نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 5 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طنز و جوک امام نقی
#1

دوستان در تاپیکی پیشنهاد داده بودم یک وبلاگ درست شود که مطالب کوتاه ولی مفید در نقد اسلام نوشته شود.
چندی است با وبلاگ امام نقی آشنا شدم و واقعا از خواندن طنزهای آن کیف میکنم!
در هر جمله طنز این وبلاگ پیامی هست که اگر بخواهیم با مقاله جدی اسلام را نقد کنیم باید ده صفحه مقاله بنویسیم ولی نویسندگان این وبلاگ با یک جمله طنز قصار همین کار را میکنند.
به امید موفقیت این دوستان

در این تاپیک مطالب این وبلاگ را نقل می کنیم.

آدرس وبلاگ:
http://imamnaghi.wordpress.com/

آدرس کمپین:
http://www.facebook.com/Emam.Naghi[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:16 PM ---------- ارسال قبلی در 03:13 PM ----------

[/COLOR]مقاله سایت خودنویس درباره کمپین امام نقی:

کمپین «یادآوری امام نقی» در فیس‌بوک و خشم مذهبیون اصول‌گرا

چندی پیش صفحه‌ای در فیس‌بوک شروع به کار کرد با عنوان «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان». محتوای صفحه برخلاف عنوانش نگاهی طنزگونه است پیرامون مسائل مذهبی. این صفحه توانست در مدت کوتاهی تعداد قبل توجهی عضو جذب کند، اما در عین حال خشم مذهبیون اصول‌گرا را نیز برانگیخت.

در این صفحه امام نقی (هادی) امام دهم شیعیان فردی است که در زمان و مکان خاصی زندگی نمی‌کند. گاهی در صدر اسلام است و گاهی نیز جملاتی را به طنز می‌کشد که از زبان آیت‌الله خامنه‌ای یا احمدی‌نژاد بیان شده است. به نوعی می‌توان گفت بیشتر نوشته‌های این صفحه نه به قصد به مسخره کردن یک امام شیعه، که با هدف نقد روحانیت و حکام اسلامی ایران نوشته می‌شوند.



«ادمین» این صفحه در گفتگویی با خودنویس هدف از راه اندازی این صفحه را مبارزه با خرافه‌پرستی و تابو شکنی عنوان کرده و معتقد است هنوز بسیاری از مردم ایران در این زمینه در فقر فرهنگی به سر می‌برند. وی در این باره ادامه داده است: «به نظر ما طنز بهترین سلاح برای شکستن این بت‌ها بوده و هست. ما ساعت‌ها و ساعت‌ها با کسانی که دوست داشتند بیشتر بدانند بحث کردیم و روشن‌گری انجام دادیم. هنوز یک‌ماه از تاریخ تاسیس این صفحه نگذشته در حالی که بیشتر از ۴۶۰ هزار بازدید داشته‌ایم.» وی همچنین اعتقاد دارد که چنانچه حتی جمهوری اسلامی در ایران تغییر کند «اگر مردم بخواهند با همان طرز فکر دیدن عکس خمینی در ماه زندگی کنند، یک رژیم دینی دیگر بر ایران حکم‌فرما خواهد شد و هیچ بعید نیست سی سال دیگر ما حسرت این روزهای ایران را بخوریم. پس باید تغییر را از باورهای مردم آغاز کنیم.»



اما در مقابل اصول‌گرایان داخل ایران به شدت از راه اندازی چنین صفحه‌ای به خشم آمده‌اند. ابتدا وبسایت «شیعه آن لاین» یادداشتی را منتشر کرد که در بسیاری از وبسایت‌های اصول‌گرا تکرار شد. در این یادداشت آمده است «اینجاست که غربت امام هادی مشخص می‌شود! چند سال پیش دشمنان مزار و حرم را تخریب کردند و اکنون هم این‌گونه در بین شیعیانش هم غریب است! تا کی باید سکوت کنیم و ساده نگاه کنیم؟ می‌شود وبلاگ زد، بسم‌الله! حمایت کنید. تا دیر نشده طراحی کنید، پوستر بکشید، طرح بزنید، دستی بر قلم ببرید. دارند دین و اعتقادات‌مان را می‌گیرند! تو رو بخدا یه حرکتی کنید، حرفی بزنید، چیزی بگویید. ساده نگذرید! ...» این یادداشت همچنین در پایان از مسوولان قضایی خواسته است که بی‌تفاوت از کنار این مسائل نگذرند.



در ادامه صفحه‌ای در فیس‌بوک راه اندازی شد به نام «از توهین كنندگان به ائمه بیزاریم» که در حال حاضر کمتر از ۳۰۰ نفر عضو دارد.




اما فعالیت‌های اصول‌گرایان به همین جا ختم نشد. روز دوشنبه فارس نیوز و در ادامه، دیگر سایت‌های اصول‌گرا در خبری اعلام کردند که «گروهی از شیعیان و ارادتمندان به مقام عظیم‌الشان حضرت هادی‌ علیه السّلام ... دست به شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات كامل این افراد گمراه زده‌اند و در قالب پایگاهی ‌با عنوان "هتاكین " این مشخصات جمع‌آوری شده را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.» منظور از این افراد گمراه اعضای صفحه «امام نقی» بوده است.



گردانندگان وبلاگ هتاکین که به نظر می‌رسد علاقه‌مند به روش‌های پلیسی هستند اعلام کرده‌اند «درخواست ما از مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطع با این هتاکین است و مشخصات تمامی هتاکین داخل کشور و خارج کشور با تمام جزییات در اختیار ارگان‌های مرتبط قرار خواهد گرفت.» این در حالی است که بسیاری از اعضای این کمپین با اسامی غیر واقعی در آن به انتشار مطلب می‌پردازند. خودنویس تلاش کرد که در تهیه این گزارش از نظرات مدیران این وبلاگ بهره بگیرد که جوابی از جانب آنان دریافت نکرد.



ادمین صفحه «امام نقی» در باره بازتاب این کمپین در میان نیروهای نزدیک به حاکمیت ایران به خودنویس گفت: «در ابتدا هرگز فکر نمی‌کردیم که به این سرعت رشد کنیم. ولی در میانه راه - بعد از هفته اول- تهدید‌ها و دشنام‌ها و ... آغاز شد و فهمیدیم که نباید بی گدار به آب بزنیم و به همه بارها و بارها اعلام کردیم که رژیم از قصد ما آگاه شده و فعالیت در این صفحه با پروفایل اصلی‌تان خطرناک است. اکنون ما به همه روش‌های امنیتی متوصل می‌شویم تا امنیت اعضای فعال صفحه به خطر نیافتد. و تقریبا هیچ حرکتی از جانب نیروهای سایبری-امنیتی رژیم برایمان غیر مترقبه نیست. ما در صفحه‌مان قسمت مربوط به مباحثات و گفتگو ها را راه اندازی کرده‌ایم و از کسانی که نسبت به این صفحه انتقادی دارند و دوست دارند در محیطی منطبق بر احترام متقابل بحث و گفتگو کنند، در آنجا پذیرائی می‌کنیم.»



وی همچنین درباره خط قرمزهای صفحه می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم که به همه گوشزد کنیم که شخصیت پیج را نگه دارند! ازهمه خواهش می‌کنیم که از کلمات رکیک استفاده نکنند. ما در این صفحه تاکید بسیار زیادی نسبت به توهین‌های نژادی و قومیتی داریم. مثلا اگر کسی به اعراب یا ترک‌ها یا لرها توهینی کند بلافاصله و بدون هیچ اغماضی، حذف می‌گردد. هدف ما اتحاد همه اقوام ایرانی در راه مبارزه با خرافه پرستی است.»



به نظر نمی‌رسد که تهدید‌های مذهبی‌ها تاثیری در کاهش محبوبیت این صفحه گذاشته باشد. اما همچنان جای یک پرسش قدیمی در این میان خالی می‌ماند که مرز آزادی بیان و ابراز عقیده کجاست؟
http://www.khodnevis.org/persian/%D8%B1%...D8%A7.html

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#2

http://shia-online.ir/article.asp?id=18473

توهین در "کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان"

اینجاست که غربت امام هادی مشخص می شود! چند سال پیش دشمنان مزار و حرم را تخریب کردند و اکنون هم اینگونه در بین شیعیانش هم غریب است! تا کی باید سکوت کنیم و ساده نگاه کنیم؟!

ه گزارش شیعه آنلاین، یکی از کاربران ما که خود را "علیرضا پورمشیر" معرفی کرده در مطلبی به جدید ترین شیوه تمسخر عقاید شیعیان و مورد اهانت قرار دادن یکی از امامان توسط دشمنان پرداخته است. متن کامل این مطلب به شرح ذیل است:

هیچ عیبی ندارد! اصلا ناراحت نشدید! فقط دوباره یه سری آدم های از خدا بی خبر، آمده اند و دارند به مقدساتمان توهین می کنند! هیچ ناراحت نشدید! اصلا انگار باب شده بعد از پخش یه سری سریال یا تیزر تلویزیونی که نمی دانم از عمد یا غیر عمده که با اسم های مشخصی پخش و انتخاب می شوند، کلمات و تکه کلام هایی بر سر زبان ها می افتد و آنها هم که منتظر همچنین موقعیت هایی هستند، سوء استفاده می کنند. نمونه اش را هم چند سال است داریم می بینیم و سکوت می کنیم و خیلی وقتا هم خودمان در پیامک ها و جک هایمان به کار می بریم. اما گویا که جزئی از اعتقاداتمان است و ...

برای مثال استفاده بد از لفظ "غضنفر". غضنفر از القاب امیرالمومنین (ع) است. و یا می گوئیم: خطرناکه حَسن ... جواد بازی در نیار دیگه ... خودت رو به کوچه علی چپ نزن ... نقی بُریم مشهد ... و غیره.


از این عبارات قبلی که بگذریم، اما چند وقتی است که در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و غیره شاهد صفحه ای هستیم با عنوان "کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان" با نمایه مسخره آمیز و بسیار زننده و یادداشت هائی که برخاسته از اعتقادات شیعیان اما با حرف های تمسخرآمیز درآورده شده است، و با بیش از 1.770 نفر عضو که خیلی هم فعال هستند.

جالب اینجاست که درباره صفحه اینطور نوشته اند: این صفحه به طنز اختصاص دارد. لطفا از هرگونه فحاشی به خصوص به ملیت ها و نژادها خودداری فرمایید.

دوستان، تا کی می خواهیم ساکت بنشینیم و دست روی دست بگذاریم؟! هنوز وقت آن نرسیده که غیرتمان به جوش آید؟! آیا من و شما شیعه نیستیم؟! براستی شیعه هستیم و اعتقاداتمان برایمان محترم است؟! آیا حاضریم کسی به پدر و مادرمان توهین کند؟! یعنی اگر اینطور شود خیلی آرام می گوییم: "زشته! به پدرم حرف زشت نزنید! حرف بد نزنید ..." یا اینکه در مقابل توهین کننده می ایستیم و مبارزه می کنیم؟!

اینجاست که غربت امام هادی مشخص می شود! چند سال پیش دشمنان مزار و حرم را تخریب کردند و اکنون هم اینگونه در بین شیعیانش هم غریب است! تا کی باید سکوت کنیم و ساده نگاه کنیم؟!

می شود وبلاگ زد، بسم الله حمایت کنید. تا دیر نشده طراحی کنید، پوستر بکشید، طرح بزنید، دستی بر قلم ببرید. دارند دین و اعتقاداتمان را می گیرند! تو رو بخدا یه حرکتی کنید، حرفی بزنید، چیزی بگویید. ساده نگذرید! به پیامبر توهین کردند ... قرآن را آتش زدند ... پرچم ارباب را سوزاندند ... بس نیست ... این همه دل من و تو شور کار و زندگی را می زند. کمی هم به فکر دین و مذهبت باشید! ساده و زودگذر نباشید ... شمایی که اهل دین و مذهب هم نیستید، تو رو بخدا می پسندید که به اعتقاداتتان توهین کنند؟!

کاش در حد امکان مسئولان قضائی و اطلاعاتی کشور حرفی بزنند و در مقابل این هجمه بی فرهنگی در کشوری که پسوند اسلامی دارد، بایستند و بی تفاوت نباشند.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#3

http://imamnaghi.wordpress.com/about/

درباره‌ی کمپین

احادیث این وبلاگ برگرفته از اجادیث منتشر شده در کمپین یادآوری امام نقی (ع) به شیعیان در فیسبوک می‌باشد:

http://www.facebook.com/Emam.Naghi

مصاحبه‌ی امام با مجله‌ی نیوزویک:

- خودتون رو معرفی می‌فرمائید؟
‏+ علی نقی هستم فرزند محمد تقی رتبه‌ی دهم رنکینگ ائمه معصومین و دارنده‌ی عنوان جوان‌ترین و مظلوم‌ترین امام به انتخاب بینندگان برنامه‌ی زلال احکام. امامت رو از سن ۸سالگی و از کوچه‌های خاکی سامرا آغاز کردم و تا ۴۲سالگی افتخار خدمت در این پست رو داشتم.

‏- چطور شد که فهمیدید به امامت علاقه دارید؟
‏+ من همیشه اینو در خودم احساس می‌کردم که می‌تونم در امر امامت موفق باشم، ضمن اینکه امامت توی خانواده‌ی ما سابقه‌ی چندین ساله داره و پدرم و پدران‌شون همگی امام بودند. البته علاقه‌ی شخصی هم بی‌تاثیر نبود.

‏- هیچ‌وقت از طرف خانواده بهتون فشار نیاوردند که مسیر دیگری رو انتخاب کنید؟
‏+ بهرحال مخالفت‌هایی می‌شد خصوصن اینکه من ا‌ز سن خیلی پایین امامت رو شروع کرده بودم ولی بحمدالله با کمک اصحاب و دعای خیر معصومین تونستم بخوبی از عهده‌ی وظایفم بربیام.

- درخواست‌تون از مسئولین چیه؟
+ بشخصه معتقدم پتانسیل امامای ته‌جدولی‌مون خیلی زیاده و اگر مسئولین نصف این توجه و بودجه و تعطیلی‌های رسمی‌ای که برای چندتا امام معروف درنظر گرفتند رو برای امامای محروم هم در نظر می‌گرفتند ضمن ایجاد حس رقابت در سایر ائمه از نظر جدول رده‌بندی تعداد معجزات و میزان شاخص شفاگرفتگی مریضان هم در وضع بهتری قرار داشتیم.

‏- و صحبت آخر؟
‏+ خب جا داره از صفحه‌ی خوب کمپین امام نقی توی فیس‌بوک بابت اینکه این فرصتو در اختیار من قرار داد تشکر کنم و در آخر هم از همه‌ی شیعیانم می‌خوام که به بنده و سایر امامای گمنام که توی سخت‌ترین شرایط امامت رو حفظ کردیم بیشتر توجه کنند[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:32 PM ---------- ارسال قبلی در 03:29 PM ----------

[/COLOR]روزی مردی به خانه امام نقی(ع) رفت و گفت: ای امام اگر کسی دزدی کرد از کجای دستش باید قطع شود ؟

امام فرمود :وای بر تو،مگر تو انسان نیستی؟ این چه توحشی است؟ حیوانات هم این کار را نمیکنند .

مرد که از ادبیات متفاوت امام نقی جا خورده بود کمی به چهره او دقت کرد و دید اشتباها به خانه مهاتما گاندی سامرا آمده .پس بیرون آمد و به سمت بیت امام نقی رهسپار شد!21

http://imamnaghi.wordpress.com/2012/01/2...%b0%db%b5/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#4

در طنزهای این کمپین اسامی و اصطلاحات مرسوم در اسلام و سیاست و ... بر وزن نقی تغییر داده میشود.
مثلا:
عاشورا = ناقورا

امام خمینی = امام نقینی

نقیر و منقر = نکیر و منکر

ویکی پدیا = نقی پدیا


بنیاد حفظ و اشاعه امام نقی علیه اسلام

یخ در بهشت = نق در بهشت

لودویک فون نقی

آیت الله نخودعلی نقودکی ( نقیستانی )

مش نقی

یاشار نقی پژوه

حور البهشت النقی ۷۲ متری

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#5

اصغر جان ! صحنه را دیدم .کاش قبل از دست دادن با آنجلینا (که خاک پایش سرمه چشمانم ) او را صیغه میکردی تا به خاطر دریافت جایزه مرتکب معصیت نمیشدی .

http://imamnaghi.wordpress.com/2012/01/1...%AF%DB%8C/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 05:22 PM ---------- ارسال قبلی در 05:19 PM ----------
[/COLOR]
بیانیه امام نقی(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام الله شعب ابیطلاب

http://imamnaghi.wordpress.com/2012/01/2...%a7%db%8c/


در این شعب هر که در اثر قحطی هلاک شود شهید محسوب شده و هنگام ورود به بهشت, حوریانِ همیشه سینگل, شاباش های ۱۰۰ دلاری بر سرش خواهند ریخت.[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 05:24 PM ---------- ارسال قبلی در 05:22 PM ----------

[/COLOR]آزادی در اسلام

از امام نقی پرسیدند: چرا مسلمانی که از اسلام خارج میشود حکمش مرگ است در صورتی که در قرآن آمده در انتخاب دین خود آزاد هستید؟ نقی گفت: آن آزادی که در قرآن نامیده شده تا قبل از به اسلام در آمدن است و نه بعد از آن!
نقی و آزادی در اسلام

http://imamnaghi.wordpress.com/2012/01/2...%b0%db%b0/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#6

آیا خدا وجود دارد؟

نوشته‌شده در اوت 27, 2011 توسط imamnaghi



آقا این چه سوالیه! معلومه که خدا هست. دلایل:

۱- حضرت امام نقی می‌فرماید: خدا هست اگر نبود من به شما می ‌گفتم. 21

۲- حضرت در جایی دیگر می‌فرماید: نبود خدا چیزی از عظمت خدا کم نمی‌کند. [img] http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/24.gif[/img]

۳- روزی بین امام علی و امام نقی بر سر این موضوع مشاجره‌ای در گرفت. امام نقی که از این سوال سخت برآشفته بودند به امام علی فرمودند «ابله! خدا هست». این سخن امام علی را متاثر کرد و ایشان سریعا به اسلام گروید. در این لحظه امام نقی برآشفت و فرمود «ابله! تو قبلا ایمان آورده بودی» و متاسفانه امام اول شیعیان را به دو قسمت مساوی تقسیم نمودند. 4

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#7

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b0/

نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﺯﻥ ﻧﺰﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺍﻣﺎﻡ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺑﭽﻪ ﺭﺍ ﻭﺳﻂ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺯﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺩﺳﺖ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﺪ. ﺁﻥ ﺩﻭ ﺯﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﮐﺸﯿﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﻧﺼﻒ ﺷﺪ.
ﺍﻣﺎﻡ ﮐﻤﯽ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻗﺎﻋﺪﺗﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ‌ﺷﺪ.

*****************************[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:53 PM ---------- ارسال قبلی در 02:52 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

اشعص بن حوالی دانشمندی نصرانی بود، روزی به خدمت امام رسید و پرسید : اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟
امام فرمود : چیز خاصی نمی آفرید
اشعص از این سخن در شگفت ماند، اما بیشور اسلام نیاورد
تذکره الاولیا-جلد 1-صفحه11

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b8/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:54 PM ---------- ارسال قبلی در 02:53 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام نقی در خیبر را کند و به یک گدای مسکین که به این در تاریخی علاقه داشت بخشید
(انوار النقی)

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b7/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:54 PM ---------- ارسال قبلی در 02:54 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

می‌تونید منو نقی صدا کنید
امام نقی (ع) – مردمی بودن‌ها

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b6/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:55 PM ---------- ارسال قبلی در 02:54 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روزی نیوتن در محضر امام نقی (ع) نشسته بود. امام از ایشان پرسید شنیده‌ام شما گفتید یک کیلو آهن و یک کیلو پنبه وزن و جرم برابر دارند؟ نیوتن گفت بله همین طوراست . امام فرمود یک کیلو پنبه و یک کیلو آهن آوردند . اول پنبه را به سر نیوتن زد سپس آهن را به سر نیوتن زد! نیوتن از درد نالید. امام فرمود کدام سنگینتر بود! نیوتن از گفته خود پشیمان شد و فورا اسلام آورد!212121

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b5/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:56 PM ---------- ارسال قبلی در 02:55 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روایت است از تاریخ نگاران محبوس وقت که شبی در زندان نزد امام شد و از وی پرسید یا نقی ! این سالیان آزگار در زندان و به این دشواری چطور گذراندی؟
امام فرمود: دوشواری؟ کدام دوشواری؟

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:57 PM ---------- ارسال قبلی در 02:56 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

خوب اون موقع ها که کپی رایت و اینا نبود.
(حضرت در حال ورق زدن اصول کافی)

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 02:58 PM ---------- ارسال قبلی در 02:57 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

از اول ما برای 10تا امام برنامه‌ریزی کرده بودیم. اما این مهدی از همون اول هم همه‌ش تاخیر داشت، این شد که مجبور شدیم تقی و نقی رو هم اضافه کنیم.
[ خدا در مصاحبه با اوریانا فالاچی - توجیه کم‌توجهی‌ها ]212121

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#8

نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

نقی علیه السلام امام نسل جوان
شعار حضرت در راستای انتخاباتی شدن مقام امامت[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 12:55 PM ---------- ارسال قبلی در 12:54 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

رزوی امام نقی به همراه یاران خود داشتند در صحراهای اطراف بغداد قدم می زدند که ناگهان یکی از یاران رو یه حضرت کرد و گفت:
اماما آیا راست است که جد بزرگوارتان خورشید را به دو نیم تقصیم کردند؟
امام فرمود: بله صد در صد دست است
پس یاران از او خواستند که او نیز خورشید را به دو تیم تقسیم کند،
امام نگاهی معصومانه به یاران و سپس به خورشید انداخت و ناگهان با گریه فریاد زد:
آخه پفیوزا چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟
و یاران نعره ها زدند و به سوی کوفه بگریختند.

تاریخ بینقی،جلد هشت،صفحه ی 134

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b8/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 12:58 PM ---------- ارسال قبلی در 12:55 PM ----------

[/COLOR]چندی پیش یه ملا در تلویزیون جمهوری اسلامی حدیث می گفت و راه دروغ حلال را آموزش میداد میگفت مثلا نیت یک چیز را بکنید و جوری بگویید که بر داشت دیگری طرف کند! قرعان هم از همین نوع قسم خوردن دروغ حلال است!

نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

معتمد عباسی با لبخند: نقی جون بیا برات شربت آبلیمو درست کردم
نقی: اینکه بی رنگه! نکنه توش زهره! آخه بابامو همین جوری مسموم کردی
معتمد عباسی: کی من؟
معاون معتمد: کی این؟
معتمد عباسی با لبخند خیلی موذیانه: نه الان یادم اومد. این شربت سکنجبینه
نقی: یعنی راست میگی
معتمد عباسی در حالی که نیشخند میزند: به قرعان

نقی الانوار – بخش شهادت – آخرین مکالمه امام نقی


http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b7/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 12:59 PM ---------- ارسال قبلی در 12:58 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

آیا می دانستید امام نقی در شش سالگی به امامت رسیدند؟ این طور آدمی بوده!

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b6/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:00 PM ---------- ارسال قبلی در 12:59 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام نقی: اسم اصلی بابام بابک بود اما به خاطر پوشیدن شلوار گشاد و پیرهن قرمز جواد صداش میزدن
نقی الانوار – شفاف سازی‌ها 212121

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b5/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:01 PM ---------- ارسال قبلی در 01:00 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

به خدا قسم دفن شدن در جایی غیر از ایران، اصلا توجیه اقتصادی ندارد212121

نامه امام به فرزندش

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b4/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:02 PM ---------- ارسال قبلی در 01:01 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

حرکات ددمنشی ددمنشینا ددمشیانه‌ی خوارج و طرفداران مهدی، حسین و سجاد تاثیری بر مریدان من نخواهد داشت و راسخ ترشان خواهد کرد

امام نقی- رجز خوانی ها

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b1%db%b3/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:03 PM ---------- ارسال قبلی در 01:02 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

به خدا قسم که اگر خورشید را در دست راست من و ماه را در دست چپم بگذارید، جفت دستام از کتف در میاد، بابااااااااا من هشت سال دارم کلا، اون جدم بود که از این کارا میکرد.
امامت و وخامت – اوایل کتاب

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b0/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:04 PM ---------- ارسال قبلی در 01:03 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

آورده اند که امام نقی از کاپوچینو و اسپرسو زیاد استفاده می کرد اما کافه لاته را از همه بیشتر می پسندید.

اصول Coffee21
http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b9/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:04 PM ---------- ارسال قبلی در 01:04 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

پنجره‌تاً داش نقی، آی نقی باخ نقی باخ[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:05 PM ---------- ارسال قبلی در 01:04 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روزی شخصی به امام رو کرد، امام فوری با پشت دست زد تو دهنش. آن شخص فورا اسلام آورد.21

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b7/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:05 PM ---------- ارسال قبلی در 01:05 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام نقی (ع): برترین شما نزد ما بهترین شماست و بهترین شما همانا برترین شماست.21

(در روایات آمده که امام پس از گفتن این حدیث ریبوت شدند)

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b6/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:07 PM ---------- ارسال قبلی در 01:05 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

شاید آره شایدم نه!
پاسخ امام به برخی سوالات شرعی که هایزنبرگ بر اساس آن اصل عدم قطعیت را ارائه داد.212121

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b5/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:07 PM ---------- ارسال قبلی در 01:07 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

یک شیعه متعصب -دو شیعه متعصب
سه شیعه متعصب – چهار شیعه متعصب

امام (ع) خوابشان نمی برده، در حال شمردن گوسپند412121

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b4/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#9

نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام نقی در باب مناسک غسل در هنگام کمبود آب (آب یارانه‌ای) می‌فرمایند:
در ابتدا باید نیت کرده، سپس آلت خود را در لیوان آب فرو ببرید؛ بعد به ترتیب:بیضه راست و بیضه چپ را غسل دهید. در آخر آب را بنوشید.21

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b1/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:10 PM ---------- ارسال قبلی در 01:09 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

انا بلی استیشن و نقیٌ جویستکها!

المعارف النقوی و تقوی!

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b2%db%b3/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:11 PM ---------- ارسال قبلی در 01:10 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

در باب ضرورت مزاح در اصول النقی آمده است:
روزی امام نقی در بازار یک ایرانی را دیدند، پیش رفتند و فرمودند یا شلوارم را بده یا به پیش قاضی برویم .

به نزد قاضی رفتند، قاضی به مرد ایرانی گفت: آهای گبر مجوس! بدهم دست و پایت را خلاف هم قطع کنند ایرانی فی الفور شلوار خود را کند و به خدمت امام تقدیم کرد.
امام فرمود شلوار مال خود شماست هدف من مزاح بود! آن مرد بسیار خندید و گفت اسلام چه دین شاد و مفرحی است و اسلام آورد.4121212121
http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/55/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:13 PM ---------- ارسال قبلی در 01:11 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

من علی‌النقی هستم، رتبه‌ی دهم امامت و از سال اول در کانون فرهنگی آموزش بودم.212121

از همین فردا در کانون ثبت‌نام کنید.

نمی‌دونم چند هشتاد و شش هشتاد و شش، کانون فرهنگی آموزش

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b1/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:13 PM ---------- ارسال قبلی در 01:13 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

- ببخشید خانم شما به کی توسل میکنین ؟
- معلومه به نقی .
- میشه بگین چرا ؟
- چون سرش از همه خلوت‌تره.
- جایزه هم داره؟
- فکر نکنم؛ من نقی رو برای کیفیتش انتخاب کردم.

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b0/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:14 PM ---------- ارسال قبلی در 01:13 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

شیعیان جهان لااقل در هنگام بلند کردن اجسام سبک یا نقی بگویید!21

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b9/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:15 PM ---------- ارسال قبلی در 01:14 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

مشکل من خوشتیپی است والا من از لحاظ دانش چیزی از جعفر کم ندارم

تاملات النقی فی الآینه

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b8/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:15 PM ---------- ارسال قبلی در 01:15 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روزی زنی به خدمت حضرت رسید و از شوهرش گلایه کرد: ای امام؛ تا به حال دو بار وارد دستشویی شده و همسرم را در حال خودارضایی یافته‌ام. چه کار کنم؟
امام فرمود: در بزن!

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b7/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:17 PM ---------- ارسال قبلی در 01:15 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

فراخوان مقاله‌ی جشنواره‌ی بزرگ «نقی پژوهی»

همزمان با پیش رو بودن سالگرد شهادت امام نقی (ع)، اولین کنگره‌ی سراسری «تقی پژوهی» با محوریت حق‌خوری در امامت 2121برگذار می‌شود. مقالات باید در قالب LNCS ارسال شوند. به آثار برتر ارسال شده، جوایز نفیسی (از جمله کمک هزینه‌ی خرید یک دستگاه دیلدو) اهدا خواهد شد. بدیهی است به مقالاتی که پس از موعد مقرر ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آدرس: تهران – میدان آرژانتین – انتهای خیابان الوند – شبکه‌ی دو سیما (روی پاکت حتما ذکر شود مربوط به مسابقه‌ی نقی پژوهی)

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b6/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:17 PM ---------- ارسال قبلی در 01:17 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

چه کسی نقی مرا جا به جا کرد؟

[پر فروش‌ترین کتاب سال]

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b5/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:18 PM ---------- ارسال قبلی در 01:17 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روايت است روزی شاگردی از امام نقی پرسيد: “بار اماما، چه حکمتيست که شما با اين عظمت و دانش لايتناهی در ميان نوادگان رسول اکرم(ص) دهم شديد؟ امام با متانت دست در شترزين خود کرده پيراهن شماره 10 آرژانتين را در آورده و با لبخندی گفتند: به عشق ديگو!!”

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b4/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:19 PM ---------- ارسال قبلی در 01:18 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

از خصوصیات امام نقی(ع) این است که در دمای اتاق هادی می باشند.2141

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b3/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#10

نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

بعد از من فرزندی خواهد آمد که مردمانی از پارس را تا مدتها سر کار خواهد گذاشت.21212121
[امام نقی - آینده نگری ها]

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b3%db%b2/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:21 PM ---------- ارسال قبلی در 01:19 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روزی نقی را دیدم که با خود نوایی را زمزمه میکند نزدیک شدم دیدم دارد با خود میگوید که
سپاهان قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها…
و مریدان نیز با توپ روپایی میزدند

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b5%db%b1/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:22 PM ---------- ارسال قبلی در 01:21 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روایت است که در ماجرای حکمیت میان متوکل عباسی و امام نقی
متوکل پرسید: بگم؟ بگم؟
امام متین گفت: بفرمایید

و پارسیان از آن سوی زاگرس نعره ها بود که میزدند…

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b5%db%b0/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:22 PM ---------- ارسال قبلی در 01:22 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

نقی غذاش خوب بود ولی پذیراییش بد بود، به همین خاطر بهش 3 میدم

رقیب نقی در برنامه بفرمایید شام[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:22 PM ---------- ارسال قبلی در 01:22 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

ببخشید می‌تونم اسم قشنگتون رو بپرسم

(امام نقی (ع) در حال مخ زدن در حالی که خود را ساسان21 معرفی می‌کند)[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:23 PM ---------- ارسال قبلی در 01:22 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

صد دفه گفتم وقتی میخواین ازم عکس بگیرین اون فلاش صاب مرده رو خاموش کنین
[امام نقی- اشارات غیرمستقیم به وجود هاله نور]

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b7/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:24 PM ---------- ارسال قبلی در 01:23 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

روزی تنی چند از اصحاب برای بیعت نزد امام نقی شدند. پس دست نبشته‌ای بخواندند که: اماما! عهد داریم در این مسیر شیبدار امامت, تا رساندن پرچم اسلام بر بام عالم لحظه‌ای از حرکت باز نایستیم.
حضرت فرمود: چی؟ بام؟ شیبدار؟؟؟[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:24 PM ---------- ارسال قبلی در 01:24 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام برای رساندن صدای خود به جهانیان سیستم بستند
http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b5/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:25 PM ---------- ارسال قبلی در 01:24 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

نقل است روزی امام برای راهپیمایی مسلمین از نجف تا سامرا از دستگاه خلافت درخواست مجوز کرد, ندادند. استناد به آیه قرآن کرد، ندادند. حدیث از پیغمبر آورد, ندادند. کمپین یک میلیون امضا تشکیل داد, افاقه نکرد. گدای مسکین ضامنش شد, گفتند نوچ!
امام عطای مجوز به لقایش بخشید و نعره کشان سر به بیابان زد.2121

[ مصائب نقی ]

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b3/[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 01:26 PM ---------- ارسال قبلی در 01:25 PM ----------

[/COLOR]نوشته‌شده در مه 19, 2011 توسط imamnaghi

امام نقی (ع) همواره ساندیس با طعم آب انگور را به نکتار‌های دیگر ترجیح می‌داد. و همین نقطه ضعف در نهایت باعث شهادت ایشان شد.

زندگی نامه‌ی امامان مسموم (ع)

http://imamnaghi.wordpress.com/2011/05/19/%db%b4%db%b2/

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان