نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احکام شگفت‌انگیز اسلامی
#1

برای گردآوری مطالب لازم برای اثبات مرد بودن الله ، چندی‌ست در کتب فقیهان از جمله خمینی گشت و گزار میکنم و در این حین گاها (در واقع اغلب) به احکامی شگفت‌آور برمیخورم که خنده‌آور،غم‌انگیز،تراژیک،فانتزیک(!)، حال‌بهم‌زن و... هستند . گفتم بد نیست آنها را با دوستان به اشتراک بگذارم . به خصوص که تعدادی از دوستان اینجا اسلام‌ستیز هستند و میتوانند از اینها برای کارهای شیطانی خود استفاده کنند.شما هم اگر چیزی یافتید که در این رسته‌ها بود، با ما به اشتراک بگذارید.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#2

برای شروع : (نقل از کتاب توضیح‌المسائل خمینی؛ نشانی ارجاع نیز شماره مسئله‌هاست)
نقل قول:460 اگر مرد با زن حائض زنا كند یا با زن حائض نامحرمى به گمان اینكه عیال خود او است جماع نماید، احتیاط واجب آن است كه كفاره بدهد.
چگونه نمیتوان فهمید که زن خود است یا نه ولی میشود فهمید که پریود است ؟ E415

نقل قول:2515 زنى كه نه سالش تمام شده و یائسه نیست، اگر صیغه شود، مثلا یك ماهه یا یك ساله، چنانچه شوهرش با او نزدیكى نماید و مدت آن زن تمام شود یا شوهر مدت را به او ببخشد، در صورتى كه حیض مى‏بیند، باید به مقدار دو حیض و اگر حیض نمى‏بیند، چهل و پنج روز باید از شوهر كردن خوددارى نماید.


نقل قول:2536 اگر با زن نامحرمى به گمان این كه عیال خود او است نزدیكى كند، چه زن بداند كه او شوهرش نیست‏یا گمان كند كه شوهرش مى‏باشد باید عده نگهدارد.



نقل قول:2618 ماهى مرده‏اى كه معلوم نیست آن را زنده از آب گرفته‏اند یا مرده، چنانچه در دست مسلمان باشد، حلال است و اگر در دست كافر باشد، اگر چه بگوید آن را زنده گرفته‏ام، حرام مى‏باشد.


نقل قول:صید ملخ

2622 اگر ملخ را با دست‏یا به وسیله دیگرى زنده بگیرند بعداز جان دادن خوردن آن حلال است. و لازم نیست كسى كه آن را مى‏گیرد مسلمان باشد و در موقع گرفتن، نام خدا را ببرد، ولى اگر ملخ مرده‏اى در دست كافر باشد و معلوم نباشد كه آن را زنده گرفته یا نه، اگر چه بگوید زنده گرفته‏ام، حلال نیست.

2623 خوردن ملخى كه بال در نیاورده، و نمى‏تواند پرواز كند حرام است.



نقل قول:2626 پانزده چیز از حیوانات حلال گوشت، حرام است: 1- خون 2- فضله 3- نرى 4- فرج 5- بچه‏دان 6- غدد كه آن را دشول مى‏گویند 7- تخم كه آن را دنبلان مى‏گویند 8- چیزى كه در مغز كله است و به شكل نخود مى‏باشد 9- مغز حرام كه در میان تیره پشت است 10- پى كه در دو طرف تیره پشت است 11- زهره دان 12- سپرز (طحال) 13- بول دان (مثانه) 14- حدقه چشم 15- چیزى كه در میان سم است و به آن "ذات الاشاجع" مى‏گویند.

فضله=پِهِن
نری=آلت تناسلی مردانه
فرج=آلت تناسلی زنانه

نقل قول:2627 خوردن سرگین و آب دماغ حرام است، و احتیاط واجب آن است كه از خوردن چیزهاى خبیث دیگر كه طبیعت انسان از آن متنفر است، اجتناب كنند. ولى اگر پاك باشد، و مقدارى از آن به طورى با چیز حلال مخلوط شود كه در نظر مردم نابود حساب شود، خوردن آن اشكال ندارد.
سرگینی که پاک باشدE40c


نقل قول:2630 خوردن چیزى كه براى انسان ضرر دارد، حرام است.


نقل قول:2631 خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مكروه است، و اگر كسى با آنها وطى كند، یعنى نزدیكى نماید، حرام مى‏شود، و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جاى دیگر بفروشند.
E40b


نقل قول:2632 اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیكى كنند بول و سرگین آنها نجس مى‏شود و آشامیدن شیر آنها هم حرام است و باید بدون آن كه تاخیر بیفتد آن حیوان را بكشند و بسوزانند و كسى كه با آن وطى كرده، پول آن را به صاحبش بدهد، بلكه اگر به بهیمه دیگرى هم نزدیكى كند، شیر آن حرام مى‏شود.
یعنی اگر گاو و گوسفند و شتری باشند که با آنها نزدیکی نکرده است، بول و سرگین‌شان پاک‌اند!



نقل قول:2780 قرآن و انگشتر و شمشیر میت و لباسى را كه پوشیده یا براى پوشیدن گرفته و دوخته است اگر چه نپوشیده باشد مال پسر بزرگتر است و اگر میت از این چهار چیز بیشتر از یكى دارد، مثلا دو قرآن یا دو انگشتر دارد چنانچه مورد استعمال است‏یا براى استعمال مهیا شده، مال پسر بزرگتر است.
شمشیر! E056


نقل قول:2781 اگر پسر بزرگ میت، بیش از یكى باشد، مثلا از دو زن او در یك وقت دو پسر به دنیا آمده باشد، باید لباس و قرآن و انگشتر و شمشیر میت را به طور مساوى بین خودشان قسمت كنند.
یعنی باید انگشتر،قرآن و شمشیرشان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنند. حالا اگر مثلا 5 قلو باشند چه ؟!E415



نقل قول:2783 مسلمان از كافر ارث مى‏برد، ولى كافر اگر چه پدر یا پسر میت باشد، ازاو ارث نمى‏برد.
:e108:
از احکامی که باعث مسلمان شدن بسیاری از زرتشتیان سالهای نخستین سلطه اعراب بر ایران، شد.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#3

یک حکمی بود که قبلا آنرا دیده بودم ولی اکنون هرچه میگردم آنرا نمی‌یابم. مبنی بر اینکه اگر در حین اعتکاف مردی «تصادفاً» با زنی نامحرم جماع کند، اعتکافش باطل است (یا نیست).منظورش اشتباهی نبود بلکه سکس اتفاقی و از روی مثلا حواس‌پرتی بود.(یعنی مثلا حواس مرد نباشد و همینطوری یهویی آلتش وارد آنجای زن شود)
مدتها با دوستان داشتیم به این فکر میکردیم چطور میشود اتفاقی یا تصادفی سکس داشت.کسی تا به حال چنین تجربه‌ای داشته است؟

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#4

Dariush نوشته: یک حکمی بود که قبلا آنرا دیده بودم ولی اکنون هرچه میگردم آنرا نمی‌یابم. مبنی بر اینکه اگر در حین اعتکاف مردی «تصادفاً» با زنی نامحرم جماع کند، اعتکافش باطل است (یا نیست).منظورش اشتباهی نبود بلکه سکس اتفاقی و از روی مثلا حواس‌پرتی بود.(یعنی مثلا حواس مرد نباشد و همینطوری یهویی آلتش وارد آنجای زن شود)
مدتها با دوستان داشتیم به این فکر میکردیم چطور میشود اتفاقی یا تصادفی سکس داشت.کسی تا به حال چنین تجربه‌ای داشته است؟


اگر مرد در اثر حادثه ای با عمه و خاله اش زنا کند.مثلا شب در اطاقی در طبقه بالا خوابیده ودرست زیر همان اطاق در طبقه پایین عمه یا خاله اش خوابیده و زلزله اتفاق افتاد که بر اثر ان زلزله حائل بین دو طبقه از بین رفت و او از بالا روی عمه و خاله اش فرود امد و اتفاقی ذکرش(الت تناسلی مرد)در فرج(الت تناسلی زن) عمه یا خاله اش دخول کرده. لازم نیست خود داری کند و می تواند کارش را تمام کند و بعد هم با دختر او مزاوجت نماید.

رساله توضیح المسائل خمینی،مسئله 2401


اینرا خود من از کتاب چاپ شده خوانده‌ام 21

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#5

Mehrbod نوشته: اگر مرد در اثر حادثه ای با عمه و خاله اش زنا کند.مثلا شب در اطاقی در طبقه بالا خوابیده ودرست زیر همان اطاق در طبقه پایین عمه یا خاله اش خوابیده و زلزله اتفاق افتاد که بر اثر ان زلزله حائل بین دو طبقه از بین رفت و او از بالا روی عمه و خاله اش فرود امد و اتفاقی ذکرش(الت تناسلی مرد)در فرج(الت تناسلی زن) عمه یا خاله اش دخول کرده. لازم نیست خود داری کند و می تواند کارش را تمام کند و بعد هم با دختر او مزاوجت نماید.

رساله توضیح المسائل خمینی،مسئله 2401
انصافا اینها چه ذهن‌های فانتزیکی(!) داشتند! مگر چنین چیزی شدنی‌ست؟
یکی از دوستانم رفته بود از یک بسیجی پرسیده که چطور ممکن است شخصی یهویی و تصادفی و از روی حواس‌پرتی سکس کند، گویا CPUش سوخت!
ما خودمان هرچه فکر کردیم که چطور میشود همینطوری اتفاقی سکس کرد، در نهایت به این نتیجه رسیدیم صرفا شاید در خواب بشود چنین اتفاقی بیفتد؛ که آنهم احتمالش زیر 1 صدم درصد است.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#6

قابل استفاده برای کلینیک‌های درمان افسردگیSadنقل از کتاب تحریرالوسیله)


[عکس: 4.png]


[عکس: 22.jpg]








[عکس: 23.jpg]

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#7

Dariush نوشته: گفتم بد نیست آنها را با دوستان به اشتراک بگذارم . به خصوص که تعدادی از دوستان اینجا اسلام‌ستیز هستند و میتوانند از اینها برای کارهای شیطانی خود استفاده کنند.
[عکس: 12.png]

نقل قول:مسلمان از كافر ارث مى‏برد، ولى كافر اگر چه پدر یا پسر میت باشد، از او ارث نمى‏برد.
اغتشاشیدم به روح خمینی و اسلام با این احکام مزخرفش !

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ
#8

من پیشاپیش عذر خواهی می کنم

نقل قول:مسئله 64 رساله آیت الله خمینی
در چهار جا تخلى حرام است: اول: در كوچه‏هاى بن بست در صورتى كه صاحبانش اجازه نداده باشند. دوم: در ملك كسى كه اجازه تخلى نداده است. سوم: در جایى كه براى عده مخصوصى وقف شده است، مثل بعضى از مدرسه‏ها. چهارم: روى قبر مؤمنین در صورتى كه بى‏احترامى به آنان باشد.

اسلام دینی همه گیر و همه جانبه است.
ایمان اوردید؟؟؟؟
پاسخ
#9

iranbanoo نوشته: روى قبر مؤمنین در صورتى كه بى‏احترامى به آنان باشد.
E056
مگر برای احترام هم میشود این کار را روی قبرشان کرد؟

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#10

iranbanoo نوشته: چهارم: روى قبر مؤمنین در صورتى كه بى‏احترامى به آنان باشد.
خیلی‌ بامزه بود اینE415

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان