نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اموزش گام به گام ترکی اذربایجانی
#21

Reactor نوشته: کجای دنیا این رو حق میدونن بگید ما هم بدونیم؟
در کشور‌های دمکراتیک دنیا اگر جایی از کشور بخواهد استقلال پیدا کند از طریق رفراندوم این قضیه را پیگیری میکنند ، اگر رای آورد‌ند ، آن قسمت کشور مستقل میشود ، مثلا در همین کانادا که من هستم برای استان کبک ۲ بر تا بحال رفراندوم جهت استقلال شده است که هر ۲ بار شکست خورده است. البته قضیه ایران فرق می‌کند با جهان غرب!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#22

shinbet نوشته: در کشور‌های دمکراتیک دنیا اگر جایی از کشور بخواهد استقلال پیدا کند از طریق رفراندوم این قضیه را پیگیری میکنند ، اگر رای آورد‌ند ، آن قسمت کشور مستقل میشود ، مثلا در همین کانادا که من هستم برای استان کبک ۲ بر تا بحال رفراندوم جهت استقلال شده است که هر ۲ بار شکست خورده است. البته قضیه ایران فرق می‌کند با جهان غرب!

اینجا ایران هست هنوز با دموکراسی خیلی فاصله داره..هر وقت دموکراسی حاکم شد و بازم کسی خواست مستقل بشه اون وقت یک فکری به حالش میکنیم.. ببینم در کانادا اگر یک قسمتی از کشور که شما کبک رو مثال زدید بخواهد مستقل بشه فقط رفراندوم در همون شهر برگزار میشه یا در تمام کشور؟

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#23

Reactor نوشته: اینجا ایران هست هنوز با دموکراسی خیلی فاصله داره..هر وقت دموکراسی حاکم شد و بازم کسی خواست مستقل بشه اون وقت یک فکری به حالش میکنیم.. ببینم در کانادا اگر یک قسمتی از کشور که شما کبک رو مثال زدید بخواهد مستقل بشه فقط رفراندوم در همون شهر برگزار میشه یا در تمام کشور؟

شما اگر دلتان نمیخواهد دموکرات باشید پس باید قبول کنید که دوست دارید دیکتاتور باشید و دانش و علم امروزی را هم قبول ندارید.

این انتخابات فقط در quebec برگزار شده است، چرا که مردم هر منطقه بر سرنوش خویش تصمیم گیر هستند و لا غیر...
پاسخ
#24

koroghli نوشته: ببینید من مسئول گفته های دیگران نیستم که در قبال آنها هم پاسخگو باشم، با این حال در یکی از پست ها نیز ایشان خواسته بودم که بیشتر به دنبال بحث هایی باشند که دارای منبع باشد ( احساسی نباشد ). این پست
بله شما تو یه پست گفتین این حرف رو اما نصف جمله به جناب آتیلا گفتین بعد شروع کردین به انگ زدن و توهین به افرادی که بهشون میگی فارس!!! خب در بقیه پست های سرسر توهین جناب آتیلا چرا راهتون رو از ایشون جدا نکردین و نگفتین به این طرز رفتار انتقاد دارین؟!
koroghli نوشته: پان ترک یک بحث است، بحث استقلال یک چیز دیگر استقلال طلبی یک عقیده است که کسی حق ندارد به خاطر اینکه ایشان به این عقیده هستند انرا محکوم نمایند.
کسی که خودش داره علنن میگه من پان تورک هستم شما چرا بحث رو میپیچونی؟! حالا هم که از حرف shinbet داری سواستفاده میکنی و مثال کبک رو با پان تورک های تجزیه طلب یکی میکنی!! آیا تو کبک اونها پان فرنچ هستن که میخوان مستقل بشن؟! تازه اصلا قیاس این دو منطقه,قیاس مع الفارق هست...انگیزه و اهداف,شرایط اجتماعی,سطح آگاهی و ... بسیار متفاوت هست. شما هم بیا رک و راست بگو پان تورک هستم!! چرا مخفی کاری میکنی...
koroghli نوشته: من تو این سایت فقط با یک نفر در یک مبحث بحث کرده ام. شما می توانید به آن پست بروید تا نوع بحث ایشان را دریابید، در سراسر پست های ایشان خود برتر بینی و تحقیر دیگران مشخص است،در تجربه ی بحثی که با اکثریت فارس زبان ها داشته ام ، دیده ام که اکثرا به همین شکل بحث می نمایند
به نظر من به اندازه کافی در این مورد توضیح دادیم.مشکل اصلی همون انگیزه ی این گونه بحث هاست که در نهایت دنبال جدایی طلبی از نوع پان تورکیستیش هستین اما در نهایت تعجب اون رو منکر میشین!!! من از دوستان شما تحقیر و خود برتربینی رو بیشتر دیدم و هرجا دوستان به قول شما فارس عکس العمل نشون دادن در مقام دفاع و با زبون خودتون جوابتون رو دادن دادتون در اومده و شروع به مظلوم نمایی کردین...ضمنا تا توهین رو چی بدونیم!! اما هر کس که صحبتش مصداق توهین باشه محکوم هست و شکی در این نیست...
پاسخ
#25

koroghli نوشته: در ابتدای افتتاح این تالار من فکر می کردم که اینجا مکانی کاملا دموکرات برای انتشار عقیده خواهد بود. به همین دلیل به برخی از دوستان این سایت را معرفی نمودم، اما خوب متاسفانه در این سایت من کاربری که واقعا اشنا به دموکراسی واقعی باشد ندیدم الا یک نفر که ایشان در یکی از تاپیک هایی که داشتم به ظاهر اینگونه به نظر میرسید که معتقد به دموکراسی و حقوق انسان هاست ( کاربر مهربد )

شما اشتباه فکر می نمودید. اینجا کشور نیست که دموکراسی در اون حاکم بشه. اینجا بر اساس میل و قوانینی که ادمین تعیین میکنه اداره میشه. در دموکراسی اینطور نیست. گیرم این دموکراسی که شما میگید روزی نتیجه بده که یک عده پان عرب بیان اینجا و به زبان عربی با هم تبادل نظر کنند. پس اونموقع این فاروم موجودیت خودش رو از دست خواهد داد. به همین دلیله که اینجا دموکراسی حرف اول رو نمیزنه. البته این گفته من رو برای خودتون مصادره نکنید و در بوق نکنید که اینجا دیکتاتوری هست و چه هست و چه. اینجا قوانین خودش رو داره و همه ما تابع اون هستیم.

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان