برای کاربران هنگام ارسال پاسخ ، ایجاد تاپیک جدید و ارسال پیام خصوصی نشان داده میشود)


05 - مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق تارنما رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده میباشد و تارنما در قبال آنها هیچ تعهدی ندارد .


06 - در انتخاب نام کاربری ، تصویر آواتار و سایر مشخصات خود از کلمات و تصاویر مناسب استفاده کنید. تصاویری که مستقیم آلت جنسی‌ زنانه یا مردانه را نشان بدهد حذف خواهند شد و در صورت تکرار ، کاربر خاطی با برخورد روبرو خواهد شد. (شناسه کاربری شما میتواند انگلیسی ، پینگلیش ، فارسی و یا به هر زبان دیگری باشد)




07 - هر کاربری تنها مجاز است که یک شناسه کاربری فعال داشته باشد و در صورتی که کاربری با بیش از یک شناسه کاربری در سایت فعالیت کند برای همیشه از سایت اخراج خواهد شد.
(تخلف درجه یک)


08 - در صورتی که کاربری جرمی مرتکب نشود ، ولی هنجار ها را بارها زیر پا بگذارد یا به پیشنهاد های در رابطه با گفتمان سالم تر بی توجهی نشان دهد به صورتی که با نوشتارش نظم تالار را بر هم بزند ، جریمه خواهد شد . این مساله وابسته به گزارش موافق مدیران تالارها و موافقت مدیر کل تارنما است.


تذکر:این شامل ترولینگ و استفاده از لحنی‌هایِ غیر متعارف هم میشود.


09 - در هنگام نوشتن و فرستادن پست ها ، بهتر است از اندازه، رنگ و فونت پیشفرض استفاده کنید . این بند جهت همسان و همشکل شدن بیشتر تارنماست،استفاده از فونت قرمز در مخاطب قرار دادن کاربران مختص مدیران است. مدیران می توانند با استناد به این بند ، به دلیل برهم زدن نظم و یکدستی مطالب ، کاربران را مورد سرزنش و اخطار قرار دهند . چنانچه تکرار نادیده گرفتن این بند ، با نظر مثبت مدیر تارنما و مدیر کل و با گزارش مدیر تالار با او برخورد خواهد شد.


10- اهانت و استفاده از کلمات رکیک جرم میباشد . تارنما به شدت در مورد توهین شخصی حساسیت به خرج می دهد و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.(تخلف درجه یک)
• با توهین‌هایِ جنسی شدیدا برخورد خواهد شد.
• استفاده از کلماتی مانند : چرند است ، مهمل است ، بیخود است ، مهمل نبافید ، چرند نگویید و ... جرم نیست . بطور کلی واژگانی که توصیف کننده گفتار شخص مقابل باشد قابل پیگیری نیستند.
• استفاده از الفاظ رکیک در صورتی که جنبه توهین شخصی نداشته باشد و مسیر گفتمان را از یک مسیر سالم منحرف نکند بلا مانع است.


11- دزدی ادبی و نیز قرار دادن لینک به برنامه های تجاری کرک شده و قفل شکسته ، آلبوم ها و فیلم های تجاری ریپ شده ، کتابهای تجاری اسکن شده جرم است و تارنما پستهای اینچنینی را بدون اخطار قبلی حذف میکند .
• دزدی ادبی یعنی انعکاس مطلبی که به خود کاربر اختصاص ندارد از جای دیگر بدون ذکر منبع.


12 - انتشار اطلاعات شخصی دیگر اعضای تارنما جرم است و بلافاصله و شدیدا با آن برخورد خواهد شد.(تخلف درجه یک)


13 - ارسال مطالب و فایلهای خشن، آموزش تروریسم و ساخت مواد منفجره، تصاویر و فیلم های حاوی پورنوگرافی کودکان و توهین آمیز بدون اینکه ارتباط مشخص و موجهی با موضوع داشته باشد جرم است (تخلف درجه یک)


14 - تهدید کاربران و ارعاب آنها جرم است.(تخلف درجه یک)


15 - استفاده از نامهای حقوقی و حقیقی در صورتی که به کاربر اختصاص نداشته باشند ، نام های مشکوک، کدهای کاربری که بصورت گول زننده ای شبیه کدهای کاربری دیگر است، جرم و قابل پیگیریست .(تخلف درجه یک)


16 - تبلیغ و ترویج نازیسم به هر شکل از خطوط قرمز این تارنما محسوب میشود و به هیچ عنوان تحمل نمیشود .(تخلف درجه یک)


17 - نژاد پرستی ، استفاده از کلمات تحقیر آمیز، نوشتن جوک، علیه هر قوم (ترک ، فارس ، لر ، کرد ، عرب)، هر ملیت (ایرانی، انگلیسی، اسپانیایی) ، عرب ستیزی ، یهود ستیزی و در کل انسان ستیزی و همچنین انکار هر گونه نسل کشی از جمله نسل کشی ارامنه ، هلوکاست و مواردی از این قبیل ، جرم و قابل پیگیری هستند .(تخلف درجه یک)
• بدیهیست نقد ، هجو یا تمسخر آموزه های ادیان و مکاتب مختلف در این حوزه قرار ندارند و جرم محسوب نمیشوند.




18 - شوخی های مستقیم و یا غیر مستقیم جنسی یا شخصی با سایر کاربران یا اشخاص حقیقی که به مسائل زننده و غیر متعارف اشاره دارند جرم است .(تخلف درجه یک)


19 - استفاده از آواتارهای پورنوگرافی کودکان، نژاد پرستانه، سمبل ها و تصاویر سران نازی، تصاویر جانیان و تروریستهای بین المللی و بطور کلی هر آواتاری که جو تارنما را از یک گفتمان سالم خارج کند جرم است .(تخلف درجه یک)


20 - اسپم کردن ، ارسال چندین پست مشابه ، ارسال هرزنامه و غیره جرم و قابل پیگیریست.


21 - انعکاس و ارسال مطالب کاربران اخراج شده بدون اجازه مدیریت جرم است .


22 - نوشتن به زبانی غیر از فارسی به طوری که کل تاپیک یا مطلب ارسال شده فارسی نباشد جرم است .
• نوشتن مطلبی به غیر از زبان فارسی و یا نقل قول بخشی یا تمام مطلبی که فارسی نباشد در صورتی که ترجمه آن نوشته شود جرم نمیباشد .
• نوشتن به زبان پارسی با الفبای زبانی دیگر مانند پینگلیش جرم است.


23 - نامنویسی با نام کاربری جدید قبل از تمام شدن دوره محرومیت برای کاربرانی که برای مدت مشخص و محدودی از سایت اخراج شده اند جرم است و منجر به اخراج دایمی آنها میشود .(تخلف درجه یک)


24. ارسال دعوتنامه برای کاربران اخراج شده و کمک به آیدی سازی آنها جرم است.(تخلف درجه یک)
• نامنویسی تنها از طریق ارسال دعوتنامه مقدور میباشد .


نکات امنیتی:


01 - در صورتی که در ارسال هایتان و یا پروفایل شخصی تان و یا سایر قسمت های تارنما ، مشخصات شخصی خود را قرار دهید مسئولیت عواقب آن بر عهده خودتان میباشد . پیشنهاد میکنیم در هنگام ثبت نام از آدرس پست الکترونیکی به غیر از آنچه به صورت روزمره استفاده میکنید ، استفاده کنید .


02 - نیازی نیست در هنگام ثبت نام از مشخصات حقیقی خود استفاده کنید ، بهتر است آدرس پست الکترونیکی اصلی خود را در هنگام ثبت نام استفاده نکنید و از آدرسی دیگر استفاده کنید - آدرس پست الکترونیکی شما باید معتبر باشد .

"A Land without a People for a People without a Land"


#2

17 - نژاد پرستی ، استفاده از کلمات تحقیر آمیز، نوشتن جوک، علیه هر قوم (ترک ، فارس ، لر ، کرد ، عرب)، هر ملیت (ایرانی، انگلیسی، اسپانیایی) ، عرب ستیزی ، یهود ستیزی و در کل انسان ستیزی و همچنین انکار هر گونه نسل کشی از جمله نسل کشی ارامنه ، هلوکاست و مواردی از این قبیل ، جرم و قابل پیگیری هستند .(تخلف درجه یک)بدیهیست نقد ، هجو یا تمسخر آموزه های ادیان و مکاتب محتلف در این حوزه قرار ندارند و جرم محسوب نمیشوند.زن ستیزی هم جرم هست یا زنها جز انسانها محسوب نمیشن و هر گونه زن ستیزی و توهین بهشون و ترویج افکار زن ستیزانه و دروغ پراکنی علیه شون آزاد هست؟
#3

shirin نوشته: زن ستیزی هم جرم هست یا زنها جز انسانها محسوب نمیشن و هر گونه زن ستیزی و توهین بهشون و ترویج افکار زن ستیزانه و دروغ پراکنی علیه شون آزاد هست؟

تا تعریف شما از زن ستیزی چه باشد !

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
#4

تعریف من از زن ستیزی با تعریف من از انسان ستیزی یکی هست. یعنی استفاده از کلمات تحقیر آمیز علیه زنان مثل انگل صفت و زالو صفت و مفت خور و جنس پست تر و خنگ و احمق ذاتی و... صفتهای ناپسند و ناروا و دروغ نسبت دادن به زنان مثل دروغگویی و سواستفاده گری و فرصت طلبی و . ..توهین و استفاده از کلمات زشت و رکیک علیه زنان و....
#5

[INFO]این چطور است؟


[/INFO]زن ستیزی و مرد ستیزی در این انجمن ممنوع است. ولی‌ چون میشود هر چیزی را به زن یا مرد ستیزی تعبیر کرد مصداق‌هایی‌ که در این انجمن جرم محسوب میشوند به شرح زیر است:


۱ - تشویق به آزار فیزیکی زن‌ها و مرد ها


۲ - تشویق به کشتار زن‌ها و مرد ها


بقیه موارد مطابق بقیه قوانین با آن برخورد خواهد شد.

"A Land without a People for a People without a Land"


#6

یعنی فقط تهدید به کشتار و آزار فیزیکی جرم محسوب میشه؟ توهین و تحقیر زنان جز زن ستیزی و بالطبع انسان ستیزی محسوب نمیشه؟ یا زنان با انسانها فرق میکنن و توهین و تحقیرشون اشکال نداره؟
#7

شما متن قانون خودتان را بنویسید بقیه نظر بدهند تا ۱ هفته بیشتر وقت ندارید.

"A Land without a People for a People without a Land"


#8

این یکی چطور است ؟

  • ترویج فرهنگ زن ستیزی ، برتری جویی نسبت به جنس مخالف ، تحقیر جنس مخالف به هر نحو ممنوع است.
  • کاربران باید از الفاط تند و مرد سالارانه و یا زن سالارانه و ابراز حس تحقیر آمیز نسبت به جنس مخالف در گفت و گوی های فمنیستی و تالار زنامرد جداً خود داری کنند.
  • استفاده از الفاط و کلمات توهین آمیز در گفت و گوی های زنا مرد به هر نوع بیان طعنه آمیز ، کنایه آمیز ، مستقیم و یا غیر مستقیم مانند توهین به نژادهای انسانی و ملیتی در نسبت دادن به هر دو جنس زن و مرد ممنوع و با کاربر خاطی طبق قوانین انجمن نسبت به درجه این بی احترامی ها برخورد می شود.

سپاس. + E032

#9

Theodor Herzl نوشته: ساختار شکنی و کمک به آزادی بیان
دوری جستن از نژاد پرستی‌
حفظ احترام سایرکاربران
حفظ حریم خصوصی افراد
ماده دو منشورتان که ترکونده!

یعنی اصلن مردم ایران بزرگترین امید و آرزوشون همین بوده که یه سخنگاهی باز شه و بگه منشورش "دوری جستن از نژادپرستیه" که سیل خروشان مردم به اون سرازیر شن!! باور بفرمایید!!

هتا امام خمینی (ره) هم اول انقلاب فرمودند:
ایران با همه کشور های جهان بجز رژیم های نژادپرست آفریقای جنوبی و رژیم اشغالگر قدس رابطه دوستانه بر قرار خواهد کرد!!

توجه میفرمایید؟ یعنی نژادپرستی واسه مردم ایران ندارد هیچ عیب، هر عیب که هست از نژادپرستی شماست!

گویا این منشور بر اساس انگیزه های شخصی تدوین شده! چنانگه در در پارگراف بعد، نخستین قانون شما اینگونه است:

Theodor Herzl نوشته: 01 - تارنمای دفترچه در کشور آلمان میزبانی میشود ، لذا این تارنما به قوانین این کشور احترام میگذارد و خود را مطیع قوانین این کشور و قانون اینترنتی coppa میداند .

این یعنی علاوه بر ماده دوم ماده اولتان هم انگیزه شخصی پشتش است و باید اصلاح شود به:
"ساختار شکنی و کمک به آزادی بیانِ آلمانی"!!!
(آزادی بیان آلمانی هم که مورد پسند یهودیان است.)

Theodor Herzl نوشته: 02 - تارنمای دفترچه محیطی کاملا باز و آزاد و بدون سانسور میباشد و شما مجازید هر آنچه میخواهید مشروط بر اینکه قوانین تالار را نقض نکنید بنویسید و بگویید

باشد که رستگار شوید.

آمد شدن تو اندرین گیتی چیست؟
آمد مگسی پدید و ناپیدا شد!
#10

SAMKING نوشته: یعنی اصلن مردم ایران بزرگترین امید و آرزوشون همین بوده که یه سخنگاهی باز شه و بگه منشورش "دوری جستن از نژادپرستیه" که سیل خروشان مردم به اون سرازیر شن!! باور بفرمایید!!
اینجا کاروان سرا نیست ، یک سری قوانین دارد ، شما دلتان می‌خواهد نژاد پرستی‌ کنید جاهای دیگر هست برای شما ، ورود به انجمن هم اکنون با دعوت نامه امکان پذیر است و دیگر هر کسی‌ نمیتواند عضو بشود.



SAMKING نوشته: این یعنی علاوه بر ماده دوم ماده اولتان هم انگیزه شخصی پشتش است و باید اصلاح شود به:
"ساختار شکنی و کمک به آزادی بیانِ آلمانی"!!!
(آزادی بیان آلمانی هم که مورد پسند یهودیان است.)
انگیزه شخصی‌ نیست ، صاحب این تارنما از کشور آلمان سرور خریداری کرده است و ماهی‌ حدود ۵۰۰ هزار تومان به پول ایران هزینه آن را میدهد ، شما خیلی‌ دلتان می‌‌خواهد و علاقمند هستید پول بدهید سرور انجمن به آمریکا منتقل شود!

Thumbsup

"A Land without a People for a People without a Land"


موضوع بسته شده


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان