نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دادستان کل:ما در فضای مجازی جنگ را باختیم !
#1

[عکس: attachment.php?attachmentid=5012&stc=1]
دادستان کل ایران خواستار تشکیل «ستاد بحران فضای مجازی» شد
دادستان کل کشور در اظهار نظر جدیدی در مورد فضای مجازی گفته است که «دشمن» از طریق این فضا «ارزش‌های دینی، فردی و خانوادگی» را هدف قرار داده و باید برای آسیب‌های ناشی از فضای مجازی، ستاد بحران تشکیل شود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از فردا، محمدجعفر منتظری «کندی روند اینترنت ملی، و سستی برخی مسئولان» را عامل تشدید آسیب‌های ناشی از فضای مجازی دانسته است.

او علاوه بر این خواستار آن شده که «همانطور که برای آسیب‌های دیگر ستاد بحران تشکیل می‌شود، برای آسیب‌های ناشی از فضای مجازی «مخصوصاً برای جوانان» نیز ستاد بحران تشکیل شود.

این مقام ارشد قضایی همچنین مسائلی از جمله «افزایش آمار طلاق و بزه‌های اجتماعی» را ناشی از تأثیرپذیری افراد از فضای مجازی ارزیابی کرده است.

او در ادامه شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و برخی نرم‌افزارهای ارتباطی را «بلای جان خانواده‌ها» دانسته و مدعی شده که «دشمن امروز از طریق فضای مجازی ارزش‌های دینی فردی و خانوادگی را هدف قرار داده است». این دومین بار در یک هفته گذشته است که دادستان کل کشور به انتقاد از وضعیت فضای مجازی پرداخته است.

این مقام قضایی که خود در شورای عالی فضای مجازی عضویت دارد، یکشنبه گذشته نیز در اظهار نظر دیگری، فضای مجازی را «فضایی آلوده و مسموم» خوانده بود که به گفته او «مردم از آن رنج می‌برند» و مدعی شده بود که هر هفته با «صدها و گاه هزاران مرکز فساد» در فضای مجازی برخورد می‌شود.

این اظهارات در پی آن بود که آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در قم، در اظهار نظرهایی متناوب در جریان چند دیدار مختلف، سهم عمده‌ای از فضای مجازی را به «لجن‌زار» تشبیه کرده و خواستار برنامه‌ریزی در مورد آن شده بود.


فایل‌های پیوست
.jpg photo557646931987376418.jpg اندازه 38.64 KB  تعداد دانلود: 190
پاسخ
#2

با سلام
من سالها بود که از سایت دفترچه هم به عنوان مرجع جوکهای مذهبی و هم مکانی برای خوندن مقالات استفاده میکردم .
تا اینکه در فروردین ماه ۱۳۹۶ پلیس به خانه من در رشت حمله کرد (به تردد خارجی ها مشکوک شده بود ) و تمام وسایل من از جمله گوشی و لب تاپ رو با خودش برد .

در این راستا تعدادی نوشته از این سایت کشف کردن .

پس از پنج ماه زندانی شدن بدون دادگاه در زندان لاکان رشت . بند چهار .
بنده رو بردن دادگاه و توسط شعبه ۱۰۷ دادگاه انقلاب و به اتهام توهین به مقدسات ۱۴ ماه حبس دادن .
وقتی به حکم اعتراض کردم تا نوبتم برسه ۴ ماه طول کشید که در دادگاه تجدید نظر شعبه یکم مقدار ۴۴ ماه حبس تعلیقی به من دادن . یعنی گفتن آزادی .

اما با وجود حکم قطعی قاضی ..شعبه ۵ اجرای احکام حکم قاضی رو نادیده گرفت و تماما ۴۴ ماه حبس داد.
پس از تحمل ۱۶ ماه حبس قبول کردن که در ازای ۷۰ میلیون تومن وثیقه ۱۵ روز مرخصی بدن.

این هم از عاقبت بنده و مذهب
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان