نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

نظرسنجی: آیا مردم در جنگ شرکت خواهند کرد؟ -
بله ، در صورت حمله خارجی‌ مردم در کنار رژیم خواهند ایستاد.
0%
0
0%
خیر، مردم در کنار رژیم نخواهند ایستاد.
63.64%
7
63.64%
نمیدانم
36.36%
4
36.36%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. نمایش نتایج

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر با جمهوری اسلامی جنگ بشود ، چه کار خواهید کرد؟
#1

خیلی‌‌ها می‌گویند که در صورت وقوع جنگ دیگر مثل جنگ ایران و عراق مردم مقاومتی نخواهند کرد ، من نیز اینگونه فکر می‌کنم ، حتّی خودم حاضر هستم بروم در ارتش آمریکا خدمت کنم ، نظر شما چیست؟39

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#2

David Hume نوشته: خیلی‌‌ها می‌گویند که در صورت وقوع جنگ دیگر مثل جنگ ایران و عراق مردم مقاومتی نخواهند کرد ، من نیز اینگونه فکر می‌کنم ، حتّی خودم حاضر هستم بروم در ارتش آمریکا خدمت کنم ، نظر شما چیست؟

بقیه رو نمیدونم ولی اگر با جمهوری اسلامی جنگی در گیرد بنده در جبهه ی هیچ کشوری نمیجنگم . چرا که نه به کشتن انسانهای دیگر معتقدم و نه میخواهم در جبهه ای علیه کشورم و یا در کنار جمهوری اسلامی و برای حفاظت ازش بجنگم .

این مساله هم که آی اگر بیان میگیرن خواهر و مارد و زن و دخترت رو فلان میکنند مزخرفات و مهملات جمهوری اسلامی چی ها هستش . همین مونده سربازهای یک ارتش مدرن که برترین تمدن حال حاضر دنیا را دارند به خاطر اینکه بروند به زنهای یک کشور ضعیف تر تجاوز کنند بجنگند 71

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#3

بنظر من اگر حمله نظامی آمریکا به ایران بشه حتی اگر آمریکا هم بدترین حالت ممکن عمل کنه باز آمریکا و ج.ا معادل اخلاقی هم نمیشند.همونطور که در جنگ ایران و عراق وحشی بودن خمینی صدام رو معادل ج.ا نمیکرد و اونهایی که جنگیدن کار خوبی کردن.
از این نظر من فکر میکنم اگر جنگی بشه تلاش در اشغال سریع و کم هزینه تر(جانی و مالی) اخلاقی هست.
هر چند که اگر خوب بدون جنگ بطور غیر قابل باوری ما از شر این آدمکشها خلاص بشیم معلومه که از جنگ که کلی هزینه جانی و مالی برای ایران داره بهتره.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#4

این تاپیک هم مشابه هست:
آیا حمله نظامی راه حل خوبی برای رهایی از شر جمهوری اسلامی است؟

کسری جان چیزی که من تا الان دیدم تو فورم های مختلف هنوز هم اسم جنگ که میاد گروهی هستن که میگن ما مقاومت میکنیم در مقابل تجاوز خارجی و از دید ملی گرایی هم میگن!! البته این فاکتوری نیست که در نهایت سرنوشت جنگ احتمالی رو تغییر بده...مقاومتی هم باشه بیشتر از طرف برادران جزب الله هست.
ولی شخصا دوست ندارم جنگی شه تو ایران چون همینی که داریم رو هم از دست میدیم و حداقل 1-2 نسل دیگه هم میسوزن!! تو هم سال هاست بیرون از ایران زندگی میکنی و شاید برات راحت باشه که بگی دوست داری به ایران حمله کنن.
پاسخ
#5

Anarchy نوشته: این تاپیک هم مشابه هست:
آیا حمله نظامی راه حل خوبی برای رهایی از شر جمهوری اسلامی است؟

کسری جان چیزی که من تا الان دیدم تو فورم های مختلف هنوز هم اسم جنگ که میاد گروهی هستن که میگن ما مقاومت میکنیم در مقابل تجاوز خارجی و از دید ملی گرایی هم میگن!! البته این فاکتوری نیست که در نهایت سرنوشت جنگ احتمالی رو تغییر بده...مقاومتی هم باشه بیشتر از طرف برادران جزب الله هست.
ولی شخصا دوست ندارم جنگی شه تو ایران چون همینی که داریم رو هم از دست میدیم و حداقل 1-2 نسل دیگه هم میسوزن!! تو هم سال هاست بیرون از ایران زندگی میکنی و شاید برات راحت باشه که بگی دوست داری به ایران حمله کنن.
من خوب هنوز در ایران گروهی فامیل و آشنا دارم اما آخه به نظر شما راه دیگری برای سقوط رژیم هست به غیر از جنگ؟39

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#6

David Hume نوشته: من خوب هنوز در ایران گروهی فامیل و آشنا دارم اما آخه به نظر شما راه دیگری برای سقوط رژیم هست به غیر از جنگ؟39

حقیقتش زمانی من به شدت دوست داشتم آمریکا به ایران حمله کنه...زمان جورج بوش پسر!! که این اتفاق نیوفتاد.بعد از اون بود که متوجه شدم آمریکا هم اون امام زاده ای نیست که بهش دخیل ببندیم...یعنی نه دلش برای ما سوخته و نه دلیلی داره دلش بسوزه...هر زمان که مجموعه شرایط سود حمله به ایران رو بیشتر از ضررش کنه این کار رو میکنه!! اما نه ابعاد حمله معلوم هست نه زمانش...

از طرف دیگه احساس یاس و نا امیدی میکنم از اینکه در فردای تغییر سیستم حکومتی ایران هم تغییر آنچنانی بکنیم...در هر صورت ما که نسل سوخته ایم!!!

خلاصه در نهایت از صرافت اینکه هدف اصلی باید رفتن جمهوری اسلامی باشه بیرون اومدم...بیش از هر چیزی باید طرز فکر و فرهنگ مردم رو تغییر کنه و انرژی اگه باید گذاشته در این راه هست...
پاسخ
#7

Anarchy نوشته: خلاصه در نهایت از صرافت اینکه هدف اصلی باید رفتن جمهوری اسلامی باشه بیرون اومدم
پس شما هم اصلاح طلب شدید؟15 ببینید خوب این مشخص است که آمریکا به منافع خودش فکر می‌کند ، وگرنه عربستان که در هر نماز جمعه ۱۵ نفر را گردن میزنند ولی‌ بزرگترین متحد آمریکا هست ، خوب زمانی‌ هست الان که منافع مردم ایران و منافع آمریکا یکی‌ شده است و ما باید از این موقعیت استفاده کنیم تا این رژیم رو بر اندازیم.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#8

David Hume نوشته: پس شما هم اصلاح طلب شدید؟ ببینید خوب این مشخص است که آمریکا به منافع خودش فکر می‌کند ، وگرنه عربستان که در هر نماز جمعه ۱۵ نفر را گردن میزنند ولی‌ بزرگترین متحد آمریکا هست ، خوب زمانی‌ هست الان که منافع مردم ایران و منافع آمریکا یکی‌ شده است و ما باید از این موقعیت استفاده کنیم تا این رژیم رو بر اندازیم.

نه بابا گوربابای این اسهال طلب های نامرد نون به نرخ روز خور4!! من 100% نظرم این هست که باید رژیم تغییر کنه و جز براندازی راهی نیست...منظورم این بود که چه حمله بشه چه نشه مهم این هست که سعی در تغییرش نگرش و تفکر مردم بشه.البته قبول دارم بزرگترین مانع برای رسیدن به همچین هدفی وجود خود این رژیم هست...به نظر میرسه ما تو یه سیکل معیوب گیر کردیم برای رسیدن به هدف!!
پاسخ
#9

من به این نتیجه رسیدم که برای ازادی و پیشزفت باید هزینه داد
هزینه رفتن این اخوندا هم زیاد هست
مثلا 40 سال عقب افتادن به خاطر جنگ

باید این هزینه رو داد
در صورت جنگ من توش شرکت نخواهم کرد
ولی از دیدن صحنه ای که یک سرباز امریکایی ریش خامنه ای رو گرفته خوشحال میشم
پاسخ
#10

چیزی که معلومه اینه که اگه دولت دکتر بزرگ! نمیومد سرکار بسیاری هنوز اسلام گرای خفن بودن.
دکتر بود که باعث شد تقریبا همه از آخوندها متنفر شن و درصد بسیار زیادی از اصل اسلام. و در طی چند سال اخیر هر سالی که رژیم پایدار بوده آتئیست های 5 آتیشه به شدت افزایش یافته است. (تو فیسبوک در نسل جوان بصورت فزاینده ای داره زیاد میشه).

به نظر من این رژیم دیگه زیاد دوام نداره، و اگه 2-3 سال دیگه هم باقی بمونه خیلی عالی هم میشه. چرا؟
نسل من و حتی نسل بعد از من عملا بعد از انقلاب نابود شده است و راهی برای برگشت دادنش نیست، ولی تنها همین 2 یا 3 سال بیشتر باقی موندن رژیم عملا انگلی به نام اسلام را به کل در جامعه ایران در طی 50 سال آینده پاک خواهد کرد.

شاید براتون جالب باشه من هیچ وقت بین بد و بدتر انتخابی نمیکنم و منتظر خوب میمونم.
در 4 سال قبل زمان دوره اول دکتر که هیاهویی بود برای رای به اصلاح طلبا، من فکر کنم از معدود طرفداران دکتر بودم!(دلیلش رو بالا شرح دادم، با این که میدونستم باعث بدبختی ما میشه) و برای همین نزدیک بود برای اولین بار شناسنامه را به مهر کثیف جمهوری اسلامی آلوده کنم. ولی اخر رای ندادم و هنوز پاک نگهش داشتم!

حرف من اینه اگر مردم چیزی برای از دست دادن نداشته باشن، قداست براشون بی معنی میشه، یک آشوب واقعی(آنارشیستها خوشحال میشن ها؟ :ی). این آشوب رو ملت باید برای رهایی ابدی از یک معضل واگیردار باید تجربه کنن که بدی ما به جوانی و نوجوانی ما خورد.

من که ناراحت نیستم و خوبی رو نگاه میکنم. ما بودیم که یک انقلاب فکری کمک کردیم. ما بودیم که کشور را از معضل نجات دادیم.
زجر و درد ما به نسل های آینده انبساط پیدا میکنه و در یادها میمونه حتما
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان